Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

2.7

9 omdömen om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

Jan Bertil H
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

Tyvärr ett gym som det inte längre går att träna på. Det är fint , men de har tagit in så många medlemmar att det i stort sett är omöjligt att träna där längre. Så om du vill träna och inte bara sitta och vänta, välj ett annat gym

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

MARTIN G
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

Jag har varit SATS-medlem i drygt tio år, och gått på många olika center. Jag har tidigare varit nöjd, tack vare stort utbud (många center, många olika pass etc) men tycker att de har hanterat corona-pandemin väldigt dåligt. Dels har de varit väldigt långsamma i att göra anpassningar (glesa ut antalet maskiner och minska antalet deltagare på passen), dels har de sedan ändrat tillbaka till högt antal under hösten, och låtit det förbli så trots allt högre spridning i samhället. När jag har påpekat det på mitt center (att avståndet...

Jenny L gillar detta
Julia R
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

Riktigt uselt! De på minisats lät min bebis gråta i 90min idag utan att komma och säga till utan berättade det när jag kom för att hämta min bebis. Ignorant personal! Lämna inte dina barn på minisats och undvik helst helt att gå dit!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

sebastian P

Alexander B
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

Allt är bra och fräscht som tidigare recensenter har skrivit men det är skitdyrt på sats så inget ställe att dra till om du har snålt med cash! men annars är det väl lungt, dock om det är värt priset kan ju diskuteras då det finns betydligt billigare ställen med likvärdig klass! :S

Lars H
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

Riktigt fräscht. Topp enligt mig.

Erik H
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

Riktigt bra - tränar där och har flera gånger haft fördelen att vara helt själv på gymmet vilket är underbart! Aldrig några köer!

Sandra F
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

Mycket bra och välskött gym! Alltid rent och snyggt. Hade studentkort här och det var alltid så skönt och tomt med folk dagtid.

Lena C
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Dalenum

SATS erbjuder både fräscha lokaler, nya moderna maskiner, otroligt trevlig och duktig personal samt Mini Sats här på Lidingö som underlättar enormt när man vill komma iväg och träna och har barn. Det kostar en slant per månad men tränar man minst 2ggr/vecka så är det definitivt värt varenda krona.