Sakkes AB, Stockholm

Sakkes AB, Stockholm

En del av Sakkes AB www.sakkes.se
  • BadgeSevenYears
4.5

Välkommen till Sakkes AB! Vi på Sakkes AB kallar oss proffs på balkonginglasning. Ta steget ut på din balkong och in i ett helt nytt rum. Inred som din egen regnskog, läshörna bärträdgård, fikaplats eller kanske ett yogarum. Varför ska du då välja oss? Innan påbörjat arbete kommer vi alltid hem till dig för att lyssna på...

562 omdömen om Sakkes AB, Stockholm

Sedan starten hos Reco 2018

Henrik B
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Jag upplever Sakkes som ett oerhört professionellt företag. Arbetet med balkonginglasningen gick enligt tidplan och var fackmannamässigt utfört. Återkoppling var också det enligt belåtenhet. Jag kommer vidare att rekommendera Sakkes.

Delal E
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Fin inglasning! Allt gick smidigt och snabbt

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med inglasningen och att allt gick smidigt och snabbt. Vi strävar alltid efter att leverera både kvalitet och effektivitet i våra projekt, och det är fantastiskt att få veta att vi lyckades uppnå detta med ditt projekt. Om du har några ytterligare behov eller frågor i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att få möjligheten att arbeta med dig igen! Tack igen för att du tog dig tid att dela med dig av din positiva upplevelse. Vänligen, Ville P

Mikael T
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Snabb och bra service när jag behövde solskydd till min inglasade balkong. Trevligt bemötande..

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vår service. Vi är mycket glada att höra att du upplevde både snabbhet och kvalitet när det gällde installationen av solskydd till din inglasade balkong, samt att bemötandet var trevligt. Kundnöjdhet är vårt främsta mål och din feedback är viktig för oss. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen med framtida behov. Tveka inte att kontakta oss om du har fler frågor eller behöver ytterligare assistans! Tack än en gång för din positiva feedback och för att du valde oss för ditt projekt. Vänligen, Ville P

Mats A
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Allt fungerade mycket bra och smärtfritt, trevlig personal

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så mycket för ditt vänliga omdöme. Det är fantastiskt att höra att allt fungerade smärtfritt och att du upplevde vår personal som trevlig. Vi lägger stor vikt vid att både servicen och bemötandet ska vara av högsta kvalitet, och din feedback är ett värdefullt tecken på att vi är på rätt väg. Om det är något mer vi kan assistera med framöver, eller om du har några frågor, tveka inte att höra av dig. Vi är här för att hjälpa till! Tack igen för att du delade med dig av din upplevelse och vi hoppas få möjligheten att välkomna dig åter snart. Vänligen, Ville P

Jaber A
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra service, professionellt bemötande och snabb installation. Modernt material. Nöjd. Rekommenderar.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej! Tusen tack för ditt positiva omdöme och rekommendation! Vi är oerhört glada att höra att du är nöjd med vår service, det professionella bemötandet och den snabba installationen. Det är viktigt för oss att hålla en hög standard i vårt arbete och att använda modernt material som uppfyller våra kunders förväntningar. Din rekommendation är mycket uppskattad och motiverar oss att fortsätta leverera service av hög kvalitet. Om du någonsin behöver ytterligare hjälp eller har frågor, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram...

Ing-Britt P
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Jättebra och fina produkter. Är super nöjd.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Ing-Britt! Vilken glädje att läsa ditt omdöme! Stort tack för att du delade med dig av din positiva upplevelse och för dina vänliga ord om våra produkter. Det betyder oerhört mycket för oss att veta att du är super nöjd med ditt köp. Vi strävar efter att erbjuda högkvalitativa produkter som möter våra kunders förväntningar, och att höra att vi har lyckats är den bästa belöningen. Ditt stöd är en stor motivationskälla för oss att fortsätta vårt arbete och sträva efter ännu högre kvalitet och service. Om du har några...

