Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås Salong Wauge Sara Håkansson
20 rekommendationer

Sara Håkansson
en del av Salong Wauge

Sara Håkansson är en certifierad massageterapeut sedan 2010. Det har hon blivit genom MT utveckling och friskvård, med inrikting på idrottsskador. Sara är även spaterapeut och snart diplimerad fransstylist!
Jakobsbergsplatsen 1 A
724 61 Västerås — Visa karta

Läs vad 20 kunder tycker om Sara Håkansson

• Andrea G
    Andrea G skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Sara är alltid supertrevlig! Duktig och professionell. Mitt första besök var en födelsedagspresent så jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig, jag tänkte att det var som med alla andra massörer jag har varit hos, att de inte tar i alls. Men efter första besöket var jag väldigt nöjd, ryggen kändes bättre. Det har resulterat i att jag kommer tillbaka med 4-5 veckors mellanrum. Den bästa jag har varit hos!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Utmärkt behandling.
  • Vivi P
    Vivi P skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Bästa massören ever ♡ jag har haft så många olika massörer, sjukgymnaster mfl under många år men ingen är så bra som Sara. Kan varmt rekommendera!
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Jag upplever Sara som mycket duktig och kompetent. Hon tar i hårt och välgörande, och jag upptäckte att hon gav healing, något som min kropp svarade på direkt.

Jag har rekommenderat Sara till flera vänner.
  • Pernilla D
    Pernilla D skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Jag blev rekommenderad Sara av en vän. Sara är fantastisk och kundanpassar alltid sina behandlingar.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Jag kommer aldrig gå till någon annan massör — jag har äntligen hittat någon som förstår kroppen. Sara är fantastisk!”
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Trevligt och är mycket nöjd kund. Blev tyvärr tvungen att byta men det var pga av att jag ville ha annan sort som Sara tyvärr inte har utbildning på. Annars hade jag aldrig bytt!!!
  • Anna C
    Anna C skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Tycker att Sara är en väldigt trevlig person som ger ett lugn till en. Hon uppfyllde mina förväntningar och var väldigt lyhörd vad det gäller önskemål om massagen. Är jättenöjd och kommer att fortsätta att gå till henne.
  • Elin A
    Elin A skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Väldigt duktig & välutbildad.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • Isabelle L
    Isabelle L skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Den bästa massören som jag någonsin gått till.
    Hon vet vad hon gör och vart musklerna sitter.
    När man väljer klassisk massage som är djupgående så får man oftast bara en mjuk spa massage.
    Sara kan verkligen behandla. Jag är alltid 110% nöjd kund när jag går därifrån.
  • Charina M
    Charina M skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Jag upplevde henne som en väldigt duktig massör. Det kändes verkligen som att hon vet vad hon gör
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Sara Håkansson på Salomg Wauge utförde Ögonfransförlängning på ett utmärkt och professionellt sätt!
  • Anna B
    Anna B skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Kunnig, stark, behandlingen gör så ontskönt och ger resultat
  • Rojda A
    Rojda A skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Jag är jätte nöjd, har fått så mycket hjälp med ryggen då jag haft nerver i kläm och det strålat ut mycket i benen. Jag kan gå och jobba utan problem! Har fått massa tips på hur jag ska stretcha och det har hjälpt! Tack för att du fixat mig nu när det bara är en vecka kvar till bröllopet ♡♡
  • Gert H
    Gert H skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Det gör ont som fan men det gör nytta efteråt Riktigt bra jättenöjd // Gert
  • Maud L
    Maud L skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    En lugn och mycket bra tjej. Har bara positiva erfarenheter av henne.
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Har vid alla tillfällen möts med ett glatt vänligt möte. Jag har använt mej av en tjänst och var redan efter första gången nöjd. Sara lyssnade på mina problem, behandlade med kraft och på ett annat sätt än jag är van vid. MIn upplevelse är att det är en av de bättre behandlingar jag fått. Nu har jag fått fler behandlingar och jag mår bättre. Mycket kraft och från flera olika håll samt att det även är triggerpunkter som behandlas. Att Sara inte pratar så mycket är något jag uppskattar. Något som känns bra är att Sara numera har ett eget rum. Jag är nöjd med det jag får.
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Jag har fått både zonterapi och massage av Sara. Kan verkligen rekommendera henne😊
  • Görel M
    Görel M skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Sara är jätteskicklig på ögonfrans förlängning! Alltid vänlig o inkännande.
  • Jörgen T
    Jörgen T skrev om Sara Håkansson en del av Salong Wauge
    Duktig. Trevlig. Sara är riktigt duktig i sitt yrke.
Miriam Wauge
Romineh Löthgren