Sandhamn Seglarhotell AB

Sandhamn Seglarhotell

5 omdömen om Sandhamn Seglarhotell AB

Patrik R
Skrev om Sandhamn Seglarhotell AB

Maten är bra och servicen är oftast bra. Vi åt en sen 3-rätters middag och vi var 4 personer och ett småbarn. Efter middagen så skulle vi hjälpa till att bära ner barnvagnen till båten som låg utanför så att mamman och småbarnet kunde få sova och vi andra tänkte ta några glas på hotellet. På tillbaka vägen så möts vi av riktiga otrevliga vakter som de enda ord de verkar kunna är "Utgång är likamed hemgång" och vi får inte komma in igen även fast vi är villiga att betala entré. Riktigt dålig service & bemötande. Jag skrev...

Björn W
Skrev om Sandhamn Seglarhotell AB

Klassiskt ställe, har både gamla erfarenheter från 10-20 år tillbaks som får en att minnas fina stunder. Senast jag var där blev det en lunch. Maten var vällagad och bra, kanske lite i överkant dyrt, men det blir lätt så i ytterskärgården:) Sammanfattningsvis riktigt trevligt ställe.

Cajsa J
Skrev om Sandhamn Seglarhotell AB

Tyvärr levde inte seglarhotellet upp till mina förväntningar. Får en känsla av att de lever på sk gamla meriter. Slitna trista rum, framförallt badrummet, oengagerad personal och trist mat. Maten var inte vällagad, faktiskt nästintill oätlig, verkligen överpriser och servisen var mycket dåligt påläst vad det gäller menyn. Mest flams och fnitter. Vi valde faktiskt att ta drinken efter maten på ett annat ställe än i deras bar.

Sweet B
Skrev om Sandhamn Seglarhotell AB

Sandhamn i sig bidrar till underbar stämning. Var där över en natt med familjen för att fira födelsedag. Vi hade ett paketpris med övernattning, mat och bada i vedeldad tunna. Maten var av hög klass, dock väldigt underbemannat i restaurangen. Däremot var servicen och infon om de vedeldade tunnorna usel. Vi blev inte hänvisade och tunnorna var knappt varma när vi hoppade i. Lite trist! Med personal på plats hade det kunnat bli en superupplevelse. Rummen är trista, ska du "fira" ska du nog kosta på dig en svit eller liknande.

MARTIN S
Skrev om Sandhamn Seglarhotell AB

Mycket bra! Testa gärna på hösten efter sommarsäsongen. Perfekt för vila. Kolla in www.sandhamn.com