Saltsjö Trafikskola

Saltsjö Trafikskola

saltsjotrafikskola.se
  • BadgeNineYears

Välkommen till Saltsjö Trafikskola! Vi är ett familjeföretag som varit i branschen sedan 2007. Hos oss blir du utbildad av professionella körlärare till en säker bilförare. Vi erbjuder alla typer av utbildningar. Riskettan, introduktionsutbildning, teorilektioner och mycket mer. Vi skräddarsyr utbildningen helt efter dina...

966 omdömen om Saltsjö Trafikskola

Simon J
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Jag tycker att riskettan var informativ och mötte mina förväntningar

Thomas T
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Riskettan var väldigt lärorik. Man blev upplyst om alla risker som finns i trafiken gällande alkohol och droger eller liknande substanser.

Tyra B
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Riskettan var toppen och informerande!

Kayleen O
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Jättebra! Tiden gick snabbt då det var varierande uppgifter. Jag förväntade mig att lära mig om konsekvenser och faror i trafiken vilket riskettan levde upp till. Jag köpte ett kurspaket.

Izabella Ann W
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

jag tycker är riskettan var väldigt informativ och det fick en att tänka till lite när man ska köra. det var dock lite samma sak hela tiden och eftersom den va så lång tappade man lätt fokus. annars var det bra info och den var intressant.

Anna S
Skrev om Saltsjö Trafikskola

Jag har kört med en fantastisk trafiklärare som heter Victor på Saltsjö trafikskola. Innan var jag väldigt rädd döe att köra men han var lugn, pedagogisk och trygg och nu har jag körkort i hand. Han är bättre än alla de andra lärare jag försökt köra med över åren. Rekommenderas verkligen.

Åsa Christina B
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Fanastiskt engagerad och kunnig lärare!

Theodori P
Skrev om Saltsjö Trafikskola

Det var bästa trafikskolan jag har varit på

Berhane T
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

värmt mottagande. pedagogisk kunnande instruktör. jag har nåt mina förväntningarna mer än tillräckligt. Super bra

Svar från Handledarutbildning

Hej Berhane Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-)

Johan L
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Bra genomgång med tips för mig som handledare. Rekommenderas

Svar från Handledarutbildning

Hej Johan! Tack för din reflexion Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-)

Mark Stephen T
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Mycket bra! Instruktören var mycket kunnig samt sympatiskt. Många bra tips och råd.

Svar från Handledarutbildning

Hej Mark! Tack för din reflexion och det fina omdömet det gläder oss, Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-)

Natanael S
Skrev om Saltsjö Trafikskola

Väldigt vänligt bemötande och bra upplägg av lektionerna

Winta Issak G
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Vi har köpt handlar och elev utbildning kurs, och det var verkligen bra utbildning. Jag fick lära mig mycket som elev, och läraren var väldigt duktig, han gick djupt inom kursen

Svar från Handledarutbildning

Hej Winta! Tack för din reflexion och det fina omdömet och att du tog tid att skriva Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-)

Jan Ingemar K
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Väldig bra handledare. Saklig bra på att förklara. Mycket nöjd.

Svar från Handledarutbildning

Hej Jan Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-)

Denniz B
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Väldigt trevligt bemötande och bra informell föreläsning. Duktig lärare som gjorde tiden värd.

Maryna G
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

I did diskette 1. The instructor did her best to explain how important to drive save and to not take any alcohol and drugs before.

Abdul K
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Alla lärare har varit super stöttande och väldigt sjyssta! Rekommenderar denna skola verkligen till alla som är sugna på körkort! Ett extra tack till Mirsad som jag har kört mest med och stort tack till Maria för en pedagogisk sätt som förmedlar kunskap eller utbildar eleverna!

Charlotta E
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Praktiskt och användbart, bra tempo och trevligt presenterat.

Svar från Handledarutbildning

Hej Charlotta! Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar er en trevlig körning där ute i trafiken. Lycka till :-)

Erik M
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Bra och lärorikt . Nu är det bara resten kvar.

Charlotta A
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

trevligt bemötande av både lärare och andra elever, informativt och engagerande

Hilma Julia O
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Inget speciellt, kul dock när man skulle stå och ställa sig på olika platser beroende på vad man skulle gjort i olika scenarion

Kenneth Ö
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Handledaren var bra. Lokalen lite liten. TAck.

Peter S
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

allt var kanon bra och jag har varit där tidigare men är bra uppgradering för man glömmer lite jag köpte handlerar boken o sakena som var i påsen

Billy J
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

En bra blandning av trafikvett och hur man går vidare med ansökan hos Transportstyrelsen.

Viorica J
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Bra information av vad som krävs för att vara en bra handledare. Kursansvarig är mycket erfaren och hjälpsam.

Lorentz F
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Väldigt bra upplägg. Tyckte det var bra att man hade en föreläsning och att man sedan fick diskutera om det som precis hade nämnts.

Anna H
Skrev om Saltsjö Trafikskola

Genom Saltsjö Trafikskola lyckades jag idag ta körkort på första försöket! Har övningskört både privat och med Mirsad, som har haft stort tålamod, varit mycket pedagogisk och lugn. Trots att jag var jättenervös gick det bra och kände att min utbildning täckte alla moment som kom på uppkörningen. Innan uppkörningen körde jag och Mirsad dit och han var bra på att få mig att bli lite mindre nervös, vilket hjälpte mycket när det väl var dags. Rekommenderar Saltsjö Trafikskola starkt och Mirsad är en jättebra lärare, speciellt för den som är lite extra nervös av sig.

Svar från Saltsjö Trafikskola

Hej Anna, Tusen tack för de fina orden, det värmer enormt. Lycka till med allt och va rädd om dig.

Eva-Lotta Elisabet A
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Utbildningen gav information ur både elevens och handledarens perspektiv. Det fanns möjlighet till att diskutera.

Svar från Handledarutbildning

Hej Eva-Lotta, Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning!

Vilma N
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Jätteviktig utbildning! Märkte att många inte visste om mycket Alex sa sedan innan, visar verkligen hur viktig den är

Svar från Handledarutbildning

Hej Vilma, Tack så mycket för din tid att skriva om oss. Vi är glada att höra att du uppskattade kursen och tycker det är viktigt att vi har utbildningen. Super tack för Rekommendationen!

Emilia F
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Bra bemötande och kunnig lärare. Rekommenderar!

Svar från Handledarutbildning

Vad kul Emilia att du tyckte om Handledarutbildningen! Tack för det fina omdömet.

Christoffer R
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Toppenbra! Tydlig och tiden gick snabbt ett plus med lite energi fika emellanåt. Andra gången här.

Svar från Handledarutbildning

Hej Christoffer, Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning!

Stefan G
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Allt var till min belåtenhet. Rekommenderas.

Svar från Handledarutbildning

Hej Stefan, vad roligt att du upplevde kursen och tack för det fina omdömet.

Carl Magnus J

Svar från Handledarutbildning

Hej Carl Magnus, Tack för ditt omdöme. Vi önskar dig en trevlig och säker körning!

Ebba G
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

En tydlig, informativ genomgång med bra gruppövningar och personliga berättelser från läraren som fick vikten av det vi lärde oss att kännas betydligt mer verklig.

Svar från Riskettan

Hej Ebba, super härligt att du haft en bra upplevelse på utbildningen och att vi bidragit med kunskap som du uppskattar! Det värmer att höra!

Mirvi T
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Trevligt bemötande och bra genomgång. Speciellt för mig som tog körkort för 45 år sen.

Svar från Handledarutbildning

Hej Mirvi, Tack för din reflexion och det fina omdömet. Vi önskar dig en trevlig körning!

Maria G
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Bra och informativt! En bra introduktion till att börja övningsköra med min ungdom. Tydliga och enkla tips.

Svar från Handledarutbildning

Vad kul Maria att du tyckte om Handledarutbildningen! Tack för det fina omdömet.

Niclas G
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Mycket informativt och professionellt utförd utbildning som kommer ge mig stor nytta som handledare. Överträffade mina förväntningar.

Svar från Handledarutbildning

Tack för dina fina ord Niclas och vad roligt att du är nöjd med utbildningen! Vi önskar dig en trevlig och säker körning!

Ina K
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Superproffsiga och seriös körskola. Testat andra, de är bäst! Maria är super pedagogisk och jättebra i kursen. 10 av 10!

Svar från Riskettan

Hej Ina, Tack svälla Ina för de fina orden, det värmer att höra!

Fredrika Lovisa Kristina J
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Trevligt bemötande, informativt och engagerande. Gav god förståelse för riskerna i trafiken.

Svar från Riskettan

Hej Fredrika, vad glada vi blir att du är nöjd med Riskettan, och att du uppskattade kursen.

Mikaela V
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Varmt bemötande, trevlig handledare och väldigt bra kurs. Lärde mig mycket nytt!

Svar från Handledarutbildning

Vad kul Mikaela att du tyckte om Handledarutbildningen! Tack för det fina omdömet.

Jens B
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Mötte alla förväntningar med råge. Trevligt, personligt och professionellt. Kan varmt rekommendera dem till alla potentiella handledare och elever.

Svar från Handledarutbildning

Hej Jens, Tack för din kommentar om handledarutbildningen med Alex. Roligt att höra att du är nöjd med utbildningen och tack för din fina rekommendation!.Vi önskar dig all lycka till ute i trafiken.

Mathias C
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Mycket bra helt enkelt. Och det var lärorikt

Svar från Handledarutbildning

Tack för dina fina ord Mathias och vad roligt att du är nöjd med utbildningen! Vi önskar dig en trevlig och säker körning!

Maria D
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Strålande och väldigt bra men lite långt.

Svar från Handledarutbildning

Hej Maria, vad kul att du är nöjd med handledarutbildningen. Tack för din recension och ha det så roligt ute i trafiken!

Kaj Fredrik Evald F
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Väldigt bra. Läraren var bra pedagogiskt, rolig och lätt att förstå. Extra plus för konkreta exempel på vad man som privat handledare ska fokusera på.

Svar från Handledarutbildning

Hej Fredrik, Tack för din kommentar om handledarutbildningen med Alex. Roligt att höra att du är nöjd med utbildningen. Vi önskar dig all lycka till ute i trafiken.

Thuy L
Skrev om Saltsjö Trafikskola

Jag körde både med Mirsad och Victor. Båda två var mycket pedagogisk och gav mycket bra tips. Rekommenderar stark.

Svar från Saltsjö Trafikskola

Hej Thuy, Vi blir så glada när ni skriver så fina ord, det tackar vi för så mycket. Vi ses i trafiken, ta hand om dig.

Sanna Ida Johanna Fu Shan E
Skrev om Saltsjö Trafikskola

Blev godkänd på första försökte av dem. Jag blev bemött pedagogiska och bra av min körskola lärare Mirsad. Han var super bra. Han såg till att man lärde sig och förklarade bra så att man förstod. Tog deras teorilektioner och övningskörde med dem. Klarade av båda proverna på första försöket. Rekommenderar dem starkt och man vill ta körkort

Svar från Saltsjö Trafikskola

Hej Sanna, Tack för de fina orden, det värmer verkligen. Hoppas att du kört mycket bil och njutit av ditt körkort. Ta hand om dig och kör försiktigt.

Mathias E
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Mycket bra och tydlig genomgång. Bra dialoger och läraren lyckades engagera både elever och handledare.

Svar från Handledarutbildning

Hej Mathias, roligt att höra att du är nöjd med kursen! Handledarutbildningen är planerad som du nämnde i recensionen att nå både handledare samt blivande förare med viktig information. Väldigt kul att du upplevde det med oss på ett engagerad sätt. Tack!

Stella S
Skrev om Riskettan en del av Saltsjö Trafikskola

Jag blev bemött otroligt bra och de som jobbade där var väldigt trevliga! Det var en väldigt lärorik kurs och upplägget av både smådiskussioner i grupp och genomgångar var riktigt bra. Jag kände att jag kunna ta med mig mycket av det jag lärde mig under kursen nu till efteråt.

Svar från Riskettan

Hej Stella, det gläder oss att höra att du trivts hos oss och att kursen betytt så mycket redan direkt efteråt! Tack för ditt betyg och vi önskar dig en skön och trygg körning!

Thomas Z
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Jag tycker att utbildningen var bra upplagd och genomförd. Man fick sig till del en hel del erfarenheter från trafiken och handledarsituationer som är bra att känna till. Dock tycker jag utbildningen var för lång. Så mycket som tre timmar hade inte behövts för det aktuella kursinnehållet.

Svar från Handledarutbildning

Hej Thomas, tack för din recension och tack för din fina omdöme om hur kursen är upplagd och genomförd! Tiden är enligt planen för handledarutbildningen och det är inget vi kan göra åt samt vi förstår att längden på kursen kan kännas långt. Vi önskar dig allt trevligt och kul när du kör!

Elena P
Skrev om Handledarutbildning en del av Saltsjö Trafikskola

Bra information. Dialogen med elever och handlade.

Svar från Handledarutbildning

Hej Elena, tack att du tog dig tid att berätta om kursens upplägg och helhetsupplevelsen. Vi önskar dig allt fint ute i trafiken.