Frisör Västmanland Västerås WAU Sara Håkansson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

en del av WAU

Sara Håkansson är en certifierad massageterapeut sedan 2010. Det har hon blivit genom MT utveckling och friskvård, med inrikting på idrottsskador. Sara är även spaterapeut och snart diplimerad fransstylist! Läs mer

Läs vad 20 kunder tycker om Sara Håkansson

• Andrea G skrev om Sara Håkansson en del av WAU

2017-05-16

Sara är alltid supertrevlig! Duktig och professionell. Mitt första besök var en födelsedagspresent så jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig, jag tänkte att det var som med alla andra massörer jag har varit hos, att de inte tar i alls. Men efter första besöket var jag väldigt nöjd, ryggen kändes bättre. Det har resulterat i att jag kommer tillbaka med 4-5 veckors mellanrum. Den bästa jag har varit hos! Läs mer
  • Thomas K skrev om Sara Håkansson en del av WAU

Utmärkt behandling. Läs mer
  • Vivi P
    Vivi P skrev om Sara Håkansson en del av WAU

2017-05-14

Bästa massören ever ♡ jag har haft så många olika massörer, sjukgymnaster mfl under många år men ingen är så bra som Sara. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Sara Håkansson en del av WAU

2017-05-14

Jag upplever Sara som mycket duktig och kompetent. Hon tar i hårt och välgörande, och jag upptäckte att hon gav healing, något som min kropp svarade på direkt.

Jag har rekommenderat Sara till flera vänner. Läs mer
  • Pernilla D skrev om Sara Håkansson en del av WAU

2017-05-14

Jag blev rekommenderad Sara av en vän. Sara är fantastisk och kundanpassar alltid sina behandlingar. Läs mer
  • Fredrik W skrev om Sara Håkansson en del av WAU

2017-05-14

Jag kommer aldrig gå till någon annan massör — jag har äntligen hittat någon som förstår kroppen. Sara är fantastisk!” Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Sara Håkansson en del av WAU

2017-05-12

Trevligt och är mycket nöjd kund. Blev tyvärr tvungen att byta men det var pga av att jag ville ha annan sort som Sara tyvärr inte har utbildning på. Annars hade jag aldrig bytt!!! Läs mer
  • Anna C skrev om Sara Håkansson en del av WAU

2016-11-22

Tycker att Sara är en väldigt trevlig person som ger ett lugn till en. Hon uppfyllde mina förväntningar och var väldigt lyhörd vad det gäller önskemål om massagen. Är jättenöjd och kommer att fortsätta att gå till henne. Läs mer
  • Elin A skrev om Sara Håkansson en del av WAU

2016-11-22

Väldigt duktig & välutbildad.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
  • Isabelle L
    Isabelle L skrev om Sara Håkansson en del av WAU

2016-11-21

Den bästa massören som jag någonsin gått till.
    Hon vet vad hon gör och vart musklerna sitter.
    När man väljer klassisk massage som är djupgående så får man oftast bara en mjuk spa massage.
    Sara kan verkligen behandla. Jag är alltid 110% nöjd kund när jag går därifrån. Läs mer
Miriam Wauge
Romineh Löthgren