Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Tigerfeldt

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm — Visa karta

Lägg vardagsstressen åt sidan och ge dig själv en lugn stund där du kan koppla av till fullo och hjälpa din inre skönhet på traven. Hos oss på Salong Tigerfeldt är du i centrum och vårt mål är att du ska gå härifrån med en känsla av att vara lite vackrare, men framförallt känna dig nöjd och harmonisk.

Vi är ett team på fem personer här på salongen. Vår läkare, Mille, erbjuder injektionsbehandlingar och har ett öga för naturlig skönhet och symmetri. Vill du få vackra, fräscha naglar ska du träffa vår nagelterapeut Johanna och våra hudterapeuter hjälper dig med permanent hårborttagning, vaxning och spray tan. Du kan även få en avslappnande massage eller färga och styla dina ögonbryn och fransar.

Med säkerhet och kvalitet i fokus strävar vi efter att överträffa dina förväntningar, varje gång.

Välkommen till Salong Tigerfeldt!

Läs vad 131 kunder tycker om Salong Tigerfeldt

• Emma H
    Emma H skrev om Salong Tigerfeldt
    Mycket bra bemötande av personalen och jag är alltid nöjd över resultatet. Lokalen ligger centralt och bra. Kan rekommendera alla att gå dit!
  • Emma H
    Emma H skrev om Salong Tigerfeldt
  • Anette J
    Anette J skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag köpte en spraytan helkropp och var nöjd med slutresultatet och bemötandet på Salongen var toppenbra. Kommer att gå dit igen om jag ska göra en ny spraytan 😊
  • Fredrica E
    Fredrica E skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag fick superfin hjälp både innan och under besöket. Färgen på Spraytan blev helt otrolig, jag har aldrig känt mig så snygg i hela mitt liv! Vi hade jätteroligt under besöket med mycket skratt och ett varmt omhändertagande av Carolin. Stort tack!
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Salong Tigerfeldt
    Går hos bästa fransstylisten Bella som jobbar där nu.
  • Elvira L
    Elvira L skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag köpte en spraytan och blev bemött bra.
  • Anna J
    Anna J skrev om Salong Tigerfeldt
    Ögonfransförl'ängning - Behandlingen var bra och jag är nöjd med resultatet, dock väldigt dyr. Inget vidare bemötande när jag kom, ett "hej" men ingen som frågade vem jag skulle träffa eller så. De två satt kvar i varsin fåtölj och pratade med varandra. Synd, för jag tror att de är duktiga, därför de tar sådana priser.
  • Ann-sofie L
    Ann-sofie L skrev om Salong Tigerfeldt
    Väldigt nöjd! Spraytanning som jag gjorde blev otroligt bra, jämn fin och väldigt naturlig.
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag fick hjälp med vaxning på ett tryggt och proffsigt sätt.
  • Josef M
    Josef M skrev om Salong Tigerfeldt
    Mycket kompetent, trevlig och tillmötesgående. Har varit ett extremt lätt och roligt samarbete och alla i Salong Tigerfeldt är mycket vänliga, duktiga och framför allt ärlig. Kan varmt rekommendera!
  • Jolene G
    Jolene G skrev om Salong Tigerfeldt
    Super trevlig och väldigt proffsig, rekommenderas varmt
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Minus var att stället var ganska trångt och smutsigt där man fick solduscha och att man inte fick fotskydd gratis utan behövde köpa dessa för 20 kr. Borde ingå automatiskt då det blir lite löljigt att behöva köpa till dessa då man såklart vill ha det. Höj priset på paketet istället.
  • Berivan K
    Berivan K skrev om Salong Tigerfeldt
    Fantastisk service, bra bemötande, perfekta fransar.
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Salong Tigerfeldt
    Proffesionellt bemötande och varsamt omhändertagande från början till slut. Jag gjorde en brasiliansk vaxning för män för första gången och fick mycket bra information både före och efter besöket.

Mycket bra, tack!
  • Marie J
    Marie J skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevlig och proffsig personal som jag varmt rekommenderar.
  • Eva G
    Eva G skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt bemötande, lite opersonligt. Jobbar snabbt, resultatet ser jag först efter några gånger, hoppas jag.

