Säkra Larm

Vi erbjuder vad vi heter. Och vi har säkrat 50 000 svenska hem och företag över hela landet sedan 2003 med vårt kunnande och stora utbud av världsledande säkerhetsprodukter.
Det gör oss till ett av Sveriges största larmbolag.

Vår grundinställning är att ditt är ditt. Därför säljer vi våra larm. Och ja, vi säger säljer eftersom vi låter dig äga hemlarmet som skyddar det du älskar från
inbrott, brand- och vattenskador. Vi tycker att din trygghet är för viktig för att bara ha till låns. Att äga ditt larm är en bättre affär och säkrare investering än
att hyra. Dessutom är våra hemlarm enligt jordabalken ett fastighetstillbehör och kan öka värdet på din bostad.
Olika boende kräver olika larmlösningar, därför skräddarsyr vi ditt paket. Hos oss har du dessutom valfriheten att välja vilken åtgärd du vill ha när larmet går. Allt för att du ska känna att du äger din trygghet.

531 omdömen om Säkra Larm

Sedan starten hos Reco 2019
  • 2023-01-26 Insamlad av företaget
    Efter att blivit totalt lurad av säljaren som påstod att min tidigare larmoperatörs huvudenhet inte skulle fungera inom kort p.g.a byte från 3G till 4G på larmsändaren har jag bara förakt för denna firma. 12000 kronor för en ny när min gamla leverantör tar 1900 kr för ny larmsändare som behövs 2024. Fyfan för lurendrejeri!!
  • 2023-01-21 Insamlad av företaget
    Blev lovad att inte behöva göra nåt själv om vi bytte till Säkra larm. Ren lögn. Här sitter jag med dubbla utgifter när ni inte sade upp mitt kontrakt med Verisure. Inte berättade ni heller förrän min ångertid gått ut. Så fult. Väldigt besviken.
  • 2023-01-20 Insamlad av företaget
    Jag blev trevligt bemött. Jag köpte ett hemlarm
  • 2022-12-28 Insamlad av företaget
    Lugn och trevlig information.
    Trevlig och påläst personal.
  • 2022-12-23 Insamlad av företaget
    Har haft sektor alarm förut, så när försäljaren från er kom var det mycket bättre villkor. Väldigt trevlig försäljare som förklarade på ett väldigt bra sätt. Installationen av dom nya produkterna gick väldigt smidigt. Trevlig personal som installerade. Väldigt nöjd. Mvh susanne Leijon.
  • 2022-12-19 Insamlad av företaget
    Trevlig installatör som monterade larmet och sedan gick igenom funktioner och visade oss hur larmet fungerar. Har ej ännu haft så många tillfällen att använda larmet.
  • 2022-12-19 Insamlad av företaget
    Har inte testat larmet än, har varit hemma
  • 2022-12-19 Insamlad av företaget
    Jag är kund sedan tidigare och jag tycker att säkra larm med tjänst och personal sköter sig riktigt bra.
    Har faktiskt inte mycket att klaga på utan det har fungerat på ett bra sätt.
  • 2022-12-16 Insamlad av företaget
    Vi har blivit bemött mycket bra har inget att klaga på.
  • 2022-12-06 Spontant omdöme
    I oktober va en säljare från säkra larm hemma hos oss och berättade lite angående deras produkter och priser, vi har i dagens läge Verisure och är nöjda med det, ända anledningen till att vi ville byta från Verisure till säkra larm va för att det skulle halvera månadskostnaden.
    Jag rekommenderar inte säkra larm då man får vänta otroligt länge innan någon tekniker kommer för att montera larmet, när väl teknikern kommer så finns inte alla saker som är utlovat, jag kontaktar då kundsupport och där möts man av en person som inte hade mycket att säga, inte ens kunna be om ursäkt eller har någon form av förståelse över situationen. Jag tycker detta är tråkigt då säljaren som vi hade va otroligt trevlig och informerade om mycket man inte visste när det kom till kostnader.
  • 2022-12-05 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga säljare samt installatör.

Hade Verisure innan och förväntade mig ett minst lika fint larm, det är en del mindre skillnader som jag inte vant mig vid än, men larmet tycks än så länge fungera bra.

Systemet känns modernt och bra med mycket möjligheter att utöka med olika funktioner och finesser.

