Sangria Tapas Bar

3.3

6 omdömen om Sangria Tapas Bar

Ida A
Skrev om Sangria Tapas Bar

Riktigt bra tapas och sangria. Vi fick vår mat väldigt fort blev nästan förvånad. Dock dyrt för att vara tapas. tidsbegränsad sittning vilket gjorde en lite stressad, Men maten va grym!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Anders B
Skrev om Sangria Tapas Bar

Stockholms eller Sveriges, eller kanske världens sämsta bemötande? Efter att ha väntat extremt länge på maten och efter att ha frågat personalen många gånger önskade vi någon sorts kompensation (ett glas vin) när maten till slut kom. Då blir vi om ombedda att gå in i köket och prata med chefen. När vi inte vill det kommer han till slut istället ut och säger inför andra gäster att från och med nu kommer det ta dubbelt så lång tid att få maten, alla andra kommer att få sin före. I chock frågar vi varför, och en gäst...

Sara S
Skrev om Sangria Tapas Bar

Bra tapas, mycket att välja på. Bra service men relativt dyra tapaspriser.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Robert
Skrev om Sangria Tapas Bar

Väntade lääänge på maten när jag var där. Helt ok för att vara tapas men kanske lite för mycket fett för att vara helt i min smak. Skippa vitlöksbrödet och de rätter som är lite mex-inspirerade.

Therése H
Skrev om Sangria Tapas Bar

Extremt serviceminded och humoristisk personal, himmelsk och prisvärd mat och ytterst rimliga priser! Väldigt bekväma soffor, mysig belysning, bra akustik. Sangria är mitt nya favoritställe!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Björn R
Skrev om Sangria Tapas Bar

Efter att ha varit mer än ett och ett halvt år i Spanien har jag letat efter ett riktigt bra tapasställe i Stockholm. Nu är det här! Jag var där förra veckan och är verkligen imponerad av deras variation av traditionella tapas och den fina kvalitén. Jag går lätt dit igen, men hoppas då att de även har "boquerones".