Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås WAU Sara Håkansson

Sara Håkansson
en del av WAU

Sara Håkansson är en certifierad massageterapeut sedan 2010. Det har hon blivit genom MT utveckling och friskvård, med inrikting på idrottsskador. Sara är även spaterapeut och snart diplimerad fransstylist!
Jakobsbergsplatsen 1 A
724 61 Västerås — Visa karta

Läs vad 20 kunder tycker om Sara Håkansson

• Andrea G skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Sara är alltid supertrevlig! Duktig och professionell. Mitt första besök var en födelsedagspresent så jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig, jag tänkte att det var som med alla andra massörer jag har varit hos, att de inte tar i alls. Men efter första besöket var jag väldigt nöjd, ryggen kändes bättre. Det har resulterat i att jag kommer tillbaka med 4-5 veckors mellanrum. Den bästa jag har varit hos! Läs mer
  • Thomas K skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Utmärkt behandling. Läs mer
  • Vivi P
    Vivi P skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Bästa massören ever ♡ jag har haft så många olika massörer, sjukgymnaster mfl under många år men ingen är så bra som Sara. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Jag upplever Sara som mycket duktig och kompetent. Hon tar i hårt och välgörande, och jag upptäckte att hon gav healing, något som min kropp svarade på direkt.

Jag har rekommenderat Sara till flera vänner. Läs mer
  • Pernilla D skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Jag blev rekommenderad Sara av en vän. Sara är fantastisk och kundanpassar alltid sina behandlingar. Läs mer
  • Fredrik W skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Jag kommer aldrig gå till någon annan massör — jag har äntligen hittat någon som förstår kroppen. Sara är fantastisk!” Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Trevligt och är mycket nöjd kund. Blev tyvärr tvungen att byta men det var pga av att jag ville ha annan sort som Sara tyvärr inte har utbildning på. Annars hade jag aldrig bytt!!! Läs mer
  • Anna C skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Tycker att Sara är en väldigt trevlig person som ger ett lugn till en. Hon uppfyllde mina förväntningar och var väldigt lyhörd vad det gäller önskemål om massagen. Är jättenöjd och kommer att fortsätta att gå till henne. Läs mer
  • Elin A skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Väldigt duktig & välutbildad.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
  • Isabelle L
    Isabelle L skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Den bästa massören som jag någonsin gått till.
    Hon vet vad hon gör och vart musklerna sitter.
    När man väljer klassisk massage som är djupgående så får man oftast bara en mjuk spa massage.
    Sara kan verkligen behandla. Jag är alltid 110% nöjd kund när jag går därifrån. Läs mer
  • Charina M skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Jag upplevde henne som en väldigt duktig massör. Det kändes verkligen som att hon vet vad hon gör Läs mer
  • Camilla K skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Sara Håkansson på Salomg Wauge utförde Ögonfransförlängning på ett utmärkt och professionellt sätt! Läs mer
  • Anna B skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Kunnig, stark, behandlingen gör så ontskönt och ger resultat Läs mer
  • Rojda A skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Jag är jätte nöjd, har fått så mycket hjälp med ryggen då jag haft nerver i kläm och det strålat ut mycket i benen. Jag kan gå och jobba utan problem! Har fått massa tips på hur jag ska stretcha och det har hjälpt! Tack för att du fixat mig nu när det bara är en vecka kvar till bröllopet ♡♡ Läs mer
  • Gert H skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Det gör ont som fan men det gör nytta efteråt Riktigt bra jättenöjd // Gert Läs mer
  • Maud L skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    En lugn och mycket bra tjej. Har bara positiva erfarenheter av henne. Läs mer
  • Caroline J skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Har vid alla tillfällen möts med ett glatt vänligt möte. Jag har använt mej av en tjänst och var redan efter första gången nöjd. Sara lyssnade på mina problem, behandlade med kraft och på ett annat sätt än jag är van vid. MIn upplevelse är att det är en av de bättre behandlingar jag fått. Nu har jag fått fler behandlingar och jag mår bättre. Mycket kraft och från flera olika håll samt att det även är triggerpunkter som behandlas. Att Sara inte pratar så mycket är något jag uppskattar. Något som känns bra är att Sara numera har ett eget rum. Jag är nöjd med det jag får. Läs mer
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Jag har fått både zonterapi och massage av Sara. Kan verkligen rekommendera henne😊 Läs mer
  • Görel M skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Sara är jätteskicklig på ögonfrans förlängning! Alltid vänlig o inkännande. Läs mer
  • Jörgen T skrev om Sara Håkansson en del av WAU
    Duktig. Trevlig. Sara är riktigt duktig i sitt yrke. Läs mer