Jag är överlag nöjd.
  • 2022-12-03 Insamlad av företaget
    Än så länge uppfyller det våra förväntningar
  • 2022-11-21 Insamlad av företaget
    Dom ringde på dörren och berättade vad dom hade för erbjudande
  • 2022-11-19 Insamlad av företaget
    Allt har fungerat perfekt! Vi är helt nöjda!
    Hej Anita, tack för ditt fina omdöme! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-11-09 Insamlad av företaget
    Inte levt upp tillutlovad produkt...än. Lnga väntetider till kumdyjänst. Dålig respons på mail
    Hej Börje, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi beklagar att det varit längre väntetider än vanligt till vår kundtjänst. Skriv gärna ett mail angående ert ärende så försöker vi hjälpa dig så snart vi kan. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Har fått ett trevligt bemötande. Att känna mig mera trygg och säker ,vilket jag också gör med säkra larm. Köpte ett larm.Har inte haft det så länge men än så länge verkar det bra
    Hej Irene, det glädjer oss att höra! Det är vårt mål att ni som kunder känner er trygga och säkra med oss som er larmleverantör. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-11-03 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket bra bemött av både säljare och tekniker, jag ville köpa ett larm och jag fick saklig information och kände inte att ni försökte sälja på mig något som jag inte önskade.
    Jag köpte ett hemlarm inkl brandlarm som jag hittills är väldigt nöjd med.
    Hej Christina, tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme! Vi hoppas att du även framöver kommer vara en nöjd kund hos oss. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-11-03 Insamlad av företaget
    Varit kund i många år och alltid blivit trevligt bemött.
    Hej Ing-Marie, vad roligt att höra! Det gläjer oss att ni är nöjda med er larm och med oss som er larmleverantör. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-28 Spontant omdöme
    vi fick larmet uppdaterat 22mars 2022 och nu 8 månader senare så funkar fortfarande inte larmet. vi har ringt och blivit lovade att dom ringer tbx men inte då.
    flera inbokade möten med tekniker har blivit avbokade det senaste idag.
    vi har haft flera falsklarm som vi har påpekat och det första vi fick höra var att det bara var att blåsa bort pollen i larmet så skulle vi få se att det funkar.
    vi har haft några tekniker som varit här men det funkar inte ändå.
    och om man ringer säkra larm så kan man inte få tag på någon som vill ta något ansvar.
    ni kanske borde byta namn till ( hederliga berras osäkra larm)
    hur många månader ska man behöva vänta på att få känna trygghet ??
    Hej Vincent, vad tråkigt att höra att brandvarnaren inte fungerat som den skall, om ni har rengjort brandvarnaren utan att det hjälper är det läga att byte ut den på garantin, kontakta vår kundtjänst så hjälper dom dig med detta! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-24 Insamlad av företaget
    Kan inte säga så mycket om företaget än tar bara långt tid att få installerat annars tror jag att det är bra
    Hej Magnus, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi har lite längre väntetider än vanligt på installationer just nu. Om du får några funderingar är det bara att slå vår kundtjänst en signal. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-24 Insamlad av företaget
    Larm med kameror + larm på alla öppningsbara fönster och dörrar. Har inget att klaga på. Blivit trevligt bemött av både säljare och installatör.
    Hej Tommy, vad glada vi blir av att du är nöjd med ditt nya larm! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-21 Insamlad av företaget
    larmet fungerar som det ska.men är inte nöjd med en ökning på

på 5%, enligt säljare skulle det inte bli en ökning under avtalstiden.i det stora hela är jag nöjd.
    Hej Peter, kul att höra att du är nöjd med larmet. Prisökningen gäller driftavtal hos befintliga kunder. Hör gärna av dig till vår kundtjänst så kikar vi på hur/om detta påverkar just dig. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-10-08 Insamlad av företaget
    Bra bemötande Har haft det en kort tid får se vartefter om dom lever upptill förväntningar som säljarn utlovade
    Hej Magnus, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi hoppas att larmet lever upp till dina förväntingar. Skulle det vara något så är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-30 Spontant omdöme
    Jag måste säga att jag är förb…,

Ni har sålt en villalarm till mig med en äldre modell av centralenhet som fungerar genom 2G på den 2020-09-08 och hur råkar det bli att nästan precis två år senare kommer ni bakom dörren för att sälja en ”nyare variant” av centralenhet på ett högt pris (12900 kr) för att den gamla modellen inte funkar med 4G.

Ändock såg jag, när jag surfade på internet att tidningen ”PC för alla” har gjort en test på er larm med den nyare varianten redan på den 2020-11-20 alltså bara två månader efter jag köpte er larmpaket med den gamla centralenheten. (bilder på nyare centralenheten finns på artikeln)

Påstå inte att ni inte haft vetskap om att höja kommunikationen med SIM-kortet från 2G (vilket jag har fn) till 4/5G
    redan då jag fick larmpaketet 2020-09-20. Jag känner mig lurad på avseende summa pengar då jag TVINGAS
    köpa uppgraderingen på centralenheten för att ha en fungerande larm.

