en del av Salong Majo

Frejgatan 12, 113 49 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 83 rekommendationer
Liza är frisör, makeup artist och fransstylist. Att få uttrycka sin passion för färg och form genom hår eller smink är en fantastisk känsla. Hon är perfektionist och lägger stor vikt vid att du som kund, liten eller stor, ska känna sig omhändertagen efter varje besök hos henne.

Läs vad 83 användare tycker om Liza Odish

• Jenny C
    Jenny C skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Rekommenderar varmt Liza som har känsla för stil, trender och utgår från dina individuella förutsättningar. Lyhörd och helproffsig!
  • Barlin B
    Barlin B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Den bästa frisören i världen, Jobbar med hjärtat och Och är grym på det hon gör, Liza är bäst helt enkelt. Barlin
  • Navid G
    Navid G skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Alltid nöjd när jag har varit hos Liza! Rekommenderar starkt att ni gör ett besök hos henne.

David
  • Hilda S
    Hilda S skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Hej, jag är osäker om det blev Liza som faktiskt klippte min dotter(?) men vi var supernöjda! Även lillasyster på snart 2 år fick lite sprej i håret så lyckan var total.
    Frisyren är jättefin och hon gjorde ett bra klipp med luggen som andra ibland inte lyckas med så bra med.
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza har stor talang! Har varit super nöjd med varje besök. Finaste ballayage någonsin.
  • Elena T
    Elena T skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är bäst !
    Älskar att komma till hårsalongen Majo så himla trevliga och sån service wow !
    Tack !
  • Gustav W
    Gustav W skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Att bli klippt av Liza är inget annat än en perfekt upplevelse. Allt från bemötande när man kommer dit till: att diskutera vad man passar i för frisyrer, tvättning av håret, själva klippningen, om man vill ha t.ex. kaffe eller te medans man är där, styling av frisyren och bra information om vad man kan använda för produkter i håret. Liza är väldigt mån om att göra kunden nöjd!
    Jag skulle inte byta henne mot någon annan frisör pga hennes engagemang och proffsiga attityd som man bemöts med när man är hos henne. Topp betyg!
  • Marielle D
    Marielle D skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Överlägset den bästa klippningen jag någonsin fått! Liza var lyhörd och verkligen mån om att jag som kund blev nöjd! Fick även en riktigt, riktigt fin balayage! Exakt så som jag ville ha det. Salong Majo utstrålar värme, genuint kundintresse och en hög servicekänsla. Räkna med mig som stammis!
  • Soheer B
    Soheer B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Fantastisk bemötande . Professionellt personal.
  • Hanin O
    Hanin O skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Aldrig känt mig otrygg i deras händer eller obekväm. Trevliga, glada men framförallt lyssnar på kundens önskemål! Använder sug av fantastiska produkter och man ser och hör deras professionalitet!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag fick ett väldigt professionellt och moget intryck av Liza. Hon lyssnade på mina önskemål och kom med bra förslag. Hon var effektiv och snabb i sitt sätt att arbeta. Liza gav även det lilla extra genom att hjälpa mig hitta frisör som kan blanda rätt färg när jag inte är på besök i Stockholm. Mycket uppskattat.
  • Elena T
    Elena T skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Otroligt varma och trevliga. Alltid god service.
  • Katja K
    Katja K skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Duktig och trevlig frisör. Klipper med en självsäker hand och är snabb och effektiv. Lyssnar på kund och kommer med bra förslag.
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Så glad att jag hittat Liza som med sin grymma kunskap och proffsighet skapar de perfekta ögonbrynen med trådning. Rekommenderas!!!!!!!
  • Sara A
    Sara A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Super duktigt tjej & fantastiskt jobb hon levererar
  • Eva R
    Eva R skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag är jättenöjd! Har aldrig fått så många komplimanger för mitt hår förrut. :)
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Man känner sig alltid lika ompysslad och förstådd hos Liza. Hon gör alltid det där lilla extra och mitt trasiga hår har efter att jag började gå till Liza fått liv och ser äntligen friskt ut, nu växer det! Hon är en grym frisör och person!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Mycket bra färgning. Det blev som jag ville ha och inga konstiga nyanser! Trots mitt tjocka mörkbruna hår blev det fina blonda färger. Tävlingssimmar och tränar 5 dagar i veckan och håret har inte blivit grönt som alla andra frisörer varnat för... Är supernöjd och man fick också te och kaka under tiden man satt där. De hade också Wi-fi vilket var toppen då behandling tog 4 1/2 timme.
  • Lena N
    Lena N skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Bra service och nöjd med resultatet, trevlig stämning och varmt mottagande
  • Linda A
    Linda A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Klippte sonen som du var ca 21 mån, Liza var lugn o satt på huk o följde efter honom, super!
  • Lenis L
    Lenis L skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Proffsig, duktig och serviceminded.
  • Jeanett E
    Jeanett E skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Helt underbar service och fokus ligger på att kunden ska känna sig 100% nöjd!
  • Julia B
    Julia B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Väldigt tillmötesgående och omhändertagande personal! Förvånande bra resultat. Kommer definitivt komma tillbaka!:)
  • Mia S
    Mia S skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Trevligt bemötande, proffsigt genomfört!!!!
  • Karoline K
