Alla kategorier Byggföretag Skåne Landskrona Scandinavian Stenvillan AB

Scandinavian Stenvillan AB

Gasverksgatan 9, 261 35 Landskrona — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Scandinavian Stenvillan AB

• EDVARDAS L skrev om Scandinavian Stenvillan AB
    ALLDRIG Stenvillan eller Gummesson Holding AB eller något med Ronald Gummessopn eller Michael Lundahl.

VARNING!!! Anlita ALDRIG dem. Vi byggde hus via deras dotterbolag Stenvilla Entreprenad AB och redan vid resning av stommar entreprenörer hyrda av Stenvillan varnade om att denna byggare (inklusive ägaren och arbetsledare) tecknar massor med kontrakt, mycket mer än vad de kan klara av, sedan hyr in många oseriösa byggare för att få det gjort mycket snabbt men utan någon tanke på kvalitet. De håller på så här under ett par års tiden och sedan driver företag i konkurs och öppnar nytt. Jag trodde att det var inte sant eller att det kanske hände på misstag någon gång tidigare men...nu sitter jag i samma sk...med fönsterbleck som behöver bytas (putsad fasad kommer att skadas tyvärr) då dessa är ej fackmässigt utförda, putsen på ena sidan av huse har lossnat på några ställen. Nu menar ägaren Ronald att de inte kan göra någonting åt och att han inte viste om felen och att arbetsledare inte rapporterade hur verkligheten var men detta är total lögn.

Anlita dem ALDRIG då ni får bara huvudverk och kommer sitta en dag utan några garantier eller åtgärd. Läs mer

Lantmannagatan 10, 26431, Klippan