Linn Bogmer

Klipp & nyansering hos Linn, supernöjd! Läs mer
  • SANDRA L
    SANDRA L skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij

2020-06-23

Linn är utan tvekan den bästa frisör jag varit hos! Har gått till henne i lite mer än ett år och nu får ingen annan röra mitt hår. Hon är så go och lyhörd och lyckas alltid få det precis som jag vill ha det! Läs mer
  • Ebba R
    Ebba R skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij

2020-06-20

Otroligt nöjd med mitt besök hos Linn! Är kräsen när det kommer till mitt hår och detta var första besöket på denna salong! Kommer garanterat att fortsätta där. Gjorde blekta slingor, la kall ton och klippte. Aldrig varit så nöjd med stylingen heller! Läs mer
  • Frida R
    Frida R skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij

2020-06-12

Har precis börjat gå hit efter att ha följt efter Linn som jag brukar klippa mig hos. Salongen är superfin och fräsch och har en härlig atmosfär. Linn är duktig som vanligt! Tack för att du förstår mig och mitt hår ;) Läs mer
  • David B
    David B skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij

2020-05-17

Fin salong med jätteduktig personal. Har klippt mig hos både Emma och Linn och varit väldigt nöjd alla gånger! Läs mer
  • KETI N skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij

2020-04-04

Modern och mycket fin salong. Linn brinner verkligen för det hon gör och man inser direkt att man kommer bli väl omhändertagen och är i trygga händer. Jag gick därifrån supernöjd. Läs mer
    2020-04-05 Sandvik / Domeij svarar KETI N
    Tack så mycket! Så roligt att höra att du är så nöjd med både salong och frisör!
    Välkommen åter!
  • EMMA E skrev om Linn Bogmer en del av Sandvik / Domeij

2020-02-28

Så fin salong! Lugnt, vackert och trivsamt. Linn är så duktig på färg! Aldrig varit så nöjd hos någon frisör. Läs mer
    2020-03-05 Sandvik / Domeij svarar EMMA E
    Tack så mycket för dina fina ord Emma! :D Så glada att du trivs och är nöjd med oss!
 Antonia Domeij
Emma Sandvik