Jag tänkte att det skulle löna sig att inte ha en ”evighetsbetalning” i form att betala månadsavgift till typ Verisure
    eller dylikt genom att äga larmet, men sådana överraskningar som ni kommer med väntade jag aldrig! Först betalade jag 30 000 för larmet två år sedan, nu måste jag betala 13 000 kr för att uppdatera centralenheten.

Dessutom såg jag på avtalet att ni har höjt serviceavgift från 500 kr/år till 980 kr/år, det läste jag först på avtalet,
    grabbarna sade enligt min mening ingenting om höjningen som är på en gång nästan 100%.

Jag skickade detta brev till er men ni hade inte möda att ens svara på mitt inlägg så därför skickar jag detta omdöme på ert företag för allmän beskådning.

Riktigt fult gjort 🤬
  • 2022-09-27 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande av säljare och montör.
    Kundservice kan bli mycket bättre, fick svar första gången jag ville ha hjälp "kan jag ringa upp dig om en stund", ingen ringde.
    Andra gången fick jag svar "jag skickar dig en instruktion", väntar fortfarande.
    Det kan vara så att dom har fullt upp??
    Hej Seppo! Vi beklagar att du inte fått återkopplig från vår kundtjänst, skicka gärna ett mail till oss på nytt om du inte har fått svar så ser vi till att hjälpa dig! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-26 Insamlad av företaget
    Introduktion och support uppfyller inte det jag hade förväntat mig. Företaget lever inte upp till sina åtaganden.
    Jag upplever en stressfylld situation när larmet skulle tas i bruk.
    Appar och tablåer är svårförståeliga utan introduktion och instruktioner.
    Jag kan inte använda alla funktioner då det inte framgår hur dom funkar och vilka komponenter som är aktiva i olika situationer.
    Sammantaget en stor osäkerhet!!!!!!
    Hej Kjell, vi förstår din frustation och vill gärna hjälpa dig så att du får den genomgång av larmet och appen som du vill ha. Kontakta gärna kundtjänsten på: servicedek@sakralarm.se eller ring oss på: 010 333 32 93 så bokar vi in ett nytt besök där tekniker kommer ut och kan gå igenom detta med dig i lugn och ro. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-25 Insamlad av företaget
    Vi har satt in ett larm och har blivit väldigt bra bemötta.
    Hej Britt-Marie, vi blir glada av att höra att du är nöjd med ditt nya larm! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-21 Spontant omdöme
    Säkra Larm skickar faktura till min fars dödsbo fortfarande där jag försökt avsluta era tjänster sedan Maj. Fick avslutat till 1 juli. Döm till min förvåning när faktura damp ner idag 21 september på en utryckning ni säger er ha gjort den 3 juli dvs efter avtalet avslutades. Riktigt skamligt beteende. Utnyttja dödsbo för egen vinning. Kräver åtgärd för detta. Kontakta mig via e-post jag skickat. Skriver här med då er svarsfrekvens på e-post lämnar mer att önska.
    Hej Roger! Vi är tacksamma för den feedback du lämnar. Detta är inget som vi gjort medvetet utan det har skett en miss i registreringen av er fars kundbild. Kontakta gärna kundtjänsten så löser vi detta! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-09-21 Spontant omdöme
    Hej,

Jag skriver omdömet för min pappas räkning, hur kan en säljare med gott samvete hos er lova guld och gröna skogar till en pensionär som är 70+ om att "vi fixar allt med uppsägning osv med din nuvarande larmoperatör"?

Sen när ni väl ska leverera det ni lovat så klarar ni inte det pga att ni inte lyckas med uppsägningen. Sedan vänder ni honom ryggen till för att det är enklare nu när avtalet är påskrivet och när ni inte tar avbetalningsrisken då Svea Ekonomi gör det.

Allt detta resulterar i att han betalar för något som ni inte lyckas slutföra och att kundtjänst säger "Är huvudet dumt får kroppen lida" som svar gör det hela bara sämre med er, minst sagt osmakligt.

Det är viktigt att synliggöra oseriösa företag, Säkra Larm ingår i den falangen.

EDIT: Ibland skriver en saker i affekt, kundservicebemötandets låga kvalitet består men efter ett samtal med samma säljare så är vi på rätt spår igen. Vi hoppas att det blir rätt denna gång.
    Hej, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme för din far! Vi beklagar att ni blivit dåligt bemött och skulle vilja veta mer om bemötandet från kundtjänsten. Om du har möjlighet får du gärna maila oss på: servicedesk@sakralarm.se med kundnummer eller adressen så vi kan följa upp detta och ta det vidare internt. Vi är glad att höra att ni varit i kontakt med säljaren igen och att han hjälper er. Tveka inte med att kontakta oss igen om det skulle dyka upp något. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-08-27 Insamlad av företaget
    Har inte hunnit bilda mig nån riktig uppfattning än.
    Hej Birgitta, tack för ditt omdöme, vi tror och hoppas att du kommer bli nöjd när du hunnit bilda dig en uppfattning om våra produkter! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-08-25 Insamlad av företaget
    Funkar. Inte som cdet är lova
    Montören var trevlig
    Eftersom det inte funkar så har vi nye några pluspoäng att ge er
    Hej Anders! Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi vill gärna hjälpa dig så att larmet passar dig och fungerar som du vill. Kontakta gärna vår kundtjänst på 010 333 32 93 eller servicedesk@sakralarm.se så ser vi över vad det är som du inte är nöjd med och åtgärdar det! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-08-14 Insamlad av företaget
    It was good and I'm happy with this company and their service so far.
    Hi Bahzad! Thank you for your kind words, we will make sure that we continue to give you great service in the future as well. Kind Regards Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-08-12 Insamlad av företaget
    Allt har varit bra men jag ångrar tyvärr mitt köp.
    Hej Malin, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi vill gärna veta mer om varför du inte är nöjd med ditt köp och vill ångra det. Ring eller maila oss på: 010 333 32 93 eller servicedesk@sakralarm.se. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-07-18 Insamlad av företaget
    Hjälpsamma och trevliga när man ringer.
    Har både villalarm hemma och i fritidshemmet.
    Hej Marita!
    Kul att höra att du är nöjd! Tack så mycket för de fina orden och att du tog dig tiden att lämna ett omdöme.

• 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Trevlig säljare som inte var påstridig. Installatören kändes trygg.
    Säkra larm säljer larm på avbetalning istället för att man hyr i evighet, och som man kan utöka själv med sensorer, dörrlås och lampor och med väldigt många inställningar i tillhörande app och webbsida. Ett larm för personen som gillar ”smarta hem”.
    Hej Teresia, kul att du är nöjd med ditt nya larm! Får du några funderingar i framtiden så är det bara att höra av sig till våran kundtjänst. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-24 Spontant omdöme
    Trevlig säljare, lovade guld och gröna skogar.
    Nr 1, du betalar inget för utrustningen, den bjuder vi på då vi anser att du redan har betalat för ditt larm flera gånger om hos Sector.
    Om man nu får allting gratis, varför då en kreditkostnad hos Svea på 30 000SEK?

Erbjuder Säkra larm samma väktarutryckningstjänster som hos Sector?
    Enligt säljaren så skulle jag inte märka någon skillnad, samma bolag(Securitas). Och alla har fria utryckningar.
    Visade sig inte heller att stämma, vid kontakt med Securitas så fick jag till svar att man "inte längre har avtal med Säkra Larm Sverige AB"

När man sedan ringer upp säljaren och påpekar dom felaktigheter som uppdagas så avlutas samtalet med att säljaren slänger på luren i örat på en.

När man sedan skickar in ångerblanketten till Säkra Larm på två mejladresser så får man tillbaka ett autosvar :
    " Hej!

Tack för ditt mail.

Vi kommer hantera ditt ärende så snart som möjligt. Om du vill veta mer om hur vi behandlar dina personuppgifter, besök gärna vår hemsida www.sakralarm.se/integritetspolicy. "

Man får själv ringa in till kundtjänst efter tre dagar för att få en verifikation på att dom har emottagit min ångerblankett.
    Får då till svar att den är inlagd, varför kan man då inte skicka ett svarsmail att man nu har registrerat min önskan om att avbryta avtalet?
    Man har inte heller avbokat installationsbesöket av larmet.

Synd att säljaren är tvungen att ta till flera "vita lögner" för att sälja in larmet.
    Tråkigt då ni gav ett intryck av att ligga i framkant teknikmässigt.

Men ni föll på mållinjen p g a säljaren och bristfällig kundservice.

Snäpp upp er så kanske ni kan utmana dom stora drakarna, men i nuläget så ger ni ett alldeles för oseriöst intryck.
    Hej Peter, vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva ett omdöme och den konstruktiva kritik du framför. Vi tar till oss av vad du säger. Däremot nämner du flera saker som vi inte står bakom, bland annat hur säljaren har gått tillväga när han sålt er larmet. Om du inte redan har talat om detta för vår kundtjänst så uppmanar vi dig att även höra av dig till dom om detta så att vi kan ta det vidare. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-19 Insamlad av företaget
    Kamerornas mörker seende är under all kritik då det endast visar mörker 1 meter från kameran, vid kontroll via kameran ser man ju ingenting, måste tjuven tända ljuset för att det ska synas något överhuvudtaget
    Hej Ulf, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det låter som att det är något fel på era kameror, vilket vi gärna vill åtgärda. Kontakta vår kundtjänst så felsöker dom detta/bokar ut tekniker till er. Med vänliga hälsingar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-19 Insamlad av företaget
    Bra bemötande
    Förväntningar uppfylld
    Inköpt koncept uppfyller kraven
    Hej Conny, Kul att du är nöjd med ditt nya larm! Med vänliga hälsnigar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-09 Insamlad av företaget
    Var ett trevligt möte med försäljarna och jag förväntar mig att det blir så framöver med mina eventuella kontakter med företaget. Han som kom och satte upp larmet var trevlig och berättade vad han gjorde och varför kameror och brandlarm skulle sitta där de skulle monteras och varför det skiljde sig från min förra larmföretag. mycket bra.
    Hej Nils, tack för att du lämnat ett omdöme. Det glädjer oss att höra att du när nöjd med säljare och tekniker. Om du kommer i kontakt med vår kundtjänst i framtiden är vi säkra på att du kommer vara lika nöjd även med den. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bra på att saluföra företaget, trevliga, ingav förtroende.
    Säkerhet och trygghet, snabbare utryckning vb än tidigare larmföretag.
    Har haft larmet så pass kort tid att en relevant utvärdering är svår att göra.
    Hej Eva, roligt att höra att du är nöjd än så länge. Kommer du på några funderingar är det bara att kontakta vår kundtjänst! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bra bemötande både vid första kontakt och vid installation.Vi har tidigare haft Verisure men ser vinsten i att äga vårt egna larm och sedan bara betala service kostnad.
    Hej Jessica, kul att du är nöjd med ditt nya larm! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-05-02 Insamlad av företaget
    Trevligt och vänligt bemötande. Känns bra.
    Hej Carina!

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för de varma orden.

• 2022-05-02 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande, och all kontakt har fungerat väldigt bra👍👍
    Hej Lisbeth!

Kul att höra att fungerar bra. Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

• 2022-05-02 Insamlad av företaget
    Inget att klaga på proffsigt gjort
    Hej Jerry!

Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Med vänlig hälsning Säkra Larm
    Bra bemötande
    Blev som vi trodde
    Egentligen är jag skeptisk till oanmälda hembesök
    Hej Anders!

Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

• 2022-04-27 Insamlad av företaget
    Att ge en bedömning efter 3 veckor är inte så lätt, men kontakten med företaget har varit bra än så länge.
    Vi får väl hoppas att det fortsätter så framöver.
    Hej Mona, kul att du är nöjd med larmet än så länge. Vi hoppas såklart att du kommer fortsätta vara det. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-04-25 Insamlad av företaget
    Köpt komplett larm för 2 plans villa. Är nöjd med larmet bortsett från att dörr magneterna krånglar till och från. Detta innebär att dörren det krånglar vid inte är larmad medans resten är larmad.

Företaget har bemött mig väl hela vägen än så länge.
    Hej Jonas, tack för att du tg dig tid att lämna ett omdöme! Vi ser gärna över den felande magnetkontakten då ditt larm skall fungera felfritt, tveka inte att höra av dig till kundtjänsten på: 010 333 32 93 så hjälper de dig. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Använder fortfarande mitt gamla larm då jag har en uppsägningstid på 3 månader,vilket innebär att jag inte vill börja anvanda Säkra Larm.

MVH Rune
    Hej Rune, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, vi hoppas du blir nöjd kund hos oss! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-04-08 Insamlad av företaget
    Ett bra larm som fungerar utmärkt å inte kostar skjortan heka livet.
    Hej Boris! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vårt larm. Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm
  • 2022-04-02 Insamlad av företaget
    Det känns bra helt enkelt, allt har fungerat bra sedan första kontakten.
    Hej Ann-Katrin, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med ditt larm! Med vänliga hälsningar Säkra Larm Säkra Larm