Bra information under montering av nya larmet köpt även elektroniskt lås bra info på nätet hur man monterar det sammanfattning funkar allt bra
Säkra Larm
Om företaget
Vi erbjuder vad vi heter. Och vi har säkrat 50 000 svenska hem och företag över hela landet sedan 2003 med vårt kunnande och stora utbud av världsledande säkerhetsprodukter. Det gör oss till ett av Sveriges största larmbolag. Vi är sedan 2022 en del av Secits-koncernen, vilket för dig som kund innebär att vi kan ta hand om alla...
711 omdömen om Säkra Larm
Sedan starten hos Reco 2019
Trevligt bemötande och hjälpsamma men långa väntetider på telefon
Hej Stefan, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det gläder oss att höra att du upplevt ett trevligt bemötande och funnit oss hjälpsamma. Vi förstår dock att långa väntetider på telefon kan vara frustrerande och uppskattar verkligen din feedback i denna fråga. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vår service, inklusive att minska väntetiderna, så att din upplevelse blir så smidig och positiv som möjligt. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Bra installatör som kom, trevlig och kunnig. Har bara blivit bra bemött sen vi hade problem med vårat gamla larm och fram tills installationen av det nya larmet.
Hej Henrik, Tack så mycket för att du delade med dig av din upplevelse! Vi är glada att höra att du är nöjd med den service som vår installatör erbjöd och att bemötandet du fått från oss har varit till belåtenhet från början till slut. Att du känner dig trygg och väl omhändertagen är precis vad vi strävar efter hos Säkra Larm. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med eller om du har ytterligare frågor kring ditt nya larm, tveka inte att kontakta oss på 010-33 33 293. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Har haft säkra larm i 5 år och uppgraderade nyligen centralenhet. De är helt OK på att installera och drifta larm och larmet fungerar utan problem. De saknar dock kompetens för att sälja sin nya centralenhet iq panel. Den marknadsförs som larm och smarta hem hub, men få personer man kommer i kontakt med kan faktiskt säga vad man kan och inte kan med systemet. Jag har väntat med uppgradering då den nya enheten inte kan kopplas in i mitt vattenlarm. Jag har skickat 3-4 mejl med några månaders mellanrum för att höra om...
Hej Fredrik, Tack för att du delat med dig av din erfarenhet med oss på Säkra Larm och för ditt långvariga förtroende. Det gläder oss att höra att larmet fungerar utan problem. Vi tar till oss av din feedback gällande kommunikationen och kompetensen kring vår nya centralenhet, IQ Panel. Det är viktigt för oss att vår personal är välutbildad och kan ge korrekt information om våra produkter, inklusive smarta hem-funktionerna. Vi beklagar de inkonsekvenser du stött på och det missförstånd som uppstått kring möjligheten att...
Det är ok. Alldeles för lite instruktion beträffande den nya huvudenhete. Ex.vis vad händer om jag trycker " den knappen' .Fråga : Får man verkligen sälja till så dyrt pris en produkt med så usel instuktion? Jag har inget att klaga på varken åp säljaren eller installatören. Häls. Leif Albinssn
GPT Hej Leif, Tack för din feedback och att du delade med dig av din upplevelse med den nya huvudenheten. Vi strävar alltid efter att förse våra kunder med tydlig och användbar information om våra produkter, och det verkar som om vi har missat målet denna gång. Din input är oerhört värdefull för oss, och vi ska definitivt se över vårt material för att förbättra instruktionerna. Om du klickar dig in på vår hemsida hittar du många guider och manualer över funktionerna: https://shop.sakralarm.se/manualer-och-guider/ Om du...
Byte av central.. Alla kontakter har varit positiva. Kunnig och trevlig personal
Hej Eva, Tack så mycket för din positiva feedback och de fem stjärnorna! Det gläder oss att höra att du uppskattade vårt byte av central och att du har haft en positiv upplevelse med vårt team. Att få höra att vår personal var både kunnig och trevlig betyder mycket för oss. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service till våra kunder. Om du någonsin har fler frågor eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att kontakta oss. Vi finns här för att hjälpa till! Tack igen för ditt förtroende och ditt stöd. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Oprofessionell dörrsäljare, ringde inte innan återbesök som avtalat utan dök bara upp, var dåligt påläst om funktionalitet, tekniska lösningar mm, samt återkopplade aldrig via email.
Hej Tommie, Vi beklagar upplevelsen du haft med vår säljare. Det är viktigt för oss att våra representanter är professionella, väl pålästa och respekterar våra kunders önskemål och avtal. Det låter inte alls som den standard vi strävar efter att hålla oss till. Vi tar din feedback på största allvar och kommer att undersöka vad som gick fel i detta fall för att se till att liknande incidenter inte inträffar igen. Det är vår önskan att alla våra kunder ska få en smidig och professionell upplevelse från början till slut....
Vi blev bemötta av Säkra Larm genom en säljare efter att vi hade frågor om nedsläckningen av 2G och 3G. Vi blev rekommenderade att uppgradera vår centralenhet, han var trevlig och gav bra info om den nya enheten. Teknikern som kom och monterade den nya enheten var mycket trevlig och gav oss en bra genomgång av den nya enhetens funktioner. Vi har inte haft några problem med Säkra Larm innan när vi har varit i kontakt med dom, har alltid fått bra service och personalen har gett ett trevligt bemötande.
Hej Lars, Tack så mycket för din feedback och för att du delar din erfarenhet med oss! Det gläder oss att höra att du fick ett positivt bemötande av vår säljare och att du kände dig välinformad om uppgraderingen av din centralenhet. Vår tekniker strävar alltid efter att ge en professionell och detaljerad genomgång av våra produkters funktioner, och det är fantastiskt att höra att du uppskattade det. Vi är glada att höra att du tidigare har haft positiva upplevelser med oss och vår service. Det är vår högsta prioritet att...
Vi har sagt upp det. Pågrund av att vi gick tillbaks till det gamla vi hade. Så vi väntar på att säkra Larm ska komma och ta ner sina saker.
Hej Eva, Tack för att du delar din feedback med oss. Vi beklagar om det uppstod några problem som ledde till att du beslutade dig för att säga upp tjänsten. Din åsikt är viktig för oss, och vi tar den på allvar. Vi förstår vikten av en smidig övergång och kommer att se till att vårt team kontakter dig snarast för att schemalägga borttagning av våra enheter på ett bekvämt sätt för dig. Om det finns något mer vi kan göra för att hjälpa till eller om du har några andra frågor är du välkommen att kontakta oss när som helst....
Bra bemötande. Ett bra larm som inte blir dyrare för varje år.
Hej Stefan, Tack så mycket för din positiva feedback och de fina orden! Det gläder oss att höra att du är nöjd med både vårt bemötande och vårt larmsystem. Vi strävar alltid efter att erbjuda högkvalitativ service och produkter till våra kunder. Det är viktigt för oss att du känner dig trygg och säker med ditt larm, och vi är glada att höra att du uppskattar att priset förblir stabilt över tid. Om du någonsin har några frågor eller behöver hjälp är du välkommen att kontakta oss när som helst. Tack för att du valde oss som din säkerhetspartner! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Trevligt bemötande! Synd att centralenheten dog efter bara 7 år! Kostnad ca 4300 per år. Uppgraderat nu till nyare modell, kostar drygt 12000:- plus att vi kompletterade med fler sensorer så det blev drygt 17000:- för allt. Frågade installatören om garantier på utrustningen, luddigt svar "nya grejer"!? Men när jag tyckte att mina nyinköpta batterier från Biltema kunde användas, så sas det något om "att garantier ej gäller"?? Bortsett från detta så fungerade installationen bra och utrustningen gör sitt jobb. Nu hoppas...
Hej, Tack för din feedback och för att du delar med dig av din upplevelse. Vi tar all feedback på största allvar och använder den för att förbättra våra tjänster och produkter. Om du har fler frågor eller behöver ytterligare assistans är du välkommen att kontakta oss när som helst. Vi finns här för att hjälpa till! Vänliga hälsningar, Kundtjänst på Säkra Larm
Jag behövde byta batteri och när hon kom och gjorde det upplyste hon om att den (centralen) jag hade inte kommer att fungera länge till.Därför kom vi överens om att byta till denna dyra nya.Vad hade jag för val?Hoppas ju att jag inte blev lurad.
