SBM Bygg

Vi på SBM bygg lägger stort fokus på förarbetet . Vi är lyhörda och hjälper er från tanke till verklighet. Oavsett vad ni drömmer om så kan vi vara med från start för att bolla och rita upp, vrida och vända tills vi hittar rätt! Vi brinner för renoveringar och extra starkt för äldre hus (1700-1940 tal) Vi erbjuder även en helhetslösning med de underentreprenörerna som kan tänkas behövas för projektet. Tveka inte att höra av dig även om du bara är i startgroparna. Renovering tar tid och resan från tanke till klart kan vara lång.

Läs vad 7 kunder tycker om SBM Bygg 2

2021-11-12
    Jättebra bemötande, tydlig information genom hela projektet och pedantiskt arbete. Supernöjda!
    Tusen tack för dina fina ord Jonas, så kul att ni är nöjda!
    Ni är så välkomna åter!
    Mvh malin
    2021-10-19
    Bra bemötande, Service och återkoppling till kund
    Tack Henrik för omdömet :-) SBM Bygg
    2021-10-19
    Kontakten med företag har vart så bra. Hade stora förväntningar på företaget, genom att vi sett deras tidigare arbeten. Dom var proffsiga i sitt bemötande mot mig som kund och jag kände att jag kunde maila om det mesta. Vi beställde ett uterum av företaget fr skiss till färdig byggnad.
    Tack så mycket för era fina ord Malin! Så kul att ni är nöjda med oss och med uterummet :-) SBM Bygg
    2021-10-14
    Bra resultat. Trevliga att ha att göra med.
    Hej Jonas,
    Tack för ditt omdöme och att vi fick vara med på ert projekt :-)
    Mvh Malin
    2021-03-11
    SBM har bytt fönster och panel på en del av vårt hus. De gjorde ett bra jobb och vi är mycket nöjda. SBM är professionella och tillmötesgående i sitt sätt. SBM är lätta att samarbeta med!
    Hej Martin,
    Sent svar men tack för dina fina ord, kul att ni är nöjda.

Mvh Malin
    2021-03-08
    Takbyte

på ett mycket proffsigt och ett förtroende givande sätt blev jag bemött av dom.
    Att jobbet skulle bli bra o det blev det!!
    Kommer att anlita dom igen om det behövs.
    Tack så mycket, ni är så välkomna åter! SBM Bygg
    2021-03-08
    Vi har anlitat företaget till både större och mindre renoveringar i vårt hus och de alltid lika effektiva och lösningsorienterade. De är duktiga på att kommunicera och förklara vad som behövs göras för bästa möjliga resultat och håller alltid mig som kund uppdaterad under byggets gång.

Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket för er fina recension! SBM Bygg