Sabbatsbergs Ögonlaser

Sabbatsbergs Ögonlaser

Ring 070-571 61 26 www.sabbatsbergslasern.se

Välkommen till Sabbatsbergs Ögonlaser! Har du problem med närsynthet, översynthet eller astigmatism? Öppna dina ögon för den säkraste metoden på marknaden - lasek/no cut. Vi rättar till dina synfel. Inga behandlingar på löpande band - vi ser varje kunds bästa och svarar utförligt på respektive frågor. Vi erbjuder: - 24/7...

42 omdömen om Sabbatsbergs Ögonlaser

Nicole G
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Mycket bra! De är så trevliga och kunniga. Rekommenderar stort.

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack! Alltid lika kul att höra. Trevlig helg!

Novius Ögonklinik
5.0/5 i betyg av 194 omdömen 5.0 av 194 omdömen

Väldigt fint bemötande som alltid, när jag besöker Novius Ögonklinik

Birgitta K Birgitta K
Serkan E
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Efter utförd behandling som nu har gått 6 månader slipper jag glasögon. Dr Axel Åhrberg är en erfaren och är väldigt lätt att ha göra med. Rekommenderas

Fabian L
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Gjorde en Trans-PRK operation hos Axel och Eivor februari 2022. Vet inte i vilken ände jag ska börja annat än att jag har varit så otroligt nöjd med resultatet och bemötandet från både Axel och Eivor. Har länge velat göra en operation för min närsynthet (-2.75 och -2.5 på respektive öga), men det tog ett par år innan jag hade samlat tillräckligt med mod för att våga gå igenom processen. Eivor har varit tålmodig mitt mailbombardemang och svarat på alla frågor lugnt och sansat. Operationsdagen gick också väldigt...

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack för tydlig förklaring över förloppet. Vi ses väl när det gått 1 år. Trevlig sommar!

Stefan P
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Mycket nöjd med resultatet såhär 3månader efter operationen. Jag såg -8,5 innan och nu ser jag 1.0 och har inte haft några problem. Det var riktigt skönt att kasta linser och glasögon!!

NICOLE H
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Gjorde LASEK hos Dr Axel Åhrberg och Eivor i augusti. De gav redan från börjat ett proffesionellt och betryggande bemötande. Hade tidigare -7 samt brytningsfel, ser idag nästintill perfekt och kunde inte vara mer nöjd med resultatet. Själva operationen gick snabbt och smärtfritt, dock med tre dagar av stundtals rejäl smärta för mig. Något suddig syn ett par veckor efter, lite besvärligt att studera (mycket läsning) men det var helt klart överkomligt och i slutändan värt besväret då jag idag ser bättre än någonsin. Alla...

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack! God Jul och Gott Nytt År!

Johan P
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Korrigerade synen den 16:e juli 2021. Hade innan dess länge funderat över att genomgå en behandling, men tog steget först efter att jag inte kunde erbjudas en plats i lumpen på grund av min närsynthet som låg på -2 i bägge ögonen. Från allra första början fick jag ett professionellt och trevligt bemötande av både Eivor och Axel. De gick igenom hela processen i detalj och svarade på de frågor jag hade att ställa. Efter en snabb undersökning fick jag grönt ljus för behandling. Ingreppet med ögonlasern tog som högst 5-6...

U-genii L
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

I had laser surgery for near-sightedness done last year with Sabbatsbergs Ögonlaser. Before I had the surgery, my eyes were about -9, and now I can see clearly without any glasses or contact lenses. Eivor and Dr. Åhrberg made me feel like I could trust them with my eyesight. From the beginning they were very clear about what I could expect from the surgery, and during the checkup to see if my eyes were suitable for the procedure, he took the time to tell me what he was looking for with the tests and why. There were...

Thank you! Hope you'll have a Happy Easter

Malin L
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Supertrevligt bemötande före, under och efter min operation! Jag hade önskat något längre tid för att betala fakturan då jag fortfarande hade svårt att läsa email vid sista betalningsdagen. I övrigt väldigt bra och professionellet!

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack! Tar till mig din upplevelse om fakturan.

Linn S
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Väldigt proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd med slutresultatet!

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack för fint omdöme. Välkommen på 1års-kontrollen.

Melania A
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Rekomenderar starkt! Mycket bra bemötande!

Lovisa L
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Jag kan varmt rekommendera Sabbatsbergs ögonlaser! Fick stort förtroende för Dr Axel Åhrberg direkt och all information och stöd jag behövde före och efter behandlingen. Såhär ett år senare är jag så glad och tacksam över att jag genomförde behandlingen. Det är toppen att slippa glasögon och jag har inte haft några problem efteråt. Känns också jättebra att jag valde den här metoden (och inte den snabbare Lasik, där de lyfter på hornhinnan och lägger tillbaka den) eftersom att ögonen, nu när de har läkt, är ”desamma” som...

