Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sandvik / Domeij Emma Sandvik
Emma Sandvik
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 54 kunder tycker om Emma Sandvik

• Malin E skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Emma S är bäst och salongen är så mysig. Väl värt pengarna, blir alltid nöjd! Läs mer
  • Klara skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Jag har gått hos Emma i flera år eftersom hon är väldigt bra på att färga håret och på klippning. Hon är dessutom väldigt snabb och jätte trevlig. Hon lämnar aldrig några färgfläckar på huden och har bra medel i sin färgblandning.

Hon har ett bra kundbemötande där hon ser kunden och lyssnar på just vad den vill ha. Jag har nästan aldrig koll på vad jag vill ha för färg eller frisyr, ändå lyckas hon klippa och färga precis som jag vill varje gång trots att jag är ganska kräsen av mig.

Tyvärr fick jag sluta gå dit när jag flyttade längre ifrån hennes salong. Läs mer
  • Anna-klara G skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Emma är MAGISK på färg! Alltid nöjd när jag går därifrån! Läs mer
  • Josefine S skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Alltid trevligt! Klipper mig hos Emma. Blir alltid nöjd. Läs mer
  • Frida F skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Emma är proffsig på alla sätt. Ser till hårets bästa och ger bra tips på allt från prudukter till nyansering av färg eller styling. En bättre frisör får man leta efter! Läs mer
  • Marie N skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Klippt mig hos Emma och är supernöjd. Trevliga lokaler och väldigt kunnig och duktig frisör. Läs mer
  • Soroush H skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Klipper mig hos Emma och blir alltid otroligt nöjd. Fem av fem stjärnor! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Therese T skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Klipp o sling hos Emma , alltid trevlig och lyssnar. Resultatet blir alltid som jag önskar! Läs mer
  • Ida W skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Jag har varit mycket nöjd med alla min klippningar samt en toppen-färgning hos Emma. När jag har kommit med bilder eller otydliga ideer har hon kunnat styra in och tolka mig på ett sätt som gjort att jag alltid gått nöjd därifrån. Det märks också att det finns ett stort intresse och kunskap om hår. Läs mer
  • Elin K skrev om Emma Sandvik en del av Sandvik / Domeij
    Fantastisk service! Jag går hos Emma som har gjort allt från färg och klipp till min bröllopsfrisyr. Superproffsig! Läs mer
 Antonia Domeij
Emma Sandvik