    Karoline K skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Super bra och trevligt bemötande - nöjd ned resultatet
  • Tuliany G
    Tuliany G skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Toppbetyg! Liza är otroligt proffisionell och noggran. Jag kände stort förtroende för henne och hon gjorde ett otroligt jobb. Vart jag än går får jag komplimanger för mitt hår. Jag rekommenderar Liza och salong majo starkt!
  • Kimya R
    Kimya R skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är mycket professionell och noggrann! Jag blir lika nöjd varje gång jag klipper mig hos henne.
  • Julia B
    Julia B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Mycket god service och trevlig personal! Riktigt nöjd med resultatet!
  • Eva R
    Eva R skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag var hos Liza, en duktig och noggrann frisör. Helnöjd!
  • Suzan F
    Suzan F skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är mycket duktig och omtänksam frisör som gör sitt bästa för att man ska bli nöjd. Har stort förtroende för henne och klipper mig endast hos henne.
  • Azadeh A
    Azadeh A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag tycker Liza är en konstnär som lägger ner så mycket engagemang i varje frisyr hon skapar. Har aldrig träffat nån som har visat det tålamod hon har när hon arbetar, och hon ger sig inte förrän målet är nådd. Jag har blivit beroende av hennes färgningar.
  • Anna E
    Anna E skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Det märks tydligt att Liza älskar sitt jobb som frisör och make up artist. Hon är otroligt kompetent, nytänkande och ger bra service.
    Det känns lyxigt att vara på salongen och Liza gör det lilla extra. Jag har både färgat, klippt och gjort hårförlängning samt blivit stylad och fått make up rådgivning. Jag är jätte nöjd och känner mig så fin när jag varit hos Liza.
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza klipper hela familjen. Hon har en fin känsla för vad som passar och man känner sig alltid nöjd med resultatet.
  • Kimya R
    Kimya R skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är mycket noggrann och duktig på det hon gör. Hon lyssnar och gör precis som man vill ha det. 👌🏼
  • Ann-Maria B
    Ann-Maria B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Alltid lika nöjd när jag lämnar salongen, Liza är fantastisk frisör då hon lyhörd för önskemål och inget är omöjligt. En klass för sig helt enkelt!
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    +++++ Vill du känna dig som världens snyggaste, gå hit! Oerhört professionell och duktigt frisör! Jag klippte mig och gjorde balayage med Olaplex hos Liza. Håret riktigt glänser och Liza gick omsorgsfullt igenom hela håret när hon klippte det. Håret skiftar i vackra nyanser som ger mig möjlighet att skapa helt olika stilar med rakt eller lockigt hår. Liza var verkligen engagerad och mån om att få ett perfekt resultat. Hon tog sig tid till att lyssna och förstå hur jag ville ha det. Hon gav mig också goda rekommendationer om hur jag kunde göra det ännu bättre. Jag kommer att gå tillbaka samt rekommendera alla mina vänner att gå dit.
  • Tia K
    Tia K skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Mycket bra service. Väl omhändertagande. Liza visar att hennes kunder har en stor betydelse hos henne, och framhäver och stärker personligheten i våra nya frisyrer.
    🤗💕
  • Eline A
    Eline A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Very professional and friendly. Definitely trusted her expertise and will continue to go back!
  • Anette H
    Anette H skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag blir alltid jättenöjd, dock lite dyrt.
  • Maria O
    Maria O skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Lisa gör fantastiskt vackra och perfekta fransar! Jag har varit jättenöjd varje gång👍🏼
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Trevlig och professionell. Gjorde mig fin i håret!
  • Eva T
    Eva T skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är inte bara trevlig utan en jätteduktig frisör. Hon får mitt risiga blonderade hår att bli friskt och glänsande varje gång. Känner mig väldig snygg i håret efter ett besök hos henne. Hon är lyhörd för var jag vill ha vilket gör att jag bara kan njuta av klippningen och veta att jag blir nöjd. Rekommenderar varmt ett besök hos Liza.
  • Fowzia A
    Fowzia A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Bra bemötande, första klass service. Alltid tillgänglig.
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Supernöjd med bemötandet och utfört arbete. Fin lokal. Dock lite höga priser vilket gjort att jag valt att gå till annan frisör.
  • Faten K
    Faten K skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Lyhörd,kreativ med bredderfarenhet. Rekommenderar Liza med säkerhet.
  • Linda B
    Linda B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Känns alltid som att Liza lägger ner ordentligt med tid och gör aldrig något halvdant. Trivs jättebra med henne och är en stamkund sen ett par år tillbaka.
  • Therese A
    Therese A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Superduktig, alltid trevlig och proffessionell
  • Agneta Å
    Agneta Å skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag tycker att jag har hittat den bästa frisören någonsin . Liza är både väldigt skicklig och lyhörd för vad man har för önskningar med sitt hår och många frisörer besitter inte dom båda kunskaperna . Jag är alltid nöjd när jag går därifrån . Är så glad att hon är min frisör .
  • Helena S
    Helena S skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    jag har varit hos Liza ett par gånger för klipp och slingor och varit supernöjd!
  • Farzaneh S
    Farzaneh S skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza min frisör är jätteduktig. Har gått hos henne ett par år nu och är nöjd varje gång. Hon lägger alltid ner sin själ och man känner sig mer än väl omhändertagen. Rekommenderar henne starkt!
Marika Nylén
Josefine Boman