Hej Gösta, Tack för din återkoppling. Att byta till en ny enhet kan vara nödvändigt för att säkerställa att ditt larm fungerar optimalt och håller dig skyddad. Vi vill försäkra dig om att vi alltid strävar efter att ge ärlig och transparent information till våra kunder. Om du har några ytterligare frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig gärna. Vänliga hälsningar, Säkra Larms kundtjänst
Ombyggnaden till 4-5g blev en lite strulig förhandling för uppdateringen med en förhållandevis kostnad. Men för övrigt Är inget i övrigt att anmärka på.
Hej Lena, Tack för din feedback. Vi beklagar eventuella problem som uppstod under processen med att uppgradera till 4-5G. Vi strävar alltid efter att göra den här typen av övergångar så smidiga som möjligt för våra kunder. Om du har några ytterligare frågor eller behöver mer information är du välkommen att höra av dig till oss. Tack igen för din input och ha en bra dag! Vänliga hälsningar, Kundtjänst på Säkra Larm
Bemötandet var mycket bra! Larmets funktion får tiden utvisa.
Hej ! Tack för ditt omdöme och välkommen till Säkra Larm! Är det något du undrar över är det bara att ringa oss på 010-333 32-93 Mvh Säkra Larm
Vi har inte haft något larm ännu så den delen kan jag inte betygsätta. Larmet i sig är funktionsdugligt kanske lite väl i enklare laget och har vissa svårigheter att sätta funktioner. Läs krångligt. Ett stort minus var deras sätt hålla min uppsägning till föregående larmbolag. De lovade vänta med att skicka räkning till oss för att vi skulle slippa dubbla. Nu står vi här med dubbla räkningar. Deras grejjer som de sätter upp är fula men funktionsdugliga. Dvs de fyller sin funktion. Jätteduktig tjej som monterade.
Hej Jan, Tack för din ärliga feedback, även om den är blandad. Vi beklagar djupt de problem du har upplevt med din övergång till oss och för de utmaningar du har stött på med vårt larm. Det är tråkigt att höra att övergången från ditt föregående larmbolag inte har gått smidigt och att du nu står inför dubbla räkningar. Detta är inte den standard vi strävar efter, och vi kommer att se över våra processer för att förbättra sådana situationer i framtiden. När det gäller larmets funktionalitet och användarvänlighet, tar...
Bra bemötande. Informativt och sakligt. Snabb leverans trots att det blev OB för installatören. Allt fungerar bra, och en affärsmodell som passar oss med låg månadskostnad.
Hej Mårten, Tack så mycket för din fina recension och de fem stjärnorna! 🌟 Det är fantastiskt att höra att du uppskattade vårt bemötande och fann vår service informativ och saklig. Vi strävar alltid efter att ge tydlig och korrekt information till våra kunder för att säkerställa att de kan fatta välgrundade beslut när det gäller sin säkerhet. Det är också fantastiskt att höra att allt fungerar bra med ditt larm och att vår affärsmodell med låg månadskostnad passar dig. Vi strävar alltid efter att erbjuda flexibla och...
Jag är väldig besviken över säkra larm kund tjänst. Jag har varit i kontakt med dem flera gånger och inte fått hjälpen. Inget av det säljer har lovat stämmer med verkligheten. Jag skulle aldrig rekommendera dem till någon.
Hej Chouki, Jag beklagar djupt att höra om din besvikelse och de problem du har stött på med vår kundtjänst. Det är verkligen inte den standard vi strävar efter att upprätthålla och jag vill tacka dig för att du delar din feedback med oss. Det är oroande att höra att du inte har fått den hjälp du behöver trots flera kontakter med vår kundtjänst. Vi beklagar om du har känt dig vilseledd av de löften som gjorts till dig. Detta är något vi tar på stort allvar och vi kommer att undersöka detta noggrant för att förbättra våra...
Det var en trevlig säljare som gav ett gott, kunnigt och seriöst bemötande. Han förklarade pedagogiskt och vi enades om ett avtal. Vi köpte tre deckare, ett bläck till ytterdörr samt en brandvarnare. Installatören gjorde ett mkt gott intryck och installerade och visade oss allt. Både det fysiska men också de funktioner som finns i appen.
Hej Pär-Åke, Tack så mycket för din fina recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Det gläder oss att höra att du hade en positiv upplevelse med vår säljare och att du uppskattade det kunniga och seriösa bemötandet. Att kunna förklara och vägleda pedagogiskt är något vi värdesätter högt för att säkerställa att våra kunder känner sig trygga och välinformerade. Det är också glädjande att höra att du är nöjd med installationen och att vår installatör gjorde ett gott intryck. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service...
