Alla kategorier Magasinering Stockholms län Järfälla SelfGo Storage

SelfGo Storage, sid 2

Passadvägen 10, 177 70 Järfälla — Visa karta

SelfGo Storage arbetar med att sätta dina behov i fokus genom att tillhandahålla dig med säkra, lättillgängliga och prisvärda lösningar för självmagasinering. Efterfrågan på detta områe har vuxit enormt mycket i Stockholm de senaste åren, vi anser att det traditionella konceptet är alldeles för krångligt jämfört med hur det borde vara. Vi har valt att göra processen betydligt enklare och smidigare genom att leverera förrådet till dig. På så sätt slipper vi ha höga kostnader för lokaler som ligger centralt med bra skyltlägen. I och med att vi har lägre anläggningskostnader kan vi även sänka priserna för dig som kund. Dessutom slipper du hyra bil och släp när du ska köra fram och tillbaka med dina möbler, vi löser den biten åt dig genom att ta förrådet hem till dig. Givetvis set vi till att dina saker förvaras med absolut högsta säkerhet i en inhägnad fastighet med kameraövervakning och larm kopplat till larmcentralen, dygnet runt. Förråden är självklart också försäkrade. Eftersom ni själv låser ert förråd är det bara ni som har tillgång till era saker. Varmt välkommen till oss på SelfGo!

Läs vad 72 kunder tycker om SelfGo Storage

• 2017-02-21

Daniel G skrev om SelfGo Storage
    Väldigt smidig tjänst när vi magasinrade saker inför visning och försäljning och sedan fick hem våra saker till nya adressen. Trevligt bemötande och snabba svar! Läs mer
  • 2017-02-02

Sture S skrev om SelfGo Storage
    David som jag hade kontakt med var väldigt tillmötesgående.
    Allt funkade smidigt från första steg till magasinering.
    Vi ska få containern utkörd till oss om ca 2 månader. Jag är säker på att det går lika bra då.
    Seriöst företag som levererar!
    5+ helt klart! Tack.
    Med vänlig hälsning
    Sundin Läs mer
  • 2017-01-31

Sophie P skrev om SelfGo Storage
    Väldigt smidigt och bra service! Känns säkert och tryggt. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2016-12-09

Maria T skrev om SelfGo Storage
    Jag har varit nöjd från dag 1! Trevlig och vänlig personal. Proffsig lösning. Tusen tack! Lovar att anlita er igen om det behövs samt sprida ordet om hur bra ni är! Läs mer
  • 2016-11-02

Caroline G skrev om SelfGo Storage
    Fungerade jätte smidigt när vi fick de för att lasta. Hoppas att allt går lika smidigt vid utkörning senare. Läs mer
  • 2016-10-13

Karl Magnus W skrev om SelfGo Storage
    Bara haft kort muntlig kontakt.
    Trevlig. Läs mer
  • 2016-10-11

Peter E skrev om SelfGo Storage
    Utmärkt! Hur smidigt som helst, betydligt bättre service och smidigare upplägg i jämförelse med traditionella storage företag. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2016-09-06

Carina Q skrev om SelfGo Storage
    Mycket bra service, snabbt, enkelt och kundfokuserat! Kom direkt som avtalat och hämtade direkt vid behov. Kan rekommenderas till alla privat som affärsrelaterat dom behöver temporär lösning för deras ägodelar. Läs mer
  • Johan R

2016-09-06

Johan R skrev om SelfGo Storage
    Snabbt effektivt och ett bra och tydligt bemötande. Svar direkt på alla frågor.
    Vi flyttar från ett stort boende till mindre och vill spara en hel del av möblerna och på ett smidigt sätt kunna förvara. Skönt att kunna packa in hemma i lugn och ro istället för att åka iväg till ett förråd. Läs mer
  • 2016-08-21

Per W skrev om SelfGo Storage
    Har bokat magasinering och allt fungerade perfekt! Läs mer
  • 2016-08-12

Julia H skrev om SelfGo Storage
    Så himla bra! Smidigt, fin service och mycket prisvärt! Läs mer
  • 2016-08-12

Gunilla H skrev om SelfGo Storage
    Bra service, vid magasinering av möbler och vid inflyttning till nya lägenheten. Läs mer
  • 2016-07-06

Gerda L skrev om SelfGo Storage
    Serviceinrikade, vänliga och snabba. Läs mer
  • 2016-07-05

Joakim N skrev om SelfGo Storage
    Bra. Rent och fräscht. God service Läs mer
  • 2016-06-13

Agneta T skrev om SelfGo Storage
    Fungerade utmärkt. Smidigt och enkelt när man inte har tillgång till bil. Prisvärt alternativ och vi återkommer vid behov. Läs mer
  • 2016-06-09

Karianne K skrev om SelfGo Storage
    Väldigt bra hjälp, snabb återkoppling och trevliga killar. Tack så mycket för att ni gjorde steg ett i mitt flyttkaos mycket lättare Läs mer
  • 2016-06-08

Tommy K skrev om SelfGo Storage
    Supernöjd! Bra service, fick ändra tider bara några dagar innan samt fick ut ett extra förråd. Läs mer
  • 2016-06-07

Armi K skrev om SelfGo Storage
    Trevligt bemötande och killen som kom med bilen var helt fantastiskt hjälpsam.
    Jag hade dock missuppfattat storleken på containern som var alldeles för liten.. Läs mer
  • 2016-06-07

Nils P skrev om SelfGo Storage
    Vi har vid två tillfällen nyttjat Selfgo Storage, som kom med förrådet till vår port. Vi behövde mindre förrådsutrymme för extra möbler, utrustning, pärmar etc. vilket var svårt att hitta i city. Allt har fungerat supersmidigt, enkelt och till en låg kostnad.
    Vi kommer fortsätta använda Selfgo Storage när vi behöver förvara saker nästa gång och kan varmt rekommendera dem. /Nils Vd på Komfast AB Läs mer

Micha L skrev om SelfGo Storage
    Bra från början till slut. Utomordentlig service och bemötande. Strålande tjänst till ett otroligt pris! Läs mer

Roland L skrev om SelfGo Storage
    Mycket smart idé och extremt bra service Läs mer

Andreas J skrev om SelfGo Storage
    Fantastiskt smidig lösning utifrån vårt behov med tillfällig förrådslösning i samband med renovering. Lätt att boka på nätet och punktlig avlämning på avtalad tid. Här pratar vi service som på alla punkter möter kundens behov. Läs mer

Passadvägen 10, 177 70 Järfälla