Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås WAU Romineh Löthgren

Romineh Löthgren
en del av WAU

Romineh Löthgren är utbildad frisör och erhåller gesällbrev från Lerniasfrisör. Utbildning genomförd i Falun 2001. Tidigare har Romineh arbetat på Salon Victor i Göteborg samt Björn Axén i Stockholm.
Nu har Romineh äntligen flyttat hem igen och är idag en stolt medarbetare på Salong Wauge.
Jakobsbergsplatsen 1 A
724 61 Västerås — Visa karta

Läs vad 61 kunder tycker om Romineh Löthgren

• Sanna L skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Fantastiskt duktig frisör med mycket erfarenhet och ett underbart bemötande. Bästa betyget! Läs mer
  • Hero G skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jag har klippt mig hos Romineh två ggr och vart super nöjd båda gångerna. Och inte bara att hon är grym på att klippa så har man jätte trevligt under tiden. Dags för en klippning igen snart och de blir helt klart hos Romineh. Läs mer
  • Matilda M skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jättebra service av otroligt trevliga Romineh, jättebra klippning och blev väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • Alessandra C skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jättetrevlig tjej som är så duktig! Kommer gå dit flera gånger, garanterat! Jag har hört bra om både salongen och Romineh så därför hade jag ganska höga förväntningar innan besöket och de levde upp till dem :) Läs mer
  • Sabina V
    Sabina V skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Den bästa i sitt yrke! Alltid trevlig och glad:) Läs mer
  • Emma H skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Som kund hos Romineh var det så otroligt trevligt! Man togs bra handom och blev erbjuden på små saker som ger lite extra! Bra kundbemötande!

Väldigt trevligt, Go person. Fick toppen resultat efter min tid hos henne! Läs mer
  • Cecilia E skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Trevlig och duktig frisör 😊. Rekommenderas. Läs mer
  • Maria L skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Förstår sig på mitt lockiga hår. Lyhörd och duktig frisör Läs mer
  • Madeleine B skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Supernöjd med klippning och färgning och en jättegullig och trevlig frisörska👍 Läs mer
  • Sandra A skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Proffsig, trevlig, förstående och riktigt duktig. Nöjd varje gång!! Läs mer
  • Beatrice R skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Romineh kan nog vara Västerås bästa frisör.
    Hon bemöter alltid dig på det bästa sätt man kan, och samtidigt så är hon "mänsklig" som frisör. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Väldigt lyhörd och tillmötesgående. Serviceminded och väldigt trevlig. Otroligt nöjd med hennes klippningar och råd. Läs mer
  • Therese L skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jag är en mycket nöjd kund! Tyckte hon förstod vad jag ville ha och jag var jättenöjd med resultatet ! Jag gillar stämningen på salongen och kommer mer än gärna gå dit igen! Läs mer
  • Eva A skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Mycket trevlig, ger ett professionellt intryck och jag blev väldigt nöjd. Beställde ny tid direkt :) Läs mer
  • Micaela B skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    En mycket trevlig och kunnig frisör. Alltid lika roligt att träffa henne. Alltid bra resultat på såväl vuxen som barn klippningar. Läs mer
  • Pernilla D skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Fantastiskt duktig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Elin M skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Proffesionell, duktig, inspirationsgivande, trevlig, trendig, kunnig, flexibel, snäll. Läs mer
  • Johannes W skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Mycket närvarande och lyhörd frisör som både kan följa ens önskemål och på inrådan go loss rejält och skapa från eget huvud. Toppen nöjd! Johannes Läs mer
  • Johanna F skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Äntligen en frisör som förstod hur jag ville ha håret! Verkligen supernöjd med både blonda slingorna och klippningen. Jag har sedan jag flyttade till Stockholm för fem år sedan besökt flera olika salonger och frisörer men alltid varit mer eller mindre missnöjd med antingen slingor eller klippningen. Valde att testa Wauge vid ett besök i Västerås och jag kommer definitivt fortsätta åka hit. Romineh var supertrevlig och proffsig - lyssnade och gav egna förslag. Och resultatet blev som sagt toppen! Läs mer
  • Marie S skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Romineh är en fantastiskt duktig frisör. Hon lyssnar och kan verkligen klippa. Läs mer
  • Jinny H skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Romineh är mycket duktig i sin profession. En otrolig förmåga att vara lyhörd på sina kunders. Min erfarenhet av Romineh är att hon tar hand om min 13 år son som kommer hem med ett fantastiskt på läpparna och känner sig stilig ;-) Han säger att man blir behandlad som en kung... Läs mer
  • Gunilla S skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    En mycket trevlig och kunnig frisör, alltid glad och positiv i sitt bemötande Läs mer
  • Annica S skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Hade inga förväntningar egentligen eftersom det var första gången jag träffade henne. Romineh visade sig vara mycket proffsig, engagerad, skicklig och antar jag, med stor erfarenhet som frisör eftersom resultatet av klippning och färgning var fantastiskt bra. Läs mer
  • Susanna E skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Bra bemötande, lyssnade vad jag ville. Och levererade. Läs mer
  • Anna E skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Mycket bra på bryn, alltid ett självklart val när jag ska tråda och färga! :) Läs mer
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jag är så nöjd varje gång jag varit hos Romineh. Hon är proffsig och lyhörd. Hon får mig att våga lite mer. Och som bonus ger en jätteskön hårbottenmassage. Läs mer
  • Tina G skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Super duktig tjej och lyssnar verkligen på vad man vill göra med håret. Alltid glad och positiv 👍 Läs mer
  • Karin S skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Mycket bra! Trevligt bemötande och lyssnar på hur jag vill ha det. Bra på merförsäljning! Läs mer
  • Mervi K skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Lyssnar o kommer med egna förslag på förbättringar. Läs mer
  • Victoria B skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Bara nöjd! Trevlig, hjälpsam och kunnig. Aldrig varit mer nöjd med mitt hår än jag är idag tack vare Romineh Läs mer
  • Linn W skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Romineh var trevlig och välkomnande! Läs mer
  • Johanna S skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Har alltid känt att mitt hår är tunt och frissigt men Romineh lyckades klippa liv i håret och jag har äntligen en frisyr som funkar till vardags och till fest! Läs mer
  • Katarina skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Trevlig och tillmötesgående frisör Läs mer
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Supertrevlig, förstår snabbt vad man vill med både färg och klippning. Läs mer
  • Sarah F skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jätte duktig, trevlig tjej. Bjuder på på kaffe, tar god tid på sig. Läs mer
  • Nicole Z skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Underbart vänligt bemötande från fösta stund,man känner sig trygg ,välkommen och speciell. Duktig frisör och proffsig på alla plan. Snygg salong med kanon personal och gott kaffe Läs mer
  • Madeleine G skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Har varit väldigt nöjd med resultatet och bemötandet jag fått när jag varit och fixat håret hos Romineh.
    /Madeleine Läs mer
  • Evelina K skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jättetrevlig tjej och duktig med mycket erfarenhet! Läs mer
  • Madeleine V skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Duktig på förgning ock klippning. Verkar engagerad. Läs mer
  • Maria D skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jättebra!
    Duktig på både klippning och färg. Läs mer
  • Sara L skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Så himla trevlig och fantastiskt bra på det hon gör. Kan även vara den bästa frisören i detta land på huvudmassage! En massage hon är väldigt givmild med dessutom. Mycket bra på färg. Jag är alltid supernöjd när jag går därifrån (och vimmelkantig av massagen). Läs mer
  • Lina D skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Fick den frisyr jag önskade så är mycket nöjd! Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Romineh är lyhörd och ger bra förslag till hur en klippning ska genomföras. Läs mer
  • Anna L skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Duktig frisör som kan sitt jobb Läs mer
  • Sara B skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Bra konsultation, ger alltid det lilla extra. Läs mer
  • Emelie N skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Lyssnar noga och är grym på att både klippa & färga! Går alltid hem med ett stort leende på läpparna! Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Noggrann, otroligt skicklig och trevlig! Läs mer
  • Ann Christine L skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jag är väldigt nöjd med henne då hon är väldigt, väldigt duktig frisör både vad gäller färg och klippning. Hon är dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Jag fick bra service från Romineh från början till slut. Först behövde jag byta tid vilket inte var något problem trots att jag behövde en tid sent på eftermiddagen. Romineh tog mina förväntningar och önskningar och förvandlade dem till ett konkret förslag. Jag klippte och färgade/slingade håret och är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Therese S skrev om Romineh Löthgren en del av WAU
    Super trevlig och duktig, jag har klippt och färgat håret hos henne och har blivit jätte nöjd :) Läs mer
Miriam Wauge
Romineh Löthgren