Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Tigerfeldt

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm — Visa karta

Lägg vardagsstressen åt sidan och ge dig själv en lugn stund där du kan koppla av till fullo och hjälpa din inre skönhet på traven. Hos oss på Salong Tigerfeldt är du i centrum och vårt mål är att du ska gå härifrån med en känsla av att vara lite vackrare, men framförallt känna dig nöjd och harmonisk.

Vi erbjuder injektionsbehandlingar och har ett öga för naturlig skönhet och symmetri. Vill du få vackra, fräscha naglar ska du träffa vår nagelterapeut Anna. Våra hudterapeuter hjälper dig med permanent hårborttagning, tandblekning, vaxning och spray tan. Du kan även få en avslappnande massage eller färga och styla dina ögonbryn och fransar.

Med säkerhet och kvalitet i fokus strävar vi efter att överträffa dina förväntningar, varje gång.

Välkommen till Salong Tigerfeldt!

Läs vad 292 kunder tycker om Salong Tigerfeldt

• 2019-08-13

Jasmina K skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag vaxade mig hos Anna W. Jag tyckte att hon var väldigt trevlig, proffessionell och lyhörd för mina önskemål. Jag blev nöjd med resultatet och skulle definitivt gå till Anna igen. Läs mer
  • 2019-06-18

Fanny Johansdotter O skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag spraytanades av Klara. Bokat tid den 12/6 (en onsdag). Får mejl en eller två veckor innan min tid där hin frågar om hon kan byta min tid till den 11/6 varpå jag svarar ja. Jag kommer dit, och inte bara är vi flera tjejer som ska spraytanas men klara är sen och tjejen som hade tid 10.45 (klockan var alltså 11.05) hade ännu inte fått sin spraytan. Så allting blir sent. Väl inne i båset så frågar hon inte vilken färg jag vill ha, hur brun jag vill bli osv osv.

Nu, en vecka senare så börjar färgen försvinna väldigt fläckigt (även fast jag har återfuktar huden och tagit hand om den efter hennes exakta instruktioner). Har nu försökt att skrubba bort allting, men det funkar inte. Har även privat med citron och bakpulver, citron på varm handduk och raklödder osv osv.

Rekommenderar absolut INTE! Läs mer
  • 2019-02-21

Maria O skrev om Salong Tigerfeldt
    -Fransförlängning singelfransar.
    -Supertrevlig tjej vid namn JoAnn som var både duktig och härlig som person. Mina fransar blev väldigt fina och har suttit kvar bra. Väldigt nöjd och skulle gärna rekommendera! Läs mer
  • 2019-02-19

Victoria A skrev om Salong Tigerfeldt
    Smidigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Jaqueline S

2019-02-17

Jaqueline S skrev om Salong Tigerfeldt
    Bästa volym fransar i mitt liv! Tigerfeldt är en väldigt fräsch och bekväm salong med en fantastisk och supergullig fransar stylist som hetter JoAnn. Hon är såååå duktig!!! Jag är mycket nöjd med hennes arbete!!! Läs mer
  • 2019-02-17

Mats B skrev om Salong Tigerfeldt
    Vaxning av rygg och axlar, trevligt bemötande och bra resultat. Läs mer
  • 2019-02-15

Enna H skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt bemötande och väl utförda behandligar! Läs mer
  • 2019-02-14

Imen A skrev om Salong Tigerfeldt
    Fixade ögonfransförlängning
    Fick vänta länge
    Mycket dåligt bemötande
    Mycket dyrt i förhållande till andra ställen
    Rekommenderas INTE Läs mer
  • 2019-02-12

Sandra B skrev om Salong Tigerfeldt
    Min upplevelse av Salong Tigerfeldt har inte varit annat än bra. Jag har gått dit för behandlingar med Cellox, och har blivit otroligt bra bemött av Caroline som jag främst har haft kontakt med. En duktig, proffsig och väldigt trevlig tjej.
    Jag tycker absolut att de har levt upp till mina förväntningar och jag kan rekommendera alla att gå dit. Läs mer

