Emma Sandvik

Läs vad 56 Läs vad Emma Sandvik

• Monica S
    Monica S skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

2020-02-18

Amazing! Color, layers, lobs, bangs, you name it, Emma can do it all and wonderfully. I get compliments on my hair all the time - thanks Emma!
    Do book ahead of time, they are busy busy and for good reason! Läs mer
    2020-02-18 Sandvik / Domeij svarar Monica S
    Thank you so much for your kind recommendation Monica! It warms our hearts :)
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

2020-02-12

Har gått hos Emma som räddat mitt hår efter att förra frisören blekt sönder det. Alltid blivit supernöjd! Trevlig salong, lugn atmosfär och trevliga frisörer och andra kunder. Kan varmt rekommendera, men boka i tid då deras tider går åt! Läs mer
    2020-02-12 Sandvik / Domeij svarar Caroline M
    Tack Caroline för din fina recension! Så glad att ha kunnat hjälpa dig och ditt fantastiska hår! Kram
    Caroline M gillar detta
  • Malin E skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

2018-09-03

Emma S är bäst och salongen är så mysig. Väl värt pengarna, blir alltid nöjd! Läs mer
  • Klara skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

2018-08-30

Jag har gått hos Emma i flera år eftersom hon är väldigt bra på att färga håret och på klippning. Hon är dessutom väldigt snabb och jätte trevlig. Hon lämnar aldrig några färgfläckar på huden och har bra medel i sin färgblandning.

Hon har ett bra kundbemötande där hon ser kunden och lyssnar på just vad den vill ha. Jag har nästan aldrig koll på vad jag vill ha för färg eller frisyr, ändå lyckas hon klippa och färga precis som jag vill varje gång trots att jag är ganska kräsen av mig.

Tyvärr fick jag sluta gå dit när jag flyttade längre ifrån hennes salong. Läs mer
  • Anna-klara G skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Emma är MAGISK på färg! Alltid nöjd när jag går därifrån! Läs mer
  • Josefine S skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

Alltid trevligt! Klipper mig hos Emma. Blir alltid nöjd. Läs mer
  • Frida F skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

2018-08-28

Emma är proffsig på alla sätt. Ser till hårets bästa och ger bra tips på allt från prudukter till nyansering av färg eller styling. En bättre frisör får man leta efter! Läs mer
  • Marie N skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

2018-08-27

Klippt mig hos Emma och är supernöjd. Trevliga lokaler och väldigt kunnig och duktig frisör. Läs mer
  • Soroush H skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

2018-08-23

Klipper mig hos Emma och blir alltid otroligt nöjd. Fem av fem stjärnor! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Therese T skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij

2018-08-21

Klipp o sling hos Emma , alltid trevlig och lyssnar. Resultatet blir alltid som jag önskar! Läs mer
 Antonia Domeij
Emma Sandvik