Salong Charu

Salong Charu

Ligue 08-661 08 60 www.bokamera.se

About company

Välkommen till Salong Charu! Vår salong är nyrenoverad sedan augusti 2015 och är belägen på Gärdet, Östermalm. Här jobbar två frisörer med många års erfarenhet. Vi klipper både män, kvinnor och barn, utför färgning samt slingor efter önskemål. Även håruppsättningar, håltagning, Olaplexbehandling och färgning bryn och fransar...

88 omdömen om Salong Charu

Felicia B
Escreveu sobre Salong Charu

Jättetrevlig och personlig frisör! Fick komma tillbaka och fixa till en klippning- blev superbra! Rekommenderas starkt!!!👍🏼

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Cissi M
Escreveu sobre Salong Charu

Trevlig och vänlig frisör. Håret blev inte riktigt såsom tänkt. Då blekningen blev rödaktig lades en nyansering på. Frågade om detta skulle täcka grått hår. Påstod att det skulle göra det men täcktes ej.

yvett g
Escreveu sobre Salong Charu

Duktig o mkt trevlig frisör, rekommenderas!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Laila U
Escreveu sobre Salong Charu

Köpte en Let’s deal.. klippning och folieslingor. Mitt hår var inte snyggt när jag kom, men supernöjd , när jag gick. Salongen har trevlig och gemytlig atmosfär och mkt trevligt bemötande. Min frisör denna gång var Linda och hon var otroligt noggran och proffsig. Kommer absolut att besöka salongen igen, har aldrig varit så nöjd❤️

Catherine H
Escreveu sobre Salong Charu

Jag är så glad med min frisyr och Charu var jättefin! Jag rekommenderar starkt Salong Charu!

Svar från Salong Charu

Tusen tack fina fina Katherine , välkommen tillbaka ❤️?

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Anna P
Escreveu sobre Salong Charu

Salong Charú är super ! Fast ni på RECO får skärpa er... jag heter Anna...

Svar från Salong Charu

Hej Anna! Ber om ursäkt , det är jag som har skickat in fel, ber om ursäkt ?

Hanna K
Escreveu sobre Salong Charu

Alltid trevlig personal och en familjär atmosfär!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Sofia W

Bokade en tid via let

Svar från Salong Charu

Tusen tack , du är välkommen tillbaka ?

Nicole Y
Escreveu sobre Salong Charu

Jag bad om en klippning och färgning med utrymme för att lämna utväxt. Allt blev som jag önskade, men utväxten är inte helt som jag skulle vilja ha det. Det ser ut som ett sträck där färgen börjar istället för en fin blend mellan min naturliga hårfärg och färgen. Annars suuupernöjd! Trivs jättebra med nya frisyren!

Svar från Salong Charu

Hej! Tack för din svar , ibland kan kanten bli markant i början, den försvinner ofta efter några tvätt, hör av dig om inte göra det, så löser vi den/ Med vänlig hälsning, Charu malm?

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

alexandra s
Escreveu sobre Salong Charu

Supertrevlig frisörska som underhöll med trevligt och intressanta samtal samt en grym klippning!

Evelina N
Escreveu sobre Salong Charu

Köpte ett lets deal erbjudande och är supernöjd med min klippning! Linda är kunnig, noggrann och jättetrevlig - rekommenderas varmt!

Svar från Salong Charu

Tusen tack! Du är välkommen tillbaka!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Beata B
Escreveu sobre Salong Charu

Köpte en prisvärd deal på Salong Charu som innefattade klippning och färgning. Dessutom fick jag en kopp gott kaffe & kaka, skyddsplastfickor att ha på glasögonen under färgningen och en fantastisk massage. Jag blev myck nöjd med resultatet.

Svar från Salong Charu

Tack så mycket för ditt fina omdöme. Så trevligt att ha dig här! Du är välkommen tillbaka!

Alexandra J
Escreveu sobre Salong Charu

Köpte en deal på Let´s deal på klippning och färgning av slingor och blev supernöjd med resultatet. Har provat olika frisörer i flera år nu men aldrig blivit helt nöjd. Tror att jag äntligen har hittat rätt och det kommer att bli flera besök hos Charu.

Svar från Salong Charu

Tack så mycket, du är välkommen tillbaka

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Julia S
Escreveu sobre Salong Charu

Mkt nöjd m resultatet! Prisvärt o flexibelt m tider👌🏻

Clara G
Escreveu sobre Salong Charu

Jag har klippt och slingat mig hos Linda! Hon är alltid så trevlig och gör alltid allting väldigt noggrannt! Toppenbra!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Laura P
Escreveu sobre Salong Charu

Linda är mycket duktig på folieslingor. Och dessutom väldigt rolig och trevlig.

