El Samawi Suhad

1.7

7 omdömen om El Samawi Suhad

Emma S
Skrev om El Samawi Suhad

VARNING!!!!! Gå inte dit!! Dom borde inte få kalla sig frisörer.. Kan inte säga en enda bra grej med hela mitt besök. Ingen dialog om hur jag som kund ville ha det,"frisören" fick använda sig av teckenspråk då han inte kunde svenska. Han ryckte och slet i mitt hår så jag är alldeles öm och röd i hela hårbotten. Färgen blev orange i botten och brun i topparna. Han använde inte en ENDA produkt till mitt frissiga hår och klippningen är inte värd namnet.. Noll service och otrevligt bemötande! RIKTIGT JÄVLA DÅLIGT!!

Camilla N
Skrev om El Samawi Suhad

Färg + form av bryn & fransar. Tjejen som hade hand om mig verkade som en praktikant, hade verkligen ingen serviceminded approach. Frågade inte det minsta om HUR jag ville ha mina bryn, som tur är blev det inte för smalt vilket var min största skräck. Kul att ha provat på "trådning" dock! Fransfärgningen blev ojämn, fick färg på underfransarna på ena ögat men inte andra, såg ju lite udda ut... plus att jag fick in färg i ena ögat vilket svider väldigt mycket. Man kan ju tycka att en salong ska kunna undvika sånt? Resultatet...

Sara L
Skrev om El Samawi Suhad

Gick dit med presentkort men fick inte de antal besök jag skulle få! Väldigt otrevlig attityd hos personalen också. Rekommenderas ej!

Marika H
Skrev om El Samawi Suhad

Flopp . Jag ville ha slingor för att dölja mitt gråa hår men de sätter på mig en huva och drar ut mitt hår så hårt att det lossar . Torrfönar mitt krulliga hår tills det börjar ryka. Såg för jäv...g ut när jag gick därifrån. Toppen på moset var när jag kom hem och tog av mig mina nya byxor och upptäcker att de skvätt ner hela bakdelen så färgen bleknat . Har aldrig varit så besviken när jag kommit från frissan

Forat S
Skrev om El Samawi Suhad

Supper Var jätte nöjd fix den bästa frisör upplevelse rekomandera rakning trevliga personer och en Supper fräsch lokal Man får de man vill ! :)

Vanja Q
Skrev om El Samawi Suhad

Helt fruktansvärt ställe. En kille som inte kunde ett enda ord svenska färgade mitt hår och klippte topparna. Håret blev grönt! Extremt otrevliga var dem också man blev inte erbjuden någonting typ kaffe, tidning. Utrustningen dem använde var jättesmutsig. Borde anmälas denna salong

Maria E
Skrev om El Samawi Suhad

Möttes sv 2 dryga killar som inte var särskilt välkommnande. Frisörskan jag fick kunde knappt någon svenska?! Alla verktyg hon använde var otroligt smutsiga och slitna- trimmer borstar, kam, avlastningsbord- I borsten som knappt hade borst hängde det gamla hårtussar i. Det var rent av äckligt att hon använde detta i mitt hår.Hur svårt kan det vara att använda rena och hela borstar samt tvätta dessa mellan varje klund? Hon visste inte hur man gjorde folieslingor utan jag fick nöja mig med hätta. Resultatet blev inga slingor utan jag blev helblekt istället. Den enda trösten var att hon klippte bra.