Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby September Fastighetsförmedling

September Fastighetsförmedling

G:A Norrtäljevägen 64, 182 47 Enebyberg — Visa karta

September fastighetsförmedling är en fristående fastighets- mäklare ansluten till Mäklarsamfundet. Vårt helhjärtade engagemang och gedigna lokalkännedom ger dig trygg vägledning då du står inför att köpa eller sälja din bostad. Vi arbetar över hela Stockholm, men det är norrort som vi känner allra bäst och som ligger oss varmast om hjärtat. Välkommen att ta kontakt med September Fastighetsförmedling om du funderar på att byta bostad eller vill ha din bostad värderad. Så säger våra kunder om Anne-Lee Horwitz
Stationsvägen 25, 14140, Huddinge
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
Anna-Maria G:
Vi har fått ett super bra bemötande av Tommie. Proffesionell och väldigt hjälpsam. Försäljningen gick över förväntan vilket vi är glada för!

Mäklare nära September Fastighetsförmedling:

Esplanaden 17b, TÄBY
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Anne V:
Till största del var Daniel tillgänglig för frågor och planering av flytt. Vi bedömer att han var mycket tillmötesgående och alltid vänlig o...

Kemistvägen 10A, TÄBY
Margareta U:
mycket trevligt och professionellt bemötande, aldrig några problem, tillgänglig.Väldigt nöjd och kommer att rekommendera honom.

Eskadervägen 14, Täby
Vi träffar många köpare varje vecka och vet därför vad dom betalar lite extra fö... Läs mer ›
Anna S:
Vi kan varmt rekommendera SkandiaMäklarna Täby! Jenny och Maria har varit proffsiga från början till slut! De har alltid vara nåbara och sva...

Catalinavägen 8, Täby
Kom gärna in på ett besök på kontoret! Läs mer ›
Albin A:
Efter att gått runt på flera olika visningar hos olika mäklare utan någon framgång så träffade jag Rikard som hjälpte mig hitta min nya läge...

Läs vad 18 kunder tycker om September Fastighetsförmedling

• Fredrik K
    Fredrik K skrev om September Fastighetsförmedling
    Toppen bra service kanonjobb.
  • Pär P
    Pär P skrev om September Fastighetsförmedling
    Hej !

Jag sålde mitt hus nu i våras genom September Fastighetsförmedling. Anne-Lee Horwitz var proaktiv, hjälpte mig med home staging då huset stod tomt. Anne-Lee kontaktade även sin kundbas och genomförde ett antal förhandsvisningar inför de ordinarie visningarna. Jag tog del av alla bud och var (är) mycket nöjd med slutpriset. Jag kan 100% rekommendera September Fastighetsförmedling och än mer specifikt Anne-Lee Horwitz. Vänligen Pär Pärsson
  • Elke J
    Elke J skrev om September Fastighetsförmedling
    Professionell mäklare med extra personligt engagemang
  • Carolen Y
    Carolen Y skrev om September Fastighetsförmedling
    Som fastighetsköpare anser jag att September varit en personlig, engagerad och kunnig fastighetsmäklare
  • Lars J
    Lars J skrev om September Fastighetsförmedling
    Anlitade September för försäljning av min lägenhet. Dom utförde det med personligt engagemang och proffsighet till ett rimligt arvode. Bra återrapporteringar om vad som hände under hela försäljningen. Enkelt kontraktsskrivande.
  • Lars J
    Lars J skrev om September Fastighetsförmedling
    Mycket bra bemötande.
    Uppfyllde helt våra förväntningar.
    Bra stämning och miljö samt god service.
    Vi fick ett mycket bra utbud av det vi betalade.
    Förberedelserna före försäljningen gick smidigt.Bemötandet gjorde att vi kände oss trygga i försäljningen. Sedan gick försäljningen snabbt till förväntat pris.Servicen efter försäljningen var mycket bra.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om September Fastighetsförmedling
    Bemötande - mycket nöjd
    Servicenivå - väldigt nöjd
    Proffesionalism - mycket nöjd
  • Joacim O
    Joacim O skrev om September Fastighetsförmedling
    Trevligt och professionellt. Uppskattar det särskilt med tanke på att jag ringde dom mitt under semestern.
    Anne-Lee H gillar detta
  • Malin J
    Malin J skrev om September Fastighetsförmedling
    De gav personlig service, vilket för mig var mycket viktig. Jag var inte bara en i mängden. Jag är mycket nöjd!
  • Kent S
    Kent S skrev om September Fastighetsförmedling
    vänligt proffsigt påläst
    mycket bra
    hög
    allt fungerade bra
    en mäklare som jag varmt kan rekommendera
  • Katarina E
    Katarina E skrev om September Fastighetsförmedling
    Mycket bra bemötande, proffsigt men också personligt. Hög servicenivå som överträffade mina förväntningar. Goda råd inför försäljningsprocessen som var både hjälpsamma och värdefulla. Mycket väl genomförd försäljningsprocess där alla frågor hanterades snabbt och proffsigt. Absolut högt värde även i förhållande till priset.Jag var mycket nöjd och skulle absolut rekommendera dem till andra potentiella säljare (vilket jag också gjort).
  • Barbro S
    Barbro S skrev om September Fastighetsförmedling
    Väldigt trevligt
    Företaget levde väl upp till min förväntan

Allting var utmärkt

Det var värt varenda krona

Jag har bara positiva kommentarer att komma med
    2013-12-12 Anne-Lee H svarar Barbro S
    Tack för dina fina ord Barbro, det uppskattas verkligen!//Anne-Lee
  • Henrik T
    Henrik T skrev om September Fastighetsförmedling
    Professionella och erfarna. Bra service.
  • Po B
    Po B skrev om September Fastighetsförmedling
    Vi har bara gott att säga om September Fastighetsförmedling i alla avseenden. Trevligt bemötande, kunnig rådgivning och stor hjälp från början till slutet av hela processen. Därför vill vi rekommendera September å det varmaste.

Kate & P-O Brandt
  • J J
    J J skrev om September Fastighetsförmedling
    Vi blev bra omhändertagna under hela försäljningen.
  • Anette L
    Anette L skrev om September Fastighetsförmedling
    Allt var mycket bra, proffsigt och personligt.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera September fastighets förmedling.
  • Britt-Marie L
    Britt-Marie L skrev om September Fastighetsförmedling
    Personligt och trivsamt bemötande. Stor hjälpsamhet. Grundligt förarbete. Stort engagemang från September Fastighetsförmedling för att försäljningen av föräldrarnas villa skulle gå så bra och smifigt som möjligt och komma i rätta händer så som jag och min bror önskade. Tacksam för all hjälp i en tuff och ovan situation. Britt-Marie Lind
    2013-12-11 Anne-Lee H svarar Britt-Marie L
    Tack Britt-Marie för dina fina ord. Hoppas ni har fått lite lugn och ro nu. Mvh Anne-Lee
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om September Fastighetsförmedling