Reena L
Escreveu sobre Salong Charu

Best place for a great blow dry. Linda is very very good and patient with the wash and blow dry.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Lisa N
Escreveu sobre Salong Charu

Blir alltid super nöjd varje gång jag klippt mig hos dem och blir välkomnad med jätte trevlig service och får alltid det resultat man drömmer om!

Anki M
Escreveu sobre Salong Charu

Allt väl bemötande samt mycket duktiga frisörer.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Ebba H
Escreveu sobre Salong Charu

Linda är alltid så trevlig och duktig! Skulle verkligen tipsa alla att gå till Charu. Jag blir alltid nöjd och fantastiskt bemött!

Alexis L
Escreveu sobre Salong Charu

Prisvärt och väldigt noggranna!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Inga-Lill W
Escreveu sobre Salong Charu

Som alltid en skön stund hos Charu! Alltid bra resultat och mysigt småprat. Känner mig ung och vacker när jag går! IngaLill 76 år

Svar från Salong Charu

Tusen tack, det är så trevligt och ha dig som kund/ mvh charu

Mattias R
Escreveu sobre Salong Charu

Jag har klippt mig där ett flertal gånger och alltid blivit mottagen med god service och duktig personal.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Cornelia H
Escreveu sobre Salong Charu

Otroligt duktiga frisörer med en väldigt bra prisklass! Har klippt/blekt slingor där flera gånger och alltid blivit nöjd och känt mig fint omhändertagen. Brukar färga ögonbryn och fransar med jämna mellanrum, vilket är både prisvärt och blir alltid supersnygg! Stämningen är alltid trevlig och lugn.

Christel J
Escreveu sobre Salong Charu

Färgning och klippning Alltid lika trevligt och bra resultat

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Elin O
Escreveu sobre Salong Charu

Väldigt nöjd med mina slingor!

Anna S
Escreveu sobre Salong Charu

Jag gick dit första gången i april via Lets deal och kände mig mycket nöjd med Linda som då klippte och färgade mitt hår. Det är ovanligt att jag går tillbaka efter att ha testat en deal då man faktiskt ofta får vad man betalar för. Men jag bokade en andra klippning och slingor (balayage). Är ännu nöjdare idag än förra gången! Linda är väldigt skicklig, noggrann, trevlig och mån om att göra ett bra jobb. Rekommenderas varmt!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1042 omdömen 4.8 av 1042 omdömen

Lina
Escreveu sobre Salong Charu

Jag har för första gången hittat en jag frisör gillar och återkommer till. Charu är så proffsig, lyhörd och trevlig, kan verkligen rekommendera denna salong. De förtjänar alla sina höga betyg, du kommer inte bli besviken. /Lina

Svar från Salong Charu

Tack Lina, du är alltid välkommen

Diana V
Escreveu sobre Salong Charu

Köpte en deal från Lets deal med färg, klipp och Olaplex och är jättenöjd. Fick ett personligt och genuint bemötande. Salongen är fin och ljus.

Svar från Salong Charu

Tusen tack, du är alltid välkommen

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Eva V
Escreveu sobre Salong Charu

Är jättenöjd, desutom supertrevlig personal.toppen👍😁

Svar från Salong Charu

Tack Eva, vi ses efter sommar?

Pia L
Escreveu sobre Salong Charu

Mycket trevligt bemötande och mån om att jag som kund blev nöjd.Ringde och erbjöd mig komma in och rätta till,såsom i detta fall ögonbryns färgning

Tusen tack Pia , trevligt sommar och ses snart

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 481 omdömen 4.8 av 481 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie var så trevlig och proffsig! Kan varmt rekommendera!

Sara-Klara S Sara-Klara S
Lana K
Escreveu sobre Salong Charu

Jag färgade och klippte håret. Som vanligt ser man verkligen fram emot att få gå hos Charu och man blir verkligen bemött med världens bästa service. Håret vart så mycket bättre än vad jag förväntade mig, hon vet verkligen vad hon gör. Jag kommer aldrig lämna mitt hår i någon annans händer än Charu, aldrg någonsin varit nöjd hos en frisör så som nu. Jag får ofta komplimanger för mitt hår och jag verkligen rekommenderar alla salong Charu.

