Mycket bra. Trevlig personal som var här och sålde samt installera
Säkra Larm
Om företaget
Vi erbjuder vad vi heter. Och vi har säkrat 50 000 svenska hem och företag över hela landet sedan 2003 med vårt kunnande och stora utbud av världsledande säkerhetsprodukter. Det gör oss till ett av Sveriges största larmbolag. Vi är sedan 2022 en del av Secits-koncernen, vilket för dig som kund innebär att vi kan ta hand om alla...
755 omdömen om Säkra Larm
Sedan starten hos Reco 2019
Hej Linda! Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med den service som du fått utav oss.
Vart mycket trevligt bemöt av alla vi har träffat från Säkra Larm .
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver hjälp med något. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig! Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Väl bemött och förväntningarna ej till fullo, då larmcentral i garage ej med vid installation, alltså en komplettering måste göras. Servicekillen suverän på alla vis. Vi köpte ett komplett larm i stan och ett vid vår stuga.
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver hjälp med något. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig! Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Bra försäljare. Kunnig och trevlig. Insallatören trevlig och troligtvis kunnig. Tyvärr var han stressad efter att ha kommit minst en timme sent på grund av trafikolycka. Vi fick inte den tid som behövdes för att gå igenom larmet, appar mm. I mitten av januari kommer han tilbaka för att göra vissa jusreringar. Kundtjänsten lång svarstid, när man väl kom fram, trevlig och kunnig
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Köpte larmtjänst. Tydliga och klara instruktioner om hur allt används. Trevlig försäljare och trevlig installatör, som svarade på mina frågor.
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver hjälp med något. Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Ej färdiginstallerat ännu. Installatören hann ej färdigt.
Hej Gunilla! Tack för att du delar med dig! Vi beklagar att installationen inte blev helt färdigställd, men vi ser till att det slutförs så snabbt som möjligt. Vi uppskattar att du har delat med dig av dina tankar och hoppas att du snart får hela systemet på plats. Om du har några frågor eller behöver hjälp under installationen, tveka inte att höra av dig!
Har nu haft hemlarmet i snart 5 månader (Juni 2024) och har haft många problem. Installationen var inte korrekt utförd samt 1 defekt kamera. Problemen med kameror har fortsatt innan byte av manöverpanel och ytterligare 1 kamera 24/10. Nu slutade 1 magnetkontakt att fungera 18/11 och supporten är inte speciellt snabb med återkoppling eller lösning. Dessutom är nu Säkra larm & Westra under rekonstruktion. Vidare har Säkra larm även minst 1 betalningsanmärkning som de fick i Juli 2024. Tror det att de ska byta namn till Osäkra larm, vilket passar perfekt.
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Jag har dock ingen möjlighet att se över ditt larm härifrån, om du har fortsatt problem med ditt larm, tveka inte att höra av dig 010-333 92 93. Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Det är svårt att ge ett rättvist omdöme när larmet fortfarande inte är installerat. Återkom gärna i början av nästa år. Larmet ska installeras mitten på december. Försäljaren har varit väldigt förstående Mvh Kerstin Johansson Sillberg
Tack för att du delar din feedback, Kerstin! Vi förstår att det är svårt att ge ett rättvist omdöme innan installationen är färdig. Vi är glada att säkerhetskonsulten har varit tillmötesgående. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor efter installationen! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Mycket bra och trevlig kontaktperson. Kunniga och proffsiga!
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Har Säkra Larm i vår bostad i Vallentuna därför kontaktade jag Säkra Larm om larm även till vårt fritidshus. De har inga montörer av larm i Kalix med omnejd men försäljaren sa att det inte är något problem eftersom det medföljer en noggrann information. Leveransen blev försenad med c:a 3 månader vilket bla innebar tidsbrist för montaget, beroende på planerad hemresa från fritidshuset. Blev tvungen att anlita både en elektriker och "data"-kille för att allt kunna montera IP-kameran, som nu desbättre fungerar. Larmet är fortfarande...
Tack Nils för att du delar med dig av din erfarenhet. Vi beklagar verkligen förseningen och de besvär det har orsakat. Är det så att ni fortsatt upplever problem så kan ni ringa in till vår kundtjänst så hoppas vi kunna lösa situationen på bästa sätt! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Alt är bara inget att klaga över
Stort tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver hjälp med något Med vänlig hälsning, Säkra Larm
Fungerar utmärkt. Fick fint bemötande av både säljare och instalatör. Appen fungerar fint nu när man lärt sig hitta.