Anders Christer H
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Mycket nöjd med kontakten genom hela bygglovs processen till montage och kvalité! Rekommenderas :)

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Anders Christer! Stort tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse hos oss. Det gläder oss enormt att höra att du är mycket nöjd med hela processen, från bygglov till montage och kvalitén på vårt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera service och resultat som överträffar förväntningarna, och dina ord bekräftar att vi är på rätt väg. Din rekommendation betyder mycket för oss och är det bästa betyget vi kan få. Tack för att du litar på oss och för att du valde att samarbeta...

Jan R
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra bemötande. Arbetet gjort i tid med kvalitet.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Jan! Tack så mycket för att du delade med dig av din upplevelse med oss. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med bemötandet och att arbetet utfördes i tid och med hög kvalitet. Vi strävar alltid efter att uppfylla våra kunders förväntningar och det är fantastiskt att höra att vi lyckats med just ditt projekt. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Din feedback är ovärderlig för oss och hjälper oss att fortsätta leverera service i världsklass. Tack igen för att du...

Inger H
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Först beställde vi inglasning av 20 kvm balkong. Bra hjälp med lösning vilket kunde göras på olika sätt.. God förståelse för hur jag ville ha det. Arbetet gick galant. Snabbt och bra resultat. Efteråt beställde vi solgardiner som gick snabbt att få och arbetet gick snabbt och bra. Nöjda med resultatet.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva upplevelse med oss! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med både balkonginglasningen och installationen av solgardinerna. Vi är glada att vi kunde erbjuda bra lösningar och att vårt team lyckades förstå och förverkliga dina önskemål på ett effektivt sätt. Att arbetet gick snabbt och att du är nöjd med resultatet är precis vad vi strävar efter. Om du har några fler projekt i tankarna eller behöver ytterligare hjälp, står vi gärna till tjänst. Tack för att du valde oss och för ditt förtroende i vårt arbete! Vänligen, Ville P

Malin W
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Lite bristande info om startdatum. fin inglasning och fina lister.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för din feedback. Vi beklagar att informationen om startdatum inte var tillräcklig och tar till oss av detta för att förbättra vår kommunikation framöver. Det gläder oss dock att höra att du är nöjd med själva inglasningen. Vi strävar alltid efter att leverera arbete av hög kvalitet och uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Om du har några ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du valde oss för ditt projekt! Vänligen, Ville P

Chamiran S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Vi fick vår balkong inglasad av sakkes AB. Trevlig personal som utförde arbetet snyggt. Vi är nöjda med allt! Tack!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att ni är nöjda med arbetet som utfördes på er balkong och att ni uppskattade vår personal. På Sakkes AB strävar vi alltid efter att leverera arbete av hög kvalitet och att göra våra kunder nöjda är vår högsta prioritet. Vi är tacksamma för att ni tog er tid att dela med er av er upplevelse och säger tack tillbaka för ert förtroende i oss. Njut av er nya inglasade balkong! Vänligen, Ville P

Krister F
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Inglasad balkong Bra preinformation, kontaktperson, snabbt jobbat med ett bra resultat

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse! Vi är glada att höra att du är nöjd med preinformationen, din kontaktperson, och det snabba arbetet som resulterade i en inglasad balkong av hög kvalitet. Att ge våra kunder en smidig och tillfredsställande upplevelse från start till slut är något vi värderar högt. Din feedback är viktig för oss och hjälper oss att fortsätta leverera service i toppklass. Njut av din nya balkong och de möjligheter den för med sig. Tack för att du valde oss för ditt projekt!

Bogdan T
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Vi har fått hjälp av Sakkes med inglassning av vår balkong.Arbetet blev utförd snabbt, det tog en dag bara. Vi är jättenöjda med resultatet och kan verkligen rekommendera Sakkes.Det var också prisvärt.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så mycket för att du delar med dig av din positiva upplevelse med Sakkes och vår balkonginglasning! Det gläder oss att höra att arbetet utfördes snabbt och att du är nöjd med resultatet. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra kunder högkvalitativa lösningar till ett bra pris, och det är fantastiskt att veta att vi har uppnått detta för dig. Din rekommendation betyder mycket för oss, och vi ser fram emot att hjälpa fler kunder att förverkliga sina drömmar om en inglasad balkong. Tack igen för ditt förtroende i Sakkes! Vänligen, Ville P

