S3A – Bygg & Badrum

S3A – Bygg & Badrum

Ring 072-373 54 75 s3a.se

Välkommen till S3A – Bygg & Badrum! Behöver du vägledning i din ombyggnation eller bara allmän rådgivning om hur du ska gå tillväga? Vi hjälper dig med all typ av byggnation och renovering. Vi lägger vatten & avlopp, renoverar kök, drar el, lägger om tak, putsar fasaden, målar och tapetserar och mycket mer. I och med att vi...

18 omdömen om S3A – Bygg & Badrum

Linda L
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Totalrenoverat vårt radhus medpetfelt slutresultat. Från koja till slott.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Jörgen S
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Renovering av rum i villa: panel tak, parkettgolv, spackling och målning väggar.Trevligt bemötande, lyhörda för vad kunden verkligen vill ha, professionellt utförande och håller tiden. Anlitar dem gärna igen.

Christos C
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Renovering av badrum, ny el draget m.m Vi blev väldigt trevligt bemötande och vi är väldigt nöjda med resultatet. Vi kommer definitivt anlita byggfirman igen.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Linda N
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Renoverat badrum och är mer än nöjd! Blev bättre än jag kunnat trott! Professionella, noggranna, trevliga och lyhörda arbetare. Blir det ett nytt projekt hemma, blir det definitivt detta bolag!

Michael F
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Vi anlitade S3A för att lägga kakel och spackla vårt kök. Vi är mycket nöjda med arbetet, kommunikationen och bemötandet.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Thomas G
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Byggde om badrummet. Fick ett bra och proffsigt bemötande från start, vi hade en bra och öppen dialog under hela byggtiden. Hade räknat med minst sex veckor men de var klara efter knappt tre veckor, hade två man på plats hela tiden, röris och elektriker kom precis när de behövdes och hantverkarna på plats blev servade med material i rätt tid, sparade mycket tid och det enda som var gränssättande var torktider. Kan varmt rekommendera S3A Bygg och entreprenad! 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

Hooman S
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

S3A gjorde en stor renovering i vår villa. Parkettgolv byttes, väggar revs ned, nya väggar sattes upp, väggar och tak målades, nytt kök och badrum byggdes upp från grunden (avlopp och el drogs för båda), kakel och klinkers monterades i befintliga badrum och en hel del annat. Vi fick rekommendation av en släkting om att dom är riktigt bra. Tyvärr har byggare inga bra rykten och kvalitet på arbetet kan variera, så våra förväntningar var inte så stora. Efter ett första planeringsmöte gick vi genom vad som ska göras och en...

Robin K och Dino V gillar detta
I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Zainab F
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Måste bara säga att vi har renoverat flera badrum förut där problematiken har varit både förseningar, fel beställningar och en förhöjd budget. Nu valde vi att anlita S3A till spa-avdelningen och tack vare deras råd gällande materialinköp sparade vi några tusenlappar till annat. I helhet har S3A överträffat våra förväntningar och personalen vi kom i kontakt med var professionella och trevliga. Om man vill ha korrekt utfört arbetet till rätt pris, då kan vi varmt rekommendera S3A!

Emelie W
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Tack för ett kanonjobb trotts tidspressen innan jul. Men även ett stort tack för er konsultation som gjorde mitt badrum mycket finare än jag hade tänkt mig. Varma rekommendationer!

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Milena S
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Supernöjd med deras service och bra qvalite, rekommenderar verkligen dem.//glad kund

Sibtain G
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Vi anlitade S3A för att renovera vårt badrum utan att egentligen veta så mycket om dom, på rekommendation av en vän. Första bemötandet var mycket professionellt och jag fick ett bra intryck. Eftersom min hustru kände likadant bestämde vi oss för att gå vidare. Renoveringen kom igång väldigt snabbt, och under processen var S3A mycket lyhörda för de ändringar vi bestämde oss för alltefter att arbetet fortlöpte. De har ett sinne för inredning då de gärna kom med tips angående våra idéer, om sådant som skulle se fint ut eller...

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Moa A
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Jag har gjort en totalrenovering av hela min lägenhet på 100 kvm, då menar allt från ett helt nytt kök med elektricitets jobb, golvbyte , lister, måla väggar och tak med mera. Måste säga att jag är så nöjd! Ett mycket fint utfört jobb . De är pålitliga och ansvarsfulla. Otroligt duktiga elektriker och byggarbetare som är med dig från början till slut , duktiga på att ge råd samtidigt när man själv har fått stopp på idéer. Ett seriöst företag som rekommenderas 100% , företaget S3A- Bygg och Entreprenad !

Mona T
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Vi kom i kontakt med S3A - Bygg & Entreprenad via bekanta och efter att ha jämfört offerter så bestämde vi oss för och köra på dem p.g.a. tidslinjen de förslog. De utförde omfattande renovering av kök samt byte av golv, rivning av tapeter och målning av väggar och tak på mindre än en månad. Vi hade löpande kontakt vilket kändes tryggt och de var tillgängliga under hela renoveringstiden samt efter då vi i efterhand ville ordna ytterligare detaljer, lite småfix som borrning i tak osv. De lyckades hålla den budget vi satt...

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Jessica P
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Jag blev rekommenderad att anlita S3A för total renovering av mitt kök och är mer än nöjd att jag valde just dom. Professionella punktliga och ett bemötande i toppklass. Skulle starkt rekommendera de vidare.

Antony K
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Dom hjälpte mig bygga om ett förråd till ett sovrum, bytte ytterdörrar, bytte och flyttade elcentral, installerade värmegolv och utomhus el. Jätte nöjd!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Ahmed K
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Som helhet så tyckte jag att dom har varit bra, men det bliv en vecka försent,och enligt Företaget så var det fel beställd från deras sida

Robin A
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Proffesionella, trevliga, och hög kvalitet! Vi fixade badrummet hemma och S3A gjorde verkligen ett super jobb. Dom lyckades hålla sig till den tiden som sagts innan och man märker verkligen att dom vet vad dom håller på med.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Farboud N
Skrev om S3A – Bygg & Badrum

Jag brukar inte lämna rescensioner, men kände att jag var tvungen att lyfta dessa killar och deras proffsiga arbete och bemötande! Jag ger S3A bygg mina absolut starkaste rekomendationer. Jag jämförde dem med 3 andra företag och är otroligt glad att jag valde just dem. De la mig som kund i fokus och lyssnade in mina behov och svarade trotts att man ibland kanske ställer lite ”dumma” frågor. De var superlätta att få tag på när man behövde undrade något. De fick mig att spara pengar, tid och jag fick som sagt ett riktigt...