Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

www.sats.com
3.2

Grunden till SATS lades i Norge 1995 och konceptet har sedan vuxit till övriga nordiska länder genom förvärv av de marknadsledande aktörerna i Sverige, Danmark och Finland. I Sverige blev träningskedjan Sports Club en del av SATS 1999.

11 omdömen om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Pernilla S
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Håller med Amanda. Mycket jobbiga säljare, lägg av liksom.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

AMANDA F
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Jag tycker att SATS Kungsholmen har en helt ok lokal om man jämför med andra anläggningar på Kungsholmen. Tyvärr håller personalen inte samma standard, säljarna är obehagligt påstridiga och det liksom kryper i kroppen av obehag när de ringer. Usch, drar ner poängsättningen till en 2:a!

Fritjof A
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Ganska bra gym, men inte mer än så. Riktigt trevlig personal lyfter stället.

Sim V gillar detta
Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Matte
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Stort gym med två våningar. Bra utbud på maskiner och fria vikter. Dock väldigt dålig luft på nedre plan där hantlar, bänkpress m.m finns. De flesta i personalen är trevliga. Dock har det alltid varit nån snubbe som hängt i kassan varje gång jag varit där. Han står alltid och flirtar med samma tjej och man får liksom tränga sig fram för att få sitt kort draget. Något bättre öppettider än Friskis-gymmen. EXTREMT dyr gymkedja och rekommenderas inte för oss som endast vill köra i gymmet. Förstår mig inte på de som betalar så mycket för SATS, när det finns bättre gym som är mycket billigare!?

Jessica
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Källarlokal med en del bra instruktörer, ofräsh cykelsal tre våningar under marken, okej omklädningsrum (bastun är dock ofta trasig).

Harry B
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Sveriges trevligaste personal! Alltid lika kul att möte era leenden på morgonen.

Monica C
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Tycker att personalen är helt underbar på denna anläggning. Speciellt Andreas Kågeman min personliga tränare!

ANDREAS N
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

En helt ok Sats-anläggning i stockholm. Personalen är dock otrevlig och dryg med falska leenden. Men bara ignorera dom och gå in och träna i gymet.

Johan C
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Flyttat runt en del i stan genom åren och jag har provat på flertalet SATS anläggningar. Här finns alla åldrar och typer, det är oftast en trevlig stämning, känns lite mer som Dalarna än Stureplan om du hajjar jämförelsen.. :) ..och en kall öl i ångbastun är inte fy skam, om man nu får dricka öl där? *s*

Joakim L
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Jag tränar på SATS Fridhemsplan, passar perfekt då det är på vägen hem från jobbet. Ibland kan jag tycka att personalen är lite stroppiga, säger inte hejdå alltid när man går och sådär, som dom är extremt bra på att göra vid SATS Söder, men här känns det iaf mer äkta. Jag gillar upplägget med lösa vikter nere, och maskiner uppe, folket som går hit är jordnära upplever jag det som, och stämningen är riktigt bra! Ångbastu har dom också, vilket är ett stort +!

Justus B och Johan C gillar detta
Nils G
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Fridhemsplan

Helt ok gym, ofta mycket folk när jag tränar, vid 18 tiden, men det är det väl på de flesta gym iofs. Riktigt härligt att de har både vanlig bastu och ångbastu! ivarjefall på herrarnas, damernas vet jag inte.