Linda

Linda

Linda en del av Salong Charu

Jag har en 3årig frisörutbildning och har tävlat inom klippning, uppsättning och permanent. Min främsta merit är att jag vann DM i Stockholm.
Varje kund är unik för mig och jag lägger alltid ner min själ i mitt arbete. Varmt välkommen!

26 omdömen om Linda

Sedan starten hos Reco 2015
Susanne B
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Trevligt bemötande och proffsigt. Duktig och kul att känna att man kan prata men också att få sitta tyst.

Linda L gillar detta
Ann F
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Man blir alltid väl bemött av Linda på salong Charu. Hon är social och tillmötesgående o intresserad av mig som kund. Hon är proffesionell och noggrann. Jag blir alltid nöjd av mina besök hos henne.

CAMILLA S
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Min dotter Frida var mycket nöjd!

Anders G
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Linda är en mycket bra frisör, hon gör ett bra jobb. Fokusera på båda detaljerna och hela frisyren. Du känner dig i säkra händer när Linda leder saxen, och Linda är jätte trevlig att prata med, så tiden går fort. Kan lett rekommendera Linda!

Victoria S
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Jag blev mycket nöjd med mitt hår. Linda var en jättetrevlig tjej och enkel att prata med. Kan helt klart tänka mig att gå till henne igen. Tack!

Carola H
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Mycket duktig ung frisör - både när det gäller klippning och färgning. Trevlig salong med vänlig personal.

Maja K
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Superduktig och noggrann. Förstod vad jag ville. Jag är väldigt nöjd.

Evelina A
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Linda är första frisören jag fastnat för och återkommit till. Jag har aldrig tidigare blivit så nöjt och känt att en frisör förstått precis hur jag velat ha de. Alltid gått från salongen och varit super nöjd. Så ledsen att jag inte längre bor kvar i Stockholm men kommer garanterat komma tillbaka om jag har vägarna förbi

Cristhine H
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Linda är kunnig och lyhörd, rekommenderas!

Amanda M
Skrev om Linda en del av Salong Charu

Linda är alltid supertrevlig varje gång jag besöker henne. Hon är en jätteduktig frisör och resultatet blir alltid jättebra efter jag har varit hos Linda på Salong Charu! :) Rekommenderar henne verkligen!