en del av Salong Majo

Frejgatan 12, 113 49 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 97 rekommendationer
Liza är frisör, makeup artist och fransstylist. Att få uttrycka sin passion för färg och form genom hår eller smink är en fantastisk känsla. Hon är perfektionist och lägger stor vikt vid att du som kund, liten eller stor, ska känna sig omhändertagen efter varje besök hos henne.

Läs vad 97 användare tycker om Liza Odish

• Monika G
    Monika G skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza var otroligt duktig och engagerad, hon har verkligen känsla för det hon gör! Lyhörd och tillmötesgående för mina önskemål.
  • Rosina B
    Rosina B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är en super bra frisör! Givmild och lyssnar på ens önskningar. Kan varmt rekomendera Liza för både färg och klippning. Mer nöjd är nog svårt att bli! Tack!
  • Jeanette W
    Jeanette W skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Att gå till Liza är en helhetsupplevelse, hon ser precis vilken frisyr, vilken färg och vilket behov du har av att få ditt hår lika vecket som en filmstjärna. Känner mig alltid nöjd och glamorös när jag går från Liza.
  • Ingegerd E
    Ingegerd E skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza vad helt enkelt otroligt serviceminded, trevlig och väldigt skicklig. Är mycket nöjd med både bemötande och slutresultat!
  • Shahla T
    Shahla T skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Hon är jätte bra, lyssnar och har bra förslag för olika behandlingar.Duktig och kunnig frisör.
  • Annika S
    Annika S skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Superduktig frisör och stylist 👌
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag är super nöjd med min klippning blekning färgning. Kan varmt rekommendera Lisa
    Med vänlig hälsning,
    Daniel
  • Anna S
    Anna S skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Tack Liza, är alltid supernöjd när jag går från dig!
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Toppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Matilda P
    Matilda P skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Trevligt bemötande! Lyhörd och lyssnade in mina önskemål samtidigt som hon kom med egna idéer och förslag på vad som skulle passa mig och mitt hår.
  • Majvor F
    Majvor F skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Proffsigt och ett vänligt bemötande. Upplever Att Liza har ett stort intresse och kunnande.
  • Marika M
    Marika M skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Kompetent och trevlig personal
  • Kia S
    Kia S skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag känner mej super nöjd. Det är länge sen jag var så nöjd med hårklippning.
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    STORT TACK till Liza Od som rädda mitt hår från att bli en golvmopp och fick fram en underbar färg och styling! Fredrik D
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Rekommenderar varmt Liza som har känsla för stil, trender och utgår från dina individuella förutsättningar. Lyhörd och helproffsig!
  • Barlin B
    Barlin B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Den bästa frisören i världen, Jobbar med hjärtat och Och är grym på det hon gör, Liza är bäst helt enkelt. Barlin
  • Navid G
    Navid G skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Alltid nöjd när jag har varit hos Liza! Rekommenderar starkt att ni gör ett besök hos henne.

