Läs vad 31 Läs vad Hamid Behzadmehr

• 2021-01-20
    Jag har haft ont i ryggen sedan 2006 , men här på två gångers behandlinger försvann allt smärtan vad jag hade , bästa ställen och bästa naprapaten har jag haft hittills . Rekommenderar stark .
  • 2020-12-30
    Jag har under 5 års tid haft problem med stel nacke och huvudvärk som jag behandlade med massage och andra ”metoder”. Det brukade hjälpa för stunden men fick alltid återfall trots att det blev många behandlingar.
    Hamid utförde nålbehandling på mig och jag är helt såld på denna metoden . Efter bara 4 behandlingar blev musklerna så mjuka och stelheten försvann . Helt otroligt! Jag är så nöjd ! Tack !!!
    Hej Elizabeta, Tack för din recension! =) Vi är glada att vi har kunnat hjälpa dig med dina besvär.

• 2020-12-17
    Hamid är både engagerad och kunnig. Hade fått behandling för långvarig ländryggssmärta hos tre andra naprapater utan resultat innan jag besökte Hamid. Nu är jag smärtfri! Kan verkligen rekommendera Hamid och behandlingsmetoden dry needling.
    Vad roligt att höra att du är smärtfri! =)

• 2020-12-13
    Jag sökte hjälp för mångårigt mkt svåra smärtor i benet. Hamid tog mig på största allvar och gav mig hjälp. för första gången på 12 år var jag smärtfri, än så länge bara stundtals men det blir bättre för var dag. Bara efter 2 behandlingar samt med instruktioner för träning kan jag både gå och stå längre stunder. Detta var vad jag hoppats på men inte trott vara möjligt eftersom jag sökt hjälp hos så många naprapater, kiropraktorer samt läkare. Jag är så tacksam och ser fram emot ett smärtfritt liv. Tack Hamid
    Tack själv Desiree för så fina ord! Att lyssna på patienter är oerhört viktigt för oss. Det är först när vi förstår hur du som patient upplever ditt besvär som vi kan hjälpa till med det onda. Varma hälsningar

• 2020-12-01
    Sökte mig till Sabbatsbergs Ryggcentrum efter att fått ryggskott och fick ett mycket bra bemötande och hjälp av Hamid. Han ingav stort förtroende och efter bara ett fåtal besök så har han identifierat och rättat till problemet samt gett mig hjälpmedel att bygga stabilitet så att det inte kommer tillbaka. Kan varmt rekommendera honom.
  • 2020-11-18
    Jag besökte sabbatsbergs Ryggcentrum på grund av att jag har haft ont i min nedre rygg i flera år nu utan att göra nåt åt det.

Redan från första början blev jag väldigt proffesonellt bemöt, och det fortsatte under alla mina besök.

Det märks på hur Hamid arbetar att han vet vad han gör. Självsäker och duktig.

Jag har alltid haft problem med nålar och Hamid tog det lugnt och försäkrade mig att han hade rätt utbildning för jobbet. Och han fick mig att bli bekväm nog att sätta nålar i ryggen på mig.

Och idag är jag smärtfri från mina värk på grund av Hamid och hans expertis.
  • 2020-11-14
    Steg för steg hjälper Hamid mig att få ordning på min rygg.
  • 2020-11-10
    Naprapat med alltid trevligt Bemötande!
    Behandling söm gör skillnad och professionellt utförande. Bästa rekommendationer till alla!
  • 2020-11-04
    Trevligt bemötande. Proffsig och kunnig. Tog sig tid och förklarade och svarade på frågor. Jättenöjd med mina sulor. Skulle gärna rekommendera Hamid till någon annan.
  • 2020-10-30
    Efter flera månaders problem med ryggen- effekter av diskbråck - har Hamid hjälpt mig med otroligt mycket mindre smärta. Bra bemötande och verkningsfulla behandlingar. Mycket bra, rekommenderas!