Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Tigerfeldt

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm — Visa karta

Lägg vardagsstressen åt sidan och ge dig själv en lugn stund där du kan koppla av till fullo och hjälpa din inre skönhet på traven. Hos oss på Salong Tigerfeldt är du i centrum och vårt mål är att du ska gå härifrån med en känsla av att vara lite vackrare, men framförallt känna dig nöjd och harmonisk.

Vår läkare, Mille, erbjuder injektionsbehandlingar och har ett öga för naturlig skönhet och symmetri. Vill du få vackra, fräscha naglar ska du träffa våra nagelterapeuter Anna och Johanna. Våra hudterapeuter hjälper dig med permanent hårborttagning, vaxning och spray tan. Du kan även få en avslappnande massage eller färga och styla dina ögonbryn och fransar.

Med säkerhet och kvalitet i fokus strävar vi efter att överträffa dina förväntningar, varje gång.

Välkommen till Salong Tigerfeldt!

Läs vad 190 kunder tycker om Salong Tigerfeldt

• Daniel W
    Daniel W skrev om Salong Tigerfeldt
    Var hos Anna W och gjorde en manlig brasiliansk vaxning samt vaxning av rygg. Har varit här flera gånger förut och även denna gång var resultatet otroligt bra. Anna är väldigt professionell i alla avseenden och får en verkligen att känna sig bekväm och lugn trots den annars ganska utlämnande situationen. Snabb och effektiv med fantastiskt resultat, vad mer kan man begära! Rekommenderas starkt, speciellt om du är man och tänker att du inte vågar sånt här :) Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag fick ögonfransar och ögonbryn färgade av en professionell & omtänksam tjej på Salong Tigerfeldt. Blev otroligt nöjd med resultatet. Färgerna passade mig perfekt. Har även blivit vaxad två gånger och ska snart tillbaka igen! Supernöjd med både personal och resultat. ❤️ / Sofia Läs mer
  • Helena F
    Helena F skrev om Salong Tigerfeldt
    Anna fixade mina naglar så att de blev fantastiskt fina igen😊
    Har varit kund hos Anna i snart 10 år och hon är oerhört proffsig! Hon är så noggrann och gör dem precis så tunna som jag vill ha dem!
    Sedan har vi alltid så trevligt när vi ses och det slutar ofta i en skrattfest 😊 Läs mer
  • Helene B
    Helene B skrev om Salong Tigerfeldt
    Allt jättebra, Anna är enormt proffsig och vet hur man tar hand om kunder så att de känner sig bekväma. Rekommenderas! Läs mer
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag och min mamma gjorde spraytan, väldigt trevlig personal, bra priser, jättefint resultat . Rekommenderar ! Läs mer
  • Tina F
    Tina F skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt, bra och duktig frisör😃 supernöjd👍🏻 Läs mer
  • Ajsel A
    Ajsel A skrev om Salong Tigerfeldt
    Hade gjort spraytan men blev orange. Plus att några ställen hade hon...jag vet inte vem inte sprayat. Men tack ändå för det här ni jobbar hårt som fan. Läs mer
  • Michelle E
    Michelle E skrev om Salong Tigerfeldt
    Super gulliga och tog verkligen hand om en :) gick där ifrån med ett ännu vitare leende Läs mer
  • Jane J
    Jane J skrev om Salong Tigerfeldt
    Gjorde påfyllning av fransförlängning av Evelina. Väldigt trevlig, mysig och prydlig lokal. Bra med sittplatser i "väntrummet". Fri toalett för kunder och möjlighet till att sminka av sig och tvätta fransarna. Nära till kollektivtrafik. Salongen får 5/5 och Evelina får bästa betyget som går! Läs mer
  • Ewa J
    Ewa J skrev om Salong Tigerfeldt
    Positiv upplevelse och trevlig kunnig personal Läs mer
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Salong Tigerfeldt
    Tänk att få så fina naglar och så många skratt samtidigt. Anna är en så varm och härlig människa och bäst på naglar i den här stan!
    Så roligt att vara en av Annas kunder. Läs mer
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Salong Tigerfeldt
    Jättebra bemötande, fin lokal, bra priser. Jag ser fram emot fortsatt behandling av Cellox hårborttagning. Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Salong Tigerfeldt
    Supertrevliga och proffsiga, helt klart nöjd med bemötandet! Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag bokade ett erbjudande via hemsidan "prova på" laser behandling för att ta bort oönskad hårväxt. Den fungerade jättebra. Mycket trevlig tjej och hon kunde svara på många av mina frågor. Läs mer
  • Andrea N
    Andrea N skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag är väldigt nöjd med min vaxning hos Anna på Salong Tigerfeldt! Läs mer
  • Allen L
    Allen L skrev om Salong Tigerfeldt
    Bra upplevelse och god service Läs mer
  • Vivi C
    Vivi C skrev om Salong Tigerfeldt
    Evelina,är otrolig duktig på det hon gör! Jag stark rekommendera henne !! ❤️ Läs mer
  • Anki S
    Anki S skrev om Salong Tigerfeldt
    Bemötandet var super välkomnade och miljön i salongen är jätte härlig och avslappnande. Sen var jag super nöjd med min lashlif jag fick gjord av Bella. Läs mer
  • Ellen G
    Ellen G skrev om Salong Tigerfeldt
    Cellox braziliansk. Köpte via letsdeal. Tjejen som behandlade mig var väldigt lugn och avslappnad vilket var skönt. Det kändes inte så jobbigt att vara naken, och under behandlingen kände jag mig trygg. Det märktes att hon gjort detta många gånger i lugnet av bemöttandet vilket kändes bra. Hon gjorde ingen stor grej av det. När hon behandlade känsliga områden så ”hjälpte” hon en igenom det med att berätta att det snart var klart. Läs mer
  • Melisa D
    Melisa D skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag tycker det var väldigt bra bemötande. Jag gjorde spraytan hos en tjej och hon var jättesnäll. Jag var nervös från början men det kändes bra efteråt. Läs mer
  • Carola S
    Carola S skrev om Salong Tigerfeldt
    Mycket bra upplevelse fr salongen! Gjorde en Spraytan och blev verkligen nöjd! Kompetent och väldigt trevlig personal, jag kommer absolut gå tillbaka, tack! Läs mer
  • Ele S
    Ele S skrev om Salong Tigerfeldt
    trevlig och professionell salong Läs mer
  • Yasmina T
    Yasmina T skrev om Salong Tigerfeldt
    Kom till salong tigerfeldt för att göra fransar hos Isabella. Supermysig salong och jag fick ett underbart bemötande direkt. Inte nog med det, fransarna är otroligt vackra och välgjorda! Isabella är superduktig och gör allt för att känna sig bekväm och välkommen! 😊 Läs mer
  • Melissa M
    Melissa M skrev om Salong Tigerfeldt
    Är jättenöjd! Perfekt kundbemötande och service! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Salong Tigerfeldt
    Var där för spraytan och då jag med bleka kropp skulle till Spanien och ” klä av mig” med otroligt svältfödd sol så hjälpte ni mig hitta fantastiskt bra nyans och det utfördes superbra , jämt och fint och man fick proffs-råd över hur att sköta färgen och den höll länge och snyggt. Hatten av! Verkligen . Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag har varit dör en gång hittills och gjort en spraytan och blev jättenöjd. Mycket trevligt bemötande och mycket bra resultat. Jag har aldrig tidigare haft en spraytan som blivit så bra och hållt så länge! Läs mer
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Salong Tigerfeldt
    Jättefin service!
    ........................... Läs mer
  • Erika W
    Erika W skrev om Salong Tigerfeldt
    Jättebra och väldigt proffionella men även väldigt mysigsalong & fin salong med bra personal! Speciellt Anna W som gör ansiktsbehandlingar och vaxar! Så nöjd är återkommande kund! Rekommenderar att gå ditt! Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Salong Tigerfeldt
    Mycket trevlig personal, det uppväger alla brister som skulle kunna uppkomma. Bravissimo ;) Läs mer
  • Isabel F
    Isabel F skrev om Salong Tigerfeldt
    Bästa salongen och kanongulliga tjejer.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Bonnie G
    Bonnie G skrev om Salong Tigerfeldt
    Från att jag kom in i salongen till att jag gick därifrån har salongens bemötande varit oklanderligt och varmt. Det var trevlig personal och mysiga rum och behandlingen blev väldigt lyckad. Eftersom det var första gången jag gjorde en tandblekning så blev bemötandet extra viktigt. Behandlingen gick smärtfritt och snabbt vilket uppskattades. Resultatet var perfekt och jag skulle aldrig tveka att gå tillbaka för samma behandling eller någon av deras andra behandlingar. Underbar salong med underbar personal! Läs mer
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Salong Tigerfeldt
    Bra bemötande, trevlig personal. Professionella och gör ett otroligt bra jobb Läs mer
  • Erika S
    Erika S skrev om Salong Tigerfeldt
    Om du letar efter Stockholms bästa nageltjej så finns hon här, bästa Anna Bucht!
    Av en slump bokade jag en tid för shellac hos Anna för fem månader sen, som visade sig vara en jackpot.
    Anna är otroligt noggrann, duktig, jag blir alltid super-nöjd och det är energi-boost att gå till henne varje månad.
    Anna tar inte bara hand om dina naglar (det svåra är bara att välja färg då det finns ett hav av färger. Man vill ha alla, på en och samma gång) hon är även omtänksam, rolig och varm.
    Rekomenderar alla att boka en tid hos Anna <3 Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Salong Tigerfeldt
    Anna Bucht är en fantastiskt duktig nagelterapeut och genuint fin person som bryr sig om varenda kund. Jag älskar att gå till Anna, både för en trevlig pratstund och fina naglar. Kan rekommendera henne starkt. Själv kommer aldrig att gå till någon annan! Läs mer
