Alla kategorier Magasinering Stockholms län Järfälla SelfGo Storage

SelfGo Storage, sid 2

Passadvägen 10, 177 70 Järfälla — Visa karta

SelfGo Storage arbetar med att sätta dina behov i fokus genom att tillhandahålla dig med säkra, lättillgängliga och prisvärda lösningar för självmagasinering. Efterfrågan på detta områe har vuxit enormt mycket i Stockholm de senaste åren, vi anser att det traditionella konceptet är alldeles för krångligt jämfört med hur det borde vara. Vi har valt att göra processen betydligt enklare och smidigare genom att leverera förrådet till dig. På så sätt slipper vi ha höga kostnader för lokaler som ligger centralt med bra skyltlägen. I och med att vi har lägre anläggningskostnader kan vi även sänka priserna för dig som kund. Dessutom slipper du hyra bil och släp när du ska köra fram och tillbaka med dina möbler, vi löser den biten åt dig genom att ta förrådet hem till dig. Givetvis set vi till att dina saker förvaras med absolut högsta säkerhet i en inhägnad fastighet med kameraövervakning och larm kopplat till larmcentralen, dygnet runt. Förråden är självklart också försäkrade. Eftersom ni själv låser ert förråd är det bara ni som har tillgång till era saker. Varmt välkommen till oss på SelfGo!

Läs vad 66 kunder tycker om SelfGo Storage

Passadvägen 10, 177 70 Järfälla