Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås WAU Emelìe Wideqvist

Jakobsbergsplatsen 1 A
724 61 Västerås — Visa karta

Läs vad 40 kunder tycker om Emelìe Wideqvist

• Maria N skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Proffsigt bemötande. Emelie är noggrann, ger tips och råd om nya frisyrer. Läs mer
  • Ewa C
    Ewa C skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    ++++++ toppen!!!!
    Rekommenderas Läs mer
  • Susanne L skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie är mycket kunnig och man får ett härligt omhändertagande. Hon är ödmjuk inför uppgiften, men ändå inte rädd för att råda och fatta beslut om man inte själv vet hur man vill ha det ! Läs mer
  • Sara E skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie är lyhörd för mina önskemål och översätter dem till frisyrer som verkligen passar mig. Dessutom supertrevlig! Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Jag har varit kund hos Emelie under ett par år nu, tidigare på Kloak och nu hos Wauge. Resultatet har alltid varit klockrent och jag känner mig som ny varje gång jag går därifrån. Emelie är också väldigt trevlig och rolig som person och ger alltid ett uppiggande och positivt bemötande. Hon är helt enkelt den bästa frisör jag har haft och så länge som möjligheten finns så kommer jag fortsätta klippa mig hos henne. Läs mer
  • Felix L skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Jag har sedan ett antal år tillbaka besökt Emelie som frisör och jag har nog aldrig varit missnöjd med det bemötande jag har mötts med. Emelie verkar alltid vara lika glad när man kommer in i salongen, något jag personligen uppskattar.

Den service man får är mycket bra, jag har alltid varit nöjd med hur mitt hår har sett ut när jag har klivit ur salongen. Emelie är väldigt lätt att prata med när det kommer till råd och ger alltid synpunkter ur hennes egna perspektiv om hur tycker ens egna förslag kan passa bättre på en själv. Läs mer
  • Jessica G skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Alltid kunnig och med bra idéer om hur hon kan göra behandlingen ännu bättre. Läs mer
  • Ingegerd B skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Hon vågar komma med egna förslag och det blir alltid lyckat. Läs mer
  • Therese S skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    alltid lika trevlig och duktig på de hon gör :) Läs mer
  • Anna S skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie var jätteduktig och trevlig. Jag var mycket nöjd efter besöket hos henne. Läs mer
  • Hanna C skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie uppfyllde inte mina önskemål. Har tidigare gått till Romineh och varit supernöjd varje gång, men inte denna tyvärr... Hon ville inte klippa som jag önskade, och heller inte färga efter mina önskemål. Istället "kompromissade" hon på ett ganska dåligt sätt och det blev egentligen ingen skillnad mot vad det var innan. Läs mer
  • Lena A skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Bemötandet var mycket bra....Emelie är en duktig frisör med förmåga att se vilken frisyr man som kund passar i. Hon fick fria händer och jag blev fantastiskt nöjd! Kommer att återkomma till Emelie. Läs mer
  • Anna Å skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Hej,
    jättebra att ha Emilie som frisör. Skicklig att klippa! Fin person, visar omsorg. Allt varit så bra. Läs mer
  • Camilla S skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    En toppen duktig tjej som kan sin sak 😃 Läs mer
  • Michaela D skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Får alltid exakt som jag önskar i färg o klippning! Du är proffsig på alla sätt! Du är noggrann och väldigt duktig! Grym är du! 😊 Läs mer
  • Satu K skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Duktig, gjorde ett bra jobb med att färga mitt hår! Läs mer
  • Linda P skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Super trevlig frisör, duktig bara en massa plus Läs mer
  • Li S skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Trevlig och mycket kompetent frisör. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Jag är väldigt nöjd med Emelies bemötande och kompetens. Resultatet blir alltid riktigt bra! Läs mer
  • Felix F skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie är väldigt duktig och trevlig. Bästa klippningen på flera år! Läs mer
  • Erica I skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Att själv ha en tanke på hur man vill att håret ska bli och få svaret: "jag förstår hur du tänker, men det kommer inte att bli bra" är riktigt proffsigt!
    Har lockigt hår och det är inte vem som helst som kan få till en bra frisyr med det, men det kan Emelie!
    Har varit kund hos henne flera år Läs mer
  • Rebecka H skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Mycket bra bemötande. Hon överträffar mina förväntningar och jag är alltid nöjd. Jag har klippt mig hos Emelie flera år och tänker inte byta. Läs mer
  • Jens B skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Jag är jättenöjd med Emelie som frisör. Läs mer
  • Camilla P skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Helt underbar, grym på sitt jobb och vet vad som passar! Läs mer
  • Helén L skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie är alldeles förträffligt duktig frisör! Hon är mån om mig som kund och lever helt klart upp till mina förväntningar Läs mer
  • Stefan T skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie har klippt mig på Kloak tidigare.
    Hon är kompetent och alltid trevlig. Hon är inte rädd för att prova nya ideer. Läs mer
  • Elin L skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelìe är utan tvekan den bästa frisör jag klippt mig hos, och då är jag kräsen när det kommer till frisörer. Hon har ett fantastiskt öga för färger!! Hon lyssnar på mina önskemål men ger också råd och vägledning i vad som passar mig, vilket jag uppskattar. Hon har koll!! Emelìe har mitt fulla förtroende och självklart ger jag henne mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Madeleine A skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie har klippt mig tidigare och jag är mycket nöjd med henne. Läs mer
  • Gustav W skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Västerås bästa frisör! Rekommenderas till 100%. Inte helt billig, men klart värt! Läs mer
  • Patric N skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Grymt skicklig frisör och rolig person. När hon bytte salong så följde man efter. Läs mer
  • Leyla L skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Har klippt mig hos Emelie sedan hon var elev, i drygt 8 års tid. Hon är fantastisk och får alltid fria händer. Läs mer
  • Peter S skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Bästa frisören jag haft, alltid positiv och glad! Läs mer
  • Katja E skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Väldigt trevlig. Trots ett missförstånd gick det hela att lösa. Läs mer
  • Linnea A skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie är supertrevlig och härlig!! Jag är absolut en återkommande kund hos henne. Hon lyssnar och tar in det kunden vill ha, sedan ger hon Sina förslag vilket leder till en så bra kombination. Jag är alltid nöjd efter att ha varit där! Läs mer
  • Fredrik H skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie är en glad och trevlig tjej som låter en kännas speciell och är öppen om sitt eget liv och intressen. En god vän helt enkelt. Läs mer
  • Anette P
    Anette P skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Emelie lyssnar på vad jag som kund önskar och hon är mycket bra på korta frisyrer, de gillar jag.
    Anette Läs mer
  • Birgitta V skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Trevlig, kunnig, serviceminded, bra resultat! Läs mer
  • Benny G
    Benny G skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Med en plötslig och närvarande känsla av lugn och lekfullhet i samtal, och med en enastående frisörskicklighet ! Läs mer
  • Marina J skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Mycket nöjd med resultatet av färgning/ klippning!
    Ompysslad och väl omhändertagen!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Tania B skrev om Emelìe Wideqvist en del av WAU
    Jag upplevde Emelie som kunnig, proffessionell och personlig. Hon var lyhörd och frågade mig regelbundet om hur jag kände/tyckte om håret, så slutresultatet skulle bli det bästa för mig. Hon kom med förslag som jag uppskattade. Det var första gången jag bokade Emelie, och jag tror jag hittat "min" frisör. Jag kände mig bekväm i Emelies stol. Läs mer
Miriam Wauge
Romineh Löthgren