Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Haninge Saleo Gruppen AB

Saleo Gruppen AB

Albybergsringen 116, 137 69 Österhaninge — Visa karta

Behöver du hjälp med ett byggprojekt? Vi på Saleo Gruppen AB är byggföretaget du ska kontakta. Vi erbjuder tjänster från allt mellan gräv-, grund- och markarbeten till köks- och badrumsrenovering, elinstallationer och målning.

Vår kompetenta och kunniga personal fixar hela processen, från planering till projektering, och har all den kunskap som krävs för ett tryggt och hållbart resultat. Vi satsar mycket på personlig kontakt med våra kunder och har ett brinnande engagemang för varje arbete vi åtar oss. Varmt välkommen!

Läs vad 9 kunder tycker om Saleo Gruppen AB

• Fredrik I
    Fredrik I skrev om Saleo Gruppen AB
    Mycket oseriöst företag! Akta er för Saleogruppen.

Tre inbokade besök blev avbokade i sista stund eller efter överenskommen tid. Sjukdom, vabb och trasig bil. (Men vem tror på att en bil kokar? Det är 2018 nu.) Vid fjärde inbokade tiden skulle chefen komma själv och göra jobbet. En halvtimme innan får jag sms om att han säger upp avtalet. SMS! När jag ringer svarar han inte. Ringer inte tillbaka. Chefen själv vägrar att ta ansvar för det företaget åtagit sig. Inget intresse av att förklara sig, inte kurage att ringa och säga det.

Mycket dåligt företag. Läs mer
  • Britt-Marie F skrev om Saleo Gruppen AB
    Köksmontering och är jätte nöjd med allt ,
    Trevligt bemötande och mycket stor yrkesskicklighet . Läs mer
    2018-03-02 Mikael n svarar Britt-Marie F
    God kväll Tack så jätte mycket för de positiva kommentarerna. Och tack själva för en trevlig tid under monteringen. Mvh
  • Boel B skrev om Saleo Gruppen AB
    Vi anlitade Saleo Gruppen när vi skulle riva två väggar och skapa ett stort rum utifrån två rum och en veranda. Vi är jättenöjda med dem. De var alltid i tid och vi kunde lita på att de dök upp när de skulle. Trots att de stötte på problem (väggen var extremt välbyggd med kraftiga plankor) så löste de det på ett proffsigt sätt.
    De hjälpte oss även med kontakter till andra hantverkare och vi är jättenöjda med golvläggaren och elektrikern, men tyvärr inte med målaren. Läs mer
    2018-03-02 Mikael n svarar Boel B
    Hejsan Boel och tack så mycket för rekommendation. Ber om ursäkt för målaren som klantade sig helt. Kan vi göra något för att rätta till något så här på efterhand så är det bara att säga till. Mvh Micke
  • Peter F skrev om Saleo Gruppen AB
    Jag behövde hjälp med att göra om mitt vardagsrum/kök. Jag ville riva väggen mellan dessa, nytt golv och dessutom platsbygga en bokhylla efter egen design.
    Väldigt trevligt bemötande och dessutom fick jag hjälp med en smartare lösning på min design. Efter två dagar fick jag en offert och jag tackade ja. Vi blev supernöjda med allt. Mycket smidigare och det gick fortare än vad vi hoppats på. Jag kommer fortsätta använda Saleogruppen för framtida projekt och kan varmt rekommendera dom. Läs mer
    2018-01-05 Mikael n svarar Peter F
    Vi tackar för rekommendationen och är glada att du tänker anlita oss igen. Med vänlig hälsning
  • Ann-marie A skrev om Saleo Gruppen AB
    Ett bra företag som gör sitt jobb. Ser till vad jag önskar.

Tyvärr ingen avtal om hur länge bygget tar och när beräknas att det blir klart. Läs mer
    2018-01-05 Mikael n svarar Ann-marie A
    Hejsan Ann-Marie och tack för din rekommendation. Tyvärr har en del ”fallit mellan stolarna här” men lovar att få klart projektet så fort som möjligt helt enkelt. Med vänlig hälsning
  • Jenny G skrev om Saleo Gruppen AB
    Att få arbetet gjort va inga problem väldigt trevliga grabbar som byggde upp mitt kök. Vill man ha hjälp så va det inga problem att ringa och få kontakt med dem. Hjälp på bästa sett. Läs mer
  • Dennis L skrev om Saleo Gruppen AB
    Tydligt och professionellt bemötande från dag 1. Väl utfört arbete och bra sammanställning efter projektets slut. En bra byggfirma som jag gärna rekommenderar vidare.

/Dennis, Tyresö Läs mer
    2018-01-02 Mikael n svarar Dennis L
    Tack för en bra rekommendation. Vi är glada att du är nöjd med vårat arbete.
    Med vänlig hälsning Micke
  • Eva N skrev om Saleo Gruppen AB
    Ett väldigt trevligt bemötande.Haft hjälpa med ett kök.Nogranna höll tidsschema.Förklarsde vad som hände under loppets gång.Utförliga fakturor bra speciferat.Jag måste säga att det var som bästa jag haft som hantverkare.En mycket nöjd kund kan varmt rekommendera dessa. Läs mer
    2018-01-02 Mikael n svarar Eva N
    Tack så mycket för denna rekommendation. Det känns bra att du är nöjd med våran insats.
    Med vänlig hälsning Micke
  • Peter E skrev om Saleo Gruppen AB
    Byggde nytt kök proffsigt bemötande kom med bra ideer så vi kan utnyttja vårt gqnska trånga kök på bästa sätt super nöjda👍 Läs mer
    2018-01-02 Mikael n svarar Peter E
    Tack så mycket för en fin rekommendation.
    Mvh Saleo Gruppen

Albybergsringen 116, 137 69 Österhaninge