Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sabbatsberg Närsjukhuset och Europakliniken

Sabbatsberg Närsjukhuset och Europakliniken

Olivecronas Väg 1, 113 61 Stockholm — Visa karta

Hammarby Allé 32, 12061, STOCKHOLM
Birgitta L:
Trevligt bemötande o proffsig syntest, jag är mycket nöjd. Birgitta Landin Carlsson

Läkarmottagningar nära Sabbatsberg Närsjukhuset och Europakliniken:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Birgitta L:

Läs vad 1 kund tycker om Sabbatsberg Närsjukhuset och Europakliniken

• d
    d skrev om Sabbatsberg Närsjukhuset och Europakliniken
    Under 2012 blev jag opererad 2 gånger av Aleris specialistvård sabbatsberg kirurger och båda gångarna fick jag infektion. Först fick jag en remiss för en bråkoperation av min husläkare, efter operationen fick jag hydrocele. Hydrocele utvecklas om man får infektion under operationen. Andra gången blev jag opererad pga hydrocele (av Aleris). Efter operationen kände jag att något var fel och ringe Aleris hur många gånger som helst för att få träffa en läkare men varje gång fick jag svar av en receptionist att det är ingenting att vara orolig för och att det går över. Till slut gick jag till min husläkare och det visade sig vara en infektion som jag fick under operationen igen, men denna gång var det stafylokock istället. Infektionen ledde till en abcess och nu är jag tvungen att opereras en gång till. Nu vågar jag inte vända mig till Aleris igen, för att jag inte orkar med fler infektioner och jag är faktiskt rädd för mitt hälsa. De har jättedålig service och som det verkar vara väldig oprofessionella kirurger. Så tänk hundra gånger innan ni vänder er till Aleris.

Olivecronas Väg 1, 113 61 Stockholm