Sandvik / Domeij

www.sandvikdomeij.se
  • BadgeFiveYears
Ligue 076-027 15 44 Compartilhar

About company

Välkommen till vår lugna och mysiga salong i Vasastan! Här får du alltid fullt fokus från din frisör och vi gör allt för att du ska vara helt nöjd när du lämnar vår salong. Vi är lyhörda och välutbildade och vi går på vidareutbildningar inom både trender och tekniker så ofta vi kan. Emma brinner lite extra för naturligt hår,...

371 omdömen om Sandvik / Domeij

Sedan starten hos Reco 2017

Louise L
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian gör alltid ett bra jobb.

David Å
Escreveu sobre Emma Sandvik uma parte de Sandvik / Domeij

Emma var fantastisk första gången jag klippt mig hos Emma men har vart stamkund hos Sandvik/Domej så länge dom funnits. Jag viste att Emma skulle vara bra men att hon var så här bra trodde jag faktist inte men jätte kul att bli bevisad motsattsen. Emma har ett otroligt bra öga för detaljer och hon är minst lika mycket perfektionist som sin kompanjon Antonia dvs det blir inte bättre. En annan sak jag gillade med Emma var att hon fick mig direkt att känna som hon klippt mig hela sitt liv. Att inte gå till Emma Sandvik för att man tror att man ska hitta en bättre frisör vore rent vansinnigt.

Svar från Emma Sandvik

Hej David! Wow vilket omdöme! Blir riktigt rörd! Så kul att du både är så nöjd med klippningen och även det sociala ☺️🙏🏻 Det var så kul att få klippa dig efter alla dessa år med dig i salongen! Ha det fint! Vi ses!

Eva G
Escreveu sobre Emma Sandvik uma parte de Sandvik / Domeij

Skicklig och kunnig frisör. Professionellt, vänligt och personligt bemötande.

Svar från Emma Sandvik

Tack Eva! Alltid kul att få klippa din härliga frisyr och prata om allt mellan himmel och jord. Ha det fint så ses vi efter föräldraledigheten ☺️

Emmelie F
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Fantastiskt duktig frisör! Känner mig alltid så trygg att det blir ett bra slutresultat. Den bästa!

Stefan B

Mycket trevlig person Skicklig, lugn och säker Klippning

Mia K
Escreveu sobre Emma Sandvik uma parte de Sandvik / Domeij

Jag är alltid lika imponerad av Emmas kunskap om färg och de otroliga resultat hon uppnår i sitt arbete. Emma är lyhörd till mina önskemål och omsätter de i praktiken med sin kompetens till något ännu bättre. Känslan efter besöket är inget mindre än fantastisk!

Svar från Emma Sandvik

Tack Mia!! Så roligt att läsa om din upplevelse här! Stor kram!

Rut P
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Hög kvalitet och bra service. Jag är alltid nöjd! Kan varmt rekommendera Christian.

Emma S
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Världens bästa frisör, otroligt duktig och proffesionell.

Ingela S
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Personlig och proffsig. Ger goda råd om frisyr och styling. Man känner sig mycket väl omhändertagen.

Liz S
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian har varit min frisör i många år. Jag har alltid varit mer än nöjd varje gång.

Magdalena E
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian är vänlig och lyhörd för mina önskemål. Christian är skicklig och noggrann, jag blev mycket nöjd med resultatet.

Emma S
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian är världens bästa frisör - allt är toppen! Framförallt otroligt kompetent, var tidigare högsta nivåns frisör på Björn Axén, och supertrevlig och väldigt mån om ett gott resultat!

Katherine W
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Antonia är en exceptionellt skicklig hårartist. Hennes arbete så fyllt av erfarenhet och känsla för vilken färg och form som fungerar. Dessutom lyssnar hon på det som du som kund vill. Efter varje besök hos henne har jag gått ut med en må bra känsla; för hur mitt hår ser ut och för det bemötande hon ger. Jag rekommenderar henne varmt.

Elin H
Escreveu sobre Emma Sandvik uma parte de Sandvik / Domeij

Bemötandet proffsigt och vänligt!

Alice T
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Är alltid så nöjd efter ett besök hos Antonia, hon förstår verkligen ens hår och slingar och klipper det efter både hårets förutsättningar och det jag önskar.

Carina E
Escreveu sobre Emma Sandvik uma parte de Sandvik / Domeij

Jag uppfattar Emma som väldigt professionell i sitt arbete. Hon har en mycket god förståelse för mig som kund och mina önskemål, samtidigt som hon kommer med råd om vad som kan göras. Produkterna hon arbetar med håller en hög kvalitet och det innebär att toningar tex håller länge. Hon är väldigt trevlig så ett besök hos henne är något jag ser fram emot. En toppen frisör helt enkelt!

Svar från Emma Sandvik

Hej Carina! Vad roligt att läsa om din upplevelse hos mig! Så glad att du är nöjd! Alltid trevligt att ha dig i stolen med! :) Kram på dig!

ANNE M
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

THE frisör, Antonia är fantastisk på faktiskt alla sätt. Det är alltid mycket trevligt och känns lyxigt att vara där och jag är ALLTID nöjd när jag går därifrån. Jag får panik när jag tänker på att av någon anledning vara tvungen att hitta en ny frisör. Kommer ej hända. Punkt.

Ingalill H
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

En noggrann , lyhörd , trevlig och skicklig frisör, som jag varmt kan rekommendera.