Mohanraj S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Good planning and execution Good looking for the balcony glazing Keep up the good work

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Thank you for your kind words and positive feedback! We're thrilled to hear that you're pleased with the planning, execution, and the final look of your balcony glazing. Our team works hard to ensure a seamless process from start to finish, and it's rewarding to know that our efforts are appreciated. We'll definitely keep up the good work and continue to strive for excellence in all our projects. If there's anything more we can do for you or if you have any future projects in mind, please don't hesitate to reach out. Enjoy your newly glazed balcony! Sincerely, Ville P

Malin W
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Mycket nöjd med allt kring vår inglasade balkongmontering.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Det gläder oss enormt att höra att du är mycket nöjd med allt kring monteringen av din inglasade balkong! Vi strävar efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, och det är underbart att veta att vi har lyckats med detta i ditt fall. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Om du har några frågor eller behöver ytterligare service i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Njut av din nya balkong och de många härliga stunder som väntar där! Vänligen, Ville P

Bo Karl David B
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra kontaktperson, bra montör, verkar vara bra material. Allt har mött min förväntan.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt positiva omdöme! Det är fantastiskt att höra att allt från vår kontaktperson till montören och materialet har mött dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att leverera högsta möjliga kvalitet i alla led av vårt arbete. Din tillfredsställelse är vår främsta prioritet, och vi är glada att vi kunde uppnå detta för dig. Om du har några ytterligare behov eller frågor i framtiden, är vi bara ett samtal bort. Tack för att du valde oss för ditt projekt! Vänligen, Ville P

Daniel N
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra bemötande, lätt att få kontakt med (trots mellandagar), bra installation å uppföljning 👌

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande, vår tillgänglighet även under mellandagarna, samt kvaliteten på vår installation och uppföljning. Att ge våra kunder en smidig och tillfredsställande upplevelse är vår högsta prioritet. Om du har några fler frågor eller behöver ytterligare service, står vi alltid redo att hjälpa till. Tack för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse! Vänligen, Ville P

Maud N
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Balkonginglasning. Mycket bra info inför köp samt korrekt o trevligt bemötande under hela tiden. Mycket belåtna med resultatet.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva upplevelse! Vi är oerhört glada att höra att du är nöjd med informationen du fick inför köpet, vårt bemötande under processens gång, och inte minst med det slutliga resultatet av din balkonginglasning. Kundnöjdhet är vår främsta drivkraft, och att veta att ni är mycket belåtna med ert nya utrymme värmer verkligen. Om ni har några ytterligare frågor eller funderingar framöver, tveka inte att höra av er. Njut av er nya, inglasade balkong! Vänligen, Ville P

Ulla G
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Inglasad balkong Trevliga killar och vad jag kan bedöma kunniga. Sitter nu härligt ute och dricker kaffe

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt positiva omdöme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vårt team och deras arbete. Att kunna sitta ute på din inglasade balkong och njuta av en kopp kaffe låter underbart, och det är precis den typ av upplevelse vi strävar efter att ge våra kunder. Om du har några fler tankar eller behöver ytterligare assistans i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Njut av din nya balkong och de många härliga stunderna som väntar där! Vänligen, Ville P

Pablo H
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Helt ok, tycker att företag borde kontakta sina kunder minst en vecka innan de börjar artbete… sedan borde de städa efter sig…

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för din feedback. Vi strävar alltid efter att förbättra vår service och ditt perspektiv är värdefullt för oss. Att informera våra kunder i god tid före arbetets start och att säkerställa att allt är rent och snyggt efteråt är viktigt, och vi beklagar om vi inte levde upp till dessa förväntningar i ditt fall. Vi tar med oss dina synpunkter och kommer att arbeta för att förbättra vår kommunikation och efterföljande städning. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse, och vi hoppas på möjligheten att visa dig förbättringar i framtiden. Vänligen, Ville P

