Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Tigerfeldt

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm — Visa karta

Lägg vardagsstressen åt sidan och ge dig själv en lugn stund där du kan koppla av till fullo och hjälpa din inre skönhet på traven. Hos oss på Salong Tigerfeldt är du i centrum och vårt mål är att du ska gå härifrån med en känsla av att vara lite vackrare, men framförallt känna dig nöjd och harmonisk.

Vi erbjuder injektionsbehandlingar och har ett öga för naturlig skönhet och symmetri. Vill du få vackra, fräscha naglar ska du träffa vår nagelterapeut Anna. Våra hudterapeuter hjälper dig med permanent hårborttagning, tandblekning, vaxning och spray tan. Du kan även få en avslappnande massage eller färga och styla dina ögonbryn och fransar.

Med säkerhet och kvalitet i fokus strävar vi efter att överträffa dina förväntningar, varje gång.

Välkommen till Salong Tigerfeldt!

Läs vad 226 kunder tycker om Salong Tigerfeldt

• Dina K
    Dina K skrev om Salong Tigerfeldt
    Vaxning, mycket nöjd med bemötandet och resultatet! Läs mer
  • Sabrin H
    Sabrin H skrev om Salong Tigerfeldt
    gjorde en braziliansk vaxning för rösta gången. kände mig jätte trygg och toppen resultat! Läs mer
  • Marita M
    Marita M skrev om Salong Tigerfeldt
    Helkroppsmassage. Trevligt och mycket bra behandling. Läs mer
  • Natallia L
    Natallia L skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag rekommenderar varmt salongen och nagelterapeuten Anna Bucht. Jag har varit i flera salonger under min letande efter kvalité och vänligt bemötande. Redan vid första besöket hos Anna kändes det rätt. Jag hade landat och nu är jag stamkund. Jag har gjort manikyr med dekoration “CND Shellac återbesök” och jag är helnöjd. Dessutom är hennes elektroniska bokningssystem superbt. Enkelt att använda och överskådligt. Kort och gott, en mycket bra salong! Läs mer
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Salong Tigerfeldt
    Proffsigt & trevligt bemötande hos personalen! Läs mer
  • Minna M
    Minna M skrev om Salong Tigerfeldt
    Varit på spraytan flera gånger och lika nöjd alla gånger, kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Martina O
    Martina O skrev om Salong Tigerfeldt
    Hej! Jag var hos er franstjej Lina för några månader sen och är riktigt missnöjd med mitt besök. Min tid skulle börja kl. 10, men Lina är sen och vi kommer inte igång förrän 10:20. Ett sms om att hon är sen får jag inte förrän 10:00. Här vill jag tillägga att jag blev jättegulligt mottagen med kaffe av en annan person på salongen medan jag vänta. När Lina väl är på plats hälsar hon knappt och under min fransförlägning frågar hon runt om någon har ”lim över” hon kan få då hennes är slut. Jag hade fransar sedan innan och var nöjd med min längd. Lina insisterar på att längden är för lång och väljer själv att sätta kortare, därför blev jag inte nöjd med resultatet. Under påfyllningen snackar hon skit med en kollega, mycket oproffsigt. Jag gjorde fransarna en fredag och på lördagen faller hälften av mina fransar av på mitt högra öga. Jag försöker då komma i kontakt med Lina genom att både ringa salongen, skicka sms och ringa direkt till Lina men Lina är onåbar ända fram till torsdagen veckan därpå. Då föreslår hon att jag kan komma in dagen därpå för att ”korrigera”. Jag, som har gått en vecka och sett smått galen ut med ett stort glapp i franslinjen, har bokat en annan tid då jag inte är intresserad av att gå tillbaka till henne utan snarare söker någon slags ersättning då jag betalade 800 kr. Detta avfärdar Lina som slutar svara. Ett par dagar senare föreslår hon en ny tid. Då har jag redan hunnit fylla på mina fransar på nytt och återigen betalat fullt pris för en franspåfyllning. Jag tycker det är extremt dåligt att Lina inte bemötte mig bättre och att hon var så svår att få tag i. Jag har gjort fransar i 6 års tid, och aldrig varit med om att fransarna fallit av på det här sättet. Väldigt tråkigt. Därav mitt låga betyg på salongen. Vill dock tillägga att de andra personerna på salongen verkar supertrevliga. Läs mer
    2018-09-12 Caroline T svarar Martina O
    Hej Martina,

