Alla kategorier Säkerhetsföretag Gävleborg Sandviken Securitas Sverige, Sandviken

Securitas Sverige, Sandviken

Linggatan 22, 811 32 Sandviken — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Securitas Sverige, Sandviken

• Madeleine S
    Madeleine S skrev om Securitas Sverige, Sandviken
    "Kära" Securitas,
    Jag och min fader kan förstå att vi måste stänga av musiken såhär sent på kvällen.
    Men det ger era anställda ingen rätt att trakassera min pappa, smälla till han på armen, säga åt min pappa 15 ggr per mening att stänga av musiken UTAN att låta min pappa stänga dörren och gå in och göra det. Om min pappa redan sagt att han ska stänga av musiken 15 ggr, VARFÖR känner ni då behovet av att fortsätta tröja på honom? Om ni nu är så oroliga att han inte ska göra det kan ni ju vänta en halv minut i trappuppgången då eller är ni så jävla lata att ni inte orkar göra ert jobb heller?
    Varje gång ni har varit hit så är det samma visa hela tiden och jag kan höra hur jävla dryg ni är på min pappa och idag orkade jag inte med er något längre så nu har även JAG höjt rösten och skällt på en utav era anställda. Ska det behövas att ens dotter ska behöva bli sur och skälla ut er eller? Är inte det ett tecken på att ni gör något fel?
    Och faktum kvarstår att det finns många gånger vi har fått skit för att spela musik eller att vi har varit högljudda när 1. Det har varit en annan granne som spelat musik. 2. Klockan har varit 16.00. och 3. Vi har varit ut på balkongen och TITTAT OSS OMKRING.
    Nu får ni FAN ta och skärpa er!

Linggatan 22, 811 32 Sandviken