Det är väldigt nytt än, så jag kan inte säga så mycket. Förhoppningsvis blir det bra. Trevliga säljare. Han som monterade anläggningen var också väldig trevlig och i bokad tid.
Hej Sören, Tack för din recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Det gläder oss att höra att du hade en positiv upplevelse med våra säljare och installatörer. Att kunna erbjuda ett vänligt och professionellt bemötande är något vi strävar efter, och det är glädjande att höra att du uppskattade det. Vi förstår att det kan vara spännande att utforska och använda det nya systemet och vi hoppas verkligen att det kommer att möta dina förväntningar och behov på bästa sätt. Om det är något mer vi kan göra för att hjälpa dig eller om...
Stort fokus på att "prata på" i .s.f. att lyssna på vilket behov som finns hos kunden. Svårt att nå fram (som kund) med krav på återkoppling på vad som diskuterats/överenskommet. Utbyte av hemland
Hej Kenneth, Tack för din feedback och de tre stjärnorna! Vi beklagar om du upplevde att vår fokus inte var tillräckligt inriktat på att lyssna på dina behov och önskemål. Din åsikt är viktig för oss och vi tar den på allvar. Vi strävar alltid efter att förbättra vår kommunikation och vår service gentemot våra kunder. Det är viktigt för oss att du känner dig hör och respekterad under hela processen. Vi beklagar om du upplevde det svårt att få återkoppling på det som diskuterats eller överenskommits. Detta är något vi...
Säkra Larm behandlar äldre kunder med bristande respekt. När de behövde hjälp och betalar för att få service på plats byter de batterierna eftersom det efterfrågats av kunden, de tar däremot inte ansvar för att det fungerar eftersom det inte fanns med i beställningen från kunden. Telefonköer på mer än en timme vid de flertalet tillfällen vi kontaktat eller försökt att nå Säkra Alarms kundtjänst.
Hej Gunilla, Tack för att du delar din feedback med oss, även om den är negativ. Vi beklagar djupt de problem och besvikelser du har upplevt med vår service. Det är verkligen inte vår intention att behandla någon av våra kunder med bristande respekt eller att inte ta ansvar för problem som uppstår. Vi förstår att tillgänglighet är avgörande när du behöver hjälp, och vi beklagar för de långa väntetiderna i telefonköerna. Detta är något vi tar på största allvar och vi arbetar ständigt för att förbättra vår kundtjänst och...
Vi har haft det bara en kort tid.Men det verka bra . Så vi är nöjda.
Hej Tore, Tack så mycket för din recension och de tre stjärnorna! 🌟 Det är bra att höra att ditt inledande intryck av vårt larm verkar vara positivt och att ni är nöjda med det så långt. Att känna sig trygg och säker i sitt hem är av största vikt, och vi är glada över att vårt system bidrar till den känslan för er. Om det är något specifikt ni behöver hjälp med eller om ni har frågor längs vägen är ni välkomna att höra av er till vår kundtjänst på 010-3333293. Vi finns här för att hjälpa till och se till att ni får den...
Har väldiga problem med er. Behöver hjälp ringer och den som svarar på kundtjänst kunde inte hjälpa mig. Han skulle dela detta med en som kunde och skulle ringa upp mig. Vad blev det av detta. Hörde inte ett ord från den som skulle ringa. Därav är min uppfattning av er väldigt låg.
Hej Bertil, Tack för din återkoppling, även om den är utmanande att höra. Vi beklagar djupt de problem du har stött på och den bristande servicen du har upplevt. Det är oacceptabelt när våra kunder inte får den hjälp de behöver. Vi tar din feedback på största allvar och vi ska omedelbart se över våra interna processer för att förbättra vår kommunikation och kundtjänst. Det är vår målsättning att alla våra kunder ska få den support de förtjänar och att vi tar ansvar för att lösa eventuella problem på bästa sätt. Vi ber...
Bra bemötande, mina broblem lösts.Har haft Säkra Larm i många år.