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack för fin rekommendation. Alltid lika kul att få.

KATARINA L
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Stort tack till Sabbatsbergs ögonlaser för att jag nu slipper linser och glasögon! Väldigt professionella och trevliga!

Jonna N
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Personligt och trevligt bemötande! Kände mig mycket trygg och väl omhändertagen när jag gjorde min laseroperation.

Shilan N
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Gjorde en laserbehandling av båda mina ögon, från konsultation till behandling och uppföljning har gått bra. Nu har jag 100 %-ig syn! Erfaret team som tar hand om en och pedagogiskt berättar om de olika delarna i processen. Därtill att de är tillgängliga och man får snabb svar på sina frågor. Rekommenderas varmt!

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack! Ses på 1-års om du vill.

Nadia A
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Mycket trevligt bemötande! Dem är extremt kunniga och duktiga på sitt område. Supernöjd med resultatet!

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack önskar dig en God Jul och Gott Nytt Åe!

Shirin B
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Jag är väldigt nöjd! Så skönt att slippa glasögon! trevlig och professionell bemötande av företaget. Kände mig väldigt trygg från första mötet! Rekommenderar stort om ni vill operera ögonen!

Tack för fin rekommendation. God Jul på dig

Jonathan F
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Ögonopertion närsynhet, resultat över förväntan.

Stefan A
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Jag hade brytningsfel och såg varken bra på nära eller långt håll, dom var väldigt trevliga och proffesionella . En noggrand undersökning först och sen så bokade jag ett datum. Allt gick jätte bra och nu runt 6månader så gick jag och kollade min syn och hade full pott 😀. Kan starkt o varmt rekommendera detta.!

Madeleine V
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Mycket bra och professionellt bemötande. Väldigt specifika och bra råd och utelämnade inget. Snabba undersökningstider och operationstider.

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack! Ta vara på småbarnstiden, den går jättefort. Du vet var vi finns om du undrar något mer.

Svante F
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Bra och personligt bemötande. De lyssnade till mina behov och gjorde en anpassad laserbehandling av mina mycket närsynta ögon som gav det resultat jag hade hoppats på. Som 55 åring har jag nu ett liv utan glasögon, utom vid bilkörning, särskilt vid dåliga ljusförhållanden. Själva behandlingen gick snabbt och var mindre besvärlig än jag trodde, efter 2 dygn kunde jag öppna ögonen, och 3:e dagen var jag igång på riktigt igen med träning och arbete. Hög ljuskänslighet och andra symptom fanns kvar i ett antal månader men klingade...

Martin B
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Smidig LASEK-behandling som gick på 10 minuter. En del smärta de kommande 8 timmarna, men fullt överkomligt även utan smärtstillande. Nu har det gått ca 9 månader sen min behandling och jag ser helt utmärkt, över fullgod syn! Inga som helst problem skedde under operation eller läkeprocess. Rekommenderar starkt.

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Kul att se i skrift. Trevlig sommar!

Max N
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Jag gjorde en behandling för ca 4 månader sedan och jag är väldigt nöjd med resultatet. Stort tack!

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Alltid lika kul att få fin rekommendation. Trevlig sommar!

Ludvig J
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Utmärkt service och fullt stöd under ingrepp och följande läke-period. Jag ser numera över normal synskärpa och kan inte annat än starkt rekommendera Axel på sabbatsbergs ögonlaser för de med nedsatt syn.

Annelie H
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Efter min operation fanns de alltid till hands för att svara på frågor eller få hjälp. Trevligt bemötande

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack för fin rekommendation. Vi tycker det är viktigt att svara snabbt, särskilt efter behandlingen.

Klas P
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Otroligt nöjd att jag fick möta och prata med Er på Vildmarksmässan -18. Nu ett år senare med bättre än 20/20 syn så kan jag inte mer än tacka för det väldigt professionella bemötandet och utförandet. Tusen tack!

Sofi A
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Superbra från början till slut!

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack för "härlig" rekommendation. Trevlig helg!

Anneli Z
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Överväldigad av resultatet efter min ögonlaseroperation. Var rädd innan operationen hur det skulle bli, men är så tacksam för att jag övervann rädslan och genomförde ögonlasern. Personalen var helt fantastiska. Toppbetyg till dem! Klar och tydlig information från dag 1, snabb återkoppling, bra eftervård och trevligt bemötande. Min syn har förbättrats 150%. #ögonlaser#sabbatsbergsögonlaser

Robin K och Sabbatsbergs Ögonlaser gillar detta
Dennis N
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Det bästa jag gjort. Helt klart värt det. Eivor & Axel tar väl hand om sina patienter!

Daniel K
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Mindre klinik som är mycket erfarna, vänliga, kunniga, tillgängliga och tillmötesgående. Specialiserade på LASEK. Rekommenderas för ögonlaseroperation i Stockholmsområdet.

