Suhad Salong

Kvartsekelsgatan 5, 415 09 Göteborg — Visa karta

Karlagatan 28, 41661, Göteborg
David B:
Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Fick hjälp med en helhetslösning med webbsida, foto och logotyp. Kunde inte vara mer nöjd. Re...

Företag inom grafisk design nära Suhad Salong:

Karlagatan 28, Göteborg
David B:

Läs vad 6 kunder tycker om Suhad Salong

• Camilla N
    Camilla N skrev om Suhad Salong
    Färg + form av bryn & fransar. Tjejen som hade hand om mig verkade som en praktikant, hade verkligen ingen serviceminded approach. Frågade inte det minsta om HUR jag ville ha mina bryn, som tur är blev det inte för smalt vilket var min största skräck. Kul att ha provat på "trådning" dock! Fransfärgningen blev ojämn, fick färg på underfransarna på ena ögat men inte andra, såg ju lite udda ut... plus att jag fick in färg i ena ögat vilket svider väldigt mycket. Man kan ju tycka att en salong ska kunna undvika sånt? Resultatet blev inte ett dugg bättre än vad man får till själv hemma, som tur är betalade jag inte fullpris (Groupon-deal). Kan tyvärr inte rekommendera denna salong.
  • Sara L
    Sara L skrev om Suhad Salong
    Gick dit med presentkort men fick inte de antal besök jag skulle få! Väldigt otrevlig attityd hos personalen också. Rekommenderas ej!
  • Marika H
    Marika H skrev om Suhad Salong
    Flopp . Jag ville ha slingor för att dölja mitt gråa hår men de sätter på mig en huva och drar ut mitt hår så hårt att det lossar . Torrfönar mitt krulliga hår tills det börjar ryka.
    Såg för jäv...g ut när jag gick därifrån. Toppen på moset var när jag kom hem och tog av mig mina nya byxor och upptäcker att de skvätt ner hela bakdelen så färgen bleknat . Har aldrig varit så besviken när jag kommit från frissan
  • Forat S
    Forat S skrev om Suhad Salong
    Supper
    Var jätte nöjd fix den bästa frisör upplevelse rekomandera rakning trevliga personer och en Supper fräsch lokal
    Man får de man vill ! :)
  • Vanja Q
    Vanja Q skrev om Suhad Salong
    Helt fruktansvärt ställe. En kille som inte kunde ett enda ord svenska färgade mitt hår och klippte topparna. Håret blev grönt! Extremt otrevliga var dem också man blev inte erbjuden någonting typ kaffe, tidning. Utrustningen dem använde var jättesmutsig. Borde anmälas denna salong
  • Maria E
    Maria E skrev om Suhad Salong
    Möttes sv 2 dryga killar som inte var särskilt välkommnande. Frisörskan jag fick kunde knappt någon svenska?! Alla verktyg hon använde var otroligt smutsiga och slitna- trimmer borstar, kam, avlastningsbord- I borsten som knappt hade borst hängde det gamla hårtussar i. Det var rent av äckligt att hon använde detta i mitt hår.Hur svårt kan det vara att använda rena och hela borstar samt tvätta dessa mellan varje klund? Hon visste inte hur man gjorde folieslingor utan jag fick nöja mig med hätta. Resultatet blev inga slingor utan jag blev helblekt istället. Den enda trösten var att hon klippte bra.

Kvartsekelsgatan 5, 415 09 Göteborg