Kajsa K
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian är en exceptionellt skicklig frisör, med en klockren känsla för färg och form. Dessutom är han lyhörd för kunden och intressant, smart och lugn, vilket gör hela upplevelsen till en fröjd. Jag har rekommenderat honom till alla mina vänner!

Anna B
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian är en fantastisk frisör! Han utmärks av att han är kreativ, oerhört lyhörd, mycket noggrann, väldigt trevlig och flexibel. Jag har klippt mig hos Christian i 10+ år och har haft alla tänkbara längder på håret, många olika frisyrer och han har under åren både blekt, färgat och slingat mitt hår. Han är dessutom kul att prata med!

Susanna E
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Antonia har ett trevligt och professionellt bemötande. Det är tydligt att Antonia är kompetens både vad gäller behandling och produkters effekt.

Emma L
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Stockholms bästa frisör! Skicklig, trevlig och med ett väldigt bra öga för vad som blir fint.

Sofie D
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Supersuperduktig frisör! Kan rekommendera varmt!

Josefin L
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Professionell, kreativ och tydlig kring hårets begränsning.

Annika N
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Jag har klippt och färgat mig hos Antonia i uppåt 10 års tid och är alltid nöjd när jag går från salongen.

David Å
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Jag har aldrig träffat en frisör som har mer känsla, öga för detaljer, och skaparglädje än Antonia. När man klipper sig hos Antonia så är spegeln helt onödig ur kundens perspektiv det är bara slå sig ner och berätta hur du vill ha det x antal minuter senare går du som kund ut från salongen med ett leende på läpparna och en frisyr i världsklass. Ni som funderar på att gå till Antonia sluta fundera she is as good as it gets.

Micael S
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Proffsigt bemötande och inlyssnande. Otroligt noggrann och du går därifrån mer än nöjd.

Petra R
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Fantastiskt duktig, lyhörd och trevlig. Har man ett bångstyrigt hår är Antonia perfekt för uppdraget.

Hrafnhildur G
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Antonia är en konstnär när det kommer till både färg och klipp! Så fantastisk!

Mattias T
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Antonia klipper och gör håret så sjukt bra.

Elsie S
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Duktig och noggrann frisör, som hjälper mig att hitta frisyr som är lättskött och passar min stil. Väldigt bra på färg!

Lisa E
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Jag är kund hos Cristian sedan fem år tillbaka har bara positiva saker att säga om honom. Christian är väldigt kompetent, lyhörd, trevlig och jag kan varmt rekommendera honom!!

Propps A
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Antonia är oerhört skicklig, lyhörd och trevlig. Jag har världens tråkigaste hår, tunnt, frissigt och intetsägande färg men Antonia lyckas på något sätt alltid att få till det! Skall du färga så har du kommit helt rätt. Vill inte gå till någon annan!

Elinor F
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Otroligt skicklig och noggrann frisör. Har klippt mig hos Christian i över tio års tid, och jag är alltid oerhört nöjd både direkt efter klippning och fram tills nästa klipp. Svårslaget med tanke på att jag har en kort frisyr. Christian har ett starkt estetiskt öga och är otroligt hantverkskunnig.

Vivi K
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Kan varmt rekommendera Antonia, hon har ett vänligt och proffesionellt att arbeta, är alltid så nöjd när jag har varit hos henne. 😊

Anne-marie D
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Vänligt bemötande. Noggrann och inkännande personlighet. Kompetent frisör.

Håkan S
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian är ett proffs på sitt jobb som jag haft glädje av många år. Alltid trevlig, ödmjuk och lyhörd.

Emilia R
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Blekt mitt hår i ca 8-7 år. Ville nu återgå till min naturliga hårfärg i brunt. Jag visste från början att jag kunde lita på Antonia, men hon lyckades ändå överträffa mina förväntningar. Från en ljus karamell har jag nu blivit en lyxig chokladpralin.

Henrik K

Bästa frisören i stan! Noggrann, inlyssande och skicklig 👌

Jenny J
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Antonia är grym! Alltid lika nöjd med bessöket!

Mikaela Z
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian är Superproffsig. Noggrann och kreativ. Lyssnar och är alltid intresserad.

Joacim A
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Väldigt bra upplevelse. Väldigt nöjd Antonia får det alltid bra även när jag har lite tid och dålig framförhållning. ✌🏼😀

Annette S
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian är frisören som känner av ditt id och skapar en hållbar frisyr som passar just dig. Oerhört skicklig!

Tove S
Escreveu sobre Emma Sandvik uma parte de Sandvik / Domeij

Emma är verkligen en toppenbra frisör. Som kommer med bra förslag men som oxå lyssnar på mig som kund. Kan verkligen rekommendera Emma!!

Susanna E
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian är professionell, skicklig och lyhörd för mina önskemål. Han är dessutom väldigt trevlig!

Isabella R
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Super bra service, blev bättre än förväntat så nöjd med mitt hår och hela upplevelsen 😍

Fanny S
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Jättetrevlig och professionell! Blev jättenöjd med håret och hela besöket. Inget att klaga på

Anna U
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Verkligen superbra - jag är otroligt nöjd med både klipp, färg/slingor! Christian är magisk!

Agneta T
Escreveu sobre Christian Backman uma parte de Sandvik / Domeij

Christian är superproffsig! Han förstår precis hur jag vill ha håret. Alltid lika nöjd med resultatet.

Isabel W
Escreveu sobre Antonia Domeij uma parte de Sandvik / Domeij

Proffsig och kunnig frisör som gör dig bekväm