Marika Nylén

Marika Nylén

Marika Nylén en del av Salong MAJO

Här är en tjej som gillar att prova på nya saker. Hon blev färdig frisör med gesällbrev -95 och har arbetat som färgtekniker under många år. Marika har alltid tyckt om att arbeta brett från barnklippningar till totala makeovers. En lyhörd frisör som du som kund kan känna dig lugn med.

216 omdömen om Marika Nylén

Sedan starten hos Reco 2015
Erica J
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Marika är en jättebra frisör, klippning perfekt, slingor nästan perfekta. Men min rekommendation hade varit att noga byta borstar och kammar efter varje kund och rengöra efter varje kund.

Daniel N
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Trevlig och glad frisör med mycket energi och som klipper snyggt!

Anna W
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Trevligt och personligt bemötande. Kunnig.

Lena R
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Tvätt klippning och föning. Bra proffsigt bemötande alltid nöjd!!

Eva D
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Lugn och trevlig stund med tvätt, klipp och fön

Sofie Ö
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Klippning av lockigt hår. Marika var mycket lyhörd och klippte bra, lockigt hår kan ju vara lite besvärligt att få fint.

Larissa S
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Det var det värsta jag varit med om. kan inte klippa oc färga. Rekommenderar inte att ni går dit Nu ser jag som jag har blivit klippt med skrädderi sax Mycket ledsen

Richard S
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Marika är en otroligt duktig och lyhörd frisör. Man får exakt det man har förväntat sig när man går dit, den lilla mentala bilden i huvudet lyckas hon ständigt få till. Marika erbjuder alltid förstaklassigt resultat. Jag har rekommenderat och fortsätter att rekommendera folk att besöka Salong Majo och klippa sig hos Marika!

Johanna E
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Marika is very professional, nice and friendly. I have always been super satisfied with the haircut result and the style she has created has also kept it’s form a long time.

Karin B
Skrev om Marika Nylén en del av Salong MAJO

Jag har gått hos Marika sedan 1998 och fortsätter för att jag känner mig så nöjd med frisyren när jag går därifrån efter en trevlig stund samt underbart skön avslappnande tvätt + skalpmassage.