Snabbt in och ut
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Salong Tigerfeldt
    Tjejen jag träffade var trevlig och hjälpsam. Tyvärr rann färgen ganska mycket så jag fick rinnmärken men fick bort dom genom att gnugga med en handduk. Dock försvann lite av den andra färgen också.
    Men den färgen som fanns kvar satt länge och hade en fin nyans!
    2017-07-25 Caroline T svarar Sarah S
    Hej Sarah!

Det är meningen att överflödet av färgen ska rinna av och får rinnsträck om du inte använder tillräckligt med vatten att duscha med. Så till nästa gång, använd rikligt med vatten.

Ha en fin dag.

Välkommen tillbaka.
  • Emmy F
    Emmy F skrev om Salong Tigerfeldt
    När jag klev in på Salong Tigerfeldt möttes jag av en trevlig tjej som direkt såg till att jag kände mig bekväm. Hon visade mig var jag skulle hänga av mig mina saker och förklarade sedan hur behandlingen skulle gå till. Jag skulle göra spraytan och därför visade hon hur man skulle stå, att man kunde ta på sig speciella "tofflor" för att missfärgning inte skulle ske på fötterna och sedan frågade hon vad jag tänkte mig för sorts bränna. Efter att jag förklarat att jag brukar ha lätt för att bli brun men att jag inte ville att det första man skulle tänka när man såg mig var "oj, hon har gjort spraytan", kom vi överens om en blandning mellan två nyanser som fanns. Under behandlingen sedan var hon tydlig med instruktioner och hela tiden väldigt vänlig. Sammanfattningsvis var besöket toppen och det levde absolut upp till mina förväntningar!
  • Rebecca H
    Rebecca H skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt och proffesionellt.. fin salong och bra bemötande..
  • Fanny S
    Fanny S skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag gjorde en Spraytan av Natali! Hon var supertrevlig och jag blev verkligen väl mött!
  • Mikaela B
    Mikaela B skrev om Salong Tigerfeldt
    Fräsch och fin salong, trevlig personal och världens bästa spraytan! 😊
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Salong Tigerfeldt
    Väl bemött från första mötet av Proffsig och trevlig personal.
    Hårborttagning, tjänsten har överträffat mina förväntningar.
    Bra med påminnelsefunktion genom mail.
  • Ehva L
    Ehva L skrev om Salong Tigerfeldt
    Ej bra! Mina fransar lossnade nästan direkt, något som aldrig hänt tidigare.

Ehva
    2017-07-05 Caroline T svarar Ehva L
    Hej Ehva.