Robert I
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Väldigt trevligt bemötande. Jag hade höga förväntningar på hur det skulle bli och dom uppfylldes fullständigt. Det skedde ett litet missförstånd gällande betalningen men det löste sig utan problem. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med inglasningen av min balkong och jag skulle rekommendera Sakkes för professionellt utförande.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din upplevelse och för de vänliga orden! Vi är oerhört glada att höra att dina höga förväntningar inte bara möttes utan uppfylldes fullständigt. Vi beklagar det lilla missförståndet kring betalningen, men är lättade över att det löste sig smidigt. Din tillfredsställelse och rekommendation betyder mycket för oss. Tack för att du valde Sakkes för inglasningen av din balkong, och vi ser fram emot möjligheten att tjäna dig igen i framtiden. Vänligen, Ville P

Auburn D
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Proffsig och arbeta med hög kvalitet. Jag är super nöjd

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det glädjer oss att höra att du är supernöjd med kvaliteten på vårt arbete. Att leverera professionellt och högkvalitativt arbete är något vi alltid strävar efter. Din tillfredsställelse är vår främsta prioritet. Tack för att du valde oss, och vi ser fram emot att hjälpa dig med framtida projekt! Vänligen Ville P

Rolf N
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Väldigt bra hanterat. Både visning sedan mottagning och bra besked om själva inglasningens dag och utmärkt arbete när montören gjorde allt perfekt inklusive visning hur det fungerar. Så jag rekommenderar av det varmaste SAKEs för inglasning av balkonger. Mvh. Rolf noren

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Stort tack för din varma rekommendation och det positiva omdömet! Vi är oerhört glada att höra att du är nöjd med hela processen, från visning till mottagning och det slutliga utförandet av montören. Att säkerställa att våra kunder känner sig väl informerade och nöjda med vårt arbete är vår högsta prioritet. Din rekommendation är det finaste betyg vi kan få. Tack för att du valde SAKKES för din balkonginglasning, och vi ser fram emot att fortsätta leverera utmärkt service till dig och andra i framtiden. Vänligen, Ville P

Christopher B
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Jag är nöjd i helhet, trevligt bemötande och snabb montering. Jag valde att glasa in min balkong (heltäckande) dock så förväntade jag mig att glasen skulle vara redan/putsas efter montering då man betalat mycket, det var det inte. Därför ger jag en 4/5 då glasen var extremt smutsiga efter montering och massa smuts mellan spåren som ger gnistande ljud vid öppning.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse och för ditt positiva omdöme om bemötandet och monteringen. Vi är glada att höra att du i stort är nöjd med din nya balkonginglasning. Vi beklagar dock att glasen och spåren inte var rengjorda till din fullständiga tillfredsställelse efter installationen. Din feedback är mycket värdefull för oss, och vi tar detta till oss för att förbättra vår service. Vi skulle gärna vilja åtgärda detta för dig. Vänligen kontakta oss direkt så ser vi till att lösa problemet...

Nishchay S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

It was good. The work was done properly.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Thank you for your feedback! We're pleased to hear that you found the work to be done properly and to your satisfaction. Ensuring quality and thoroughness in our work is important to us. If there's anything more we can do for you or if you have any further projects in mind, please don't hesitate to reach out. We appreciate your trust in us and look forward to serving you again in the future. Sincerely, Ville P

Albin J
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

It was neat job Done on time

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you were satisfied with the neatness and timeliness of our work. Meeting our deadlines and ensuring a clean finish is something we take great pride in. If you have any more projects or need further assistance, please feel free to contact us. We look forward to the opportunity to work with you again. Sincerely, Ville P

Joakim S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra kontakt från början men sen när jag hade synpunkter på vårt avtal och det blev problem så blev det inte bra

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse och för vårt samtal. Vi uppskattar din ärlighet och förståelse genom hela processen, särskilt när det uppstod frågor kring avtalet. Det är viktigt för oss att alla våra kunder känner sig hörda och nöjda med slutresultatet, och vi är glada att vi kunde komma till en lösning som du känner dig tillfreds med. Din feedback är ovärderlig för oss då den hjälper oss att förbättra vår service och vårt kundbemötande. Tack för ditt tålamod och för att du gav oss möjligheten...