Hej Andrine! Tack för ditt fina omdöme och härligt att höra att allt fungerar som det ska!
Väntar på besök ,18:e oktober för att se vad som är fel. Fungerade en natt när jag slog på larmet. Den 24: e september blev larmet installerat . Tur att det gamla larmet fungerar. Hälsningar Lena Boljang
Hej Lena! Tråkigt att höra att ni upplevde problem med larmet. Hoppas att allt har löst sig för er annars är ni mer än välkomna att ringa in till vår kundtjänst så kan vi hjälpa er vidare!
Lämnar bara ett medelbetyg än så länge.Väl bemöt av säljare och tekniker, har bara testat systemet några dar , saknar att det inte finns några rumstempgivare inbyggt i systemet. Har köpt komplett system för 2 våningar och garage inkl kameror och brandvarnare.
Hejsan Erik! Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du blev väl bemött av både säljare och tekniker. Vi vill gärna informera dig om att det går att köpa till temperatur avkännare som kan integreras med ditt system. Vi hoppas att du får en fortsatt bra upplevelse med ditt nya system, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar!
Bra trevlig säljare som hade goda kunskaper om larm och marknaden. Även bra och trevlig installatör. Larmet fungerar ypperligt och vid frågor så svarade kundtjänst snabbt. Helnöjd och rekommenderar säkra larm 👍😊
Stort tack för din härliga feedback! Vi är så glada att höra att både säljaren och installatören gjorde ett bra jobb och att du är nöjd med larmet. Det betyder mycket för oss att du uppskattar vår kundtjänst också! Vi ser fram emot att fortsätta ge dig trygghet och service framöver. Tack för att du rekommenderar oss det betyder verkligen mycket!
Bra bemötande vid telefonkontakt Bra trevlig säljare Säkert larm enkel att handha hemma eller via Telefon.
Hej Hans! Tack så mycket för din fina feedback! Vi är glada att du fick ett bra bemötande både vid telefonkontakten och av vår säljare. Det är härligt att höra att larmet känns säkert och enkelt att använda, både hemma och via telefon. Vi uppskattar verkligen att du delar med dig och hoppas att du fortsätter vara nöjd med systemet!
Säkra Larm installerade den 17/9 och för två dagar sedan så började brandvarnaren pipa. Fick byta batteri, nu varnar brandvarnaren i garaget. Skall byta batterier där. Detta är dåligt av er, bara några dagar från installationen
Vi beklagar verkligen att du har haft problem med brandvarnarna så kort efter installationen. Det är absolut inte den upplevelse vi vill ge våra kunder. Vi rekommenderar att du kontaktar oss så att vi kan gå igenom vad som kan ha orsakat detta och hjälpa dig på bästa sätt. Vår målsättning är att du ska vara nöjd med både produkten och servicen, och vi vill gärna lösa detta så snabbt som möjligt. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Den bästa service jag fick från dom
Tack så mycket för din fina feedback Ermira! Vi är så glada att höra att du är nöjd med servicen från oss. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga upplevelse, och det betyder mycket att du är nöjd. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar framöver! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Hej trevlig säljare ,snabb och proffsig motör, väldigt nytt larm nu ,tiden får utvisa men det börja bra
Hejsan Eije! Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du hade en positiv upplevelse med både försäljaren och montören. Vi hoppas att ditt nya larm fortsätter att fungera bra och att det ger dig den trygghet du förväntar dig. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller behöver hjälp framöver! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Utomhussirenen har krånglat från dag ett, och när vi har ringt så har de bara tipsat på vad vi själva kan göra, inget ord om att skicka ut en tekniker. Och så gick tiden och då ska de ha betalt för att skicka ut en tekniker, trots att det har strulat hela tiden. Jag ser det som en självklarhet att blir det fel vid installationen så tar företaget på sig det, utan några kostnader. Sjukt jävla dåligt är det.
