Hkscan Sweden AB

2.3

6 omdömen om Hkscan Sweden AB

Ivan O
Skrev om Hkscan Sweden AB

Det finns inget annat företag med ett bättre personal politik än Scan. Vi lever i ett fritt land, gå och starta en Tofu-fabrik och skapa jobb om ni är så tuffa, sluta gnälla.

Mikael G
Skrev om Hkscan Sweden AB

Sökt arbete där. Bra lön och bra erbjudanden. Tål man inte se döda djur kan man ju söka sig till andra ställen :P

Joakim l
Skrev om Hkscan Sweden AB

Fruktansvärt slakteri. Det finns inga ord som beskriver hur jag känner för detta företaget. En mycket god vän jobbade en kort period på slakteriets kontaktavdelning och var mycket chockad över hur djuren behandlades!! Tänk på detta innan ni köper köttet. Rent personalmässigt sköts det hela också mycket dåligt av vad jag har hört. Ledningen har ingen som helst välvilja att få personalen att trivas. Under all kritik!

Lena L
Skrev om Hkscan Sweden AB

Förpestar hela Skara med stanken av brända kadaver, gödsel blandat med hamburgare. Det finns inget som luktar så illa.

Kristofer S
Skrev om Hkscan Sweden AB

Scan är ett av de företag jag avskyr mest. Företaget är med och dödar de 80 miljoner djur som varje år slaktas i Sverige. Problemet är med Scan att de inte vill ta debatten, alltså den etiska debatten. Kanske för att de inte vågar. I stället för att stödja scan så välj vegetariskt i stället.

Kristian B
Skrev om Hkscan Sweden AB

Massa grisar kor djur. Med äcklig lukt. De gör mycke med kött till många och är ett stort företag i skara. alla som bor i skara känner någon som jobbar på scan i skara.