Vanessa B skrev om Salong Tigerfeldt
    spraytan, super bra kundservice, hade klara som är super trevlig Läs mer

Felicia G skrev om Salong Tigerfeldt
    Slarvig spraytan. Vart helt svart under sulorna. Ingen lotion på fötter eller knogar osv. Va inte alls nöjd. Läs mer
    2019-02-11 Caroline T svarar Felicia G
    Hej Felicia, vad tråkigt att du inte var nöjd med din upplevelse. Jag bjuder dig gärna på en ny om det skulle passa dig?

Med vänlig hälsning Salong Tigerfeldt
    2019-02-11 Felicia G svarar Caroline T
    Hej Caroline.
    Tack för ditt svar.
    Du får gärna skicka mig ett email på f.gillgren@hotmail.com

Med vänlig hälsning,
    Läs mer genom att expandera tråden +

Susanne C skrev om Salong Tigerfeldt
    Volymfransar som har suttit fantastiskt bra. Tyckte de var lite för långa men vande mig. snäppet kortare nästa gång.
    Gör det gärna igen. Läs mer
  • 2019-02-07

Emma T skrev om Salong Tigerfeldt
    Sämsta jag varit med om. Extremt fula fransar som hon dessutom inte satte längst in utan typ 2cm så msn såg mina blonda fransar. Så skulle jag få pengarna tillbaka som hon lovade men nu blockade hon mig överallt och har inte fått några pengar Läs mer
    2019-02-13 Caroline T svarar Emma T
    Hej Emma. Beklagar verkligen. Tjejen du har varit hos jobbar inte kvar hos oss längre. Hoppas vi kan göra dig nöjd på ett annat sätt. Maila gärna info@salongtigerfeldt.se
  • 2019-02-07

Mahtab H skrev om Salong Tigerfeldt
    Gjorde fransförlägning, blev väldigt bea bemött, supernöjd med servicen och även fransarna. Läs mer
  • 2019-02-06

Eva G skrev om Salong Tigerfeldt
    Hårborttagning
    Trevligt bemötande
    Minskad hårväxt det är olika från person till person men lite har det nog minskat men måste gå en omgång till
    Trevligt ställe, trevlig och snabb personal Läs mer
  • 2019-02-06

Maria S skrev om Salong Tigerfeldt
    Fantastiskt och professionellt bemötande varje gång!
    Självklart att man blir stamkund! Läs mer

Gun-marie S skrev om Salong Tigerfeldt
    1.singelfransar som lossnade efter några dagar
    2.ville boka om då jag blivit sjuk men det fick jag inte vilket var dåligt.
    3. att hon skulle göra ett bra jobb.
    4. inte bra och kommer aldrig gå dit igen eller rekommendera henne. Läs mer
    2019-02-13 Caroline T svarar Gun-marie S
    Hej Gun-Marie. Beklagar verkligen. Tjejen du har varit hos jobbar inte kvar hos oss längre. Hoppas vi kan göra dig nöjd på ett annat sätt. Maila gärna info@salongtigerfeldt.se

Jonna K skrev om Salong Tigerfeldt
    Supermysig salong med såå proffsig personal! Läs mer

Monica D skrev om Salong Tigerfeldt
    Hej,
    Gjorde fransar och den tjejen är jätte gullig.
    Däremot så delade hon rum med en annan tjej som hade en kund som pratade konstant och högt hela tiden.
    Kan tycka att någon borde ha sagt till henne med tanke på att hon inte låg själv.
    Vidare så var det inte rent och slutligen var franstvätten i toan inte ok, luktade surt.
    Det kändes ofräsht, tyvärr. Läs mer
    2019-02-13 Caroline T svarar Monica D
    Hej Monica, tråkigt att du inte blev nöjd med miljön. Vi har haft egna rum åt samtliga nu över ett år tillbaka. Håller absolut med dig. Hoppas du blev nöjd med själva behandlingen. Ha en fin dag! Mvh Salong Tigerfeldt

Linda A skrev om Salong Tigerfeldt
    Jättegullig och trevlig personal.
    Gjorde en helkropps spraytan och var supernöjd med resultatet!!