Tack för du delade med dig av din upplevelse. Nu jobbar inte Lina kvar på vår salong längre. Gläder mig att du var nöjd med resterande personal på vår salong. Hoppas du får en härlig dag! Med vänlig hälsning, Caroline
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag har enbart gjort braziliansk vaxning och jag tycker att det är det bästa stället jag varit på, man känner sig bekväm och det går fort och är det minst smärtsamma ställe jag varit på för vaxning. Både mitt och min kompis favorit ställe! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Salong Tigerfeldt
    Brasiliansk vaxning, bra bemötande, trodde jag skulle va slätare längre tid, men duktig vaxare Läs mer
  • Arzu O
    Arzu O skrev om Salong Tigerfeldt
    Köpte spraytan och blev jätte bra bemött samt bra behandling som höll också. Läs mer
  • Louise C
    Louise C skrev om Salong Tigerfeldt
    Fantastiskt: proffsigt, personligt och välkomnande Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Salong Tigerfeldt
    Alltid trevligt bemött vid mina behandlingar. Bra resultat och smidigt att boka tider. Har gått dit i över 1,5 år. Läs mer
  • Katia M
    Katia M skrev om Salong Tigerfeldt
    I made a brasiliank vaxning and it was perfect! Läs mer
  • Mahnaz T
    Mahnaz T skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag besökte salongen för att boka en tid. Salongen var stängd utan någon som helst information trots att jag var där under öppningstiden. Läs mer
    2018-09-12 Caroline T svarar Mahnaz T
    Hej Mahnaz,

Då vi alla är egenföretagare har vi inte specifika öppettider utan vi har öppet efter bokningar. Därav det står varierande öppettider.
    Man kan lätt boka tider online eller ifall du vill skicka mail till info@salongtigerfeldt.se. Hoppas detta hjälpte dig.

Ha en fin dag Mahnaz och hoppas du fått boka din tid.

Med vänlig hälsning, Caroline
  • Marcela A
    Marcela A skrev om Salong Tigerfeldt
    Brasiliansk vaxning, Blev trevlig bemöt. Mycket bra, kommer gärna tillbaka Läs mer
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Salong Tigerfeldt
    Spray tan,
    Toppen bemötande, snabbt och smidigt.
    Bra information om hur man skall sköta färgen och jag blev toppen nöjd med resultatet. Läs mer
  • Paula E
    Paula E skrev om Salong Tigerfeldt
    Bästa vaxningen jag fått! Kommer aldrig gå någon annanstans. Läs mer
  • Stina L
    Stina L skrev om Salong Tigerfeldt
    Laserbehandling av bikini linje.

Bra men dyrt i jämnförelse med andra Läs mer
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Salong Tigerfeldt
    Mysig, fin & fräsch lokal! Gjorde ögonfransförlängning och blev jättenöjd, bra bemött och lyssnad på. Kändes väldigt seriöst! Supernöjd! Läs mer
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Salong Tigerfeldt
    Orolig fint och varmt bemötande 😊 Personalen är super professionell och jag är jätte nöjd med mina resultat 👌👌 Rekommenderar stark 🌺 Läs mer
  • Liza P
    Liza P skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag har varit på flera behandlingar hos Karoline, professionell, duktig och trevlig! Läs mer
  • Vincent R
    Vincent R skrev om Salong Tigerfeldt
    Tandblekning. Jag var nervös men möttes av fint omhändertagande av personal och bra service! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag har fixat bryn och fransar. Har fått ett väldigt trevligt, personligt och proffsigt bemötande. Kan verkligen rekommendera denna salong. Läs mer
  • Carla F
    Carla F skrev om Salong Tigerfeldt
    Brasiliansk vaxning, mycket bra och snabb som tusan. Tyvärr funkar inte vaxet och tekniken på mig som är väldigt känslig, men nöjd i överlag. Läs mer
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Salong Tigerfeldt
    Mysig salong och duktiga Evelina gjorde bästa jobbet med mins fransar 🌸 rekommenderar !! Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Salong Tigerfeldt
    Har alltid blivit proffsigt behövt på denna salong och fått ett bra resultat. Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om Salong Tigerfeldt
    Superfin spraytan inför studenten! Nöjd! Läs mer
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Salong Tigerfeldt
    Brasiliansk vaxning
    Mycket trevlig, professionell och noggrann Läs mer
  • Zozan B
    Zozan B skrev om Salong Tigerfeldt
    Ögonfransförlängnig av Gabbi, hon är helt fantastik och även resten av personalen. Alla är så trevliga :) Läs mer
  • Alexandra L
    Alexandra L skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag gjorde en helkrops spraytan. Jag hade en jätte bra upplevelse! Har inget att klaga på. Bara ett tips att de borde ha någon slags burk med hårsnoddar till gästerna haha då jag själv glömde ta med mig. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Salong Tigerfeldt
    Vaxning av rygg.

Fick ett professionellt bemötande.

