Sammlands Måleri AB

Hammarbybacken 43, 121 45 Johanneshov — Visa karta

Sammlands Måleri erbjuder hantverkstjänster i hela Stockholmsområdet. Bla erbjuder vi tjänster inom plattsättning, bygg och måleri. Dessutom har vi specialistkompetenser inom t ex fönsterrenovering, fuktskador och våtrum. Vår gemensamma vision är att förändra synen på hantverk.

Läs vad 14 kunder tycker om Sammlands Måleri AB

• Puts & Fasadtvätt
    Puts & Fasadtvätt skrev om Sammlands Måleri AB
    Alltid bra bemötande av personalen och chefer
  • Nadia C
    Nadia C skrev om Sammlands Måleri AB
    Vi anlitade Sammlands för att måla om hela nedervåningen samt öppna en vägg som var bärande. Sammlands Måleri gjorde ett superbra arbete hemma hos oss. Alla väggar, öppningen samt snickeriet gjordes på ett otroligt proffsigt sätt och vi kan inte vara mer nöjda med resultatet. Ett företag som verkligen kan rekommenderas.
  • Ann-christine B
    Ann-christine B skrev om Sammlands Måleri AB
    Behövde snabb hjälp med målning och tapetsering och hittade Sammlands Måleri AB på nätet. Är nöjd med arbetet och kontakten vi hade. Alltid snabba på att svara och var väldigt lyhörda under arbetets gång.
  • Jaqlene F
    Jaqlene F skrev om Sammlands Måleri AB
    Sammlands är ett företag som gör jobbet perfekt från början till slut. En tydlig dialog mellan arbetare och mig som kund. Kan varmt rekommendera dessakillar
  • Anette M
    Anette M skrev om Sammlands Måleri AB
    Bemötandet var förträffligt. Fick hjälp med att måla ett sovrum. Jobbet utfördes relativt snabbt från förfrågan och gjordes bra.
  • Mats B
    Mats B skrev om Sammlands Måleri AB
    Har med hjälp av Sammlands renoverat ett helt plan i vårt hus, rivit och byggt nytt badrum, renoverat kontor och vardagsrum, samt flyttat köket från ena hörnet av huset till andra hörnet av huset. Är mycket nöjd med utförandet, tidsplanering och den löpande dilagogen och inte minst de som varit på plats hos oss. Jag kan varmt rekomendera Sammlands Måleri AB
    Mats A
  • Lale J
    Lale J skrev om Sammlands Måleri AB
    Slarviga. Mycket som blev bra med målningen. grundarbetet var bättre. Gav ett väldigt oengagerade intryck (säljaren).
    2016-06-09 Johan S svarar Lale J
    Tack för ditt svar Lale, vi försöker alltid förbättra oss. Vad jag förstår så skall allt vara åtgärdat efter era önskemål. Senast vi pratade så fick vi intrycket att både du och din man Johan var mycket nöjda. Hör av er om det behövs ytterligare justeringar.
    Med vänlig hälsning
    Johan
  • Peter L
    Peter L skrev om Sammlands Måleri AB
    Byggde om kök, badrum samt byggde in ett par garderober. Sammlands upplevdes hela tiden som snabba och smidiga att ha att göra med. Bra detaljkvalitet. Kanske inte billigaste men mycket ansvarstagande och helt problemfria att arbeta med. Kan varmt rekommendera!
  • Maria V
    Maria V skrev om Sammlands Måleri AB
    Jag kontaktade Sammlands med ett akut behov av hjälp.

Fick svar, en bra offert och påbörjat arbete inom loppet av mindre än 24 timmar, med ett suveränt bemötande och mycket proffsigt utförande av målning och tapetsering i ett sovrum.

Jag kommer definitivt att anlita Sammlands även nästa gång jag behöver hjälp, som sagt proffsigt hela vägen.
  • Karolina K
    Karolina K skrev om Sammlands Måleri AB
    Toppen! Fick snabb hjälp då det kört ihop sig lite vid inflyttning av vår nya lägenhet. Bra kommunikation, bra resultat.
  • Birgitta Å
    Birgitta Å skrev om Sammlands Måleri AB
    Trevligt och proffsigt bemötande, bra utfört arbete, bra idéer och råd, offererat pris stämde bra med slutfakturan, bra hantering av några mindre justeringar efter avslutat arbete
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Sammlands Måleri AB
    Hej! Utmärkt bemötande och proffsig hantering. Alla arbeten fint utförda och bra kontakt med måleriet i samband med frågor som uppstod under arbetet.
  • Ylva G
    Ylva G skrev om Sammlands Måleri AB
    Jag kontaktade Sammlands Måleri AB för kakling av badrum. Jag fick snabbt svar och bestämde möte och fick offert. Vi beställde flera offerter från olika företag. Sammlands Måleri AB hade den mest fördelaktiga offerten och dessutom mycket trevligt och kunnigt bemötande. Den utförda tjänsten blev ännu bättre än väntat. Mycket noga och snyggt utfört. Dessutom fick vi hjälp med olika förslag och lösningar. Proffsigt!
  • Johan S
    Johan S skrev om Sammlands Måleri AB
    Anlitat Sammlands för att renovera både vardagsrum och kök.

Bra bemötande, lätta att få tag i och finishen på arbetet är riktigt bra!

Kommer att anlita Sammlands vid framtida renoveringar. Något dyrare än genomsnittet men värt det i slutändan.

Hammarbybacken 43, 121 45 Johanneshov