Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Kungsholmen S.A.T.S Sports Club

S.A.T.S Sports Club

Sankt Eriksgatan 34, 112 34 Stockholm — Visa karta

Grunden till SATS lades i Norge 1995 och konceptet har sedan vuxit till övriga nordiska länder genom förvärv av de marknadsledande aktörerna i Sverige, Danmark och Finland. I Sverige blev träningskedjan Sports Club en del av SATS 1999.
Lindhagensgatan 135A, 11251, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Företag inom gym nära S.A.T.S Sports Club:

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Tanya L:
Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och ...

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:

TJÄRHOVSGATAN 21 A, STOCKHOLM
Mats O:
Oerhört gott bemötande. Risiga lokaler men det vägs upp av stämningen på boxen. Lokalerna kanske kunde vara aningen bättre iaf duscharna. Bl...

Läs vad 11 kunder tycker om S.A.T.S Sports Club

• Pernilla S
    Pernilla S skrev om S.A.T.S Sports Club
    Håller med Amanda. Mycket jobbiga säljare, lägg av liksom.
  • Amanda F
    Amanda F skrev om S.A.T.S Sports Club
    Jag tycker att SATS Kungsholmen har en helt ok lokal om man jämför med andra anläggningar på Kungsholmen. Tyvärr håller personalen inte samma standard, säljarna är obehagligt påstridiga och det liksom kryper i kroppen av obehag när de ringer. Usch, drar ner poängsättningen till en 2:a!
  • Fritjof A
    Fritjof A skrev om S.A.T.S Sports Club
    Ganska bra gym, men inte mer än så. Riktigt trevlig personal lyfter stället.
    Sim V gillar detta
  • Matte
    Matte skrev om S.A.T.S Sports Club
    Stort gym med två våningar. Bra utbud på maskiner och fria vikter. Dock väldigt dålig luft på nedre plan där hantlar, bänkpress m.m finns. De flesta i personalen är trevliga. Dock har det alltid varit nån snubbe som hängt i kassan varje gång jag varit där. Han står alltid och flirtar med samma tjej och man får liksom tränga sig fram för att få sitt kort draget. Något bättre öppettider än Friskis-gymmen. EXTREMT dyr gymkedja och rekommenderas inte för oss som endast vill köra i gymmet. Förstår mig inte på de som betalar så mycket för SATS, när det finns bättre gym som är mycket billigare!?
  • Jessica
    Jessica skrev om S.A.T.S Sports Club
    Källarlokal med en del bra instruktörer, ofräsh cykelsal tre våningar under marken, okej omklädningsrum (bastun är dock ofta trasig).
  • Harry B
    Harry B skrev om S.A.T.S Sports Club
    Sveriges trevligaste personal! Alltid lika kul att möte era leenden på morgonen.
  • Monica C
    Monica C skrev om S.A.T.S Sports Club
    Tycker att personalen är helt underbar på denna anläggning. Speciellt Andreas Kågeman min personliga tränare!
  • Kevin
    Kevin skrev om S.A.T.S Sports Club
    En helt ok Sats-anläggning i stockholm. Personalen är dock otrevlig och dryg med falska leenden. Men bara ignorera dom och gå in och träna i gymet.
  • Johan C
    Johan C skrev om S.A.T.S Sports Club
    Flyttat runt en del i stan genom åren och jag har provat på flertalet SATS anläggningar. Här finns alla åldrar och typer, det är oftast en trevlig stämning, känns lite mer som Dalarna än Stureplan om du hajjar jämförelsen.. :) ..och en kall öl i ångbastun är inte fy skam, om man nu får dricka öl där? *s*
  • Joakim L
    Joakim L skrev om S.A.T.S Sports Club
    Jag tränar på SATS Fridhemsplan, passar perfekt då det är på vägen hem från jobbet. Ibland kan jag tycka att personalen är lite stroppiga, säger inte hejdå alltid när man går och sådär, som dom är extremt bra på att göra vid SATS Söder, men här känns det iaf mer äkta. Jag gillar upplägget med lösa vikter nere, och maskiner uppe, folket som går hit är jordnära upplever jag det som, och stämningen är riktigt bra! Ångbastu har dom också, vilket är ett stort +!
    Justus B, Johan C gillar detta
  • Nils G
    Nils G skrev om S.A.T.S Sports Club
    Helt ok gym, ofta mycket folk när jag tränar, vid 18 tiden, men det är det väl på de flesta gym iofs. Riktigt härligt att de har både vanlig bastu och ångbastu! ivarjefall på herrarnas, damernas vet jag inte.

Sankt Eriksgatan 34, 112 34 Stockholm