Hemlarm

110 omdömen om Hemlarm

Sedan starten hos Reco 2020
Dan S
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

Alltid vänliga och service inriktade vi är jättenöjda Dan i Malmö

Svar från Hemlarm

Hej Dan, Tack för de fina orden, härligt att höra att ni är nöjda! Med vänliga hälsningar, Sector Alarm.

Kerstin H
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

Har alltid blivit väl bemött, är nöjd

Svar från Hemlarm

Hej Kerstin. Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm.

Mats L
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

fungerar mkt bra, de ggr jag har varit i kontakt med sectoralarm

Svar från Hemlarm

Hej Mats. Det gläder oss att du känner dig nöjd med oss, tack för att du delar med dig. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm.

Anette P
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

jag blir alltid bra bemött av sector

Svar från Hemlarm

Hej Anette, Tack så mycket för ditt fina omdöme och för att du tar dig tid att dela med dig av detta. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm.

Elisabet A
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

Inbrottslarm, brand Har alltid blivit bra bemött

Svar från Hemlarm

Hej Elisabeth, Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Tack för att du tar dig tid att dela med dig av detta. Med varma hälsningar, Sector Alarm.

Lindkvist S
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

Vi känner oss trygga med larmet, särskilt med ström och brand. Även bra att någon kommer och öppnar dörren med vår nyckel när vi själva har låst den inne är också en trygghet.

Svar från Hemlarm

Hej Lindkvist S, Tack för ert omdöme. Härligt att höra att ni känner er trygga med larmet, det är vårt mål. Med varma hälsningar, Sector Alarm.

Jonas G
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

Bra produkt men hade beställt inkoppling av totalt 4 yale doorman men det visade sig att ni bara kunde koppla upp 3 st i ert system. Obra

Svar från Hemlarm

Hej Jonas, Tråkigt att höra att du är missnöjd med detta. Vi tackar för dina synpunkter, vi tar dem vidare till våra utvecklare. Med varma hälsningar, Sector Alarm.

Göran D
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

Uppgraderade hela systemet - passade på när vi erbjöds ett hyfsat pris. Blev mycket väl bemött av såväl personalen på huvudkontoret som installatören som f ö hette Goran , serbiskt ursprung. Det negativa - hög månadskostnad som framledes borde vara förhandlingsbar. Mycket enkelt med ett tangenttryck när vi lämnar fastigheten och lika enkelt när vi återkommer - med taggen. Hälsningar / GÖRAN

Svar från Hemlarm

Hej Göran, Vad roligt att du är så nöjd med vår service och bemötande både över telefon och när vi varit hemma hos dig. Vi behöver hålla månadskostnaden på en nivå där vi kan säkerställa standarden på din larmtjänst. Med varma hälsningar, Sector Alarm.

Kent B
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

Positivt bemött. snabb service och det stämmer med förväntningarna.

Svar från Hemlarm

Hej Kent, Tusen tack för dina fina ord! Det är precis så vi önskar att du som kund ska känna . Med varma hälsningar, Sector Alarm.

Therése C
Skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

Mycket duktig kille som kom ut och fixade men vårt larm. Bytte batterier och passade på att uppdatera delar som var gamla.

Svar från Hemlarm

Hej Therése, Vad roligt att höra att ni är nöjda, det tar vi med oss! Med varma hälsningar, Sector Alarm.