Beklagar detta. Vi har garanti på en vecka ifall dina fransar skulle lossna (så du vet till nästa gång). Det kan bero på luftfuktighet, temperatur osv också. Ha en fin dag.
  • Helene H
    Helene H skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevlig personal och fin salong
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag avbokade tyvärr men har tänkt boka om längre fram så jag kan tyvärr inte lämna något omdöme just nu.
  • Astrid S
    Astrid S skrev om Salong Tigerfeldt
    Mycket nöjd, otroligt trevlig personal. Har enbart varit I mote med en anställd, men hon är alltid så trevlig och bemötande. Minns tyvärr inte hennes namn.
  • Selina S
    Selina S skrev om Salong Tigerfeldt
    Bästa salongen bästa Caroline jätte snäll och trevlig tjej..mkt nöjd tack 🙌😘😘
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Salong Tigerfeldt
    Mycket bra resultat och är redan väldigt nöjd efter 1 av 3 behandlingstillfällen.
  • Gerd G
    Gerd G skrev om Salong Tigerfeldt
    Hej
    Jag var där och gjorde en Sun tan helkropp.
    Hon som hjälpte mig var hjälpsam och service minded.
  • Victoria N
    Victoria N skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående personal
  • Maria R
    Maria R skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag är i helhet nöjd med servicen
  • Louise L
    Louise L skrev om Salong Tigerfeldt
    Fick Spraytan. Blev bemöten på ett trevligt sätt och det kändes bra!
  • Kicki S
    Kicki S skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt bemötande. Kändes inte obekvämt att stå där och bli sprayad pga hennes proffsighet.
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Salong Tigerfeldt
    Fransförlängning! Jag har gjort fransar på fem olika ställen dom senaste åren, men Tigerfeldt är helt fantastiskt. Mottagandet och utförandet är helt magiskt. Varma rekommendationer.
  • Rose-marie A
    Rose-marie A skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag tyckte att det var väldigt bra och trevligt bemötande. Är supernöjd!
  • Fiorella M
    Fiorella M skrev om Salong Tigerfeldt
    Supernöjd! Färgen på min spraytan blev superfin och naturlig! Kommer definitivt boka den snart igen!
  • Anna Pia R
    Anna Pia R skrev om Salong Tigerfeldt
    Fint bemötande, fräsch salong, kände mig mycket nöjd med behandlingen och bemötandet.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Salong Tigerfeldt
    Mkt trevlig och duktig personal! Rekommenderar varmt!
  • Lina B
    Lina B skrev om Salong Tigerfeldt
    Bra bemötande & resultat. Mkt nöjd!
  • Karin P
    Karin P skrev om Salong Tigerfeldt
    Supernöjd! Celloxbehandling för att ta bort håret på mina ben permanent. Stora resultat efter bara två behandlingar. Proffsigt bemötande och trevlig atmosfär!
  • Eva Lena B
    Eva Lena B skrev om Salong Tigerfeldt
    Väldigt trevligt bra bemött ! Kommer absolut att återkomma🙂
  • Jenny Ö
    Jenny Ö skrev om Salong Tigerfeldt
    En underbar tjej som jobbar där och som var nogrann och duktig. Jag har redan varit tillbaka en gång samt haft med mig dottern en gång , jag kan varmt rekommendera henne.
  • Karolina F
    Karolina F skrev om Salong Tigerfeldt
    Kan enbart ge mina varmaste rekommendationer för det bemötandet jag fått hos Salong Tigerfeldt. Jag har gjort permanent hårborttagning av hela ben och bikinilinje. Med bara tre behandlingar gjorda än så länge är jag supernöjd med resultatet. Caroline som har utfört behandlingarna är värd alla stjärnor hon kan tänkas få. Hon får en verkligen att känna sig väl omhändertagen och är mån om att göra ett noggrant jobb som ger ett bra resultat. En salong med proffsig, trevlig och förtroendegivande personal. Ett annat riktigt stort plus är deras öppettider. Rekommenderas starkt!
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Salong Tigerfeldt
    Jätte bra service.
    Trevlig personal rent och fint.
    Bra och jämn sol braänna
  • Amina K
    Amina K skrev om Salong Tigerfeldt
    Gjorde en laserbehandling. Jag blev guidad genom det hela på ett proffisionellt och lugnande sätt. Kundservice i fokus :)
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt bemötande. Kunnig personal. Nöjd med resultatet.
    Borde inte ta. extra betalt för att skydda trampdynorna från färg.
    Ordinarie pris var 100:- lägre än det stod på Letsdeals hemsida.
    2017-06-21 Caroline T svarar Ann-charlotte S
    Hej Ann-Charlotte!

Vad kul att du blev nöjd med behandlingen. Priset är från vår nyöppningen i februari som vi nu har sänkt. Vilket är bara bra om du vill komma tillbaka.
  • Linda B
    Linda B skrev om Salong Tigerfeldt
    Gör stans snyggaste spraytan!!! Jag har provat mååånga. Inga fläckar, inga oönskade linjer. Naturlig och luktfri.
    Otroligt duktig och proffisionell. Tack!!
  • Lena L
    Lena L skrev om Salong Tigerfeldt
    Bra bemötande och gott slutresultat. Rekommenderas varmt!
  • Lea D
    Lea D skrev om Salong Tigerfeldt
    Har bara varit där en gång men väldigt fräsch och fin salong.
    Blir alltid så nöjd när Isabella fixar mina fransar.👍🏼😇
  • Malin M
    Malin M skrev om Salong Tigerfeldt
    Bra service och pris! Ligger centralt.

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm