Alla kategorier Övrigt Halland Laholm SE OCH LE AB

Nybo, Lögnäsvägen 6, 312 50 Vallberga — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om SE OCH LE AB

• Thomas D
    Thomas D skrev om SE OCH LE AB
    Skrämmande okunnigt företag. Min fru och jag beställde glasögon och fick fel av denna knappast kompetente optiker. Han var mycket egensinnig och konstig dessutom redan vid första kontakten, så vi hade egentligen tänkt vända oss till någon annan. Vi fick visserligen byta, men fick återigen glasögon som var helt oanvändbara och vi fick mycket ovilligt pengarna tillbaka. Han var oerhört otrevlig och insinuant, speciellt mot min fru. Frågan kanske inte är om den här säregne individen borde bli fråntagen sin legitimation, men jag tycker personligen i alla fall inte att denna byfåne borde få fortsätta att bedriva denna verksamhet. Han har enligt egen utsago andra intressen och dem tycker jag att han ska fortsätta med på heltid, inte glasögonförsäljning.
    Thomas & Erika

OBS ! Innan jag skrev detta omdöme om SE OCH LE AB, så tittade jag vad som stod om företaget hos Rejta. Det stod inget omdöme alls då, men det är allmänt känt att Rejta bara tar in positiva rekommendationer om företag. Därför så beslöt jag mig för att skriva mitt negativa omdöme om SE OCH LE AB hos Reco istället. Bara ett par dagar senare så dyker det upp positiva omdömen om denna optiker och hans företag hos Rejta. Det tycker jag tyder på en desperation hos detta företag och hur lätt det är att lura/vilseleda tveksamma kunder med hjälp av sina vänner, som ju naturligtvis skrivit dessa "rekommendationer" som kommit från ingenstans. Nu när jag skrivit detta, så såg jag att "rekommendationerna" om SE OCH LE AB tagits bort från Rejta. Det verkar vara av en viss betydelse tydligen vad jag skriver:))
    Thomas D

Nybo, Lögnäsvägen 6, 312 50 Vallberga