Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås WAU Moa Skogmo Sigvardsson

724 61 Västerås — Visa karta

Läs vad 32 kunder tycker om Moa Skogmo Sigvardsson

• Malin A skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Fransförlängning
    Det är bra kvalitet och bra hållbarhet, är verkligen super nöjd med henne och förtaget! Läs mer
  • Moa G skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jag gör fransar hos Moa 1 gång i månaden. Hon är alltid mycket trevlig och hjälpsam. Plus att fransarna hon gör är fantastiska, får alltid komplimanger. Jag gillar att Moa inte förväntar sig att alla människor ligger och har en konversation i 90 min, jag som människa kan gärna ligga tyst en större del av tiden vilket Moa har förstått. UNDERBAR Läs mer
  • Susanne E skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Hej!
    Gjort både lash lift o ögonfransförlängning med singelfransar hos Moa! Mkt sympatisk, lyhörd för kunden och mycket bra resultat👍 Läs mer
  • Elin G skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jag gjorde fransförlängning hos Moa. Hade tidigare gått hos en annan tjej men fick panikångest vid varje refill. Berättade detta för Moa och fick världens bästa bemötande. Från att ha ångest en vecka innan varje refill såg jag fram emot att gå och göra fransar. Kommer aldrig att boka tid hos någon annan! Läs mer
  • Anneli H skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Hon gjorde mina fransar
    Väldigt noggrann
    Väldigt trevlig
    Jag blev väldigt nöjd Läs mer
  • Matilda S skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Har gjort fransförlängning! Trevlig och lättsam. Jätteduktig, är så nöjd med mina fransar. Rekommenderar henne mer än gärna till andra! Läs mer
  • Clara B skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    förlängde mina fransar hos Moa. jätteproffsig och trevlig tjej:) snyggt blev det också. Moa rekommenderas varmt:) Läs mer
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Lashlift, lösfransar och spraytan

Toppenbemötande! Läs mer
  • Emily I
    Emily I skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jag har gjort fransar + brynplock och färg.
    Moa är en väldigt glad och positiv tjej som alltid är på topp.
    Jag har alltid varit jätte nöjd med resultatet, och de håller super bra! Läs mer
  • Helena J skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jag har spraytanat mig många gånger hos Moa. Alltid med ett perfekt resultat! Moa är väldigt kundfokuserad, det är alltid lätt att få kontakt och gör sitt yttersta för att boka de tider jag önskar. De få gånger vi inte fått ihop det med tider löser hon det genom att se till att en annan kollega kan hjälpa mig. Bäst i stan helt enkelt! Läs mer
  • Therese H skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jättetrevlig tjej som förklarade hur lash lift går till då jag gjorde det för 1:a gången. Väldigt social och rar. Blev supernöjd med resultatet och kommer definitivt komma tillbaks! Läs mer
  • Ellen S skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jag spraytanade mig och hon var jätteproffessionell! Hon var personlig, duktig, trevlig och rolig. Jag kunde inte bli mer nöjd med Moa! Läs mer
  • Ellen S skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Såå nöjd med min fransförlängning, naturliga och noggrant gjorda! Tips! Läs mer
  • Helen A
    Helen A skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Går hos Moa och gör fransar. Har alltid varit supernöjd när jag gått därifrån. Moa är mycket noggrann och proffsig i sitt arbete. Har alltid ett trevligt bemötande och flexibel med tider om det behövs. Läs mer
  • Cornelia K skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jag bemöttes bra och fick förklarad hur det hela skulle gå till. Läs mer
  • Emma B skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Glad och proffsig tjej! Har redan ett till besök bokat hos henne. Läs mer
  • Linda S skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Gick till Moa för att Linnéa som jag går till normalt var ledig. Var sååå nöjd!
    Precis som alla andra på Salong Wauge är hon hur proffsig som helst. Rekomenderas VARMT ett besök hos Moa! Läs mer
  • Vivi P
    Vivi P skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Hos Moa gjorde jag lashlift för ett par månader sen, supernöjd och det höll i sig läääänge ♡ Läs mer
  • Sara R skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Moa är noggrann och proffsig, perfekt resultat! Läs mer
  • Jennie D skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Trevligt bemötande! Bara bra. :-) Läs mer
  • Katri Ö skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Noggrann och professionell. Kände mig jättenöjd! Läs mer
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jag har gått hos Moa i drygt ett halvår och är lika nöjd med mina fransar varje gång.
    Moa är otroligt noggrann och utför sitt arbete på ett superproffsigt sätt. Hon är dessutom jättegullig i sättet och har ett trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommendera henne 🌸 Läs mer
  • Alexandra A skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jag har varit kund hos Moa i snart ett år och har aldrig tänkt på att byta fransstylist. Jag har alltid varit lika nöjd varenda gång jag lämnat salongen! Läs mer
  • Annsofie A skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Fantastiskt duktig fransstylist. Noggrann, lyhörd och vänlig. Toppenbetyg!! Läs mer
  • Therese F skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Hade inga förväntningar då det var första gången jag gjorde behandlingen Läs mer
  • Alida L skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Extremt nöjd med mina fransar!
    Bra bemötande och ett kanonresultat Läs mer
  • Irma L skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jag tycker att Moa är en jätte trevlig och snäll tjej och väldigt duktig på det hon gör må jag säga!! Fick ett väldigt gott bemötande och jag kan verkligen rekommendera andra att gå till henne!! SUPER DUKTIG. Läs mer
  • Patricia B skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Moa levde defentivt upp till mina förväntningar, hon är grym på sitt jobb och hon har ett fantastiskt kund bemötande! Kan inte vara annat än nöjd :) Läs mer
  • Maja W skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Bra bemötande . Så nöjd med mina fina fransar Läs mer
  • Madeleine W skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Supergullig tjej med bra servicekänsla och flexibel gällande tider mm. Tycker mycket om henne! Läs mer
  • Mahlin T skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Jättegullig tjej med trevligt bemötande. Framför allt duktig på det hon gör! Läs mer
  • Cornelia L skrev om Moa Skogmo Sigvardsson en del av WAU
    Super härlig upplevelse på lilla salongen Läs mer
Miriam Wauge
Romineh Löthgren