Erik S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Snabbt, snyggt och bra jobbat av SAKKES montör som glasade in balkongen!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Stort tack för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med det snabba och snygga arbetet som vår montör utförde vid inglasningen av din balkong. Vi strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet och service till våra kunder. Ditt erkännande är en stor motivation för oss alla på SAKKES. Njut av din nya inglasade balkong och tveka inte att höra av dig om du har fler projekt i tankarna! Vänligen, Ville P

Camilla E
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Allt var toppen! Snabbt och fint resultat!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så mycket för ditt positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med det snabba och fina resultatet. Att leverera toppkvalitet och effektivitet är alltid vårt mål. Om du behöver något mer eller har ett nytt projekt i åtanke, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du valde oss! Vänligen, Ville P

Andrew S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Trevlig bemötande, proffsig, snabb och effektiv. Ordentligt väl planerat i förväg. Vår balkong inglasning blev fantastiskt!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tusen tack för de fina orden och för att du delar med dig av din upplevelse! Vi är oerhört glada att höra att du är nöjd med din nya balkonginglasning och att processen från start till slut upplevdes som trevlig, professionell, snabb och effektiv. Att planera ordentligt i förväg är nyckeln till ett lyckat projekt, och det värmer att veta att vi lyckades överträffa dina förväntningar. Njut av din fantastiska balkong, och tveka inte att kontakta oss igen om du behöver något. Varmt välkommen åter! Vänligen, Ville P

Torbjörn T
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Proffsigt och bra bemötande. Snyggt resultat. Håller lovade leveranstider. Supernöjd.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är supernöjd med resultatet och vårt bemötande. Att hålla lovade leveranstider är viktigt för oss, och vi är stolta över att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Tack för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi ser fram emot att arbeta med dig igen i framtiden! Vänligen, Ville P

Kim Åke M
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra personal utmärkta och trevliga montörer. De hade fått full poäng om det inte vore för allt aluminiumspill, Vårt trägolv har massor av små, små spillbitar som visat sig vara mycket svåra att få bort. Vi har sopat, dammsugit och även försökt tvätta bort de små flisorna, men ännu ej lyckats. Återstår försöka med högtryck när vädret tillåter..

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ert omdöme och de vänliga orden om vår personal och montörer. Vi beklagar djupt besväret med aluminiumspill på ert trägolv. Vi tar detta på största allvar och vill gärna hjälpa till med att lösa problemet. Vänligen kontakta oss direkt så att vi kan diskutera en lämplig lösning. Återigen, tack för att ni tog er tid att ge oss denna viktiga feedback. Vänligen, Ville P

Tommy J
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra information i samband med offert. Ärliga raka svar på frågor. Snabbt återkoppling. Följer utlovad leveranstid. Snabb och bra installation utan problem. Jag kan varmt rekommendera STAKKES.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva erfarenhet! Det är fantastiskt att höra att du uppskattade den bra informationen i samband med offerten, de ärliga och raka svaren på dina frågor, samt den snabba återkopplingen. Vi är också glada att vi kunde uppfylla den utlovade leveranstiden och att installationen genomfördes snabbt och utan problem. Din rekommendation är mycket värdefull för oss och det är en ära att få ditt förtroende. Vi strävar alltid efter att leverera service och produkter av högsta kvalitet till våra...

Vinh C
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Effektiva och proffsiga i sitt utförande. Mycket nöjd med slutresultatet!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du är mycket nöjd med slutresultatet och att du upplevde vår service som effektiv och professionell. Vi strävar alltid efter att leverera arbete av högsta kvalitet och att se till att våra kunder är nöjda med utförandet. Om du har några ytterligare frågor, behov eller projekt i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda dig utmärkt service. Tack för att du valde oss! Vänligen, Ville P