  • Anncharlott  L
    Anncharlott  L skrev om Salong Tigerfeldt
    Besökte Anna Bucht för återbesök av naglar.
    Väldigt mysig salong och ett oerhört seviceminded bemötande från Anna som är lyhörd och mån att jag som kund går hem mer än nöjd. Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Salong Tigerfeldt
    Anna är superproffsig. Gör absolut de bästa naglarna i Stockholm. Har gått hos Anna i tio år snart. 👍 Läs mer
  • Marie-Louise L
    Marie-Louise L skrev om Salong Tigerfeldt
    Anna Bucht är en fantastik nagelterapeut. Hennes naglar blir helt magiska och riktigt hållbara. Jag kan verkligen rekommendera er att gå till denna underbara glada och goa kvinna! Bästa i hela stan. Läs mer
    Anna B, Caroline T, Anna B gillar detta
  • Philippa E
    Philippa E skrev om Salong Tigerfeldt
    Anna är en fantastisk nagelterapeut som inte bara gör ett otroligt bra jobb utan även bryr sig genuint om alla sina kunder och är en varm och fin person. Jag ser fram emot nästa tid hos Anna inte bara för att få supersnygga naglar utan även en trevlig stund :) Läs mer
  • Luisa S
    Luisa S skrev om Salong Tigerfeldt
    Anna Bucht är en superbra nagelteknolog och jag är verkligen så otroligt nöjd med henne. Dessutom är hon en väldigt fin person ! Läs mer
  • Burcu C
    Burcu C skrev om Salong Tigerfeldt
    I feel so lucky to find Anna Bucht! She is not only an exceptional nail therapist but also a great person to spend time with during appointments. She guides you through the selection of colors, sharing trends in nail business and always so positive and excited...She is simply the best in town! Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Salong Tigerfeldt
    Upplever att alla som jobbar inne på salongen är väldigt trevliga och man känner sig alltid välkommen när man kommer in. Jag har gått till Anna Bucht och gjort shellac i över ett år nu och är lika nöjd varje gång. Naglarna blir superfina samtidigt som man får en mysig pratstund på köpet. Läs mer
  • Jasmine H
    Jasmine H skrev om Salong Tigerfeldt
    I've been coming to Anna Bucht for my nails for a few months now. I've been a nail biter for about 10 years so she started me off with acrylic for a few times to let my nails grow out. She did an amazing job considering my nails were so small. Now I've moved onto using only shellac on my nails and they look so nice, it's so exciting to go to her and she is such great company, the time goes by so fast! She's transformed my nails and I couldn't recommend her anymore❤️ Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Salong Tigerfeldt
    Att komma till Anna Bucht för Shellac är en av de bästa stunderna i månaden! Det är en avkopplande stund i en härlig miljö (de andra terapeuterna på salongen är också väldigt trevliga). Anna B. är noggrann och resultatet blir alltid väldigt bra. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Anna Maria  L
    Anna Maria  L skrev om Salong Tigerfeldt
    Positivt. Intresserade och pålästa.
    Lyhörda och inte insäljande.
    Förtroende ingivande Läs mer
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Salong Tigerfeldt
    Isabella är jätteduktig och fransarna håller mycket längre än hos de salonger jag besökt tidigare :) Läs mer
  • Lovisa V
    Lovisa V skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag vet att jag inte är ensam om att tycka att det är svårt att hitta en salong där man får VÄLGJORDA fransar, men här hittar man en supergo och proffsig tjej vid namn Lina som gör fransar som sitter som sten, även miljön och servicen är mycket bra. Sen jag började gå hos henne har jag aldrig byt ut henne och skulle aldrig göra det heller då det är svårt att hitta någon sådan i en så stor stad. Härligt med en som vet vad hon gör och har erfarenhet samt stolthet för sitt jobb. Läs mer
  • Lina L
    Lina L skrev om Salong Tigerfeldt
    Bra service, trevlig personal och fin salong! Läs mer
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Salong Tigerfeldt
    Går till Bella och gör mina fransar, otroligt duktig och proffsig! Är alltid lika nöjd och fransarna håller otroligt länge! Läs mer
  • Rana H
    Rana H skrev om Salong Tigerfeldt
    Tiden avbokades två timmar innan bokad tid. Oseriöst. Läs mer
  • Mohammad Haseeb H
    Mohammad Haseeb H skrev om Salong Tigerfeldt
    De har trevliga personal och trevlig bemötande. Jag fick hjälp med IPL hårborttagning and det är på gång, jag är inte klar med behandling än. Jag hoppas det kommer att gå bra. Läs mer

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm