Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås WAU Karin Özer

Jakobsbergsplatsen 1 A
724 61 Västerås — Visa karta

Läs vad 28 kunder tycker om Karin Özer

• Kristina F skrev om Karin Özer en del av WAU
    Duktig på att färga hår, men sämre på att ge rekommendationer som skulle kunna passa mig och mitt hår. Läs mer
  • Emelie L skrev om Karin Özer en del av WAU
    Alltid supernöjd efter jag varit hos Karin! Läs mer
  • Jenny S skrev om Karin Özer en del av WAU
    Karin är bra på att lyssna på vad man önskar sig för resultat och kommer med förslag på vad hon tror passar bäst. Väldigt duktig på slingor som är det jag brukar göra. Läs mer
  • Maria N skrev om Karin Özer en del av WAU
    Klipp och färg. Bra bemötande. Noggrann och trevlig frisör. Läs mer
  • Sepideh S skrev om Karin Özer en del av WAU
    Klippning
    Karin är fantastiskt duktig! Jag åker från Stockholm till Västerås för att Karin ska klippa mig. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Karin Özer en del av WAU
    Väl bemött. Trevlig. Inte så mkt kallprata. Ger ett hårt och tufft intryck. Extremt skicklig i sin profession. Lugn och metodisk. Hade kanske önskat lite mer uppassning (kaffe, vatten, tidningar m.m) men extremt nöjd med håret! Läs mer
  • Maarit V skrev om Karin Özer en del av WAU
    Karin Özer har både klippt och färgat mitt hår med mycket bra resultat. Hon är alltid proffsig och vänlig. Läs mer
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Karin Özer en del av WAU
    Hej
    Jag köpte två produkter, som anv vid besöket. Karin var otroligt noggrann, helt amazing på föning.
    Jag hade höga förväntningar då min vän var lyrisk efter klippning hos Karin.
    Mitt besök motsvarade mina förväntningar o mer därtill.
    Jag är här idag igen och det känns så tryggt och lyxigt, Karin är ett proffs.
    Dessutom så skönt att hon kan känna in vad man/om man vill prata :)
    Tack! Läs mer
  • Caroline M skrev om Karin Özer en del av WAU
    Alltid proffsig och en kunnig frisör Läs mer
  • Evamarie V skrev om Karin Özer en del av WAU
    Hon har klippt mig, folie-slingat och färgat utväxt. Fönat och stylat. Mycket nöjd! :) :) Läs mer
  • Michaela B skrev om Karin Özer en del av WAU
    Jag brukar oftast klippa mig samt lägga i slingor när jag är hos Karin. Karin är väldigt professionell och duktig och jag går alltid därifrån väldigt nöjd. Jag upplever att hon verkligen lyssnar på vad jag vill och ställer ofta kontrollfrågor under tiden jag är där, för att säkerhetställa att det blir som jag önskar. Hon lever alltid upp till mina förväntningar och jag litar på henne till fullo, vilket jag anser är väldigt viktigt. Wauge är en trevlig plats att gå till och alla som jobbar där möter en alltid med ett leende. Läs mer
  • Barbro V skrev om Karin Özer en del av WAU
    Jag har bara haft tillfälle att anlita Karin Özer för klippning två gånger.
    Men jag tycker, att hon varit noggrann och angelägen att göra
    ett bra jobb. Läs mer
  • Lena B skrev om Karin Özer en del av WAU
    Professionell och noggrann. Lyhörd. Läs mer
  • marlene m skrev om Karin Özer en del av WAU
    Karin är trevlig och diskrest, hon är personlig men inte privat. Och en duktig frisör så klart :-) Läs mer
  • Ida A skrev om Karin Özer en del av WAU
    Mycket duktig. Gjorde blonde ring med mycket gott resultat. Jättebra föning också. Läs mer
  • Malin L skrev om Karin Özer en del av WAU
    Hade bokat färg, blev inte som jag tänkt mig. Om det berodde på att jag förklarade dåligt eller om det var färgningen i sig det var fel på har jag svårt att avgöra. Läs mer
  • Felicia L skrev om Karin Özer en del av WAU
    Jag färgade mitt hår till en ljusare färg. Karin lyssnade på mina önskemål och resultatet blev hur bra som helst! Jag var verkligen nöjd efteråt :)! Nästa gång jag ska färga håret går jag till henne igen!
    Överlag blev jag väldigt bra bemött av företaget, de var trevliga och glada! Läs mer
  • Pia Å skrev om Karin Özer en del av WAU
    Är toppennöjd med bemötande, kompetens och resultat. Finns inget att anmärka på. Läs mer
  • Barbro A skrev om Karin Özer en del av WAU
    Blev mycket trevligt bemött.
    Hade en klippning o färgning
    Blev väl omhändertagen av Karin
    Blev nöjd med både och.
    Alla känns jätte trevliga o tillmötesgående .
    Kommer tillbaka!
    Mvh Barbro Läs mer
  • Anna L skrev om Karin Özer en del av WAU
    Lyhörd för mina behov. Gav professionella råd samt genomförde ett utmärkt arbete. Läs mer
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Karin Özer en del av WAU
    Klippning och färgning.
    Blev jättenöjd med resultatet! Karin är duktig, kommer med egna idéer och lyssnar på mina. 😊 Läs mer
  • Josefine G skrev om Karin Özer en del av WAU
    Jag har aldrig varit så nöjd som jag är sen jag hittat Karin! Så lyhörd och kunnig. Jag är alltid fin i håret och supernöjd efter mina besök hos henne! Läs mer
  • Lisa H skrev om Karin Özer en del av WAU
    Jag färgade bryn och fransar. Blev bra bemött. Blev informerad och fick svar på mina frågor. Förväntade mig bättre resultat på färgning av fransar. Det har dock inget med Karin att göra. Hon kunde inte göra det bättre. Läs mer
  • Annica S skrev om Karin Özer en del av WAU
    Resultatet var ok, men jag upplevde att Karin var
    rätt osäker i sin roll. Läs mer
  • Susanne E skrev om Karin Özer en del av WAU
    En positiv upplevelse, kommer definitivt att gå dit igen. Mitt första intryck av Karin var att hon är en mycket duktig frisör men även mycket trevlig. Läs mer
  • Monia E skrev om Karin Özer en del av WAU
    Alltid nöjd med Karin. Riktigt duktig frisör. Läs mer
  • Helena S skrev om Karin Özer en del av WAU
    Karin lyssnade på vad jag som kund var ute efter. Hon tog till sig mina önskemål och genom sin kunskap och profession kunde hon få fram precis det jag var ute efter.
    Rekommenderar Karin starkt! Läs mer
  • Micaela B skrev om Karin Özer en del av WAU
    Mycket trevlig och kunnig. Min son var väldigt nöjd när han var klar. Läs mer
Miriam Wauge
Romineh Löthgren