Scandinavianphoto

Scandinavianphoto

4.0

Scandinavian Photo, märkesvaror till proffs och amatörer, alltid till rätt pris. Digitalkamera, videokamera, systemkamera och allt annat mellan foto och video

5 omdömen om Scandinavianphoto

Mr
Skrev om Scandinavianphoto

Mycket trevlig och bra personal som trots "dumma" frågor svarade tål modigt och begripligt. Ger naturligtvis köp trots att priset är lite dyrare än #ehandel

Thomas J
Skrev om Scandinavianphoto

Inte de lägsta, men helt ok, priser. Kunnig personal. Kontroll och kalibrering av nytt objektiv ingick.

Joachim K
Skrev om Scandinavianphoto

Strävar alltid efter att ge hög servicegrad. Förvånansvärt mycket på lager. Trevlig personal.

Peter N
Skrev om Scandinavianphoto

Har beställt utrustning från dem ett par gånger. Är normalt snabba med leveranser. En gång så hade de strul med en underleverantör så att delar av min beställning blev fördröjd. När jag ringde för att kolla status så fixade killen på supporten så att min beställning delades upp i mindre delar och skickades separat allt eftersom...helt kostnadsfritt, jag betalade bara en frakt.

Anna H
Skrev om Scandinavianphoto

En av de bästa när man behöver fotoutrustning. Kunnig personal och bra sortiment. Håller låga priser. Däremot ligger de lite obekvämt till, det hade varit fint om butiken låg mitt i Göteborg. Jag har fått väldigt bra bemötande och hjälp de gånger jag behövt det.