Hej Ulf, Tack så mycket för din recension och de fem stjärnorna! 🌟 Vi är glada att höra att du har haft ett bra bemötande och att dina problem har lösts till din belåtenhet. Att kunna erbjuda effektiva lösningar och god service är något vi strävar efter att uppnå för alla våra kunder. Det betyder mycket för oss att du har varit en långvarig kund hos oss. Vi uppskattar ditt fortsatta förtroende och lojalitet. Om det finns något annat vi kan göra för att hjälpa dig eller om du har ytterligare frågor är du välkommen att...
Bytte centralenheten,trevligt bemötande.Vi är nöjda.
Hej Kurt, Tack för din recension och de fem stjärnorna! 🌟 Det gläder oss att höra att du har haft en positiv upplevelse med oss. Att byta centralenheten är en viktig del av att säkerställa att ditt larm fungerar optimalt, och vi är glada att du uppskattade det trevliga bemötandet under processen. Din nöjdhet är vår främsta prioritet och vi är glada att höra att du är nöjd med resultatet. Om det finns något annat vi kan göra för att hjälpa dig eller om du har ytterligare frågor är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst...
Installationen av nya larmcentralen var helt perfekt
Hej Tommy, Tack för din recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Det är fantastiskt att höra att installationen av den nya larmcentralen var helt perfekt för dig. Att kunna leverera en smidig och problemfri installation är något vi strävar efter för alla våra kunder. Vi uppskattar din feedback och är glada över att du är nöjd med resultatet. Om det finns något annat vi kan göra för att hjälpa dig eller om du har ytterligare frågor är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst på 010-3333293. Tack igen för din feedback...
Hej! 1 Mycket bra. 2 Vad jag hade förväntat mig 3 Detta system är nytt för mig men det blir nog bra det var en mycket trevlig installatör så jag är nöjd.
Hej Jan-Åke, Tack för din recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse. Att ha en trevlig installatör kan verkligen göra hela skillnaden, och vi är glada att höra att du uppskattade den positiva interaktionen. Vi förstår att det nya systemet kan vara lite ovant till en början, men vi är övertygade om att det kommer att uppfylla dina förväntningar och ge dig den säkerhet du behöver. Om du har några frågor längs vägen eller om det är något annat vi kan hjälpa till med är du...
Ny centralenhet. På rekommendation av Säkra Alarm lång väntetid på installation då gamla var trasig 1 och en halv månads väntetid
Hej Mats, Tack för din recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Vi beklagar den långa väntetiden på installationen av den nya centralenheten. Vi förstår att det kan vara frustrerande att behöva vänta, särskilt när ens säkerhet är i fråga. Vi tar din feedback på allvar och vi ska se över våra processer för att förbättra våra leveranstider och minska väntetiden för våra kunder. Din tillfredsställelse är vår främsta prioritet och vi strävar alltid efter att erbjuda en smidig och effektiv service. Tack för din förståelse och tålamod....
Jag köpte en ny basenhet då den gamla hade gett upp. Jag är helnöjd med den proffsiga servicen och bemötandet från början till slut, jag har absolut inget att klaga på.
Hej Annelie, Tack så mycket för din fantastiska recension och de fem stjärnorna! 🌟 Det är verkligen glädjande att höra att du är helnöjd med vår proffsiga service och bemötande från början till slut. Att kunna erbjuda en problemfri och tillfredsställande upplevelse för våra kunder är alltid vårt främsta mål, och det känns fantastiskt att höra att vi lyckades med det för dig. Din tillfredsställelse är vår största belöning och vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela din positiva erfarenhet med oss. Om det är...
Bra bemötande, trevlig tekniker och tydliga instruktioner
Hej Annelie, Tack så mycket för din fantastiska recension och de fem stjärnorna! 🌟 Det gläder oss enormt att höra att du är helnöjd med den proffsiga servicen och bemötandet du fick från oss från början till slut. Att kunna erbjuda en upplevelse som överträffar dina förväntningar är vårt mål, och det betyder mycket att höra att vi lyckades med det. Din tillfredsställelse är vår främsta prioritet, och vi är glada att vi kunde hjälpa dig att ersätta din gamla basenhet och se till att du är trygg och säker igen. Om det...
Professionell och kvalificerad installatör Pedagogisk presentation och mån om fullständig information
Hej Frank, Tack så mycket för din recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Det gläder oss att höra att du uppskattade den professionella och kvalificerade servicen från vår installatör. Vi strävar alltid efter att tillhandahålla högkvalitativ och pålitlig service till våra kunder. Det är också fantastiskt att höra att du fann presentationen pedagogisk och att vår installatör var noggrann med att ge dig fullständig information. Att förstå ditt larmsystem fullt ut är viktigt för oss, och vi är glada att vi kunde ge dig den vägledning...
