Antonia Domeij

126 omdömen om Antonia Domeij

Sedan starten hos Reco 2017
Ingela S
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Personlig och proffsig. Ger goda råd om frisyr och styling. Man känner sig mycket väl omhändertagen.

Katherine W
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Antonia är en exceptionellt skicklig hårartist. Hennes arbete så fyllt av erfarenhet och känsla för vilken färg och form som fungerar. Dessutom lyssnar hon på det som du som kund vill. Efter varje besök hos henne har jag gått ut med en må bra känsla; för hur mitt hår ser ut och för det bemötande hon ger. Jag rekommenderar henne varmt.

Alice T
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Är alltid så nöjd efter ett besök hos Antonia, hon förstår verkligen ens hår och slingar och klipper det efter både hårets förutsättningar och det jag önskar.

ANNE M
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

THE frisör, Antonia är fantastisk på faktiskt alla sätt. Det är alltid mycket trevligt och känns lyxigt att vara där och jag är ALLTID nöjd när jag går därifrån. Jag får panik när jag tänker på att av någon anledning vara tvungen att hitta en ny frisör. Kommer ej hända. Punkt.

Susanna E
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Antonia har ett trevligt och professionellt bemötande. Det är tydligt att Antonia är kompetens både vad gäller behandling och produkters effekt.

Sofie D
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Supersuperduktig frisör! Kan rekommendera varmt!

Annika N
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Jag har klippt och färgat mig hos Antonia i uppåt 10 års tid och är alltid nöjd när jag går från salongen.

David Å
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Jag har aldrig träffat en frisör som har mer känsla, öga för detaljer, och skaparglädje än Antonia. När man klipper sig hos Antonia så är spegeln helt onödig ur kundens perspektiv det är bara slå sig ner och berätta hur du vill ha det x antal minuter senare går du som kund ut från salongen med ett leende på läpparna och en frisyr i världsklass. Ni som funderar på att gå till Antonia sluta fundera she is as good as it gets.

Petra R
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Fantastiskt duktig, lyhörd och trevlig. Har man ett bångstyrigt hår är Antonia perfekt för uppdraget.

Hrafnhildur G
Skrev om Antonia Domeij en del av Sandvik / Domeij

Antonia är en konstnär när det kommer till både färg och klipp! Så fantastisk!