Scuba Travel

Scuba Travel

En del av Intoit Travel Group scubatravel.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Scuba Travel! Har du någon gång funderat på att dyka eller är du redan erfaren dykare? Oavsett vilket så är du välkommen att följa med oss på någon av våra fantastiska resor. Vi erbjuder många kända destinationer som Röda havet, Egypten, Maldiverna, Mexiko, Bali, Filippinerna, Stilla havet, Mexiko, Medelhavet,...

125 omdömen om Scuba Travel

Sedan starten hos Reco 2019

Jennie T
Skrev om Scuba Travel

Mycket nöjd med samarbetet och de tips som ni gav. Er kunskap gjorde att vi fick en väldigt härlig och trygg resa från början till slut.

Svar från Scuba Travel

Hej Jennie, tusen tack för ditt fina omdöme och glädjer oss att er resa blev så härlig och trygg som ni förväntat er!

Kajsa E
Skrev om Scuba Travel

Allt var toppen bra, det enda som inte var full pott var hur vi fick våra biljetter. Det var rörigt. Hade velat ha en överblick av alla flyg och färej transporer

Svar från Scuba Travel

Tack så mycket Kajsa för ditt fina omdöme! Vi ska självklart se över vårt sätt att leverera samtliga biljetter på så att det blir klart och tydligt för er resenärer!

Andreas M
Skrev om Scuba Travel

Proffsigt, effektivt och med hög kvalitet. Jag rekommenderar starkt

Svar från Scuba Travel

Hej Andreas och tack för ditt fina omdöme!

Tor R
Skrev om Scuba Travel

Bra bemötande, personlig service. Lyhörda för olika behov, flexibla lösningar. Har återkommit till Scuba Travel pga dessa orsaker. kommer att boka dykresor med ST i fortsättningen. Har köpt 4 olika resor med ST och varit mycket nöjd med allihopa. Egypten, Maldiverna, Filipinerna samt Raja Ampat.

Svar från Scuba Travel

Hej Tor och tack för dit fina omdöme, vi blir så glada och stolta när våra kunder återkommer och vill fortsätta boka sina dykresor med oss. Nu får vi se vart vi planerar nästa resa för er!

Andreas B
Skrev om Scuba Travel

Övervägande positiv, nu har jag mest haft kontakt direkt mede Per Lagerberg som förut anordnat resor via PH Travel men han är duktig och bra på att fixa skräddarsydda resor samt har bra kunskap om olika resmål

Svar från Scuba Travel

Tack fr ett fint omdöme Andreas! Det glädjer oss att du va nöjd med den anordnade resan och Pers kunskap är något vi håller varmt här på Scuba Travel.

Malin B
Skrev om Scuba Travel

Bemötande o service har varit på topp. Det levde upp mina förväntningar. Dock blev resan inte som tänkt. Skulle simmat med knölvalar, i dominikanska republiken, men det kom en storm så vi fick avbryta redan efter två dagar. Ingen skugga ska hamna på Scuba travel för detta så klart. De va behjälpliga att boka om flyget hem, men jag valde att stanna kvar. Rekommenderar Scuba travel!

Svar från Scuba Travel

Hej Malin och tack för ditt fina omdöme! Alltid tråkigt när världet ställer till det för dykningen men vi är glada att vi kunde hjälpa dig så gott som möjligt!

Peter M
Skrev om Scuba Travel

Vi blev mycket bäl bemötta av Per, som var engagerad och duktig att hitta förslag och sedsn även justera efter våra önskemål. Resan blev totalt sett väldigt lyckad. Vi besökte 4 olika öar och Resort. Självklart skiljer det en del på dom, men av de 4 så skulle vi kunna tänka oss att besöka 3 av dom igen. Den 4:e som var på Romblon var långt ifrån förväntan. Gällande dykningen så är den genomgående alltid bra, med bra upplägg, på Filippinerna. Dock avvek ett resort, Easy Diving på Sipalay där det var större grupper och olika...

Svar från Scuba Travel

Tack så mycket Peter, det glädjer oss mycket att du är nöjd med din resa du bokat via oss och ser fram emt att hjälpa er med er nästa resa också!

Sofia T
Skrev om Scuba Travel

Bemötte alla våra frågor och hjälpte oss att planera hela resan, supersmidigt och toppen!

Svar från Scuba Travel

Hej Sofia, vi tackar så mycket för ditt fina omdöme!