Installatören gjorde ett bra jobb och var mycket trevlig när vi fick en ny panel installerad.
Hej Anders, Tack så mycket för din recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med det arbete som utfördes av vår installatör när ni fick er nya panel installerad. Att kunna erbjuda en trevlig och professionell service är något vi alltid strävar efter, och det gläder oss att höra att det återspeglades i din upplevelse. Vi är tacksamma för din feedback och uppskattar att du tog dig tid att dela din positiva erfarenhet med oss. Om det finns något annat vi kan göra för att hjälpa dig eller...
Mycket trevligt bemötande särskilt av person som höjde effekten till G. 5 och tog hänsyn till våra egna önskemål om skärmljus och placeringar.Samtidigt tycker jag det är konstigt att vi kunder skall bekosta denna omställning som har bestämts över våra huvuden!
Hej Inga, Tack så mycket för din recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Vi är glada att höra att du uppskattade det trevliga bemötandet, särskilt av personen som hjälpte till med att höja effekten till G. 5 och tog hänsyn till era önskemål angående skärmljus och placeringar. Det är vår målsättning att alltid lyssna på våra kunders behov och göra vårt bästa för att tillgodose dem. När det gäller den omställning som har bestämts över era huvuden och de kostnader som har uppstått för er, så förstår vi att detta kan vara frustrerande....
I samband med uppgradering av larmet. Bra bemötande både i telefon och vid installationen. Lätt att få svar på frågor. Fick även förslag på förbättring.
Hej Pia, Tack så mycket för din generösa recension och de fem stjärnorna! 🌟 Vi är oerhört glada att höra att du var så nöjd med vårt bemötande både i telefon och vid installationen av ditt uppgraderade larm. Att kunna erbjuda enkel tillgång till svar på frågor och ge förslag på förbättringar är viktigt för oss, och det gläder oss att höra att det uppskattades av dig. Din feedback är ovärderlig för oss och den hjälper oss att fortsätta leverera den bästa möjliga servicen till våra kunder. Om det är något mer vi kan göra...
Säkra Larm SKIT Inte värt priset Känner mig lurad har inte koll på någonting! Urusel kundtjänst
Tack för din feedback, även om vi beklagar att du inte är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi tar ditt omdöme på stort allvar och vill verkligen åtgärda eventuella problem som du har stött på. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig trygga och väl informerade om våra produkter och tjänster. Vi beklagar om du har känt dig lurad eller förvirrad på något sätt. Din tillfredsställelse är vår främsta prioritet och vi vill gärna lösa eventuella missförstånd. Vi skulle vara tacksamma om du kunde ge oss mer detaljerad...
Trevligt bemötande från både säljare och installatör. De uppfyllde våra förväntningar som vi hade på dom och levererade i tid som lovat. Vi har haft larmet för kort tid för att göra någon beskrivning av upplevelsen ännu, vad vi har köpt för vara eller tjänst stannar hos oss.
Hej Sten-Åke, Tack så mycket för din recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Vi uppskattar din feedback och är glada över att höra att du har haft ett trevligt bemötande från både säljare och installatör. Att kunna uppfylla era förväntningar och leverera i tid är något vi strävar efter att göra för alla våra kunder. Vi förstår att det kan ta lite tid att få en fullständig uppfattning om produkten eller tjänsten efter att ha haft den i så kort tid. Vi är glada att ni har valt oss som er leverantör och hoppas att larmet kommer...
Mycket bra bemött av säljaren samt montören. Säkra Larm levde upp till förväntningarna.
Hej Mats, Tack för din recension och de fyra stjärnorna! 🌟 Vi är glada att höra att du blev mycket bra bemött av både säljaren och montören. Att erbjuda en positiv och professionell upplevelse är viktigt för oss, och det är fantastiskt att höra att vi har lyckats med det. Det är också glädjande att höra att Säkra Larm levde upp till dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att erbjuda högkvalitativa produkter och tjänster som ger våra kunder den trygghet de förtjänar. Om du har ytterligare synpunkter eller frågor...
