Alla kategorier Restaurang Stockholms län Haninge Server Tullvakten AB

Nordenskiölds Väg 48, 136 49 Vega — Visa karta

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm
Tabbouli City
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Läs vad 3 kunder tycker om Server Tullvakten AB

• Elina E
    Elina E skrev om Server Tullvakten AB
    jag håller med de 2 tidigare rekommendationerna att Server är ett trevligt ställe med otroligt god sushi. Sushi-kocken är jättetrevlig och är otroligt noga med sin suhi. Även den andra maten är väldigt prisvärd men som sagt, kom i tid. Strax efter kvart i 12 är det lång kö både till sushin och den vanliga lunchmaten.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Server Tullvakten AB
    Om detta är filial till det server som en gång i tiden låg i frihamnen (det låter onekligen så på John:s reco) så kan jag bara instämma. Få restauranger serverar prisvärd lunch med sån finess. Glad och mätt varje gång, och med möjlighet att få en fin sushi de gånger man känner för det.
  • John B
    John B skrev om Server Tullvakten AB
    På Server kan man äta grym Sushi till lunch, om man är trevlig med Sushibagaren så kan man få sin egen specialtallrik med mycket varierande ingredienser, väl värt att prova!
    På Server kan man även äta goda lunchmenyer, men kom i tid vid lunch för det är ofta mycket folk.

Nordenskiölds Väg 48, 136 49 Vega