Fritjof L
Skrev om Scuba Travel

Bra bemötande och snabba svar. Allt som bokades via Scuba Travel fungerade felfritt och det var aldrig några konstigheter vid boenden eller transfers. Relativt prisvärt.

Svar från Scuba Travel

Tack för ditt omdöme Fritjof, det glädjer oss att du är nöjd med din resa som du bokat med oss!

Pia L
Skrev om Scuba Travel

Vi köpte en dykresa till Raja Ampat där allt skulle ingå.Allt fungerade perfekt, flygresor,båtresor,transporter,boende och all dykning. Vi är så nöjda och kommer välja Scuba travel igen Tack

Svar från Scuba Travel

Tack så mycket Pia, Glädjer oss mycket att er resa till Raja Ampat blev som ni förväntat er!

Lotte J
Skrev om Scuba Travel

Bra bemötande. Fin dykning på plats och bra planerad resa

Svar från Scuba Travel

Tack Lotte, Det glädjer oss att du ville boka med oss och att ni fått fin dykning på plats. Roligt att ni kunde komma iväg hela familjen till slut!

Tommy K
Skrev om Scuba Travel

Alltid bra bemötande, kunniga inom dykning, bra och snabb support

Svar från Scuba Travel

Tack Tommy och alltid lika trevligt att höra av er. Hoppas ni får ett fint dykår 2024!

Gustav S
Skrev om Scuba Travel

Jag upplever Scuba Travel som kompetent inom sin nisch, att det vet vad de säljer och kan svara på diverse olika frågor inför resan. Jag litar också på att destinationerna är handplockade vilket är en garant för upplevelsen.

Svar från Scuba Travel

Tack Gustav för dina ord och och tack för att du uppskattar vår kunskap och service. Hoppas du får ett fint dykår 2024!

Eva B
Skrev om Scuba Travel

Vänliga men struliga/lite oproffsiga . Tjänst/portal som inte funkade när man skulle betala (nåt certifikat som inte funkade). Får påminnelser för sådant man redan gjort (ex ladda upp passkopior). Otydlighet med information avseende kg på flyget. Tycks inte förstå att många har sin egen utrustning med sig på dykresor.

Svar från Scuba Travel

Tack Eva för ditt svar. Vi jobbar hela tiden för att förbättra vår kundportal och är medvetna om att den inte fungerat optimalt pga många saker som skedde 2023. Vi tror och hoppas att den ska upplevas som bättre nu. Gällande bagagevikt är det en ständig källa till frågor då det är ca 50% som vill ha med bagage och den andra halvan vill inte ha det. Tack för dina synpunkter och vi hoppas du får ett fint dykår 2024!

Patrik A
Skrev om Scuba Travel

Jätte bra service och lätt att ha och göra med

Svar från Scuba Travel

Tack Patrik för att du svarar och tack för ditt omdöme. Hoppas du får ett fint dykår 2024 och tack för att du uppskattar vår kunskap.

Jonas C
Skrev om Scuba Travel

I allt väsentligt bra (har nyttjat företagets tjänster och service ett flertal gånger). Vänligt och snabbt bemötande och med bra förståelse för mina önskemål och idéer.

Svar från Scuba Travel

Tack Jonas för ditt omdöme och tack att du anlitar våra tjänster och kunskap. Vi hoppas du får ett fint dykår 2024!

Leif S
Skrev om Scuba Travel

Resan motsvarade förväntningarna helt och hållet. Per Lagerberg är kunnig och ärlig i sin beskrivning av resmålen, det uppskattas verkligen. Blue Star Dive & Resort är en trevlig resort med hjälpsam och tillmötesgående personal, bra mat och bra dykcenter med duktig personal. Riktigt fin dykning med mycket att titta på med duktiga dykguider. Även besättningen på dykbåtarna förtjänar en eloge.

Stig B
Skrev om Scuba Travel

Allt som vi kommit överens om rörande resan fungerade som det skulle.

Peter R
Skrev om Scuba Travel

Använt den tidigare. Hade mejlkontakt med företaget från början. Angav resmål (Indonesien), resans längd, önskade aktiviteter, standard på boenden, tre olika orter (Tulamben, Gili Meno, Ubud) och maxbudget. Samma kontakt på företaget hela tiden, vilket var bra. Bollade resdatum, boenden och antal dagar på de olika orterna. Fick all dokumentation om bokade boende, resmål, flighter etc. per mejl innan avresa. Efter resans slut kunde vi konstatera att vi hade disponerat dagarna annorlunda mellan de olika resmålen om vi varit...