Ingela G
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Snabbt, proffsigt och snyggt blev det.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för rekommendationen! Det gläder oss att höra att du är nöjd med resultatet och att du upplevde vår service som snabb, professionell och att slutresultatet blev snyggt. Vi strävar alltid efter att leverera arbete av högsta kvalitet på ett effektivt sätt. Om du har några ytterligare frågor eller behöver vår hjälp igen i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda dig utmärkt service. Tack för att du valde oss! Vänligen, Ville P

Ken S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Information från ledningen bra med visningar (flera dagar så att fler kan medverka) Samtal samt annan kommunikation bra Montör i tid samt effektiv Väldigt professionella är min åsikt.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva upplevelse! Det är glädjande att höra att du uppskattade informationen från ledningen och att vi kunde erbjuda visningar över flera dagar för att möjliggöra för fler att delta. Vi lägger stor vikt vid öppen och tydlig kommunikation med våra kunder, och det är uppmuntrande att höra att detta uppskattades. Att montören kom i tid och arbetade effektivt är ytterligare ett exempel på vårt åtagande att leverera professionell service. Vi är stolta över vårt team och deras förmåga...

Tobias D

Hade inga problem ned arbetet, allt var löst på 1 dag

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Det är fantastiskt att höra att allt arbete slutfördes till din fulla tillfredsställelse på bara en dag! Vi strävar alltid efter att leverera effektiv och problemfri service till våra kunder. Din positiva feedback är en stor uppmuntran för hela vårt team. Om du har några ytterligare behov eller frågor i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du delar med dig av din erfarenhet! Vänligen, Ville P

Gunilla F
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Imponerande snabb installation Trevligt och tålmodigt bemötande från Sakkes ansvariga inför beslutet om inglasning. Själva installationen utfördes av en fenomenalt effektiv montör (Johnny). Jag är mycket nöjd så här långt. Väntar nu bara på att solskydden ska monteras.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva erfarenhet med oss! Det gläder oss att höra att du är imponerad av den snabba installationen och det trevliga samt tålmodiga bemötandet från våra ansvariga. Vi är stolta över att ha medarbetare som Johnny, vars effektivitet och professionalitet gör en stor skillnad för våra kunder. Vi ser fram emot att slutföra installationen av dina solskydd och är övertygade om att du kommer att vara lika nöjd med det slutgiltiga resultatet. Om du har några frågor eller ytterligare behov...

Gert H
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Trevligt bemötande och såvitt jag kan bedömma ett bra jobb med balkonginglasningen. Noga med att inte smutsa ner inomhus, en hel del aluminiumspån på balkonggolvet annars betyg 5. Även bra information om tider, funktion, olika val mm. Rekommenderas.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse och för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade det trevliga bemötandet och är nöjd med kvaliteten på arbetet med din balkonginglasning. Att vara noggranna med att inte smutsa ner inomhus är en viktig del av vår service, och vi uppskattar din förståelse för aluminiumspånen som blev kvar på balkonggolvet. Det gläder oss också att du är nöjd med den information som givits om tider, funktioner, olika valmöjligheter med mera. Vi strävar alltid...

Lena F
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Det gick helt enligt er information och vi är nöjda med resultatet.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att ni delar med er av er positiva upplevelse! Det gläder oss att höra att allt gick enligt den information ni fick och att ni är nöjda med resultatet. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder tydlig och korrekt information samt att leverera arbete av hög kvalitet som uppfyller era förväntningar. Om ni har några ytterligare frågor, behov eller funderingar i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta vara till tjänst för er. Tack för ert förtroende och för att ni valde oss! Vänligen, Ville P

Ivo V
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Mycket bra service och väldigt proffsiga monteringstekniker!

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du upplevde vår service som mycket bra och att du är nöjd med våra monteringsteknikers professionalitet. Vi strävar alltid efter att leverera service av högsta kvalitet och att vårt team agerar professionellt och effektivt på plats. Om du har några ytterligare frågor, behov eller feedback, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda dig utmärkt service i framtiden. Tack för att du valde oss! Vänligen, Ville P

Ewa R
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Allt fungerade smidigt och bra och balkonginglasningen är fin.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att processen gick smidigt och att du är nöjd med din nya balkonginglasning. Om du har några fler frågor eller behöver ytterligare assistans, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Vänligen, Ville P

Kjell S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Senfärdiga vissa gör ett dåligt jobb vissa gör ett bra jobb

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för din återkoppling. Vi strävar alltid efter att förbättra vår service och uppskattar dina synpunkter. Det är viktigt för oss att alla våra kunder får en positiv upplevelse, och vi beklagar om detta inte har varit fallet för dig. Vi tar ditt omdöme på allvar och kommer att se över våra processer för att identifiera och åtgärda eventuella brister. Om du är villig att dela mer detaljerad information om din upplevelse, vänligen kontakta oss direkt. Detta hjälper oss att säkerställa att vi kan göra nödvändiga förbättringar och erbjuda den högsta möjliga servicenivån. Vänligen, Ville P

Åsa P
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Håller utlovad tid. Snygg montering.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att vi lyckades hålla utlovad tid och att du är nöjd med kvaliteten på monteringen. Att leverera tjänster i tid och med hög kvalitet är något vi alltid strävar efter. Om du har några fler frågor, behov eller feedback, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta tjäna dig i framtiden! Vänligen, Ville P

Ulf S
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Dålig återkoppling i övrigt bra.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för din återkoppling. Vi är glada att höra att din upplevelse i övrigt har varit bra, men beklagar att återkopplingen inte levde upp till dina förväntningar. Att erbjuda snabb och effektiv kommunikation är viktigt för oss, och vi tar ditt omdöme på allvar för att förbättra vår service. Vi kommer att arbeta på att förbättra vår återkoppling och kommunikation med våra kunder. Om det finns något specifikt du skulle vilja diskutera eller om du behöver ytterligare assistans, vänligen kontakta oss direkt. Vi är här för att...

Roberto B
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Quick and good service. Person came to install promptly and cleaned up after himself. Contacting the company after has been slightly more difficult. Payment was a bit unclear and expected in one single payment 1 week after installation. A payment plan option would have been nice.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found our service quick and satisfactory, especially regarding the promptness of the installation and the cleanliness afterwards. However, we apologize for any difficulties you've experienced in contacting us post-installation and for any confusion regarding the payment process. Your comments are invaluable as we strive to improve our customer service experience. We acknowledge the importance of clear communication about payment terms and the flexibility...

Hasse B
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra bemötande och information i samband med beställningen och installation.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för att du delar med dig av din positiva upplevelse! Vi är glada att höra att du är nöjd med bemötandet och den information du fick i samband med din beställning och installation. Att erbjuda våra kunder ett professionellt bemötande och tydlig information är något vi värderar högt. Om du har några ytterligare frågor, behov eller feedback, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta erbjuda dig utmärkt service i framtiden. Vänligen, Ville P

Bo N
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Bra produkter, men montören försov sig o kom igång mer än 2 timmar för sent, vilket krånglade till min dag.

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Tack för din återkoppling. Vi är glada att höra att du är nöjd med kvaliteten på våra produkter, men beklagar djupt de olägenheter som orsakats av montörens försening. Vi förstår hur viktigt det är att hålla tider och hur en sådan försening kan påverka din dag negativt. Vi tar detta på största allvar och kommer att se över våra rutiner för att förbättra punktligheten och undvika liknande situationer i framtiden. Vi uppskattar att du tog dig tid att informera oss om detta och vill försäkra dig om att vi arbetar för att säkerställa...

Lrg Konsult Ab L
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

Av de 3 tillfrågade och inkomna offerterna valde föreningen Sakkes baserat på kvalitet och pris

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Roland! Tack för din rekommendation. Jag hör mig efter helgerna för att prata vidare om samarbetet. Vänligen, Fredrik B

Vesna C
Skrev om Sakkes AB, Stockholm

De gjorde sitt jobb , ingen hemma vi jobbade. Trodde att fönstren skulle vara längre, tycker att plåten är för hög Köpte enbart fönster o montering

Svar från Sakkes AB, Stockholm

Hej Vesna! Tack för din rekommendation. Vi önskar dig fina stunder på din inglasade balkong. Vänligen, Fredrik B