Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Älvsjö Örby Slott Salong Änglalik

Salong Änglalik

Örby Slottsväg 40, 125 71 Älvsjö — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Salong Änglalik

• X
    X skrev om Salong Änglalik
    Den absolut sämsta frisören jag varit till. En äldre dam klippte mig. Jag är kille som bara ville ha det kort, maskin runt om och klippt med sax övertill (så man kan fixa frisyr med wax). Inga konstigheter alltså. Men jag tror hon kan ha haft något problem av något slag, för hon klarade inte av att föra maskinen mot mitt huvud utan att dunka den mot min skalle, och hon rakade och klippte väldigt godtyckligt. I nacken hade hon bara kapat rakt av och lämnat en sne ful kant! (Men det var rakat på sidorna). Hon klippte mig i örat också med saxen, och hon missade mycket hår på flera ställen (det stack ut flera långa hårstrån över hela frisyren). Det såg verkligen helt förjävligt ut, och jag kände mig lite 'våldtagen' på huvudet efter hennes hårdhänta "klippning" (ett under jag inte fick blåmärken av maskinen efter hennes 'tjongande'). För detta ville hon ha 200 kronor. Jag var chockad över hennes inkompetens och kunde inget annat än skratta åt denna fars! Jag åkte till en riktig frisör (Klipp it, Högdalen) och de tyckte synd om mig och fixade min frisyr på ett professionellt sätt. Kommer aldrig att sätta min fot på Änglalik igen. UNDVIK!

Örby Slottsväg 40, 125 71 Älvsjö