Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista S.A.T.S Sports Club

S.A.T.S Sports Club

Färögatan 33G, 164 51 Kista — Visa karta

Drottninggatan 114, 11360, STOCKHOLM
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Företag inom gym nära S.A.T.S Sports Club:

Klasrovägen 23A, SOLLENTUNA
Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna! Läs mer ›
Lena D:
Det var en riktigt bra massage i trevlig miljö! Jag är mycket nöjd och tänker gå dit igen!

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Tanya L:
Mille är en grym PT med en fantastisk personlighet. Hon är alltid 100 % närvarande och besitter stor kunskap om träning, kost, livsstil och ...

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:

Läs vad 3 kunder tycker om S.A.T.S Sports Club

• Petter B
    Petter B skrev om S.A.T.S Sports Club
    Tråkigt att det inte är fler gruppträningar på schemat! Jag vill ha fler cykelpass.
    De tider som finns är ofta fullbokade en vecka i förväg, så uppenbarligen finns det kundunderlag.
    Träningskorten är ju inte billiga, jag förväntar mig mer för det priset.
  • Cara M
    Cara M skrev om S.A.T.S Sports Club
    Alltid rent och snyggt, mycket mycket trevlig personal! Enda nackdelen är att det ligger lite dåligt till.
  • Kevin
    Kevin skrev om S.A.T.S Sports Club
    Ett utav Sats bästa gym när det gäller utrustning. Grymma benmaskiner samt väldigt bra smith-maskin. Mycket fria vikter samt knäböjställning. Tränade här väldigt ofta förut när jag studerade i Kista. Synd det ligger utanför stan, annars hade jag fortsatt träna där även nu. Tillsammans med Sats Zenit är detta det bästa gymet som Sats har att erbjuda!

Färögatan 33G, 164 51 Kista