Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Tigerfeldt

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm — Visa karta

Lägg vardagsstressen åt sidan och ge dig själv en lugn stund där du kan koppla av till fullo och hjälpa din inre skönhet på traven. Hos oss på Salong Tigerfeldt är du i centrum och vårt mål är att du ska gå härifrån med en känsla av att vara lite vackrare, men framförallt känna dig nöjd och harmonisk.

Vi erbjuder injektionsbehandlingar och har ett öga för naturlig skönhet och symmetri. Vill du få vackra, fräscha naglar ska du träffa vår nagelterapeut Anna. Våra hudterapeuter hjälper dig med permanent hårborttagning, tandblekning, vaxning och spray tan. Du kan även få en avslappnande massage eller färga och styla dina ögonbryn och fransar.

Med säkerhet och kvalitet i fokus strävar vi efter att överträffa dina förväntningar, varje gång.

Välkommen till Salong Tigerfeldt!

Läs vad 259 kunder tycker om Salong Tigerfeldt

• 2019-01-17

Sofia W skrev om Salong Tigerfeldt
    Beställde en spraytan av tanbyklara. Blev inte värst bra bemött tyvärr, kändes som hon var stressad och inte orkade bry sig om mig. Det var andra där som hon la ner mer tid på. Mysig salong dock Läs mer
  • 2019-01-17

Ilja Y skrev om Salong Tigerfeldt
    Utmärkt o bra personal fantastiskt trevlig Läs mer
  • 2019-01-15

Natalie S skrev om Salong Tigerfeldt
    När jag bodde i Stockholm bokade jag alltid brasiliansk vaxning hos Anna W. Jag blev alltid bemött så himla bra av henne. Jättegulligt och duktig person. Hon var väldigt professionell och superbra! Tycker verkligen att företaget levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-11

Fanny O skrev om Salong Tigerfeldt
    Toppentrevlig och professionell personal! Läs mer
  • Carina B

2019-01-11

Carina B skrev om Salong Tigerfeldt
    Valde nytt set ögonfransar, som jag endast gjort två ggr tidigare och bara gör till festliga tillfällen. Fick perfekt längd och färg, jämnt ditsatta och har hållit bra nu i tolv dagar. Proffsigt och respektfullt bemötande, inga ”fjanterier”.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Mona P

2019-01-10

Mona P skrev om Salong Tigerfeldt
    Laser, jätte bra bemötande. Hade inte så höga förväntningar men salongen överträffade de. Läs mer
  • P

2019-01-10

P skrev om Salong Tigerfeldt
    Gjorde brasiliansk vaxning för första gången hos Anna. Supertrevlig och duktig och fick mig att känna mig bekväm. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2019-01-08

Azadeh K skrev om Salong Tigerfeldt
    Brasiliank vaxning
    Bra och trevlig bemötande. Läs mer
  • 2019-01-08

Maria F skrev om Salong Tigerfeldt
    Proffsigt och perfekt resultat :) Läs mer
  • 2018-10-21

Sara P skrev om Salong Tigerfeldt
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-16

Hanna L skrev om Salong Tigerfeldt
    Spraytan
    Proffsigt bemötande, trevlig miljö Läs mer
  • 2018-10-14

Åsa E skrev om Salong Tigerfeldt
    Hon som skulle utföra sin behandling på mig misslyckades. Erbjuder sig att boka in en tid veckan därefter. Tar ändå betalt för det misslyckade besöket! Läs mer
  • 2018-10-12

Linn S skrev om Salong Tigerfeldt
    Klippte mig samt gjorde slingor hos Linn, kunde inte varit mer nöjd! Otroligt mysig lokal och perfekt läge till både buss och tunnelbana. Aldrig varit där förut, men varit trogen kund hos Linn i flera år så det här hit jag kommer gå i fortsättningen att fixa mitt hår. Rekommenderar jag varmt till alla. :) Läs mer
  • Barbro H

2018-10-12

Barbro H skrev om Salong Tigerfeldt
    Köpte en Lets deal. Blev lovad en kontakt/tips till annan behandling men ingen återkom 😏 Läs mer
  • Christos M

2018-10-10

Christos M skrev om Salong Tigerfeldt
    Behandlingen var av hög kvalitet och personal var super trevlig! Läs mer
  • Jessica K

2018-10-10

Jessica K skrev om Salong Tigerfeldt
    Gjorde lashlift hos Evelina, blev väl omhändertagen och mycket nöjd över resultatet! Läs mer
  • 2018-10-08

Johanna Y skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag bokade vaxning av Anna. Hon är alltid så proffsig och man känner sig alltid bekväm med henne. Jag hade inte gjort en brasiljansk vaxning innan, så var lite nervös. Men Anna var så proffsig och är otroligt duktig, så det var inga konstigheter. Jag kommer defenetivt boka denna behandling igen. Läs mer
  • 2018-10-07

Malin E skrev om Salong Tigerfeldt
    Alltid professionalla, trevliga och bra resultat! Läs mer
  • 2018-10-05

Gabrielé-evelina B skrev om Salong Tigerfeldt
    Älskar att bli ompysslad varje gång, jätte härliga tjejer som gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera Anna Wikberg som tar bra hand om min hud, väldigt professionell på vaxning och får alltid känna mig avslappnad.
    Anna Bucht gör dem finaste naglar i Stockholm. Dem har blivit så mycket bättre efter jag har börjat gå till henne.
    Caroline får alltid att känna mig fin & fräsh med en naturlig bränna, har även gjort permanent hårborttagning och är väldigt nöjd med resultatet.

Tycker att all personal har väldigt trevligt bemötande, lämnar alltid salongen med ett stort leende! :) 5 av 5!! Läs mer
  • 2018-10-05

Anna A skrev om Salong Tigerfeldt
    Duktig och professionell personal Läs mer
  • 2018-09-30

Felicia U skrev om Salong Tigerfeldt
    Väldigt professionellt och avslappnat bemötande. Läs mer
  • Oksana M

2018-09-28

Oksana M skrev om Salong Tigerfeldt
    Jätte snäll trevlig omtänksam och professionell. Gjorde brasiliansk vaxning.
    Har gjort det på några andra ställen i Stockholm och Tigerfelts har bäst bemötande ❤️🌷 Läs mer

Linda P skrev om Salong Tigerfeldt
    Alltid trevligt bemötande och bra resultat ! Läs mer

Katarina K skrev om Salong Tigerfeldt
    Så proffsigt bemötande och behandling! Läs mer
  • Jenny S

En aning trångt Läs mer
  • Lindero F

2018-09-24

Lindero F skrev om Salong Tigerfeldt
    Fina Anna är oerhört duktig. Utan smärta gick jag hem med fina lena ben. Läs mer

Anna-lena B skrev om Salong Tigerfeldt
    Väldigt bra bemött
    Lite trångt
    Kändes trångt att sitta längst in att vänta på sin tur. Jag skulle flytta fram vänt stolarna. Läs mer

Therese M skrev om Salong Tigerfeldt
    Kunnig personal och man blir väl omhändertagen Läs mer

Huong N skrev om Salong Tigerfeldt
    Brasiliansk vaxning hos Anna. Det var min allra första brasilianska vaxning och jag var väldigt nervös. Lite hur det är att ligga där med hela skötet blottat samt över smärtan. Men Anna var jätteproffsig och otroligt lugn. Frågade mig om jag vaxat mig förut och var väldigt mån om att jag skulle känna mig avslappnad och bekväm. Hela proceduren gjorde ej så ont som jag hade förväntat mig och jag har vidare rekommenderat Salong Tigerfeldt och specifikt Anna för brasiliansk vaxning till mina vänner. Läs mer

Ewelina A skrev om Salong Tigerfeldt
    Naglar hos Anna. Fräsch och mysig salong med väldigt kunnig och trevlig personal. Man känner sig sedd från första klivet in vilket är ett stort +++ Läs mer

Linn A skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag färgade mina ögonfransar. Jag blev väldigt bra bemöt ! Läs mer

Therese H skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag gjorde en brasiliansk vaxning.
    Superbra bemötande. Läs mer
  • 2018-09-19

Dina K skrev om Salong Tigerfeldt
    Vaxning, mycket nöjd med bemötandet och resultatet! Läs mer
  • 2018-09-18

Sabrin H skrev om Salong Tigerfeldt
    gjorde en braziliansk vaxning för rösta gången. kände mig jätte trygg och toppen resultat! Läs mer
  • 2018-09-17

Marita M skrev om Salong Tigerfeldt
    Helkroppsmassage. Trevligt och mycket bra behandling. Läs mer
  • 2018-09-13

Natallia L skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag rekommenderar varmt salongen och nagelterapeuten Anna Bucht. Jag har varit i flera salonger under min letande efter kvalité och vänligt bemötande. Redan vid första besöket hos Anna kändes det rätt. Jag hade landat och nu är jag stamkund. Jag har gjort manikyr med dekoration “CND Shellac återbesök” och jag är helnöjd. Dessutom är hennes elektroniska bokningssystem superbt. Enkelt att använda och överskådligt. Kort och gott, en mycket bra salong! Läs mer
  • 2018-09-12

Sophie L skrev om Salong Tigerfeldt
    Proffsigt & trevligt bemötande hos personalen! Läs mer
  • 2018-09-11

Minna M skrev om Salong Tigerfeldt
    Varit på spraytan flera gånger och lika nöjd alla gånger, kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2018-09-08