Lars E
Skrev om Scuba Travel

All information var på engelska och ett flertal av deltagarna I gruppen missade därför viktig information! Scuba Travel borde ha information även på svenska. Mvh Lars Eklund

Svar från Scuba Travel

Hej Lars, Tack för dina synpunkter. Vi förstår vad du menar här men det kan vara svårt att lösa när det är lokal personal på plats vid resorter och liveaboarder i de flesta länder som inte talar svenska. Vi ska sätta oss och fundera hur och om vi kan lösa det här för att öka tydligheten på plats. Tack för att du svarar och förmedlar informationen och tack för att du valde att resa med oss.

Pia Å

Resa till Filippinerna som Per Lagerberg hjälpte till att koordinera😃👍

Svar från Scuba Travel

Hej Pia, Tack för din återkoppling och trevligt att höra att du fått en bra resa och bra hjälp av oss. Tack för återkoppling att du valde att boka med Scuba Travel.

Elsa M
Skrev om Scuba Travel

Eat av få bolag jag anlitar för att arrangera Dykresor. De har koll på resmål och operatörer.

Svar från Scuba Travel

Hej Elsa, tack så mycket för det fina omdömet! Det glädjer oss att du väljer att anlita Scuba Travel för dina dykresor!

Anders S
Skrev om Scuba Travel

Mkt bra att resa med. Hade de fixat så att vi fått vara kvar på liveaboarden istället för att sitta utanför avgångshallen i 6 timmar så hade det blivit 5 istället för 4.

Svar från Scuba Travel

Hej Anders, tack för ditt omdöme! Kul att du gillade din resa. Tyvärr måste man städa liveaboarden efter varje grupp innan nästa grupp ska gå ombord. Därför kan det ibland bli en längre väntan på flygplatsen om man inte vill spendera tid i staden. Hälsningar, Scuba Travel Teamet

Martin Oskar E
Skrev om Scuba Travel

Ambassadörsresa i Filippinerna med Per Lagerberg, som verkligen gjorde allt för att resan skulle fungera så smidigt som möjligt. Per löste förtjänstfullt de problem som uppstod, som ett inställt inrikesflyg till exempel. Reser gärna med Per igen.

Svar från Scuba Travel

Hej Martin, tack för ditt fina omdöme! Kul att gruppresan med Per gick så bra och att han lyckades lösa era flyg på hemresa på ett smidigt sätt. Hoppas att vi får se dig med på kommande gruppresor med Per! Hälsningar, Scuba Travel teamet

Birgitta H
Skrev om Scuba Travel

Det mesta fungerade bra men det framgick inte tydligt att första natten var på ett hotell på land.

Svar från Scuba Travel

Skönt att det rullade på bra för dig på din resa. Vi ska se ifall vi kan förtydliga bättre att första natten kan bli på ett hotell på land. Hälsningar, Scuba Travel teamet

Camilla O
Skrev om Scuba Travel

Resan jag köpte var en gruppresa via dykklubben Oxygene diving. Kontakterna med Scubatravel fungerade bra. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Men det var ett par saker som kunde varit bättre. Vi fick tex aldrig någon länk till att förbeställa taxfree. Jag kontaktade Ving så det löste sig. Ving skulle se till att Scubatravel fick infon så dem kunde skicka ut samma info till hela gruppen. Tyvärr blev det aldrig gjort förstod jag när jag lyssnade med övriga i gruppen när vi träffades på Landvetter. Nästa sak som...

Svar från Scuba Travel

Hej Camilla, tack för ditt omdöme och att du valde att resa med Scuba Travel. Det glädjer oss att kontakten med Scuba Travel har fungerat bra. Det är dock tråkigt att det strulade till sig på flygplatsen för er. Det är vi som har missat att skicka ut taxfree mailen till er kunder så det får vi helt ta på oss. Som vi nämnde i telefon till dig så har vi lagt en gruppbokning för hela gruppen på charterflyget. När vi gör det så brukar charterflygen lägga hela gruppen tillsammans så det är märkligt att så inte är fallet i denna...

Tor R
Skrev om Scuba Travel

Snabba svar. Tydlig information.

Hej Tor, tack för ditt fina omdöme. Hälsningar, Scuba Travel teamet

Kjell O
Skrev om Scuba Travel

Underbar dykning. Kvalitet på maten som serverades kan dock bli bättre

Svar från Scuba Travel

Hej Kjell, tack för ditt omdöme. Kul att du gillade dykning men vi ska lämna lite feedback på maten som du nämner. hälsningar, Scuba Travel teamet

Hans Ola R
Skrev om Scuba Travel

Jag har bara positiva upplevelser från min resa arrangerad av Scuba Travel och kan rekommendera dem för alla som är intresserade av både dykning och högklassiskt semesterfirande! Ola Rune

Svar från Scuba Travel

Hej Hans, tusen tack för det fina omdömet! Det glädjer oss att du har så fina saker att säga om oss på Scuba Travel och vi ser fram emot fler resor i framtiden. Hälsningar, Scuba Travel teamet

Gun Elenor N
Skrev om Scuba Travel

Bra service, vänligt bemötande. Kunniga, proffsiga. Lätta att nå!

Svar från Scuba Travel

Hej Gun, tack för ditt fina omdöme! Härligt att du är nöjd med vår service! Hälsningar Scuba Travel teamet

Martin P
Skrev om Scuba Travel

Min kontakt med ScubaTravel har varit bra. Blir alltid trevligt bemött. Vår resa till Filippinerna fungerade bra även om det är en lång resa.

Svar från Scuba Travel

Hej Martin, tack för ditt fina omdöme. Härligt att du är nöjd med vår service. Det är helt klart en lång resa till Filippinerna men vi hoppas att ni hade fina dyk! Hälsningar från Scuba Travel teamet

Joakim Reine B

Fantastisk. Fantastiska instruktörer!

Svar från Scuba Travel

Hej Joakim, tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du var nöjd med din instruktör! Hälsningar, Scuba Travel teamet!

Åsa L
Skrev om Scuba Travel

Alltid trevligt bemötande. Kunniga om resmålen. Bra service och snabba svar.

Svar från Scuba Travel

Hej Åsa, tack för ditt omdöme. Härligt att du gillar vår service och kunnighet. Hälsningar Scuba Travel teamet

Patrik T
Skrev om Scuba Travel

Jag bokade min resa två år i förväg och det kom bara en faktura på 5000 kr i bokningsavgift, sen var det väldigt tyst under långt tid. Jag tycker att man borde föjla upp en bokning med några e-brev. När det började närma sig så fick jag besked om att avresan var framflyttad. Jag fick dåligt med information och inga alternativ. Inför resan fick jag ett informationsbrev som innehöll väldigt mycket information som inte var användbart. Ingen information om att jag behövde registrera mig på Filippinsk hemsida för att komma in...

Svar från Scuba Travel

Hej Patrik, tack för ditt omdöme. Förstår att det kännas konstigt att det var så tyst från oss under en sådan lång tid. Din resa bokades strax innan pandemin och när den sedan drabbade hela världen så fick resebranschen (vi medräknat) arbeta mycket hårt med att boka om våra kunder till nya datum vilket upptog all vår tid. Din ursprungsresa var i slutet av pandemin och när det var dags för den så var Trtuk Lagoon fortfarande nedslängd, därav fick vi flytta den. Det är tråkigt att du uppfattar vårt informationsbrev som oanvändbart,...

Tommy A
Skrev om Scuba Travel

Köpte dykarresa, bra information, allt gjordes via Mail och telefon.Säljaren hade ganska bra koll på resemålet.

Svar från Scuba Travel

Hej Tommy, tack för det fina omdömet! Härligt att du gillar vår service och vår kunskap om resmålet! Hälsningar Scuba Travel teamet!

Bengt N
Skrev om Scuba Travel

Att resa med Scuba Travel som arrangör vet jag innebär: Bra planering. Optimala upplevelser. (Har rest med dom i tolv år). Även sista dykresan till Raya Ampat var inget undantag. Den var en välorganiserad mycket trevlig och givande. Jag reser gärna fler gånger med Scuba Travel l framtiden.

Svar från Scuba Travel

Hej Bengt och tack för det fina omdömet och tack för att vi har fått ha dig som kund under så många år! Det glädjer oss att din resa till Raja Ampat gick så fint och att du fick fina upplevelser på plats. Ser fram emot att hjälpa dig med de kommande dykresorna. Hälsningar från hela Scuba Travel teamet!

Ebba F
Skrev om Scuba Travel

Vi har från dag ett fått ett fantastiskt bemötande och hjälp med allt som var nödvändigt. Allt detta gjorde vår resa till den upplevelse vi ville uppnå. Vi kan varmt rekommendera Scuba Travel som researrangör. Mvh Ebba Forsberg med familj

Svar från Scuba Travel

Hej Ebba, tack för ditt fina omdöme! Kul att ni är nöjda med er dykresa med oss och att era önskemål med resan uppnåddes. Tack för den fina rekommendationen med hälsningar från Scuba Travel teamet

Pär S
Skrev om Scuba Travel

Jag måste säga att min resa till Reethi Beach på Maldiverna var helt fantastisk! Allt gick så smidigt och dykningen var verkligen en av de bästa upplevelserna jag någonsin haft. Det turkosa vattnet och de vita sandstränderna var precis som jag hade drömt om och jag kunde inte ha bett om en bättre plats att koppla av och njuta av solen. En av de saker som verkligen gjorde min resa så smidig var att Hanna på resebyrån hjälpte mig att lösa ett problem med betalningen snabbt och smidigt. Det var verkligen ett exempel på utmärkt...

Svar från Scuba Travel

Hej Pär, tack så mycket för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att din resa blev så lyckad och i viss mån överträffade dina förväntningar. Härligt att Hannas service uppskattades av dig och att problem löstes snabbt och smidigt. Tack för att du valde att resa med oss och vi hoppas vi får höra ifrån dig i framtiden. Hälsningar Scuba Travel teamet

Johan O
Skrev om Scuba Travel

Fick det jag betalade för 😋 varken för dyr eller billig resa ++ Överlag väldigt bra. De missade dyken första dagen togs igen av dykbåtens personal. Mycket trevlig och stöttande besättning såväl guider som övriga. + Transfers från och till flyg och båt utan problem och med tydliga tidsangivelser från guiderna på plats + Snabb respons från scubatravel personal på frågor. + Tydlig struktur på dagarna, bra dykbriefingar - missat utskick om taxfree - ingen tydlig info om möjlighet till bok. Av spec. Flygstol. ...

Svar från Scuba Travel

Hej Johan, tusen tack för ditt omdöme. Härligt att du hade en sådan fin resa tillsammans med oss på Scuba Travel. Skönt att du känner att du har blivit väl omhändertagen på resan och att logistiken har rullat på bra. Vi tar åt oss om informationen om taxfree och stolar på charterflyget, vi ska se ifall vi kan förbättra sammarbetet mellan oss och charterflyget. Vi ska vidarebefordra informationen om maten till liveaboarden, men säga också att den överlag var bra. Hälsningar Scuba Travel teamet

Carlos G
Skrev om Scuba Travel

Köpte en två veckors dykresa ed familjen till Egypten. Blev bemött på ett väldigt bra sätt. De hade bra förslag på destinationer och det var bra ställen. Fröetaget levde upp till förväntningarna.

Svar från Scuba Travel

Hej Carlos, glädjer oss att dykresan till Egypten blev så bra för er! Hoppas att ni fick fina dyk och snorklingsupplevelser och tack för att ni valde att resa med oss. hälsningar Scuba Travel teamet

Anders L
Skrev om Scuba Travel

Jag blev bemött väldigt professionellt och med stort tålamod. Jag bokade resan till Raja Ampat från Indonesien så det var lite kort om tid och lite turer med pengar och försäkringar fram och tillbaka men allt gick kanon bra tack vare väldigt service minded personal. Kan varmt rekommendera Scuba Travel gänget.

Svar från Scuba Travel

Hej Anders, tack så mycket för ditt omdöme. Det glädjer oss att din resa till Raja Ampat gick smidigt och att du fick en fin reseupplevelse. Tack för att du valde att resa med oss på Scuba Travel

Martin P
Skrev om Scuba Travel

Snabba svar och hög servicegrad. Egentligen inget att klaga på. Bra och tydlig information. Det enda jag reagerade på var att Scuba Travel rekommenderade "Full board", vilket jag bokade. Det alternativet var både sämre (lägre urval) och betydligt dyrare än om jag valt det jag önskade direkt från meny.