David
  • Hilda S
    Hilda S skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Hej, jag är osäker om det blev Liza som faktiskt klippte min dotter(?) men vi var supernöjda! Även lillasyster på snart 2 år fick lite sprej i håret så lyckan var total.
    Frisyren är jättefin och hon gjorde ett bra klipp med luggen som andra ibland inte lyckas med så bra med.
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza har stor talang! Har varit super nöjd med varje besök. Finaste ballayage någonsin.
  • Elena T
    Elena T skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är bäst !
    Älskar att komma till hårsalongen Majo så himla trevliga och sån service wow !
    Tack !
  • Gustav W
    Gustav W skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Att bli klippt av Liza är inget annat än en perfekt upplevelse. Allt från bemötande när man kommer dit till: att diskutera vad man passar i för frisyrer, tvättning av håret, själva klippningen, om man vill ha t.ex. kaffe eller te medans man är där, styling av frisyren och bra information om vad man kan använda för produkter i håret. Liza är väldigt mån om att göra kunden nöjd!
    Jag skulle inte byta henne mot någon annan frisör pga hennes engagemang och proffsiga attityd som man bemöts med när man är hos henne. Topp betyg!
  • Marielle D
    Marielle D skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Överlägset den bästa klippningen jag någonsin fått! Liza var lyhörd och verkligen mån om att jag som kund blev nöjd! Fick även en riktigt, riktigt fin balayage! Exakt så som jag ville ha det. Salong Majo utstrålar värme, genuint kundintresse och en hög servicekänsla. Räkna med mig som stammis!
  • Soheer B
    Soheer B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Fantastisk bemötande . Professionellt personal.
  • Hanin O
    Hanin O skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Aldrig känt mig otrygg i deras händer eller obekväm. Trevliga, glada men framförallt lyssnar på kundens önskemål! Använder sug av fantastiska produkter och man ser och hör deras professionalitet!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag fick ett väldigt professionellt och moget intryck av Liza. Hon lyssnade på mina önskemål och kom med bra förslag. Hon var effektiv och snabb i sitt sätt att arbeta. Liza gav även det lilla extra genom att hjälpa mig hitta frisör som kan blanda rätt färg när jag inte är på besök i Stockholm. Mycket uppskattat.
  • Elena T
    Elena T skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Otroligt varma och trevliga. Alltid god service.
  • Katja K
    Katja K skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Duktig och trevlig frisör. Klipper med en självsäker hand och är snabb och effektiv. Lyssnar på kund och kommer med bra förslag.
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Så glad att jag hittat Liza som med sin grymma kunskap och proffsighet skapar de perfekta ögonbrynen med trådning. Rekommenderas!!!!!!!
  • Sara A
    Sara A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Super duktigt tjej & fantastiskt jobb hon levererar
  • Eva R
    Eva R skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag är jättenöjd! Har aldrig fått så många komplimanger för mitt hår förrut. :)
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Man känner sig alltid lika ompysslad och förstådd hos Liza. Hon gör alltid det där lilla extra och mitt trasiga hår har efter att jag började gå till Liza fått liv och ser äntligen friskt ut, nu växer det! Hon är en grym frisör och person!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Mycket bra färgning. Det blev som jag ville ha och inga konstiga nyanser! Trots mitt tjocka mörkbruna hår blev det fina blonda färger. Tävlingssimmar och tränar 5 dagar i veckan och håret har inte blivit grönt som alla andra frisörer varnat för... Är supernöjd och man fick också te och kaka under tiden man satt där. De hade också Wi-fi vilket var toppen då behandling tog 4 1/2 timme.
  • Lena N
    Lena N skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Bra service och nöjd med resultatet, trevlig stämning och varmt mottagande
  • Linda A
    Linda A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Klippte sonen som du var ca 21 mån, Liza var lugn o satt på huk o följde efter honom, super!
  • Lenis L
    Lenis L skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Proffsig, duktig och serviceminded.
  • Jeanett E
    Jeanett E skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Helt underbar service och fokus ligger på att kunden ska känna sig 100% nöjd!
  • Julia B
    Julia B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Väldigt tillmötesgående och omhändertagande personal! Förvånande bra resultat. Kommer definitivt komma tillbaka!:)
  • Mia S
    Mia S skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Trevligt bemötande, proffsigt genomfört!!!!
  • Karoline K
    Karoline K skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Super bra och trevligt bemötande - nöjd ned resultatet
  • Tuliany G
    Tuliany G skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Toppbetyg! Liza är otroligt proffisionell och noggran. Jag kände stort förtroende för henne och hon gjorde ett otroligt jobb. Vart jag än går får jag komplimanger för mitt hår. Jag rekommenderar Liza och salong majo starkt!
  • Kimya R
    Kimya R skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är mycket professionell och noggrann! Jag blir lika nöjd varje gång jag klipper mig hos henne.
  • Julia B
    Julia B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Mycket god service och trevlig personal! Riktigt nöjd med resultatet!
  • Eva R
    Eva R skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag var hos Liza, en duktig och noggrann frisör. Helnöjd!
  • Suzan F
    Suzan F skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är mycket duktig och omtänksam frisör som gör sitt bästa för att man ska bli nöjd. Har stort förtroende för henne och klipper mig endast hos henne.
  • Azadeh A
    Azadeh A skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Jag tycker Liza är en konstnär som lägger ner så mycket engagemang i varje frisyr hon skapar. Har aldrig träffat nån som har visat det tålamod hon har när hon arbetar, och hon ger sig inte förrän målet är nådd. Jag har blivit beroende av hennes färgningar.
  • Anna E
    Anna E skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Det märks tydligt att Liza älskar sitt jobb som frisör och make up artist. Hon är otroligt kompetent, nytänkande och ger bra service.
    Det känns lyxigt att vara på salongen och Liza gör det lilla extra. Jag har både färgat, klippt och gjort hårförlängning samt blivit stylad och fått make up rådgivning. Jag är jätte nöjd och känner mig så fin när jag varit hos Liza.
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza klipper hela familjen. Hon har en fin känsla för vad som passar och man känner sig alltid nöjd med resultatet.
  • Kimya R
    Kimya R skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Liza är mycket noggrann och duktig på det hon gör. Hon lyssnar och gör precis som man vill ha det. 👌🏼
  • Ann-Maria B
    Ann-Maria B skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    Alltid lika nöjd när jag lämnar salongen, Liza är fantastisk frisör då hon lyhörd för önskemål och inget är omöjligt. En klass för sig helt enkelt!
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Liza Odish en del av Salong Majo
    +++++ Vill du känna dig som världens snyggaste, gå hit! Oerhört professionell och duktigt frisör! Jag klippte mig och gjorde balayage med Olaplex hos Liza. Håret riktigt glänser och Liza gick omsorgsfullt igenom hela håret när hon klippte det. Håret skiftar i vackra nyanser som ger mig möjlighet att skapa helt olika stilar med rakt eller lockigt hår. Liza var verkligen engagerad och mån om att få ett perfekt resultat. Hon tog sig tid till att lyssna och förstå hur jag ville ha det. Hon gav mig också goda rekommendationer om hur jag kunde göra det ännu bättre. Jag kommer att gå tillbaka samt rekommendera alla mina vänner att gå dit.
Marika Nylén
Josefine Boman