Salong MAJO

Salong MAJO

Ring 08-523 299 90 www.salongmajo.se

Smidigt beläget i Vasastan finns Salong MAJO, en familjesalong med ett komplett upplägg för att du som kund alltid ska känna dig i rätt händer. Tack vare vår spetskompetens på salongen erbjuder vi klippning av så väl barn som dam och herr. Färgning, rakpermanentar och även trimning av skägg. Helhetslösningen görs komplett...

382 omdömen om Salong MAJO

Annicka B
Skrev om Salong MAJO

Josefin är trevlig och framförallt superduktig frisör. Hon förstår hur jag vill ha det och jag är mycket nöjd. Nu är det nästan två månader sen jag klippte mig och håret är fortfarande snyggt. Kan varmt rekommendera Majo.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen
BadgeTwoYears

Natalie W Natalie W
Erica J

Marika är en jättebra frisör, klippning perfekt, slingor nästan perfekta. Men min rekommendation hade varit att noga byta borstar och kammar efter varje kund och rengöra efter varje kund.

Agneta J

Klipper mig hos Josefin. Är alltid lika nöjd med klippningen. Kan rekommenderas. Agneta Jarl

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Daniel N

Trevlig och glad frisör med mycket energi och som klipper snyggt!

Anna W

Trevligt och personligt bemötande. Kunnig.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Lena R

Tvätt klippning och föning. Bra proffsigt bemötande alltid nöjd!!

Eva D

Lugn och trevlig stund med tvätt, klipp och fön

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 125 omdömen 4.6 av 125 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Sofie Ö

Klippning av lockigt hår. Marika var mycket lyhörd och klippte bra, lockigt hår kan ju vara lite besvärligt att få fint.

Larissa S

Det var det värsta jag varit med om. kan inte klippa oc färga. Rekommenderar inte att ni går dit Nu ser jag som jag har blivit klippt med skrädderi sax Mycket ledsen

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Richard S

Marika är en otroligt duktig och lyhörd frisör. Man får exakt det man har förväntat sig när man går dit, den lilla mentala bilden i huvudet lyckas hon ständigt få till. Marika erbjuder alltid förstaklassigt resultat. Jag har rekommenderat och fortsätter att rekommendera folk att besöka Salong Majo och klippa sig hos Marika!

Johanna E

Marika is very professional, nice and friendly. I have always been super satisfied with the haircut result and the style she has created has also kept it’s form a long time.

Karin B

Jag har gått hos Marika sedan 1998 och fortsätter för att jag känner mig så nöjd med frisyren när jag går därifrån efter en trevlig stund samt underbart skön avslappnande tvätt + skalpmassage.

Marcus G

super bra service, noggranna och bra bemötande 5 av 5

Johanna L

Klipp och färg! Josefine är den bästa!

Rebecka C

Professionellt bemötande och en avslappnad stämning i salongen. Fantastiskt med morgontider så man hinner klippa sig innan jobbet! Kom där ifrån men väl genomklippt hår! 😊 Tack Marika!

Carl-johan T

Bästa salongen i stan! Rekommenderar att gå dit.

Gabriella L

Väldigt duktig och trevlig frisör som alltid levererar toppkvalitet, rekommenderas varmt!

Carina S

Har klippt och tonat håret hos Josefine. Upplever henne som mycket kunnig inom båda områdena. Jag har gått nöjd från salongen.

Kerstin H

Klipper mig alltid hos Marika, alltid glad O positiv.

Maria W

Har klippt mig hos Marika tre gånger och alltid blivit nöjd.

Karoline K

Underbar kvinna och mycket duktig frisör!

Linda H

Josefine är oerhört kompetent och kreativ och man lämnar alltid salongen med ett leende på läpparna

Catarina H

Jag har slingat mitt hår hos Marika några gånger och även satt i Hairtalk-extensions. Jag har varit lika nöjd varje gång. Dessutom är hon supertrevlig.

Johanna L

Trevlig frisör och väldigt nöjd med resultatet!

Sara J

Marika är trevlig och kunnig i sitt yrke. Går alltid därifrån nöjd o glad över att ha hittat en frisör som förstår vad man vill.

Kimija K

Gjorde en opti smooth heat behandling, underbart bemötande och ett grymt arbete att jag åker ända från Göteborg för att få mitt hår fixat av Marika säger mycket! Hon klipper precis så som jag vill ha det och jag går alltid därifrån supernöjd

Lisa S

Marika är jätteduktig på lockigt hår

Anna O

Bästa frisören ever. Lyssnar och tar in vad man vill ha. Ger goda råd.

Johanna K

Fantastiskt bemötande och superduktig på både klipp och färg! Rekommenderas starkt!

Ella Å

Både klipper och färgar mig alltid på salong Majo och blir alltid supernöjd med resultatet. Josefine ger alltid den bästa vägledningen om man är lite osäker på hur man vill ha det! Superproffsiga!

Michaela S

Alltid lika nöjd efter att ha varit hos Josefine

Lina H

Har än så länge klippt mig här tre gånger och varje gång har jag lämnat salongen lika nöjd.

Elena M

Mycket proffsigt och trevligt. Altid nöjd med resultat!

Stina A

Trevligt bemötande av skicklig frisör

Mahym B

Man är nöjd när man lämnar salongen.

Gunilla P

Passar på,när jag är i stan, att bli klippt av den bästa frissan jag känner ! Lätt att boka , trevlig salong, tjänstvillig! Tack Marika ses snart😊 Gunilla

Lena K

Helt magiskt, Bra resultat, ompysslad och avslappnad när jag är klar.

Penny M

Klippning och styling. Supernöjd som vanligt!

Susanne M

Klipp färg Köpte balsam och schampo Personligt och välkomnande, professionellt. Lever upp till förväntningarna. Återkommer sen två år till samma person och salong. Känns tryggt och kreativt. Kunnig frisör @

Nilla S

Josefine har skött mitt hår sedan Majo startade på Frejgatan. Hon är mycket duktig på att klippa, kan komma med bra förslag och gör en härlig hårbottenmassage när hon tvättar håret! Hon lyckades med att göra min övergång från färgat hår till grått smärtfri!

Gunnel O

Förväntar mig att bli snygg i håret, bli vänligt och professionellt bemött och få tips på bra produkter utan att känna mig tvungen att köpa. Alla förväntningar infrias på Majjo.

Jenny C

Professionell och lyhörd. Går aldrig ngn annanstans.

Maria G

Jag får alltid ett varmt bemötande. Josefine lyssnar på vad jag vill och frågar alltid noga hur jag vill ha det. Uppskattas. Går alltid nöjd från salongen med en känsla av lyx och glädje.

Eva-lisa B

Färg och klippning utmärkt Förväntning uppfylld Trvligt bemötande Bra produkter

MICHAELA S

Alltid lika nöjd. Rekommenderar!

Filippa E

Super kunnig på det hon gör och väldigt trevlig. Det blir aldrig en ”stel” stund och det år lätt att hålla en konversation. Resultatet på klippningen blir alltid lika bra!

Lena K

Josefine är grym på det hon gör. Jag är alltid nöjd både med klippning och färg när jag går därifrån. Josefine lyssnar men kommer även med egna förslag vilket jag uppskattar oerhört. Sedan känner man sig alltid avslappnad och ompysslad under tiden man är där.

Josefine M

Mitt hår blev väldigt bra och exakt vad jag bad om! Mycket bra pris med!

Dorrsa G
Skrev om Salong MAJO

Väldigt trevligt bemötande och otroligt snygt klippning. Alltid kul att gå tillbaka för att fixa håret igen :)

Liza på Salong Majo gillar detta
Jacqueline W

Jag känner mig alltid väldigt nöjd när jag går från salong Majo. Vänligt bemötande, Josefine tar sig tid att förverkliga mina önskemål plus lite till. Rekommenderas!