Hej Larry! Vi beklagar att du har haft problem med utomhus sirenen och förstår din frustration. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga service, och det är tråkigt att höra att du inte har varit nöjd med den hjälp du fått. Om du fortfarande har problem med sirenen, tveka inte att ringa oss. Vi vill gärna hjälpa till och se till att allt fungerar som det ska. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Kan inte uttala mig allt är inte installerat än på av sjukdom från er sida
Hej Sten! Tack för att du delar med dig av din feedback. Vi beklagar förseningen. Vi hoppas att installationen var problem fri och att allt nu fungerar för er. Om du har några frågor eller behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Helt ok men det har blivit nåt strul med uppsägningen av verysure så vi måste själva säga upp det. Det var inte nåt vi hade önskat
Hej Urban! Vi förstår att det har blivit strul med uppsägningen av Verisure, och det är verkligen inte så vi vill att det ska vara. Vi önskar att detta hade löst sig smidigare för dig, och vi ber om ursäkt för besväret. Om det är något vi kan hjälpa till med eller om du har några frågor, hör gärna av dig. Vi finns här för att hjälpa till på bästa sätt. Mvh Säkra Larm
Inget att anmärka på så här långt ! Det verkar fungera när vi larmar på och av.
Hej Sven! Vi är glada att höra att allt fungerar bra med larmet så här långt. Om det skulle dyka upp några frågor eller om det är något du behöver hjälp med framöver, är det bara att höra av dig. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Har inte haft larmet så länge men hittills har det varit toppen. Säljaren Ari var mycket trevlig. Vet inte hur kundtjänst som jag tycker är viktigt fungerar än det visar sig. .
Hejsan Åke! Kul att höra att larmet fungerar bra hittills! Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Vad händer med säkra larm appen ?? Har inte fungerat på 2 veckor
Hejsan Hassan! Beklagar att appen inte fungerat som du önskat. Om du skulle uppleva problem är ni varmt välkomna att ringa till oss på kundtjänsten så hjälper vi er! Mvh Säkra Larm
-Trevlig försäljare, rätt snabb återkoppling för en installationstid. -Teknikern var väldigt trevlig! Han tog sig tid till att svara på de frågor vi hade och förklarade väldigt pedagogiskt och tydligt. -Allt har fungerat klockrent! -Vi är väldigt nöja. Det är bara vårt förra larmbolaget som är missnöjda med att vi inte fortsätter med deras larm (SA).
Hej Marie! Tack för att ni delar med er av er upplevelse! Vi är glada att höra att både försäljaren och teknikern gav er en bra service och att allt har fungerat som förväntat. Vi är glada att ni valde oss och hoppas att ni kommer fortsätta vara nöjda. Om ni har några frågor eller funderingar framöver, tveka inte att höra av er! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Mycket bra bemötande av både säljare och installatör. Vi har ännu ej börjat att använda larmet eftersom vi har 3 månaders uppsägningstid på det nuvarande!
Hej Anders! Tack för din feedback! Vi är glada att höra att ni fått ett bra bemötande från både säljare och installatör. Om ni i framtiden skulle stöta på problem eller liknande finns vi här på kundtjänsten till för att hjälpa er! Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Tycker att allt fungerar bra! Tack Mvh Kurt svensson
Hejsan Kurt! Tack för er fina feedback! Skönt att höra att ni tycker att ert larm fungerar bra. Om ni behöver hjälp i framtiden eller har några frågor är de bara att kontakta vår kundtjänst! Mvh Säkra Larm
Jag blev mycket proffsigt bemött. Det uppstod en del problem med hårdvaran som åtgärdades direkt jag sa till. För mig är det enda alternativet att äga mitt larm, så jag har kontroll över kostnaderna framöver och inte utsätts för oförutsedda höjningar hela tiden.
Hej Erik! Vad härligt att höra att ni blev proffsigt bemötta och att eventuella problem åtgärdades snabbt! Om ni skulle behöva hjälp framöver så finns vi här för att assistera. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Välj inte. Dyr utrustnings kostnad och sedan så äger du det men får sedan också betala dyra pengar på tekniker.
Hej Linus! Tack för din feedback. Vi beklagar att ni inte känner er helt nöjda med vårt larm och priset. Om det finns något vi kan hjälpa till med, tveka inte att kontakta oss på kundtjänst så ska vi göra vårt bästa för att lösa det. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Säljaren var väldigt trevlig. Vi ville byta för att vårat tidigare var för dyrt. Har inte haft säkra larm så länge ännu men det verkar smidigt. Med vänlig hälsning, //Ola
Tack för ditt omdöme :) / Säkra Larm Kundtjänst
Hej Jag har inte haft larmet så länge att jag kan göra någon bedömning. Det var en bra och trevlig installatör som var här och monterade det. Med Vänliga Hälsningar Bengt Rindner
Tack för ditt omdöme :) / Säkra Larm Kundtjänst
Trevlig säljare. Snabbt inkopplat.. Lätt att använda.
