Mahnaz Razavi

Mahnaz Razavi

Läs vad 42 Läs vad Mahnaz Razavi

• 2020-01-16
    100% rekommenderade när man ska möta besvär i ryggen. De har hjälpt mig två gånger. Mahnaz har varit kommunikativ och väldigt professionell under hela behandlingen.
  • 2019-03-07
    Träffade Mahnaz Razavi som gjort ett exceptionellt bra jobb med min rygg, kunde knappt gå när jag kom dit första gången och nu har jag nästan inga problem alls! Super tack! Den övriga personalen är såklart också väldigt trevliga.
  • 2019-01-05
    Akupunktur! Fick trevligt bemötande å blev hjälpt med dom besvär jag hade!
  • 2019-01-04
    Behandling och sjukgymnast
    Personligt bemött
    Har ju en förhoppning att jag ska bli smärtfri efter diskbråcksoperation men verkar ta lång tid. Men företaget lever verkligen upp till min förväntan
  • 2018-06-05
    Jag har gått till sjukgymnasten Mahnaz, dels nu för två veckor sedan och dels i okt 2014. Mahnaz är väldigt kunnig inom sitt område och första gången hjälpte hon mig med mina problem. Den hör gången har hon ickså hjälpt mig även om jag önnu inte är helt återställd och fortfarande under behandling. Mahnaz är väldigt tillmötesgående och försöker klämma in en alt ge tid vid återbud. Jag är mycket nöjd med Mahnaz o rekommenderar henne starkt!
  • 2018-06-01
    Behandling av Mahnaz Razavi.
    Jag är mycket nöjd med fantastiskt bemötande och mycket professionell behandling.
  • 2018-05-23
    Bra mottagande. Mahnaz är väldigt duktig sjukgymnast som hjälper mig att hålla mina nacksmärtor i schack.
  • 2018-05-18
    Under ett år har jag provat på olika behandlingar mot smärtan i nacke hos olika specialister. För en månad sedan fick jag veta om Mahnaz Razavi, hon hjälpte till en bekant som var jättenöjd. När min dåvarande sjukgymnast rådde mig att vända mig till någon annan, frågade jag om hon visste vem Mahnaz Razavi var. Då fick jag höra att det är bästa specialist inom smärta och smärtbehandling.
    Jag bokade tid via hemsidan, väntetiden var en månad.
    När jag kom, träffades jag av en miniatyr kvinna. När man tittar på henne, tror man inte att hon har tillräklig styrka för att bekämpa en smärta som känns som en spik i nacken och inte ens starka manliga sjukgymnaster lyckades ta den bort.
    Men redan efter första behandlingen Mahnaz gjorde, kände jag så lättnaden, att annat än trolleri kallar jag den inte.
    Det är över alla förväntningar. Tack!
    Jag har redan rekommenderat Mahnaz Razavi till alla mina bekanta.
  • 2018-05-15
    Jag åtnjuter Sjukgymnast el fysioterapeut Mahnaz Razavis omsorg sedan många år. Och hennes kompetensen är värd det absolut högsta betyg. Och bemötandet på Ryggcentrum är sympatisk, vare sig jag kommer för att träna eller få behandling av Mahnaz. Träningen är individuell, fast vi är flera där, men tillräckligt få för att få den där individuella hjälpen. Man slappnar också av när det inte är så många och ler igenkännande mot dem man möter och återser där.
    Jag har myelom och även opererat nacken och litar endast på Mahnaz omdöme! Nu har jag någon ny inflammation som hon behandlar med akupunktur som jag svarar på.
    ( Jag har i ett akut skede fått hjälp annorstädes men det snarare ledde till försämring . )
    Jag vill gärna rekommendera Ryggcentrum som ni förstår! ( vilket jag f.ö. redan gjort) Tacksam patient eller kund(?) Birgitta Ekmanner Hansson
  • 2018-05-10
    Hej.
    Jag är Mycket nöjd med min Mahnaz, gruppsjukgymnastik, ström, akupunktur, stretch mm.
    Mahnaz är alltid tillmötesgående, trevlig, kunnig, flexibel, lyhörd, snäll och har trevliga collegor.
    Rekommenderar henne varmt.

Med vänlig hälsning,