Martina O skrev om Salong Tigerfeldt
    Hej! Jag var hos er franstjej Lina för några månader sen och är riktigt missnöjd med mitt besök. Min tid skulle börja kl. 10, men Lina är sen och vi kommer inte igång förrän 10:20. Ett sms om att hon är sen får jag inte förrän 10:00. Här vill jag tillägga att jag blev jättegulligt mottagen med kaffe av en annan person på salongen medan jag vänta. När Lina väl är på plats hälsar hon knappt och under min fransförlägning frågar hon runt om någon har ”lim över” hon kan få då hennes är slut. Jag hade fransar sedan innan och var nöjd med min längd. Lina insisterar på att längden är för lång och väljer själv att sätta kortare, därför blev jag inte nöjd med resultatet. Under påfyllningen snackar hon skit med en kollega, mycket oproffsigt. Jag gjorde fransarna en fredag och på lördagen faller hälften av mina fransar av på mitt högra öga. Jag försöker då komma i kontakt med Lina genom att både ringa salongen, skicka sms och ringa direkt till Lina men Lina är onåbar ända fram till torsdagen veckan därpå. Då föreslår hon att jag kan komma in dagen därpå för att ”korrigera”. Jag, som har gått en vecka och sett smått galen ut med ett stort glapp i franslinjen, har bokat en annan tid då jag inte är intresserad av att gå tillbaka till henne utan snarare söker någon slags ersättning då jag betalade 800 kr. Detta avfärdar Lina som slutar svara. Ett par dagar senare föreslår hon en ny tid. Då har jag redan hunnit fylla på mina fransar på nytt och återigen betalat fullt pris för en franspåfyllning. Jag tycker det är extremt dåligt att Lina inte bemötte mig bättre och att hon var så svår att få tag i. Jag har gjort fransar i 6 års tid, och aldrig varit med om att fransarna fallit av på det här sättet. Väldigt tråkigt. Därav mitt låga betyg på salongen. Vill dock tillägga att de andra personerna på salongen verkar supertrevliga. Läs mer
    2018-09-12 Caroline T svarar Martina O
    Hej Martina,

Tack för du delade med dig av din upplevelse. Nu jobbar inte Lina kvar på vår salong längre. Gläder mig att du var nöjd med resterande personal på vår salong. Hoppas du får en härlig dag! Med vänlig hälsning, Caroline

Jennifer V skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag har enbart gjort braziliansk vaxning och jag tycker att det är det bästa stället jag varit på, man känner sig bekväm och det går fort och är det minst smärtsamma ställe jag varit på för vaxning. Både mitt och min kompis favorit ställe! Läs mer

Cecilia H skrev om Salong Tigerfeldt
    Brasiliansk vaxning, bra bemötande, trodde jag skulle va slätare längre tid, men duktig vaxare Läs mer

Arzu O skrev om Salong Tigerfeldt
    Köpte spraytan och blev jätte bra bemött samt bra behandling som höll också. Läs mer
  • 2018-09-05

Louise C skrev om Salong Tigerfeldt
    Fantastiskt: proffsigt, personligt och välkomnande Läs mer
  • 2018-09-02

Sara P skrev om Salong Tigerfeldt
    Alltid trevligt bemött vid mina behandlingar. Bra resultat och smidigt att boka tider. Har gått dit i över 1,5 år. Läs mer
  • 2018-08-31

Katia M skrev om Salong Tigerfeldt
    I made a brasiliank vaxning and it was perfect! Läs mer
  • 2018-08-31

Mahnaz T skrev om Salong Tigerfeldt
    Jag besökte salongen för att boka en tid. Salongen var stängd utan någon som helst information trots att jag var där under öppningstiden. Läs mer
    2018-09-12 Caroline T svarar Mahnaz T
    Hej Mahnaz,

Då vi alla är egenföretagare har vi inte specifika öppettider utan vi har öppet efter bokningar. Därav det står varierande öppettider.
    Man kan lätt boka tider online eller ifall du vill skicka mail till info@salongtigerfeldt.se. Hoppas detta hjälpte dig.

Ha en fin dag Mahnaz och hoppas du fått boka din tid.

Med vänlig hälsning, Caroline

Marcela A skrev om Salong Tigerfeldt
    Brasiliansk vaxning, Blev trevlig bemöt. Mycket bra, kommer gärna tillbaka Läs mer

Victoria S skrev om Salong Tigerfeldt
    Spray tan,
    Toppen bemötande, snabbt och smidigt.
    Bra information om hur man skall sköta färgen och jag blev toppen nöjd med resultatet. Läs mer

Paula E skrev om Salong Tigerfeldt
    Bästa vaxningen jag fått! Kommer aldrig gå någon annanstans. Läs mer

Vidargatan 1, 113 27 Stockholm