Charu

Charu

Charu en del av Salong Charu

Jag driver två salonger och är utbildad makeup-artist och har jobbat som frisör i många år. Jag är positiv, glad och lyhörd när det kommer till kundernas önskemål, för mig är det viktigt att kunden får ett förtroende för mig som frisör. Varmt välkomna in till oss!

22 omdömen om Charu

Sedan starten hos Reco 2015
Carin K
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Man blir alltid väl omhändertagen på salong Charu. Som kund känner man sig trygg eftersom Charu är mycket proffsig i det hon utför. Atmosfären är varm och personlig. Jag längtar redan till nästa gång.

Sonia L
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Bästa frisörsalongen! Alltid supertrevligt att få komma dit, och man blir alltid nöjd till 100%.

Ann-Sofie H
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Trevlig och professionell frisör! Kan varmt rekommenderas!

Susanne B
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Väldigt trevligt och professionellt. Kul att prata men också skönt att känna att man kan få bara sitta och vara tyst.

Elisabeth K
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Charu är fantastiskt duktig och är en av få frisörer i stan som vågar sig på att permanenta hår. Att hon dessutom är supertrevlig gör ju inte saken sämre!

Svar från Charu

Tack snälla Elisabeth du är välkommen tillbaka

Kristina H
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Otroligt nöjd med frisören charu. Alltid trevlig och mycket proffsig med goda råd samt gör att jag alltid känner mig nöjd och glad när jag lämnat salongen. Jag har rekommenderat fler som jag känner att gå till charu och de är också så nöjda!

Svar från Charu

Tack kristina massor med kram

Caroline N
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Mycket nöjd! Vänliga och proffesionella. Bra resultat precis som jag ville.

Svar från Charu

Tack så mycket Caroline, du är välkommen tillbaka

Christina F
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Charu är mycket vänlig och tar sig god tid med mig. Hon är lyhörd och lyssnar till hur jag vill ha det och är även noga med att jag ska vara nöjd efteråt.

Svar från Charu

tack snälla Christina, vi ses snart hoppas jag

Gunnar M
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Professionell men ändå varm och personlig. Känns välkomnande, tryggt och bra hos Charu.

tack Gunnar ,bli så glad, vi ses snart

Harrieth E
Skrev om Charu en del av Salong Charu

Mycket trevliga, god service bra klippning. Men tyvärr bor jag i Men så fort jag är i Stockholm så kommer jag att höra av mig. När jag var där nu sist så hade dom semester och det måste man ju få ha. Gillar dem! !!❤

Svar från Charu

Tack Harriet, hoppas allt är bra med dig, och vi ses snart