Enda negativa var den extremt lilla hallen, som var snöig, blöt, trång och kall att sitta ner och vänta i.

Men jobbet i sig skötte de galant 🙂 Läs mer
  • Maria W

2019-02-03

Maria W skrev om Salong Tigerfeldt
    Ögonbryn o frans färgning
    Positivt bemötande
    Varsamma händer, inget svid i ögonen vilket jag tyckte vad skönt. Läs mer

Matilda B skrev om Salong Tigerfeldt
    De hade glömt att lägga in min bokning, så de stressad!
    Blev fläckigt efter 2.5 dagar! Läs mer
    2019-02-11 Caroline T svarar Matilda B
    Hej Matilda, vad tråkigt att du inte var nöjd med din upplevelse. Om det blir fläckigt beror det oftast på att man inte har skrubbat sig ordentligt. Jag bjuder dig gärna på en ny om det skulle passa dig? Med vänlig hälsning Salong Tigerfeldt

Malin N skrev om Salong Tigerfeldt
    Avslappnad atmosfär, trevligt bemötande och behandlingen var professionell, lugn och säkert utförd Läs mer
  • 2019-02-01

Nathalie G skrev om Salong Tigerfeldt
    Caroline på salong tigerfeldt är helt fantastisk, otroligt hjälpsam och trevlig.! Läs mer
  • 2019-01-29

Göran O skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag köpte hårborttagning, fick tre stycken utmärkta och professionella behandlingar, samt ett trevligt bemötande vid varje tillfälle.

Kan verkligen rekommendera Salong Tigerfelft. Läs mer
  • 2019-01-29

Nathalie P skrev om Salong Tigerfeldt
    Brukar gå dit och få spraytan.
    Klara är grymt proffsig och super trevlig blir alltid så nöjd med resultatet. Läs mer
  • Canan K

2019-01-27

Canan K skrev om Salong Tigerfeldt
    Ögonfransförlängning hos JoAnn och är jättenöjd 😊 Läs mer
  • M

2019-01-27

M skrev om Salong Tigerfeldt
    gick därifrån och kände mig lurad. hade redan betalt behandlingen, fanns bara lediga tider på söndag och sedan fick jag betala extra för att det var söndag Läs mer
    2019-02-13 Caroline T svarar M
    Hej M. Beklagar verkligen. Tjejen du har varit hos jobbar inte kvar hos oss längre. Hoppas vi kan göra dig nöjd på ett annat sätt. Maila gärna info@salongtigerfeldt.se
  • 2019-01-24

Linn B skrev om Salong Tigerfeldt
    Skönhetstjänst som jag är väldigt nöjd med, blir alltid väldigt bra bemött! Läs mer
  • Nathalie S

2019-01-22

Nathalie S skrev om Salong Tigerfeldt
    Brazilian vaxning. Blev bemött med vänlighet och genuin service-minded personal! Hade inga förväntningar alls utan blev positivt överraskad. Fin lokal och mycket bra läge vid Odenplan. Kommer besöka salongen för andra behandlingar inom en snar framtid! Läs mer
  • 2019-01-22

Cajsa L skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag har inte varit där än, men allt jag hört och sett är väldigt bra. Över förväntan! Läs mer
  • 2019-01-22

Karin S skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag "solade" och blev brun!!
    Blev bemött av trevliga tjejer.
    Alltid när man ska klä av sig, nästin till naken är det ju viktigt att känna sig bekväm, och det gjorde jag.
    Mycket trevligt ställe. Läs mer
  • 2019-01-19

Maud E skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag gjorde fransförlängning vilket jag blev väldigt nöjd med. Blev mycket väl omhändertagen. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-01-17

Sofia W skrev om Salong Tigerfeldt
    Beställde en spraytan av tanbyklara. Blev inte värst bra bemött tyvärr, kändes som hon var stressad och inte orkade bry sig om mig. Det var andra där som hon la ner mer tid på. Mysig salong dock Läs mer
    2019-02-13 Caroline T svarar Sofia W
    Hej Sofia, vad tråkigt att du inte var nöjd med din upplevelse. Jag bjuder dig gärna på en ny om det skulle passa dig?