Svar från Scuba Travel

Tusen tack för ditt svar Martin. Kul att du gillar våra svar och service. Helpension är på några resort ett enkelsätt att fått ett bekymmersfri resa och man inte behöver säga så mycket tid och pengar på plats för mat. Ibland kan det vara ett större urval att välja direkt från el carte menyn på plats och i vissa fall även billigare, men på de flesta resort är det dyrare att välja el carte menyn istället för helpension. Men vi tar åt oss av din feedback och kan se hur vi kan förbättra vår information. Hälsningar Scuba Travel Teamet

Kristina J
Skrev om Scuba Travel

Har precis kommit hem från en mycket bra resa till Buceo Anilao Filippinerna. Allt var bra skönt med kort transfer från Manila då blir inte resan så lång. Boendet var fantastiskt fint , bra mat och väldigt trevlig personal. Dyken var jättebra med massor av nakensnäckor, annat smått, frogfish och även fina koraller med massor av fisk. Vi var oftast själva med vår guide och dykbåten bra.

Svar från Scuba Travel

Härligt att höra att din vistelse med oss i Filippinerna blev så bra och att du fick se massor av vackra nakensnäckor! Tack för förtroende och hoppas att vi hörs snart igen!

Vivian K
Skrev om Scuba Travel

RajaAmpat hade länge legat högt på min bucket list och när en gruppresa med fotoPRO Magnus Lundgren dök upp, bestämde vi oss för att nu var det dags. Dessvärre blev resan uppskjuten ett par gånger p g a pandemin, men vi hölls hela tiden uppdaterade på alla ändringar av personalen på ScubaTravel. Tillslut blev resan äntligen av och den överträffade alla våra förväntningar. Resa och transfers fungerade klockrent. Båten var bra (ren och prydlig) och det var bara 15 dykare, fördelade på 4 grupper med en guide per grupp. Maten...

Svar från Scuba Travel

Hej Vivian, va härligt att vi äntligen kunde få iväg er på denna resan. Tack för visat tålamod under pandemin! Det glädjer oss att resan överträffade era förväntningar och hela resan flöt på som den skulle! Tack för att ni valde att boka denna resan med oss och vi hoppas kunna hjälpa er med kommande resor i framtiden! med vänliga hälsningar, Scuba Travel teamet

Simon L
Skrev om Scuba Travel

Fantastiskt ordnad resa. Resemålet var jättefint, dykcentret var jättebra och resorten var väldigt bra. När flyget strulade på grund av missad anslutning så fick vi också jättebra support och vi fick hjälp med att ordna med ändringar med transfern och en hotellnatt på väg till slutdestinationen.

Svar från Scuba Travel

Hej Simon, härligt att ni är så nöjda med er resa med oss! Ibland kan det ju strula på en resa med flyg eller andra transporter och det är skönt att ni då fick snabb hjälp från oss med detta. Tack för visat förtroende och på återhörande!

Brf B
Skrev om Scuba Travel

Trevlig bemött, snabb & bra response trots kort varsel. Transfer m.m funkade utan problem.

Svar från Scuba Travel

Tusen tack för ditt fina omdöme och härligt att funkade trots kort varsel! =)

Olle R
Skrev om Scuba Travel

Vi är en familj som nyss återvänt från en dyk- och utflyktsresa till Jordanien en vecka. Arrangemanget fungerade fläckfritt med transfers, boende, dykning och flyg. Mycket bra arrangerat av Scuba Travel och deras lokala partner Above & Below. Har tidigare även varit i Filippinerna med samma upplevelse. Olle med familj

Svar från Scuba Travel

Hej Olle, tusen tack för ert fina omdöme! Det glädjer oss att era resor till Jordanien och Filippinerna har gått bra och att ni fick fina och minnesvärda resor!

Fredrik B
Skrev om Scuba Travel

Jag har rest med/använt Scuba Travel på 3st dykresor de senaste 4 åren, Maldiverna, Raja Ampat och Bonair. Jag har aldrig blivit besviken, Resmålen överrensstämmer med beskrivningen och servicen inför resan har varit excellent. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster och även de "resmål" de rekommenderar.//Fredrik Björklund

Svar från Scuba Travel

Hej Fredrik, Tusen tack för ditt fina omdöme och för att du väljer att genomföra dina resor med oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig med nya häftiga dykresor! =)

Dan R
Skrev om Scuba Travel

Bokare resa till Maldiverna. Bokade om pga covid - inga problem! Utmärkt bemötande - "vi fixar allt".

Svar från Scuba Travel

Hej Dan, härligt att du gillade vårt bemötande och att det kändes smidigt att boka om under pandemin!

Alba C
Skrev om Scuba Travel

Ett genomtrevligt bemötande trots flera motgångar under hela pandemin. Snabb support och svar på alla möjliga frågor och funderingar. Rekommenderas varmt!

Svar från Scuba Travel

Hej Alba, tusen tack för det fina omdömet! =)