Stort tack för ditt omdöme! Det är bara att höra av sig till vår kundtjänst på 010-33 33 293 om det är något du behöver hjälp med eller undrar över. Mvh / Säkra Larm
Bra bemötande proffsigt utförande. Bra genomgång av utrustningen.
Tack för ditt omdöme, Jan! Mvh / Säkra Larm
Säkra larm lovar mycket men levererar lite. Lyssnar inte till kunden. Ringer inte ens när larmet går för att kolla läget och larma av. Funderar stark att byta bolag för det finns inget förtroende kvar.
Hej Shohreh! Tack för ditt omdöme. Det låter inte som att din åtgärd utförs korrekt. Jag har dock ingen möjlighet att se över ditt larm härifrån, utan kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper dom dig :) 010-33 33 293. Mvh // Säkra Larm
Mycket bra upplevelse Nöjd med produkt o installation
Tack för ditt omdöme! Det är bara att höra av sig till vår kundtjänst om du behöver hjälp med något framledes. MVH // Säkra Larm
Bra idé med att äga sitt larm. Bra och snabb installation.
Det håller vi helt med om!! Tack för ditt fina omdöme och välkommen som kund. MVH // Säkra Larm
Jag tycker att information både på norska och svenska fungerat bra även Mina kontakter med k-service har varit bra.
Så bra at du er fornøyd. :) Hoppas att allt ska vara fortsatta positivt! Tveka inte att höra av dig om vi kan hjälpa dig med något. 010-33 33 293. Mvh / Säkra Larm
Så här långt har Säkra Larm levt upp till alla våra förväntningar! Bra och professionellt bemötande!
Hej Gunilla, Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med bemötandet och vår service. Det är alltid vår högsta prioritet att leva upp till våra kunders förväntningar. Tveka inte att kontakta oss på 010-33 33 293 om du har några frågor eller behöver ytterligare assistans. Med vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Bra bemötande Bra information om användandet
Hej Per-Olof, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet och den information du fått om användandet av våra produkter. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om du har fler frågor eller behöver mer information, är du alltid välkommen att ringa oss på 010-33 33 293. Med vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Bra bemött,vi har för kort tid för att bedömma totalheten,men hitintills är vi nöjda med er.
Hej Rolf, Tack för att du delar din upplevelse med oss! Det glädjer oss att höra att du känner dig väl bemött. Vi förstår att det kan ta tid att bilda sig en helhetsbild, men vi är här för dig genom varje steg på vägen. Om du har några frågor eller funderingar längs vägen, tveka inte att kontakta oss på 010-33 33 293. Tack för ditt förtroende i oss, och vi ser fram emot att fortsätta leverera en tjänst som uppfyller dina förväntningar. Med vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Vi är väldigt nöjda med SäkraAlarms tekniker som upptäckte felet på vår centralenhet och kunde snabbt åtgärda och installera en ny centralenhet. Snabbt och professionellt utfört arbete. Mvh Christer Keulemans
Hej Christer! Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att våra tekniker kunde åtgärda felet snabbt och effektivt. Vi strävar alltid efter att ge snabb och professionell service, och det är härligt att höra att vi levde upp till era förväntningar. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Jag har blivit bra bemött av personal, och larmet funkar för oss. En positiv känsla för tjänsten.
Hej Ingela, Tack så mycket för att du delat med dig av din upplevelse! Det gläder oss att höra att du känner dig bra bemött av vår personal och att larmet uppfyller era behov. En positiv känsla för tjänsten är precis det vi strävar efter att leverera till alla våra kunder. Om du har några ytterligare frågor eller behöver support framöver, tveka inte att kontakta oss på 010-33 33 293. Varmt välkommen åter! Säkra Larms Kundtjänst
Montering av larmet på avtalad tid, dock inte samordnat med montering av vattenskydd, vilket gör att det ska passas in två dagar man ska vara hemma. Det kan vara besvärligt för en del personer.