Vaxningen blev utmärkt och hade inga hudirritationer eller problem efteråt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Ida J
    Ida J skrev om Salong Tigerfeldt
    Jättetrevlig tjej som tog hand om mig och alla mina kompisar som gjorde spraytan, vill gå tillbaka! Läs mer
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Salong Tigerfeldt
    Jätte bra upplevelse. Första gången jag gick och vaxade mig och fick ett väldigt lugnt och proffesionellt intryck samt ett riktigt bra resultat! :) Läs mer
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag går och vaxar mig och gör ansiktsbehandlingar hos Anna! Utmärkt kvalitet på behandlingar (svårt att hitta så smärtfri och proffsig Brasiliansk vaxning), proffsigt och personlig service. Kan varmt rekommendera Anna och salongen! Lisa Läs mer
  • Laila K
    Laila K skrev om Salong Tigerfeldt
    eftersom det är billigare från Lets deal därför personalen Bette sig dåligt och välkomnade inte mig som kund, frisören klippte mig medan håret var så torrt, jag bad henne att klippa med fuktigt hår hon lyssnade inte, klippte och gick direkt till kassan. visade inte ens hur mitt hår ser ut efter klippning. jag rekomenderar INTE. Läs mer
    2018-08-21 Caroline T svarar Laila K
    Hej! Det måste vara fel salong du pratar om eftersom vi inte klipper hår.
    Ha en fin dag!

Med vänlig hälsning, Caroline
  • Tina F
    Tina F skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt bemötande. Man kände sig välkommen på alla sätt. Mysig salong.
    Kommer gå hit flera gånger. Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Salong Tigerfeldt
    Var hos Anna W och gjorde en manlig brasiliansk vaxning samt vaxning av rygg. Har varit här flera gånger förut och även denna gång var resultatet otroligt bra. Anna är väldigt professionell i alla avseenden och får en verkligen att känna sig bekväm och lugn trots den annars ganska utlämnande situationen. Snabb och effektiv med fantastiskt resultat, vad mer kan man begära! Rekommenderas starkt, speciellt om du är man och tänker att du inte vågar sånt här :) Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag fick ögonfransar och ögonbryn färgade av en professionell & omtänksam tjej på Salong Tigerfeldt. Blev otroligt nöjd med resultatet. Färgerna passade mig perfekt. Har även blivit vaxad två gånger och ska snart tillbaka igen! Supernöjd med både personal och resultat. ❤️ / Sofia Läs mer
  • Helena F
    Helena F skrev om Salong Tigerfeldt
    Anna fixade mina naglar så att de blev fantastiskt fina igen😊
    Har varit kund hos Anna i snart 10 år och hon är oerhört proffsig! Hon är så noggrann och gör dem precis så tunna som jag vill ha dem!
    Sedan har vi alltid så trevligt när vi ses och det slutar ofta i en skrattfest 😊 Läs mer
  • Helene B
    Helene B skrev om Salong Tigerfeldt
    Allt jättebra, Anna är enormt proffsig och vet hur man tar hand om kunder så att de känner sig bekväma. Rekommenderas! Läs mer
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag och min mamma gjorde spraytan, väldigt trevlig personal, bra priser, jättefint resultat . Rekommenderar ! Läs mer
  • Tina F
    Tina F skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt, bra och duktig frisör😃 supernöjd👍🏻 Läs mer
  • Ajsel A
    Ajsel A skrev om Salong Tigerfeldt
    Hade gjort spraytan men blev orange. Plus att några ställen hade hon...jag vet inte vem inte sprayat. Men tack ändå för det här ni jobbar hårt som fan. Läs mer
  • Michelle E
    Michelle E skrev om Salong Tigerfeldt
    Super gulliga och tog verkligen hand om en :) gick där ifrån med ett ännu vitare leende Läs mer
  • Jane J
    Jane J skrev om Salong Tigerfeldt
    Gjorde påfyllning av fransförlängning av Evelina. Väldigt trevlig, mysig och prydlig lokal. Bra med sittplatser i "väntrummet". Fri toalett för kunder och möjlighet till att sminka av sig och tvätta fransarna. Nära till kollektivtrafik. Salongen får 5/5 och Evelina får bästa betyget som går! Läs mer
  • Ewa J
    Ewa J skrev om Salong Tigerfeldt
    Positiv upplevelse och trevlig kunnig personal Läs mer
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Salong Tigerfeldt
    Tänk att få så fina naglar och så många skratt samtidigt. Anna är en så varm och härlig människa och bäst på naglar i den här stan!
    Så roligt att vara en av Annas kunder. Läs mer
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Salong Tigerfeldt
    Jättebra bemötande, fin lokal, bra priser. Jag ser fram emot fortsatt behandling av Cellox hårborttagning. Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Salong Tigerfeldt
    Supertrevliga och proffsiga, helt klart nöjd med bemötandet! Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag bokade ett erbjudande via hemsidan "prova på" laser behandling för att ta bort oönskad hårväxt. Den fungerade jättebra. Mycket trevlig tjej och hon kunde svara på många av mina frågor. Läs mer

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm