Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sandvik / Domeij Antonia Domeij
 Antonia Domeij
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 71 kunder tycker om Antonia Domeij

• Linnéa H skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Har fått mitt hår klippt, slingat och färgat under många år hos Antonia Domeij och hon har tagit mycket väl hand om både mig och mitt hår. Hon vet vad hon gör, hon ser och vet vad som passar mig bäst. Har alltid blivit mer än nöjd och förutom Antonias noggranhet och professionalism är hon en himla go och glad person. Stort tack! Läs mer
  • Matilda L skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Så glad att jag hittade Sandvik/Domeij av en slump på nätet för några år sedan. Kommer fortsätta i många år till för jag är alltid supernöjd med resultaten när jag lämnar deras mysiga lokal. Rekommenderar alla mina vänner som letar ny frisör att kontakta Emma eller Antonia. Läs mer
  • Edina H skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Kunniga, skickliga och trevliga frisörer som ser till att man lämnar salongen upprymd och stolt över sitt hår. Bemötandet, lokalen och hemsidan professionella. Jag rekommenderar Antonia och Emma varmt! Läs mer
  • Diana K skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    brukar färga och klippa håret hos Antonia, hon är lyhörd, professionell och noga med allt hon gör. Går alltid nöjd därifrån Läs mer
  • Janna W skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Väldigt nöjd varje gång! Har klippt och färgat håret hos både Emma och Antonia. Duktiga, noggranna och trevliga. Och deras salong är superfin! Läs mer
  • Sunniva G
    Sunniva G skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Jag har varit hos Emma runt fyra gånger och lämnar besöken jättenöjd varje gång. Det beror bland annat på att jag får komma till det som känns som en kompis då Emma redan från det första besöket har varit grym på att hålla i samtal som flyter på naturligt (vilket jag tycker är en väldigt viktig egenskap hos en frisör!). Jag får i några timmar ha en spakänsla dels på grund av den vackra lokalen, men också för att det oftast bara är jag (max en kund till) där, det spelas fin musik, fin belysning och för att det känns som Emma tar sig tiden och inte rushar. Jag hinner alltså hitta lugnet. Viktigast av allt är ju att Emma är en skicklig frisör som gör fina färgtoner, klippningar och ser vad som kan klä mitt ansikte samt min stil.

Det känns lyxigt att komma dit och jag är så glad att ha hittat denna frisörsalong! Läs mer
  • Sara K skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Antonia är en otroligt kompetent och kreativ frisör. Alltid bra idéer och otroligt noggrann och duktig i sitt yrke. Läs mer
  • Christina K skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Jätte nöjd med mitt hår, Antonia är så duktig. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Annelie O
    Annelie O skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij
    Antonia är professionell och väldigt duktig på rådgivning om frisyrer och färger. Jag har varit väldigt nöjd med resultatet. En bonus är att hon är trevlig att prata med och serviceminded. Det är en härlig helhetsupplevelse att gå till frisören. Lokalerna är jättefina och jag blir alltid erbjuden en god kaffe med tillbehör. Läs mer
    Sandvik / Domeij gillar detta
  • Helene N skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij