Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås WAU Miriam Wauge

Miriam Wauge
en del av WAU

Miriam Wauge är utbildad frisör och erhåller gesällbrev. Miriam examinerades från Carlforsska gymnasiet 2007. Dessutom är hon professionellt diplomerad makeupartist genom makeupstudion. 2012 blev hon fransstylist genom utbildning hos Luxurious Lashes.

2012 Startade Miriam Salong Wauge Hår & Makeup, men arbetar även som tekniker för Paul Mitchell. Varmt Välkommen!
Jakobsbergsplatsen 1 A
724 61 Västerås — Visa karta

Läs vad 91 kunder tycker om Miriam Wauge

• Sofie W skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Alltid lika nöjd efter besök hos Miriam! Rekommenderar henne varmt till alla jag känner! :) Läs mer
  • Linda J skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Jättenöjd med resultatet och fast det var min första gång hos mirre så kändes det som hemma! Härlig atmosfär på salongen! Läs mer
  • Emma H skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Jag tycker att det är alltid lika trevligt, så fort man kommer innanför dörren. Så otroligt mysa, alltid roliga under processen man har bokat.

Bjuder alltid på det bästa! Läs mer
  • Annsofie A skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Bäsa frisören jag någonsin varit hos! Lyhörd, noggrann, extremt duktig på färgning och klipp!! Super trevlig! Suverän 👍 Läs mer
  • Therese F skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Bra!! Alltid bra bemötande!! Lyssnar och är väldigt kunnig Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Man blir trevligt bemött av en mycket kunnig frisör som hela tiden utvecklas. Läs mer
  • Linda T skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Topp salong! Unikt kunniga och grym personal! Läs mer
  • Caroline B skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Trevligt bemötande, kul atmosfär, Miriam levde mycket väl upp till mina förväntningar Läs mer
  • Micaela B skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    En helt fantastisk person och en helt underbar frisör. Alltid nöjd när jag går därifrån. Mycket trevlig mot alla kunder. Läs mer
  • Marcus C skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Får alltid ett bra bemötande där. Läs mer
  • Gunda A skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Jag blir alltid trevligt bemött, har fått vänta länge någon enstaka gång men Miriam försöker alltid att rätta till det ibland bra ibland dåligt. Tycker att det har blivit något dyrt. Men är väldigt nöjd med klippning och slingor. Läs mer
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam är kunnig, lyhörd och påhittig. Miriam vågar testa nya saker och är insatt i nya trender och mode.
    Det är sällan jag gått från en frisör och varit nöjd till 100% men efter att jag varit hos Miriam går jag från salongen med ett leende på läpparna och känner mig riktigt snygg.
    Vill man ha en frisör som vågar, vill och lyssnar ska man utan tvekan gå till Miriam! Läs mer
  • Lena N skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Positiv, glad och alltid ett bra bemötande.
    Framför allt proffsig. Har alltid känt mig nöjd. Läs mer
  • Christin M skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Jätte trevlig och hjälpsam när jag skulle köpa ett presentkort Läs mer
  • Marie S skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam är superduktig. Hon är verkligen intresserad. Läs mer
  • Anette H skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Duktig frisör, vänligt bemötande. Engagerad och lyhörd! Läs mer
  • Nina E skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam wauge har jag haft som frisör sen hon öppnade sin salong. Alltid varit jättenöjd när jag gått därifrån. Hon frågar hur mkt tid man lägger ner på sin frisyr varje dag, och arbetar utifrån det, ber jag om en Page, men orkar inte hålla på med håret, så skulle hon rekommendera nåt liknande men som jag inte behöver fixa med varje dag. Tack vare henne slipper jag köpa 'vanliga vattniga schampon' alla vänner jag har skickat dit, är lika nöjda och är återkommande :) Miriam is the f*cking Queen of hair 😻 Läs mer
  • Tina B skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Det känns alltid mysigt att komma in i salongen. Miriam har många idéer och det är lätt att låta henne bestämma om frisyr och färg för det blir alltid ett bra resultat. Läs mer
  • Eva H skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Ett personligt varmt och proffsigt bemötande.fantastisk duktig på färg .
    Alttid nöjd när jag går hem Läs mer
  • Isabella O skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Grym på färg, trevlig, bra på klippning & anpassa sig till kundens önskemål. Helt klart min favorit frisör!! Läs mer
  • Vivi P
    Vivi P skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Salong Wauge är helt outstanding, bättre frisör har jag aldrig haft under mina 52 år! Läs mer
  • Maria S skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Är jätte nöjd med Miriam