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack för det fina omdömet. Alltid lika kul att få det i "svart på vitt"

Martina L
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Är fantastiskt nöjd med Sabbatsbergs Ögonlaser! Resultatet är enastående och de har ett väldigt trevligt kundbemötande. Rekommenderar varmt!

Niklas A
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

De är jätteduktiga och jag är nöjd med resultatet!

Emma C
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Kompetenta, inger trygghet, bra servise, prisvärda helt enkelt toppklass, mer än nöjd med resultatet, skulle rekommendera dem till alla.

Eva B
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Konsultation kring ev laserbehandling av ögonen eller operation/byte av linser. Bemötandet utmärkt. Företagets bemötande över alla förväntningar. Läkaren gedigen erfarenhet. Rak och uppriktig kring mina frågor och funderingar. Ingav stort förtroende. Kommer att följa hans rekommendationer.

Zabihullah B
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Mycket professionellt bemötande! Mycket bra instruktioner för eget eftervård. Snabbt svar för att besöka återbesök via mail. Dessutom blev synen perfekt. Klart värt att slippa glasögonen även om operationen kostar en del. Ska man göra operationen i Sverige så är det svårt att hitta bättre ställe än denna skulle jag kunna påstå. Rekommenderas varmt!

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Tack för den fina rekommendationen!

Andreas F
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Under hela operationen kände jag mig väldigt trygg. Och även under dagarna som gick efter. Allt som personalen hade berättat för mig som skulle hända, hände! Var aldrig orolig och är otroligt nöjd med resultatet! Tack Sabbatsberg Ögonlaser för min syn!

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Alltid lika kul att höra för livet förenklas för er. Trevlig helg!

Sofi L
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Jag har genomgått ögonlaserbehandling för korrigering av närsynthet och astigmatism. Jag såg riktigt illa utan glasögon och var därför beroende av dessa eller linser, vilket både kostade på ekonomiskt och energimässigt. Jag arbetar själv inom vården som psykolog och har därför vissa krav. Jag har tidigare varit på konsultation hos andra aktörer men har inte fått träffa läkare och då känt mig som på ett löpande band. Hos Sabbatsbergs ögonlaser bemöttes jag med respekt, god kommunikation och flexibilitet. Jag kände direkt...

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Så kul att höra att livet blivit så mycket enklare för dig. Välkommen på 1 års kontrollen

Jan N
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Laseroperation mot rejäl närsynthet Vid en jämförelse med den stora flotta kliniken som var min första kontakt beslöt jag mig för Sabbatsbergs ögonlaser, där jag fick snabbt svar - undersökning efter 2 dagar - och mycket bra bemötande - operation veckan efter. P g av min höga ålder (60) och min kraftiga närsynthet (-10,5) så var mina förhoppningar att bli mindre närsynt - bättre helt enkelt. Den första tiden efter operationen är tuff - man är väldigt känslig. Men efter tre månader hade jag 100% på höger och ett perfekt...

Svar från Sabbatsbergs Ögonlaser

Skönt att du fortfarande är lika nöjd :)

stefan l
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Jag var på en ögon undersökning! Jag blev mycket trevligt bemött,dom berättade ur undersökningen skulle gå till man kände sig trygg. Jag var lite orolig hur undersökningen skulle gå till,men det gick hur smärtfritt som hälst dom var hur jätte trevliga o bra. Om jag skulle någon gång skulle behöva göra en ny undersökning eller operera mej så då skulle jag utan tvekan gå tillbaka till Sabbatsbergs Ögonlaser.

Caroline F
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Jag gjorde en Lasek/no cut operation på mina ögon och det var det bästa jag gjort i hela mitt liv! Personalen var hur trevlig som helst och kunde svara på alla de miljontals frågor jag hade. Jag var lite nervös innan ingreppet men det gick över väldigt snabb eftersom de var väldigt lugna och professionella. Nu ser jag livet i HD och jag rekommenderar starkt alla som funderar på att göra ett sånt här ingrepp att göra det på Sabbatsbergs ögonlaser!

elin l
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Superbra bemötande! Jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera Sabbeatsbergs ögonlaser!

mauritz f
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Härligt utan glasögon o ingen värk efter. Proffsigt bemötande. Rekommenderas!

Inger G
Skrev om Sabbatsbergs Ögonlaser

Kan å det varmaste rekommendera denna ögonklinik. Varmt och personligt bemötande. Lätt att få kontakt både per mejl och telefon. Tydlig information. Rimligt pris. Proffsigt omhändertagande både vid undersökning och operation gjorde att man kände sig trygg. Efteråt fick man en färdig "goodie bag" med solglasögon och alla nödvändiga mediciner för eftervården, inkl smärtstillande, salva och ögondroppar, samt ovanligt tydliga instruktioner. Och telefonnummer till sköterskan som man kunde ringa när som helst om man hade frågor!...