Med vänlig hälsning Salong Tigerfeldt
  • 2019-01-17

Ilja Y skrev om Salong Tigerfeldt
    Utmärkt o bra personal fantastiskt trevlig Läs mer
  • 2019-01-15

Natalie S skrev om Salong Tigerfeldt
    När jag bodde i Stockholm bokade jag alltid brasiliansk vaxning hos Anna W. Jag blev alltid bemött så himla bra av henne. Jättegulligt och duktig person. Hon var väldigt professionell och superbra! Tycker verkligen att företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-11

Fanny O skrev om Salong Tigerfeldt
    Toppentrevlig och professionell personal! Läs mer
  • 2019-01-11

Carina B skrev om Salong Tigerfeldt
    Valde nytt set ögonfransar, som jag endast gjort två ggr tidigare och bara gör till festliga tillfällen. Fick perfekt längd och färg, jämnt ditsatta och har hållit bra nu i tolv dagar. Proffsigt och respektfullt bemötande, inga ”fjanterier”.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Mona P

2019-01-10

Mona P skrev om Salong Tigerfeldt
    Laser, jätte bra bemötande. Hade inte så höga förväntningar men salongen överträffade de. Läs mer
  • Paulina R

2019-01-10

Paulina R skrev om Salong Tigerfeldt
    Gjorde brasiliansk vaxning för första gången hos Anna. Supertrevlig och duktig och fick mig att känna mig bekväm. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2019-01-08

Azadeh K skrev om Salong Tigerfeldt
    Brasiliank vaxning
    Bra och trevlig bemötande. Läs mer
  • 2019-01-08

Maria F skrev om Salong Tigerfeldt
    Proffsigt och perfekt resultat :) Läs mer
  • 2018-10-21

Sara P skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-16

Hanna L skrev om Salong Tigerfeldt
    Spraytan
    Proffsigt bemötande, trevlig miljö Läs mer
  • 2018-10-14

Åsa E skrev om Salong Tigerfeldt
    Hon som skulle utföra sin behandling på mig misslyckades. Erbjuder sig att boka in en tid veckan därefter. Tar ändå betalt för det misslyckade besöket! Läs mer
  • 2018-10-12

Linn S skrev om Salong Tigerfeldt
    Klippte mig samt gjorde slingor hos Linn, kunde inte varit mer nöjd! Otroligt mysig lokal och perfekt läge till både buss och tunnelbana. Aldrig varit där förut, men varit trogen kund hos Linn i flera år så det här hit jag kommer gå i fortsättningen att fixa mitt hår. Rekommenderar jag varmt till alla. :) Läs mer
  • Barbro H

2018-10-12

Barbro H skrev om Salong Tigerfeldt
    Köpte en Lets deal. Blev lovad en kontakt/tips till annan behandling men ingen återkom 😏 Läs mer
  • Christos M

2018-10-10

Christos M skrev om Salong Tigerfeldt
    Behandlingen var av hög kvalitet och personal var super trevlig! Läs mer
  • Jessica K

2018-10-10

Jessica K skrev om Salong Tigerfeldt
    Gjorde lashlift hos Evelina, blev väl omhändertagen och mycket nöjd över resultatet! Läs mer
  • 2018-10-08

Johanna Y skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag bokade vaxning av Anna. Hon är alltid så proffsig och man känner sig alltid bekväm med henne. Jag hade inte gjort en brasiljansk vaxning innan, så var lite nervös. Men Anna var så proffsig och är otroligt duktig, så det var inga konstigheter. Jag kommer defenetivt boka denna behandling igen. Läs mer

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm