Salong Martina by HT Design

Salong Martina by HT Design

Välkommen till Salong Martina by HT Design! Vi på Salong Martina by HT Design hjälper dig som vill bli fin i håret oavsett kön eller ålder. Vi på Salong Martina har något för alla. Slå dig ner i stolen och njut av en stunds ompyssling. Att gå till frisören ska vara avkopplande och på dina villkor. Tjänster: Klippning, färgning,...

233 omdömen om Salong Martina by HT Design

Anita T

Trevligt bemötande, nöjd med resultatet

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Sylvia L
Skrev om Salong Martina by HT Design

Så nöjd med min nya frisyr. Alltid trevligt bemötande av alla i salongen. Avkopplande.

Carina T
Skrev om Salong Martina by HT Design

Alltid lika trevligt att komma till salongen! Fint bemötande och proffsig personal. Supernöjd varje gång!

Ann J
Skrev om Salong Martina by HT Design

Får alltid en trevlig klippning,och tycker dom är lyhörda och lyssnar på vad man säger.plus är att dom är väldigt trevliga oxå

Therese I
Skrev om Salong Martina by HT Design

Alltid lika trevligt att gå dit och nöjd som vanligt

Lotta A
Skrev om Salong Martina by HT Design

Min dotter var där och klippte sig och var mycket nöjd över sitt besök!

Linda K
Skrev om Salong Martina by HT Design

Härligt bemötande, proffsig och jag blir alltid nöjd med resultatet!

Lisa B

Trevlig, proffsig och riktigt bra resultat 😃

Jimmy F

Trevligt bemötande och en snabb o effektiv klippning med bra resultat.

Carolina V
Skrev om Salong Martina by HT Design

Så nöjd med resultatet och härliga frisörer!

Aannika S

Trevligt bemötande som motsvarade mina förväntningar. Jag skulle bara klippa det som vuxit sedan mitt förra besök.

Hanna J
Skrev om Salong Martina by HT Design

Blev supernöjd, som jag alltid blir när jag klipper mig här!

Anna S

Mycket bra, Ida förstod precis vad man tänkt sig. Hel nöjd

Annelie K

Tack ! Jättenöjd med min klippning av lugg o längder

Camilla V
Skrev om Salong Martina by HT Design

Jag gick till Therese som räddade mitt slitna hår. Blev så nöjd med klippningen!

Inga G

Helena är proffsig och helt fantastisk!

Eva J
Skrev om Salong Martina by HT Design

Trevlig stund i frisörstolen för att få en ny frisyr.

Melker E

Serviceinriktad, lyhörd för kundens önskemål och kunnig. Inte alltid lätt att hitta tider som passar.

Åsa-Pia S

Lugn, trevlig, glad. Frågar och försöker sitt bästa att få till det kunden önskar.

Camilla A

Mycket lyhörd och noggrann. Jag kände mig väl omhändertagen och blev mer än nöjd med resultatet. Jag kan verkligen rekommendera Ida till den som vill göra folieslingor! 😃

Lena M

Jätte-trevlig tjej, bra bemötande, men tyvärr inte kunnig på att klippa mitt hår. Jag har lockigt hår och det var för svårt. Hon ansåg sig färdig väldigt snabbt. Men hon fick hjälp av en kollega så jag gick därifrån ganska nöjd trots allt.

Pia P
Skrev om Salong Martina by HT Design

Alltid mkt trevligt bemötande oc bra service!

Lisbeth S
Skrev om Salong Martina by HT Design

Blir alltid glatt och trevligt bemött. Avslappnande miljö. Bra dialog om vad som ska göras. Går alltid därifrån nöjd.

Jenny D
Skrev om Salong Martina by HT Design

Supernöjda barn och föräldrar!

Kewin R

Jättetrevlig och är jättenöjd med håret

Kicki S

Blev väldigt nöjd och hade en trevlig eftermiddag!

Christel H
Skrev om Salong Martina by HT Design

Jag är nöjd och kommer garanterat komma tillbaka! :)

Johanna N

Bokade en klippning hos lärling Ida. Hon var superduktig och mån om att jag skulle blev nöjd, vilket jag verkligen blev! 5/5!

Tomas G

Klipper precis som jag vill ha mitt hår trevlig som person och en himla söt hund

Niklas R
Skrev om Salong Martina by HT Design

Duktiga frisörer som är trevliga. Är nöjd varje gång!

Lilly F

Lyhörd inför mina önskningar till frisyr

Lena B

Jag är helt nöjd! Abcdefghijklmnop

Linda K

Supertrevlig och duktig, är alltid nöjd efter ett besök!

Maria M

Bra skön klippning, vet och minns vad jag vill ah.

Catharina K

Allt superbra. Trevligt bemötande och jättenöjd med klippningen.

Inger A

Jag blevmycket bra bemött. Och nöjd med resultatetav min klippning kommer tillbaka när jag behöver klippas igen.

Maj T

Proffsigt jobb. Trevligt bemöt!

Eva J

Premiärklippning hos Therese, blev mycket nöjd, rekommenderas varmt

Ann N

Bemötande och klippning av min mamma med alzheimer var bara en super bra upplevelse .

Rolf A

Jag fick ett bra bemötande, dom var mycket trevliga, och proffsiga jag kommer att forätta klippa mig där hädanefter tack för ordet!

Ellinor H

Jättemysig salong. Ida var professionell, lugn och trevlig. Jag är jättenöjd med både färg och klippning 🤩

Ulla L

Jag blev mycket vl omhändertagen. Det var min första gång där och jag kommer att gå dit igen. Therese var duktig och trevlig. Jag blev jättenöjd och hade en skön eftermiddag

Marie H

Therese är noggrann och super trevlig. Väldigt duktig frisör

Elsa T

Super trevlig personal, nöjd med resultatet. Rekommenderar starkt!

Lotta A

Klippning av två barn. Vi blev mycket väl bemötta och resultatet är vi helnöjda med!

Monica J

Lätt att boka på nätet. Vänligt och trevligt bemötande. Jag gjorde slingor och klippte mig. Jag fick vara med och välja färger och resonera om frisyren. Man känner sig omhändertagen.

Annika P

Therese lyssnar alltid in mina önskemål. Hon är trevlig, noggrann, kreativ och kommer med bra förslag. Stunden på salongen blir till en skön återhämtning. Jättenöjd!

Lena S

Trevligt bemötande i trivsam miljö. Fick en snabb tid och blev bra omhändertagen. Gjorde slingor och ”toppade” håret. Köpte en fuktgivande produkt.

Rosalie G

Jag klippte mig, fick en härlig stund med hårtvätt massage i hårbotten och trevligt sällskap jag är jätte nöjd

Jimmy F

Trevligt bemötande och snabb klippning som blev bra och helt enligt mina förväntningar.