SelfGo Storage

SelfGo Storage

selfgostorage.se
  • Badge2022

SelfGo Storage arbetar med att sätta dina behov i fokus genom att tillhandahålla dig med säkra, lättillgängliga och prisvärda lösningar för självmagasinering. Efterfrågan på detta område har vuxit enormt mycket i Stockholm de senaste åren, vi anser att det traditionella konceptet är alldeles för krångligt jämfört med hur det...

207 omdömen om SelfGo Storage

Marcus H
Skrev om SelfGo Storage

Grymt bra! Klockrent koncept och sjukt smidigt på alla sätt. Kan inte rekommendera mer, glöm bort konkurrenterna, det är SelfGo Storage som gäller!

Clas V
Skrev om SelfGo Storage

Bra killar, effektiva och hjälpsamma.

Annika E
Skrev om SelfGo Storage

Allt fungerade bra! David som hämtade var hjälpsam och flexibel och allt löste sig på bästa sätt. Sakerna kom tillbaka på överenskommen tid och allt fungerade åter igen som det skulle. Ett väldigt bra koncept som sparar mycket tid och kraft för kunden!

Joakim S
Skrev om SelfGo Storage

Snabb service och bra bemötande!

Axel Z
Skrev om SelfGo Storage

Grym service, använde tjänsten i 3 år med flertalet utkörningar av mitt förråd. Alltid trevliga och service mindes. Högsta betyg!

Maria T
Skrev om SelfGo Storage

Fin service och underbare David håller ställningarna.

Johan R
Skrev om SelfGo Storage

Smidigt med lösningen att man får hem container och kan plocka in. Väldigt tillmötesgående när man vill komma ut för att hämta lämna enstaka möbler eller annat.

Patrik L
Skrev om SelfGo Storage

Kan starkt rekommendera gänget på SelfGoStorage! Smidig tjänst, trevlig personal och utmärkt jobb med flytt, maganisering och inflytt.

Vida F
Skrev om SelfGo Storage

Det var enkelt och smidigt med bokningen och magasinering av mitt bohag. Personalen var mycket trevliga.

Anders R
Skrev om SelfGo Storage

Kanonbra tjänst. Borde finnas i fler städer.

Erik J
Skrev om SelfGo Storage

Tjänsten i sig är jättebra - prisvärd och smart utformad. Och SelfGo är också väldigt kommunikativa och serviceinriktade. Bra på alla punkter!

Ursula B
Skrev om SelfGo Storage

Vilken effektiv flytt det blev! Gick hur smidigt som helst. Kan bara rekommendera denna lösning framför att hyra bil och magasinering själv, detta var allt-i-ett.

Christine H
Skrev om SelfGo Storage

Mycket bra bemötande, och otroligt smidigt precis utanför dörren så det var bara att packa in.

Anna O
Skrev om SelfGo Storage

Enkelt, prisvärt och kundvänligt!

Kerstin S
Skrev om SelfGo Storage

Fungerade helt utan problem. Smidigt och enkelt.

Helena Ö
Skrev om SelfGo Storage

Mycket bra tjänst och trevlig och hjälpsam personal.

Jamima M
Skrev om SelfGo Storage

Kan inte klaga på något. Allt gick jätte smidig och precis som bestämt. Företaget är professionell och prisvärt. Verkligen rekommenderar till demsom behöver flytthjälp.

Oscar N
Skrev om SelfGo Storage

Professionellt bemötande, grym service!

Zofie P
Skrev om SelfGo Storage

Så trevlig personal, fantastiskt bemötande och tillmötesgående! Så tacksam för detta

Adam J
Skrev om SelfGo Storage

Alltid trevligt bemötande och bra service!

Nathalie N
Skrev om SelfGo Storage

Trevlig personal, både vid bokning och utförande. Kompetenta och arbetade effektivt. Skulle absolut rekommendera.

Jan K
Skrev om SelfGo Storage

Enkelt och smärtfritt! De är serviceinriktade och alltid beredda att "gå den extra milen" för att göra det enklare för mig.

Mejsam P
Skrev om SelfGo Storage

Bokade två XL förråd som levererades i tid och hade totalt 8timmar att fylla på, helt enkelt simpelt och kommer definitivt rekommendera företaget till andra!

Ulf V
Skrev om SelfGo Storage

Enkelt att beställa. Förrådet kom på utsatt tid och allt fungerade utmärkt.

Henric D
Skrev om SelfGo Storage

Fantastisk upplevelse, väldigt smidigt och enkelt!

