Frisör Västmanland Västerås WAU Nina Söderlund
Aktiv på Reco.se sedan 2018

en del av WAU

Läs vad 14 kunder tycker om Nina Söderlund

• Isabelle Å skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Grymt bra på att göra naglar och mycket trevligt bemötande! Lika nöjd varje gång. Läs mer
  • Linda L skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Min tjänst var naglar. Bemötandet var bra, finishen i utförandet var ok. Läs mer
  • Therese T
    Therese T skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Det hon gör med fransar och naglar är magi. Men något som gör tiden hos Nina ovärderlig och rent utsagt extra ordinär är att hon erbjuder påfyllning av energi! Man kommer in och känner sig trött, precis lämnat av barn hos barnvakt och stressad (eller till och med bakfull). Det är ingen match för Nina, för efter ett par timmar så kliver man ut ur dörren som en helt ny människa! Läs mer
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Började gå till Nina för ca 1 år sedan för att fixa naglarna och har varje gång blivit supernöjd med hur jag blivit bemött, omhändertagen och hur snyggt resultatet alltid blir. För 3 månader sedan efter några samtal (med Nina) började jag även göra mina fransar. Bästa beslutet nånsin!! Det känns alltid som man träffar en kompis när man träffar henne. Läs mer
  • Linda S skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Fransförlängning
    Nina är väldigt professionell och duktigt på sitt jobb! När man kommer dit blir man alltid väldigt trevlig bemött och kan känna sig lika avslappnad. Jag ger henne 10/10 och rekommenderar henne varmt till alla jag känner! Läs mer
  • Mikaela G skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Tog bort material från mina naglar, trevlig, professionell & helhetsupplevelsen är bra. 😊👍🏼 Jag Kommer besöka Wauge igen. Läs mer
  • Evelina M skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Otroligt duktig och trevlig! Rekomenderar verkligen ett besök hos Nina! Läs mer
  • Kristina C skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Nina är en jätteduktig, kundvänlig och seriös nagelskulptör. Supernöjd med mitt resultat hos henne. Alltid lika trevligt att gå till Nina. Läs mer
  • Tove R skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Gör fransar hos Nina (och tidigare naglar) är alltid nöjd med både bemötande och resultat! Läs mer
  • Helena R skrev om Nina Söderlund en del av WAU
    Har blivit väl och trevligt bemöt av Nina och resterande på salongen när jag har varit där för fransförlägning. Hade inga förväntningar innan då jag vill få mig en egen uppfattning. Med facit i handen så kan jag varmt rekommendera salongen. Läs mer
Miriam Wauge
Romineh Löthgren