Svar från Salong Charu

Tack snälla lana, du är alltid välkommen

Ingrid L
Escreveu sobre Salong Charu

Både jag och min dotter har klippt oss hos Charu. Vi är båda mycket nöjda med bemötandet och det proffessionella utförandet.

Tack snälla Ingrid , vi ses snart

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Sandra N
Escreveu sobre Salong Charu

VÄLDIGT många o positiva omdömen här. Nästan FÖR bra... Nästan alla ANONYMA utan bild i dessa fototider o många samma datum, som mest 18 st (!) på SAMMA dag. Alla skulle oberoende av varann gått in just HÄR nästan samtidigt. Trovärdigt!? För jobbigt sprida ut o skriva olika dar...? :-) Flera på bruten svenska à la Charu. Hmm... Vad tycker ni andra?! Får va mellan dem o deras samvete men väldigt omoraliskt o sorgligt om de fejkar för att det ska låta bättre o ej litar på sin egen kompetens o renommé. Ena tjejen lät irriterad...

Svar från Salong Charu

Vi får höra hela tiden från våra kunder att dom är nöjda med både våra jobb och bemötande vilket vi är både glada och stolta över. Det är därför mycket tråkigt och förolämpade att du antyder att vi har manipulerat våra omdömen. Om du kontaktar reco så får du reda på hur deras registrerings process går till och då kommer du att förstå varför flera omdömen blir registrerade samma datum. Du har aldrig varit i salongen och ändå har du via telefon i början av året, sedan mail och nu reco terroriserat oss med en blandning av...

Carin K
Escreveu sobre

Man blir alltid väl omhändertagen på salong Charu. Som kund känner man sig trygg eftersom Charu är mycket proffsig i det hon utför. Atmosfären är varm och personlig. Jag längtar redan till nästa gång.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Sonia L
Escreveu sobre

Bästa frisörsalongen! Alltid supertrevligt att få komma dit, och man blir alltid nöjd till 100%.

Alma M
Escreveu sobre Salong Charu

Jag har träffat Linda. Mycket duktig frisör, som jag kan härligt rekommendera. Jätte professionell, trevlig och kunnig. Jätte nöjd med arbete hon gjorde. Planerar att besöka igen.

Maja S
Escreveu sobre Salong Charu

Härligt bemötande och personal som vet vad de gör! Återkommer definitivt.

Ninna R
Escreveu sobre Salong Charu

Gillar att få mitt hår fixat hos Charu. God service m, trevligt bemötande, Alltid vänligt.

Malin N
Escreveu sobre Salong Charu

Mycket trevliga, duktiga och noggranna frisörer.

Sanna E
Escreveu sobre Salong Charu

Noggrann och jätteduktig! Mycket nöjd med resultatet

Ann-Sofie H

Trevlig och professionell frisör! Kan varmt rekommenderas!

Maja S
Escreveu sobre Salong Charu

Fräsch salong med härlig personal! Charu var väldigt lyhörd och en jäkel på att färga hår! Återkommer definitivt.

Tack / Med vänlig hälsning, Charu malm

Susanne B

Trevligt bemötande och proffsigt. Duktig och kul att känna att man kan prata men också att få sitta tyst.

Linda L gillar detta
Susanne B

Väldigt trevligt och professionellt. Kul att prata men också skönt att känna att man kan få bara sitta och vara tyst.

Ann F
Escreveu sobre

Man blir alltid väl bemött av Linda på salong Charu. Hon är social och tillmötesgående o intresserad av mig som kund. Hon är proffesionell och noggrann. Jag blir alltid nöjd av mina besök hos henne.

Elisabeth K

Charu är fantastiskt duktig och är en av få frisörer i stan som vågar sig på att permanenta hår. Att hon dessutom är supertrevlig gör ju inte saken sämre!

Svar från Charu

Tack snälla Elisabeth du är välkommen tillbaka

CAMILLA S

Min dotter Frida var mycket nöjd!

Kristina H

Otroligt nöjd med frisören charu. Alltid trevlig och mycket proffsig med goda råd samt gör att jag alltid känner mig nöjd och glad när jag lämnat salongen. Jag har rekommenderat fler som jag känner att gå till charu och de är också så nöjda!

Svar från Charu

Tack kristina massor med kram

Anders G

Linda är en mycket bra frisör, hon gör ett bra jobb. Fokusera på båda detaljerna och hela frisyren. Du känner dig i säkra händer när Linda leder saxen, och Linda är jätte trevlig att prata med, så tiden går fort. Kan lett rekommendera Linda!