Jonas P
Skrev om SelfGo Storage

Bra kommunikation gjorde att jag kände mig trygg! Så skönt att packa förrådet direkt och slippa lasta in och ut i lastbil. Tänk på att du kan behöva mer än ett XL-förråd eller hitta ett alternativ för skrymmande möbler.

Johan S
Skrev om SelfGo Storage

Proffsigt! Snabb service. Prisvärt! Jag använde SolfGo när jag skulle flytta. Först magasinera inför visning och sedan fick jag tillbaka allt till min nya adress. Har dessutom behållit ett magasin med lite sparade saker.

Johan R
Skrev om SelfGo Storage

Perfekt att få hem och i lugn och ro packa in det som ska lagras. Lätt att få åtkomst. Bara slå en signal och komma ut. Prisvärt.

Tania H
Skrev om SelfGo Storage

Företaget har varit supersmidigt och trevligt i sitt bemötande redan från start! Mycket bra tjänst på alla sätt och vis. Jag hade mina saker förvarade ett år och allt kom tillbaka smidigt och i gott skick.

Michael C
Skrev om SelfGo Storage

Proffsigt, hög servicegrad. Kan inte tönka mig ett bättre alternativ.

Chawder A
Skrev om SelfGo Storage

Kändes så tryggt. Allt gick smidigt!

Max M
Skrev om SelfGo Storage

Nu skickar mig en räkning för ett jobb som aldrig skett så jag tycker ni SUGER SKIT

Svar från SelfGo Storage

Hej Max, Du hade bokat en utkörning för ett förråd hem till dig. När vi var på plats med förrådet så gick det inte att få kontakt med dig under hela dagen. Det enda vi har debiterat för är den utförda utkörningen som du beställde och som genomfördes trots att du inte var kontaktbar.

Per M
Skrev om SelfGo Storage

Bra ställe, trevlig ägare, jag har inget att klaga på!!!

Eva L

Helt perfekt service. Trevlig personal

Tamara B
Skrev om SelfGo Storage

Jag är nöjd och tacksam över Selgo Storage...

Malin S

Superproffs!! Rekommenderar varmt!

Erik J
Skrev om SelfGo Storage

Perfekt service på alla punkter.

Nils P
Skrev om SelfGo Storage

Lätt att göra beställning på hemsidan. Mycket trevligt och professionellt personligt bemötande. Leveransen kom på utsatt tid, gick snabbt att fylla och rymde mer än vad man kunde tro. Tjänsten är toppen då jag fick mitt förråd ända fram till dörren. Jämfört med att hyra på traditionell Selfstorage behövde jag inte hyra släp som både skulle lastas och lastas av. Sparade både tid och pengar. Kan verkligen rekommendera tjänsten!

Jennie S
Skrev om SelfGo Storage

Snabbt svar från kundservice, bra service av killen som levererade förrådet. Super smidigt. Kan definitivt rekommendera!

Johanna Ö
Skrev om SelfGo Storage

Mycket nöjd med flytthjälp! I tid och proffsigt hanterat, kände mig trygg hela vägen.

Klara M
Skrev om SelfGo Storage

Jättenöjd! Flexibelt och lätt att komma i kontakt med!

Helena Ö
Skrev om SelfGo Storage

Otroligt trevlig bemötande. Smart tjänst som jag är så nöjd att jag fick kännedom om. Jag har redan rekommenderat tjänsten till flera.

Fat Franks Catering Ab

Har bara bra saker att säga om SelfGo! Bokade ett XL förråd till nästkommande dag. Förrådet var där 15 minuter innan avtalad tid och uppfyllde allt vad de lovat. Solklara 5 stjärnor!

Julia B
Skrev om SelfGo Storage

Bra service och snabba svar via mail och telefon! Prisvärt. Jag magasinerade mitt bohag då jag var mellan boende en kort period, och är väldigt nöjd med tjänsten och upphämtning och utkörning av mitt bohag.

Anna C
Skrev om SelfGo Storage

Fantastiskt smidig tjänst, prisvärt också.

Anna O
Skrev om SelfGo Storage

Kundfokuserat flexibelt och prisvärt!

Per D
Skrev om SelfGo Storage

Trevligt bemötande, smidig bokning och supersmidig hämtning och lämning. Oerhört nöjd med tjänsten.

Johan E
Skrev om SelfGo Storage

Toppentjänst! Smidigt och trevlig personal.

Madelene L
Skrev om SelfGo Storage

Trevligt bemötande, enkelt att komma i kontakt med, flytten gick snabbt och smidigt!

Louise M
Skrev om SelfGo Storage

Supernöjd!!!! Bästa tjänsten- Trevliga, punktliga och flexibla!