Hej Ronny, Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Din feedback är viktig för oss och bidrar till att vi kan förbättra våra processer och samordning framåt. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss på 010-33 33 293. Tack för din förståelse och tålamod. Säkra Larms Kundtjänst
Bra information under montering av nya larmet köpt även elektroniskt lås bra info på nätet hur man monterar det sammanfattning funkar allt bra
Hej Anders, Tack för att du delade med dig av din erfarenhet! Det glädjer oss att höra att monteringen av ditt nya larm och det elektroniska låset gick smidigt, och att du fann informationen på vår hemsida hjälpsam. Om du någonsin har fler frågor eller behöver ytterligare assistans, tveka inte att kontakta oss på 010-33 33 293. Med vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Trevligt bemötande och hjälpsamma men långa väntetider på telefon
Hej Stefan, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det gläder oss att höra att du upplevt ett trevligt bemötande och funnit oss hjälpsamma. Vi förstår dock att långa väntetider på telefon kan vara frustrerande och uppskattar verkligen din feedback i denna fråga. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vår service, inklusive att minska väntetiderna, så att din upplevelse blir så smidig och positiv som möjligt. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Bra installatör som kom, trevlig och kunnig. Har bara blivit bra bemött sen vi hade problem med vårat gamla larm och fram tills installationen av det nya larmet.
Hej Henrik, Tack så mycket för att du delade med dig av din upplevelse! Vi är glada att höra att du är nöjd med den service som vår installatör erbjöd och att bemötandet du fått från oss har varit till belåtenhet från början till slut. Att du känner dig trygg och väl omhändertagen är precis vad vi strävar efter hos Säkra Larm. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med eller om du har ytterligare frågor kring ditt nya larm, tveka inte att kontakta oss på 010-33 33 293. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst
Har haft säkra larm i 5 år och uppgraderade nyligen centralenhet. De är helt OK på att installera och drifta larm och larmet fungerar utan problem. De saknar dock kompetens för att sälja sin nya centralenhet iq panel. Den marknadsförs som larm och smarta hem hub, men få personer man kommer i kontakt med kan faktiskt säga vad man kan och inte kan med systemet. Jag har väntat med uppgradering då den nya enheten inte kan kopplas in i mitt vattenlarm. Jag har skickat 3-4 mejl med några månaders mellanrum för att höra om...
Hej Fredrik, Tack för att du delat med dig av din erfarenhet med oss på Säkra Larm och för ditt långvariga förtroende. Det gläder oss att höra att larmet fungerar utan problem. Vi tar till oss av din feedback gällande kommunikationen och kompetensen kring vår nya centralenhet, IQ Panel. Det är viktigt för oss att vår personal är välutbildad och kan ge korrekt information om våra produkter, inklusive smarta hem-funktionerna. Vi beklagar de inkonsekvenser du stött på och det missförstånd som uppstått kring möjligheten att...
Det är ok. Alldeles för lite instruktion beträffande den nya huvudenhete. Ex.vis vad händer om jag trycker " den knappen' .Fråga : Får man verkligen sälja till så dyrt pris en produkt med så usel instuktion? Jag har inget att klaga på varken åp säljaren eller installatören. Häls. Leif Albinssn
GPT Hej Leif, Tack för din feedback och att du delade med dig av din upplevelse med den nya huvudenheten. Vi strävar alltid efter att förse våra kunder med tydlig och användbar information om våra produkter, och det verkar som om vi har missat målet denna gång. Din input är oerhört värdefull för oss, och vi ska definitivt se över vårt material för att förbättra instruktionerna. Om du klickar dig in på vår hemsida hittar du många guider och manualer över funktionerna: https://shop.sakralarm.se/manualer-och-guider/ Om du...
Byte av central.. Alla kontakter har varit positiva. Kunnig och trevlig personal
Hej Eva, Tack så mycket för din positiva feedback och de fem stjärnorna! Det gläder oss att höra att du uppskattade vårt byte av central och att du har haft en positiv upplevelse med vårt team. Att få höra att vår personal var både kunnig och trevlig betyder mycket för oss. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service till våra kunder. Om du någonsin har fler frågor eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att kontakta oss. Vi finns här för att hjälpa till! Tack igen för ditt förtroende och ditt stöd. Vänliga hälsningar, Säkra Larms Kundtjänst