    Hon är trevlig och en duktig frisör. Läs mer
  • Sofia D skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Kunnig samt mycket serviceminded! Läs mer
  • Lina S skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Väldens absolut bästa frisör!! Kommer aldrig byta oavsett vilken stad jag bor i! Läs mer
  • Anna R skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam är noga med att skapa en bra kundupplevelse och ett bra resultat. Jag är alltid nöjd när jag lämnar salongen. Läs mer
  • Johannes J skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Varit återkommande kund hos Miriam i 8 år och kommer vara en återkommande kund så länge jag bor kvar i Västerås. Bästa frisören i stan. Blir alltid nöjd med frisyren och tipsen med produkter. Väldigt trevlig också, glimten i ögat. Läs mer
  • Carina P skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam är bäst, fantastiskt engagerad och kunnig. Alltid nöjd när jag lämnar salongen. Läs mer
  • Maria B skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam är en jordnära person och proffs ut i fingerspetsarna. Jag är alltid nöjd när jag varit hos henne Läs mer
  • Anna E skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    En toppenfrisör som jag alltid går glad och utomordentligt nöjd ifrån! ☺ Läs mer
  • Anna R skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    En jättebra frisör men koll på färg och kundkontakt. Läs mer
  • Kim H
    Kim H skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Trevlig. Lyhörd. Duktig. Det finns tider på morgonen vilket jag uppskattar. Alltid nöjd när jag lämnar salongen Läs mer
  • Daniel S skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Väldigt bra! Gick därifrån väldigt nöjd! Läs mer
  • Anne L skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Proffsig duktig dyr fast värt det då jag alltid bli nöjd Läs mer
  • Cornelia L
    Cornelia L skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Bästa frisören, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sandra K skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam är en toppen frisör. Duktig och trevlig. Kommer absolut att gå dit igen!! Läs mer
  • Anna B skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Proffsig, trevlig, lyhörd för önskemål. Läs mer
  • Jonna B skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Duktig, påhittig och enormt kreativ. Trevlig och vänlig! Läs mer
  • Dennis R skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Fantastiskt service och enorm kunskap ! Ett måste här i Västerås ! Läs mer
  • Pernilla C skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam är världens bästa frisör. Jag vet alltid innan att jag kommer att bli nöjd. Jag går dit och slappnar av och får en härlig pratstund och blir omhändertagen på bästa sätt. Läs mer
  • Linda H skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam är en super duktig frisör. Jag går regelbundet till henne samt anlitade henne till att fixa hår och smink då jag skulle gifta mig. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Kerstin M skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Jag känner mig välkommen. Trevlig stämning på salongen. Inget onödigt "plotter " i inredningen. Sen klipper hon ju mitt hår så bra förstås 💖 Läs mer
  • Maria L skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Proffsig, trevlig och väldigt duktig på färg. Den bästa frisör jag haft. Läs mer
  • Maria D skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Superduktig på både klippning och färgning. Läs mer
  • Anna S skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Jag åker gladeligen 4 mil från grannstaden varje gång det är dags! Bästa stället! Alltid nöjd! Läs mer
  • Susanne S skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Proffsig,trevlig och noggrann frisör Läs mer
  • Sara L skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam kan man lita på. Fantastiskt bra på färg och klipp. Känns aldrig stressad. Hon är bäst! Har gått till henne i flera år och kommer fortsätta göra det. Rekommenderar henne till alla jag känner. Läs mer
  • Elisabet F skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Alltid glad o servicminded . Fixar alltid på bästa sätt när man blir i akut behov av hjälp att fixa håret. Fantastisk tjej, med många bollar i luften. Är en ev jättebra " frissa" Läs mer
  • Annakarin G skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Miriam är den bästa frisör som finns, har gått till henne i 10 år och skulle aldrig kunna tänka mig att gå till någon annan. Jag blir alltid mer än nöjd! Läs mer
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Riktigt underbara och kunniga personer!
    Skulle utan att tveka rekommendera detta underbara gäng , super trevliga tjejer / kvinnor ! Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Miriam Wauge en del av WAU
    Inlyssnande, öppen och trevlig frisör som gör att kunden går därifrån med ett leende och fint hår! Läs mer
Miriam Wauge
Romineh Löthgren