Larmet stämde inte av vad man har blivit lovad. 3 veckor efter jag avslutade har fortfarande inte någon tekniker hört av sig för demontering av larmet.
Hej Gustav, Tack för din återkoppling, även om vi beklagar att du inte är nöjd med din upplevelse hos oss. Det är verkligen inte vår intention att göra dig besviken eller att inte leva upp till de förväntningar vi har satt. Vi beklagar för eventuella missförstånd eller förseningar i demonteringen av larmet. Din tillfredsställelse är mycket viktig för oss och vi vill gärna rätta till detta så fort som möjligt. Jag ber dig vänligen att kontakta vår kundtjänst på 010-3333293 så att vi kan ta itu med detta och se till att...
Enkelt att använda och flera utvecklingsmöjligheter Kunnig installatör Jag köpte uppgradering av basstationen. Priset är det negativa, tar ganska lång tid innan det går ihop sig.
Hej Petter, Tack för att du tog dig tid att lämna en recension och för de 4 stjärnorna! Det är glädjande att höra att du finner systemet enkelt att använda och ser potential i dess utvecklingsmöjligheter. Det är också fantastiskt att höra att du hade en positiv erfarenhet med vår kunniga installatör. Vi förstår din oro gällande priset för uppgraderingen av basstationen. Även om vi strävar efter att erbjuda konkurrenskraftiga priser, inser vi att investeringen kan ta tid att "gå ihop sig". Vi tar din feedback till oss...
Trevligt bemötande av servicetekniker vid installation av uppgradering av larmsystem.
Hej Monica, Tack så mycket för din recension och de fina 4 stjärnorna! Det är verkligen uppskattat att höra att du hade en positiv upplevelse med vårt team, särskilt med serviceteknikern som skötte installationen av uppgraderingen av ditt larmsystem. Vi lägger stor vikt vid att våra tekniker inte bara är skickliga och kunniga, utan även att de ger ett trevligt och professionellt bemötande till våra kunder. Om du har några frågor eller funderingar gällande din uppgradering, eller något annat relaterat till ditt larmsystem,...
Alltid väl bemött. Stora förväntningar och levde upp till det väl.. Vi har haft säkra larm i 6år, och har gjort en uppdatering och det flöt väldigt fint .
Hej Stig, Tack för din positiva recension och de 4 stjärnorna! Det är fantastiskt att höra att du alltid har blivit väl bemött av oss och att vi har kunnat leva upp till dina förväntningar under de sex år du har varit kund hos Säkra Larm. Att våra kunder känner sig nöjda och trygga med våra tjänster är något vi värderar högt. Det gläder oss också att höra att processen för uppdateringen av ditt system gick smidigt. Vi strävar efter att göra varje interaktion så problemfri som möjligt, och din feedback bekräftar att vi...
Fantastiskt system med bra och serviceinriktad personal.
Hej Arne, Ett stort tack för din lysande recension och de fulla 5 stjärnorna! Det är verkligen uppmuntrande att höra att du finner vårt larmsystem fantastiskt och att du uppskattar den serviceinriktade personalen. Vi strävar efter att erbjuda både högkvalitativa produkter och en utmärkt kundservice, så din feedback betyder mycket för oss. Vi är tacksamma för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse och vi är stolta över att ha kunnat möta dina förväntningar. Om du någonsin behöver något eller har några...
Uppgradering av befintligt larm, fick ett pris av säljaren men på fakturan ett helt annat, har påpekat detta och haft flera samtal med Säkra Larm utan resultat vill veta varför säljaren ej kontaktar oss
Hej Monica. Tack för ditt omdöme. Så ska det absolut inte vara, utan priset du får av vår säljare ska såklart överensstämma med det du blir fakturerad. När du gjorde ordern med säljaren så ska du ha fått en kopia på ordersedeln, och där framgår också priset. För att kunna hjälpa dig med detta så behöver du ringa vår kundtjänst på 010-3333 293. Med vänlig hälsning, Säkra Larms Kundtjänst
Bra bemötande från teknikern till mig. Köpte en uppdatering av Säkra Larm. Nya panelen som ser ut som en väderstation 😊 Nöjd kund är jag Bra att ni stödjer Barncancerfonden ( det gör jag med)
Hej Helene, Tusen tack för din underbara recension och de glänsande 5 stjärnorna! Det värmer verkligen att höra att du är så nöjd med bemötandet från vår tekniker och att du uppskattar uppdateringen till den nya panelen, som passar fint in i ditt hem med sin unika "väderstationsdesign" 😊. Om du har några frågor eller behöver vidare assistans gällande din nya panel eller något annat, tveka inte att kontakta oss på 010-3333 293. Vi är här för att se till att din upplevelse fortsätter att vara positiv och att du förblir en...
Nu ännu värre. De lovade komma i går eftermiddag, kväll. Det kom ingen och de ringde inte heller och talade om det
Har Margrete. Vår tekniker är hos dig imorgon kl 16.00. Tack för ett trevligt samtal. Med vänlig hälsning, Erik
Bra service och trevlig personal och Bra information
Hej Göran, Ett hjärtligt tack för din fantastiska recension och de fulla 5 stjärnorna! Det är verkligen glädjande att höra att du upplevde vår service som bra och att du fann vår personal trevlig och informativ. Att leverera högkvalitativ service och se till att våra kunder får all nödvändig information är något vi verkligen lägger stor vikt vid. Din positiva feedback är mycket uppskattad och motiverar oss att fortsätta vårt arbete med samma engagemang och omsorg. Om du någonsin har ytterligare frågor eller behöver assistans,...
Hela processen från felanmälan av trasig central till installation av ny sköttes snabbt och smidigt. Vid installationen av den nya centralen fick jag en riktig genomgång av hur allt fungerar. Kanon!
Hej Marko, Ett stort tack för din strålande recension och de imponerande 5 stjärnorna! Det är verkligen uppmuntrande att höra att du är så nöjd med hur vi hanterade hela processen från felanmälan till installationen av den nya centralenheten. Vår ambition är att göra varje steg så snabbt och smidigt som möjligt för våra kunder. Det gläder oss också att du uppskattade den grundliga genomgången av hur allt fungerar under installationen. Vi tror starkt på att våra kunder ska känna sig trygga och välinformerade om deras system,...
Trevlig man som installerade centralenheten.. Larmet fungerar mycket bra.
Hej Stefan, Ett stort tack för din lysande recension och för att du gav oss fulla 5 stjärnor! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med installationen av centralenheten och att du upplevde vår installatör som trevlig. Det är lika glädjande att veta att larmet fungerar mycket bra för dig. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen, både i form av personlig service och produktkvalitet. Din feedback bekräftar att vi är på rätt spår och vi är tacksamma för det. Kom ihåg att om du har några...
Trevlig installatör som kom i tid som avtalat. Dock lång kö till tekniksupport och handläggaren kunde inte hjälpa mig med mitt ärende vilket sänkte betyget. Larmet verkar fungera bra och har enkla lösningar.
Hej Ingegerd, Tack för din recension och de 4 stjärnorna. Det gläder oss att höra att du upplevde installatören som trevlig och att han kom i tid enligt avtalat. Att kunna erbjuda pålitlig och punktlig service är viktigt för oss. Vi beklagar dock att din erfarenhet med vår tekniksupport inte levde upp till dina förväntningar. Långa kötider och att inte få hjälp med ditt ärende är inte den standard vi strävar efter. Din feedback är värdefull och vi kommer att använda den för att förbättra våra tjänster. Det är dock positivt...
Jag är fullkomligt nöjd med Säkra Larm. Jag har haft mitt larm i 7-8 år och allt har fungerat hur bra som helst. Nu har det ju inte hänt något speciellt under den tiden men jag tror säkert att det fungerar om någon skulle ta sig in här eller om det skulle börja brinna. Jag är helt nöjd med tjejen som var här och bytte central åt mig. Lugn och saklig och duktig att undervisa en gammal tant med det nya i telefonen. Mvh Anna-Carin Jonsson
Hej Anna-Carin, Ett stort tack för dina strålande 5 stjärnor och din varma recension! Det är fantastiskt att höra att du har varit fullkomligt nöjd med Säkra Larm under dessa 7-8 år. Din tillfredsställelse och förtroende för vårt system och vår service betyder oerhört mycket för oss. Det är också underbart att höra att du hade en så positiv upplevelse med vår medarbetare som hjälpte dig med bytet av centralenheten och guidningen i telefonen. Vi tar stolthet i att ha ett team som är både kunnigt och förmågan att förmedla...